Mooi Lamazi

Voldersgracht 4 2611 ET Delft Nederland Kaart

Over restaurant Mooi Lamazi

Mediterrane streekkeukens in hartje Delft

Gelegen in een historisch pand in het hartje van Delft ligt het sfeervolle Mooi Lamazi. Lamazi betekent ‘mooi’ in het Georgisch en dat is precies wat terugkomt in het restaurant. Mooie gerechten en een prachtige service! Mooi Lamazi streeft er ook naar om verschillende culturen bij elkaar te brengen. De Mediterrane streekkeukens komen dan ook samen terug in de authentieke smaken in de gerechten.

Meer informatie over restaurant Mooi Lamazi

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 22:30
- Ontbijt 10:00 - 12:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Fabian G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op een regenachtige zondag heerlijk uit eten geweest bij Lamazi. Bij binnenkomst werden we warm ontvangen en kregen we een uitleg van de kaart.

Het eten was lekker, de sfeer in het restaurant is goed en het personeel is zeer vriendelijk! Als je een keer geen Sushi, Grieks of Italiaans wilt eten maar echt een keer iets anders is Lamazi zeker een aanrader!
Brenies .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gisteravond gegeten bij mooi Lamazi. Heerlijk kleine voorgerechten en de kebab als hoofd top. Het nagerecht was ook erg lekker. De bediening is zeer attent en vriendelijk het hele plaatje is in een paar woorden.......een heerlijke avond genieten. We komen zeker terug.
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het personeel en de kok doet er alles aan om van Mooi Lamazi iets moois te maken maar de kaart is klein, de wijnkeuze beperkt, de gerechten onevenwichtig (het gerecht van een van ons was maar een klein hapje in vergelijking met de anderen), de aankleding schamel en de deur sloot niet altijd even goed en veroorzaakte tocht. Niets ten nadele van de bediening die uiterst vriendelijk was en bleef (zelfs toen de eerste twee rode wijnen niet smaakten en we de derde pas kozen).
Stefaan V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
per toeval dit leuke klein restaurant ontdekt in het gezellige Delft. Het was een voltreffer. Vriendelijk warm onthaal. Heel goede bediening. Lekker eten en mooi gepresenteerd. De wijnkeuze (Georgisch) was ook heel geslaagd. Er was een ongelukje met thee of koffie aan een andere tafel doch de manier waarop dit werd opgelost was echt een bewijs dat ze hier goed bezig zijn en hun klanten echt in de watten willen leggen. Hier komen we zeker terug.
Elmer13 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
lekkere keuken en goed bereid. prettige setting, goede (sfeer)verlichting en relaxte achtergrondmuziek, die niet overheerste. bediening vriendelijk en legt goed uit wat de gerechten zijn. Georgische wijn was goed, maar aan de dure kant per glas. stoorzender is de eigenaar, die volstrekt onnodig bediening in de gaten houdt en te luid onnodige opmerkingen maakt. eigenlijk is hij de enige stoorzender in dit verder fijne restaurant.
K.keskin .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Prima restaurant met authentiek en verse smaken. Ook heerlijk die aparte wijn die je nergens anders krijgt. Personeel is zeer vriendelijk en toegankelijk. Ook de locatie is uitstekend met ruime zitjes en luike inrichting.
WenE .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Goed restaurant. Omdat het heel rustig was, betekende dit voor ons goede bediening en goed eten. Er was duidelijk zorg aan besteed. We kozen voor het menu; per gang de keus uit drie gerechten. Genoeg variatie om iedereen wat te bieden, maar geen uitgebreide kaart. Voor ons een pre, omdat we hierdoor beter konden kiezen wat we wilden.
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk eten, goede (Georgische) wijnen en een supervriendelijke bediening. De Georgische kip is een aanrader, evenals de baklava. Ook de proeverij van mezzes als voorgerecht was erg lekker. Alles mooi gepresenteerd, leuke avond gehad!
Gerke K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
3 gangen menu is 25,50, met 2 pers eten met 20,-- wijn in kader shell diner is 45,50 zou je zeggen. De rekening was 61,77, want voorgerecht hoort niet bij de aktie (niet van te voren gezegd, natuurlijk).Enz. Kortom: hier komen we niet weer terug. Eten was een 6.
Riesj .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk met de familie gegeten bij dit verrassende restaurant. Leuk proeverijtje als voorgerecht. Uitstekende hoofdgerechten uit. De Georgische kip smaakte verrukkelijk en de tajine voor mijn vrouw zag er ook zeer goed uit. Eten echt OK. Alleen had kon men mij niet helemaal overtuigen met welke drank het bestelde het best kon vergezellen. Desserts waren wel de finishing touch. Sfeer in restaurant gezellig en inderdaad, vlak bij de deur heb je soms wel wat last van tocht wanneer het gordijn opzij schuift. Echte aanrader als je eens iets anders dan standaard wil.
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Afgelopen week voor de 3e keer hier gegeten, de sfeer en bediening is gewoon goed. Het voorgerecht en nagerecht was lekker, maar het het hoofdgerecht bij alle 4 personen was daarentegen overgaar, flauw gekruid. Het miste duidelijk aan inspiratie deze keer. Vandaar dat ik een 6 geef.
Josie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteren voor het eerst bij mooi lamazi wezen eten. Het eten was echt heel erg goed. Vooraf hadden we de proeverij, deze was top, vooral de tomatentapenade viel erg in de smaak. Als hoofdgerecht hadden we de kebab en de Georgische kip. Beiden waren erg lekker en de porties waren groot. Als nagerechten de baklava, hier ben ik normaal altijd huiverig voor omdat ik vind dat dit ook heel vies kan zijn. Dat was hier zeker niet aan de orde. De baklava was knapperig en zoet, heerlijk gewoon. De bediening was vriendelijk en oprecht. Complimenten, wij komen zeker terug.
ChantMarissa .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Turkse gerechten die ik nooit eerder gegeten heb, aardige bediening. Hun manier van creme brulee is erg lekker!
BBJee .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekker gegeten hier, probeer ook eens de lunchkaart. De kaart is niet heel uitgebreid maar wel gevarieerd. Met smaak en zorg bereid. Bediening supervriendelijk. Wij hadden geen Iens menu maar à la carte zijn de prijzen niet overdreven. Wijnkeuze beperkt, wel lekker bier. Dan de aankleding: die is juist geweldig. Eindelijk eens geen mediterrane poespas maar een strak en sfeervol interieur. Ja met plaatmateriaal op de muur, mooi gedaan!
Daangorissen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Lieve en warme bediening. Iens dinner deal is goed wat prijs en kwaliteit verhouding betreft. De drank is wel prijzig. Maar zeker de moeite waard.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ontzettend genoten van het heerlijke eten en de geweldige bediening bij Mooi Lamazi. Wij hadden het 3-gangen keuzemenu en dat was samen met een glas heerlijke Georgische rode wijn genieten!
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier gaan eten met een Iens deal. Het viel meteen op hoe vriendelijk en welgemeend wij werden ontvangen. Het voorgerecht bestond uit een schaal met mezzes en brood. Dit was prima en voldoende. Voor het hoofdgerecht kozen we de kip met rozijnen, walnoten, bulgar en ander lekkers. Dit was zalig! De baklava en soort van creme brulee waren ook heerlijk! Het kan iets gezelliger binnen, maar dat namen wij voor lief als je al die vriendelijkheid en heerlijkheid ervoor terug krijgt! Wij komen terug!
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Eten was heerlijk, voorgerecht zeer uitgebreid , allemaal verschillende smaken. Hoofdgerecht prima, kip was superzacht en lekker gekruid. 3 gangen menu is aan te bevelen! Bediening vriendelijk en attent
André T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor het eerste keer bij dit restaurant Lamazia (betekent mooi) gegeten, maar voor de tweede keer bij Georgische Cuisine restaurant. De drie gangen Iens Dinner Deals waren redelijk lekker. Begon met voorgerecht van drie soorten mezze en loempia/springrol, daarna hoofdgerecht Kip Kharcho. Dit gerecht was redelijk zoet. Daarna nagerecht Keskul Anatolian (Crème brûlée). Vriendelijke bediening. Een aanwinst voor stad Delft, meer variatie van scala restaurants in Delft. Wie weet, kom ik andere keer bij andere gelegenheid.
Gebij7 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We kozen beide voor verschillende gerechten bij de Iensdeal : het voorgerecht proefde heerlijk en gaf goede verscheidenheid aan smaken bij stokbrood. Bij het hoofdgerecht was de keuze voor het kipgerecht prima van smaak. De Kebab was duidelijk minder: te zwart en qua smaak matig. Het nagerecht was prima en leuk gepresenteerd : een heerlijke baklava - het vers fruit erbij stelde niet veel voor. De creme brulee smaakt wel prima met heerlijk pistache nootjes maar was eigenlijk geen creme brulee. Het decor was prima: zaten gezellig bij het raam. Echter de pogingen om de tocht van de buitendeur op te vangen met een gordijn is nog niet helemaal verholpen: het sluiten van de deur duurt te lang waardoor toch nog veel koude lucht het aangename plekje nog blijft hinderen. Bediening vriendelijk en gastvrij: prima.
Echt wel aan te bevelen maar toch geen acht