Mooi Gaasterland

Erg rustig
Lang
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We hebben enorm genoten van het heerlijke eten, de prachtige sfeer in het restaurant en ook van de schitterende omgeving. De porties waren ruim en het vlees lekker mals. Bij het onbeperkt pannenkoeken eten, kwamen de pannenkoeken snel door.
De bediening is zeer vriendelijk en meedenkend. En wat een mooi restaurant!!!!
Hopelijk tot ziens in het mooie Gaasterland!
Dina D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij hadden vooraf stokbrood besteld. De tafel naast ons had ook stokbrood besteld. De tafel naast ons kreeg heel veel stukjes stokbrood met 3 verschillende bakjes om op je brood te smeren. Wij hadden dus precies hetzelfde besteld, maar wij kregen niet zoveel stokbrood als dat onze buren kregen. Ook kregen wij maar 1 bakje met kruidenboter en hun 3. Als je voor 2 verschillende gerechten dezelfde prijs moet betalen, dat snapten wij niet.

Nu komt het aan op de service. De eigenaar, berber heet ze geloof ik, zit de hele avond aan een tafel, eet zelf van het menu en komt niet van haar stoel af. Wij kregen het gevoel dat het personeel alles moest regelen. Daarvoor een dikke pluim voor het personeel, want die hadden alles goed voor elkaar.
GonSmeets .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In het pinksterweekend hebben wij met een groep vrienden en familie een verjaardag gevierd in Mooi Gaasterland en dit was in alle opzichten een succes. We konden terecht in de aangebouwde voormalige kapel, een erg mooie en gezellige ruimte. De bediening was bijzonder vriendelijk en behulpzaam, zowel bij het maken van afspraken als op de dag zelf. We hadden gekozen voor een warm/koud buffet en waren aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit.
Ook was het erg plezierig dat we vanuit Mooi Gaasterland een prachtige wandeling konden maken door het bos dat ernaast ligt. Verder kun je ook nog Jeu de Boules spelen in de tuin.