Over het restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Moodz is gevestigd in 2 monumentale panden. Het pand aan de Vesteplein heeft een authentieke uitstraling met veel houten balken en afgebeitelde muren die zoveel mogelijk in tact zijn gelaten. Het interieur wordt verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. De bovenverdieping is uitermate geschikt voor groepen U kunt deze ruimte af huren voor diverse feestjes, vergaderingen, Private Dining en dergelijke (het is ook mogelijk de gehele zaak af te huren voor uw groep). Tevens hebben we een uitgebreide High Tea, High Wine, Shake and Diner, Baby Shower en meer…. U kunt informatie voor alle arrangementen of een feest op maat aanvragen bij onze marketing afdeling of via internet.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Moodz

Christien D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Fantastische service!!! Omdat we geen tijd meer hadden mochten we na ons bioscoop bezoek alsnog ons dessert komen nuttigen. Daar kregen we ook nog een gratis koffie en thee bij. Heerlijk gegeten. Bediening zeer gezellig en vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
lekker gegeten en heel gezellig
Vivienne S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Supergezellig restaurant in het centrum van Delft. Heerlijk eten, snelle vriendelijke bediening en een lekker sfeertje, we gaan zeker nog eens terug want we vonden het zeer de moeite waard.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden erg gezellig ontvangen. We waren met ons gezin omdat het onze trouwdag was maar voor een dinsdagavond was het verrassend druk. Eten was heerlijk en voor iedereen voldoende en perfect genoeg. Was gewoon een zeer geslaagde avond.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, personeel was vriendelijk, minpuntje is dat de gerechten snel achterelkaar werden geserveerd.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hele leuke actie ! Er was een goed driegangen menu bedacht met voldoende keuze. Goed gegeten!
Hopelijk volgend jaar weer met de restaurant actie
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening. Alsof we herkend werden. De nogal gespierde kogelbiefstuk werd vervangen door een malsere variant en na het AH 3 gangen menu voorzien van twee koffie van het huis. Een plek om nog eens terug te komen.
BettyvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hebben heerlijk nog buiten kunnen eten. Erg gezellige zaak waar veel mensen (langs) komen. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Toetje viel iets tegen.
Renee L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij vonden het zeer rumoerig erg veel last van geluidsoverlast, wij konden elkaar daardoor niet goed door verstaan. De tafels stonden erg dicht bij elkaar.

Over het eten hebben wij geen klachten het zag er goed verzorgd uit en het was allemaal erg lekker.
stephan1910 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mooi restaurant en lekker eten voor een goede prijs. ik vond het echter wel erg warm/benauwd binnen en was aan het einde van de avond blij dat ik buiten stond.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten van het AH menu je kon ook nog evt. van de kaart kiezen met een korting. Aardig personeel en lekker buiten gezeten, voor herhaling vatbaar.
frans D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
gezellig terras vlotte leuke bedieninig voor ons een gezellige avond zeker voor herhaling vatbaar vooral mijn
toetje was erg lekker
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hadden een dage Delft gepland en hebben hier gebruik gemaakt van de lunch van het AH menu. Het eten was lekker en veel. We zaten wel vol. Kortom een aanrader.
Angelique O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellige sfeer met een leuke, enthousiaste bediening en heerlijk eten op mooi opgemaakte borden! Zeker een aanrader voor iedereen.
Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Wij hebben van de speciale kaart genomen, kan ook gewoon a la carte en dan krijg je korting.
Het was heerlijk.
Goede kwaliteit, service ook prima.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Carlo M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We werden gastvrij ontvangen.
De kaart werd fijn uitgelegd ook geen verschil of je nou via de AH actie kwam of zo binnen kwam.
De inrichting was ook gezellig.
Het eten was super daardoor hebben ze ook een klant erbij.
Susanna S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Over het geheel was het een prima maaltijd. Alleen het vegetarisch gerecht van mijn tafelgenoot was wat fantasieloos. Volgens haar was het lekker en mooi opgediend maar geen verrassing. Bovendien was er maar een vegetarisch gerecht op het menu. Dus geen keuze mogelijkheid. Jammer.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gegeten met het AH menu, prima gegeten van een keuzemenu. Dik compliment voor de zoete aardappel frieten ;-).
Vooraf een proeverij en geitenkaas salade. Beide top. Hoofd biefstuk en baars. Zowel bij de vlees (kogel biefstuk) als de vis zat de zelfde garnituur. Lekker; courgette, paprika ui, maar meer geschikt voor vlees dan passend bij vis.
Bediening was top!
Enige minpunt van Moodz vind ik dat ze (ondanks bestellen van een fles wijn) geen karaf kraanwater op tafel willen zetten. Uiteraard kun je wel een fles Evian bestellen ;-). Ze schenken overigens wel een (heel klein) los glaasje kraanwater. We zaten boven waar het nogal warm was, en karaf water naast de wijn was geen overbodige luxe geweest.
Romke L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten. We kregen per abuis na het voorgerecht de rekening gepresenteerd terwijl we een 3 gangen menu hadden besteld.
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij gingen naar Moodz voor het Albert Heijn actiemenu, maar op basis van eerdere ervaringen hebben wij toch weer gekozen voor het Moodz Exclusive menu (€39,50 p.p.). Een viergangen verrassingsmenu ofwel je krijgt de hele menukaart in kleine porties op plankjes. Mooi opgemaakt en prima op smaak. De bediening was erg vriendelijk en hielden de voortgang en status goed in de gaten, zonder dat we het gevoel kregen opgejaagd te worden. Er zijn in de afgelopen periode kussens tegen de stenen wand bevestigd, waardoor het geluid beter gedempt wordt dan voorheen. Je kunt nu een goed gesprek voeren zonder overlast te hebben van de omgeving. Bij afrekening werd voor de AH spaarkaarten een kleine prijsreductie verrekend. Ons inziens niet in verhouding tot de besteding van totaal €220,00 voor vier personen.