Over het restaurant Moodz

Moodz Eten & Drinken is gevestigd in de oude binnenstad van Delft aan het Vesteplein 4. De voor Delft zo kenmerkende ontspannen sfeer tref je ook in dit restaurant aan. Mensen komen hier om elkaar te ontmoeten en samen gezellig te eten of te drinken.

Moodz maakt gebruik van een tweetal monumentale panden, bij de inrichting is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de authentieke details. Zo is het fraaie balkenplafond gehandhaafd en zijn de muren afgebeiteld, de afwerking van het interieur is modern.

De keuken van Moodz Eten & Drinken is geopend van elf uur in de morgen tot tien uur in de avond. Je kunt hier dus terecht voor een verlaat ontbijt, de lunch en het diner. De lunchkaart is zeer uitgebreid; je kunt een broodje bestellen met een dampende kop soep, maar ook genieten van een heerlijke frisse salade of een uitsmijter. Op de menukaart voor het diner tref je een aantal verrassende gerechten aan. De keukenbrigade heeft zich wereldwijd georiënteerd, en dat proef je!

Reserveer nu bij Moodz Eten & Drinken in de prachtige binnenstad van Delft, voor een heerlijke en gezellige avond! Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €21,95 p.p.
High wine: €22,95 p.p.
High beer: €22,95 p.p.
Babyshower: €22,95 p.p.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Moodz

Daphne E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super leuke kaart om te beginnen. Personeel heel vriendelijk en de wachttijden tussen het eten was prima. Wij waren op Valentijnsdag geweest en het restaurant was heel leuk in dit thema aangekleed (maar niet té).

Zeker een aanrader en wij gaan er snel weer terug!
G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg lekker en gezellig! Alleen stond er op internet een ander valentijns menu dan wat er op de dag uiteindelijk op tafel kwam. Maar de kwaliteit van de gerechten, service en drankjes compenseerde het.
sassefras1986 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst kon er geen goedemiddag vanaf alleen een knik van de gene die er werkte, beetje vreemd was dit niet gewend van voor gaande keren.

Konden plaats nemen werd niet om een drankje gevraagd, 15 min op moeten wachten en ook de kaart nog niet gekregen, jammer, uit eindelijk was het eten goed, niks op aan te merken.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede service
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
vind de review-vragen van Iens weinig doordacht; kan geen goed beeld geven van mijn ervaringen (heb niet het idee dat ik MODDZ recht kan doen; en dat in positieve zin)

Teleurstellend dus (NB dat betreft IENS en niet MOODZ).
Zal in de toekomst proberen IENS te vermijden bij het maken van reserveringen.
IENS had een leuk verleden, maar dat is dus duidelijk WAS. de overname (als ik het goed gevolgd heb) heeft IENS geen goed gedaan.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
voor herhaling vatbaar
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
vriendelijk ontvangst. Goede ambiance. geadviseerde diner keuze (etagere) zeer goed bevallen. Verrassend anders. Menukaart leuk opgezet met leuke wereld gerechten.
maja K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Was goed en gezellig. Personeel erg aardig.
marijke.jans .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
".........."....................Alles is goed. Alleen vond ik het naar verhouding duur. ".........................................................................
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer uitgebreide kaart,; moeilijk kiezen! Goed verzorgd, en ook mijn jarige zoon werd extra in het zonnetje gezet en door het personeel toegezongen. Komen zeker terug.
Marly D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Gezellig restaurant, erg aardige bediening en lekker eten en ook nog vlak bij de bioscoop en parkeergarage, een aanrader!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk eten, correcte service, ruime keus. Portie mag iets groter. De zitplaatsen op 'de vide' bieden privacy die ik zocht voor deze bijeenkomst.
Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
goed restaurant, leuke en handige locatie voor de bioscoop en het theater. iets te donker voor de middelbare leeftijdsgroep.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en snel geserveerd.
esther.dijkshoorn .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Na een drukke periode konden we voor het eerst weer gezellig uit eten. Moodz is mijn favoriet, mensen zijn aardig, het is er gezellig en je voelt je welkom. De kaart was veranderd waardoor we weer goed moesten kijken wat we nu zouden nemen. Het waren allemaal heerlijk nieuwe gerechten. Lekker gegeten en een heel gezellig en leuke avond gehad. Aanrader!
Christy D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Erg lekker gegeten! Nog nooit zulk goed en vriendelijk personeel gehad.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
echt heerlijk gegeten!
Chanika P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hadden het verassings menu genomen ( 4-gangen).

Van het eerste gerecht tot aan de laaste hebben we heerlijk gegeten en de opmaak was prachtig. De seversteers weten waar ze over praten en zijn zeer vriendenlijk.

In een woord fantastisch. Wij zullen zeker nog een keer terug komen.
postboontje .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk avondje met mijn vriendin en de roos bij onze tafel maakte het compleet! Grote dank! Snel opnieuw een bezoek brengen.
Steve O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zoals boven al aangegeven, kan de prijs kwaliteitsverhouding beter. Wij zaten op het boven gedeelte, waar het erg rumoerig was en we moesten uiteindelijk bijna anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. En dit was nog op ons aangeven dat we het wel lang vonden duren. Verder prima gegeten.