Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Moodz is gevestigd in 2 monumentale panden. Het pand aan de Vesteplein heeft een authentieke uitstraling met veel houten balken en afgebeitelde muren die zoveel mogelijk in tact zijn gelaten. Het interieur wordt verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. De bovenverdieping is uitermate geschikt voor groepen U kunt deze ruimte af huren voor diverse feestjes, vergaderingen, Private Dining en dergelijke (het is ook mogelijk de gehele zaak af te huren voor uw groep). Tevens hebben we een uitgebreide High Tea, High Wine, Shake and Diner, Baby Shower en meer…. U kunt informatie voor alle arrangementen of een feest op maat aanvragen bij onze marketing afdeling of via internet.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tommy H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Erg lekker gegeten en ondanks dat het voor ons erg uit de buurt is komen we hier zeker vaker terug. We hebben heerlijk gegeten. Groeten uit Brabant.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! Leuke kaart, bediening iets minder vriendelijk..
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Moodz! Bediening was goed, eten was lekker en sfeer was ook goed. We hebben lekker lang getafeld en het was een heerlijk avondje uit.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zeer vriendelijk personeel, goede aucoustiek door middel van wand en plafondbekleding, ondanks dat tafels dicht opeen staan geen geluidsoverlast van andere tafels. Zeer verrassende gerechten die smaakvol opgediend worden.
Hi Ingrid,

Bedankt voor je lovende recensie! Waarderen wij zeer. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen bij Moodz eten en drinken!
sdejong67 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk eten en super bediening! Aanrader is de etagère met kleine hapjes. Zeker een keer gaan proeven!!!
Sfeer is geweldig, in de zomer heerlijk loungen buiten!
Hi!

Bedankt voor je recensie! Vinden wij altijd leuk om terug te lezen. Uiteraard vinden wij het fijn om jullie komende zomer te zien op ons zonnige terras, wellicht op een zondag met een heerlijke achtergrondmuziek van de wisselende singer songwriter
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Moodz ligt handig vlakbij theater en bioscoop en dus gingen wij hier eten voorafgaand een film. Op de kaart staat verschrikkelijk lekker klinkende gerechten dus kies dan maar eens. Gelukkig biedt Moodz ook een etagère met hapjes zodat je van alles wat kan proberen en dat is een regelrechte aanrader. Het eten was heerlijk. Minpunt was de bediening. Het kostte ons (en andere tafels) te veel moeite om aandacht te krijgen van het personeel en iets te bestellen. Als je eenmaal zit lijken ze het wel best te vinden. Het "lekkers bij de koffie" werd 5-10 minuten voordat de koffie kwam geserveerd en dat is jammer.
Hi Astrid!

Hartelijk dank voor je recensie. Wij waarderen je eerlijkheid en tevens ook de complimenten. Het minpuntje nemen wij zeker mee in onze bedrijfsvoering. Hopelijk kunnen wij jullie verwachtingsbeeld waar maken bij een eventueel nieuw bezoek.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke zaak met culinaire gerechten. Eten was wel lekker. Prijs wat aan de hoge kant. Rond de 60 pp voor avondje eten.
ESS2012 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heel gezellig restaurant, altijd druk, leuk sfeertje. Kwaliteit van het eten viel wat tegen, met name de black angus beef. De bijgerechten en het toetje waren top!
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor het eerst bij Moodz gegeten, en nog wel het Valentijnsdiner. Eten was super lekker, en de presentatie was top. Voor een volgende gelegenheid dus weer naar Moodz!!
Paulien M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke tent, leuke bediening, goede sfeer!! We kregen dit als tip om hem te gaan tijdens een weekend weg en was de moeite waard!
Alleen de wijn vonden we aan de dure kant.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk, leuk gepresenteerd en t personeel was zeer vriendelijk en attent.
Zeker voor herhaling vatbaar ! ????
Sebo P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben zo'n fijne avond gehad want het eten was van zeer grote klasse! Een echte aanrader en wij hebben gelijk onze kinderen gebeld en gezegd dat ze heel gauw naar Moodz moeten gaan omdat je daar culinair zo verwend wordt.En dan die heerlijke toetjes!! Ik voelde me Beatrix! Heel aardige bediening dus in één woord geweldig!
japaco .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima avondje gehad met lekkere gerechten, de service en aandacht die gegeven wordt is erg goed. De sfeer en inrichting bij Moodz is gezellig. Alleen als je op de bank zit kun je ook de gesprekken van de buren volgen.
Maar al met al beslist een aanrader.
frederick .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vriendelijke en gezellige bediening in een gezellige omgeving en LEKKER eten. Wat wil je nog meer? Gewoon nog een keer en dat zal zeker gebeuren.
gmcoverdevest .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij waren zeer positief verrast over het diner bij Moodz. Wij hebben heerlijk gegeten. Dit is echt reclame voor de AH restaurant-actie zoals hij bedoeld is! Echt een aanrader dus... Wij komen zeker een keer terug.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Op dinsdagavond hier gegeten vanuit de AH restaurantactie. We hadden hier als eens lekker geluncht en ook het 3-gangen diner was dit keer prima. Het was erg druk dus er zat wel wat tijd tussen de gerechten maar dat vinden wij wel prettig. Prima restaurant dus. De vraag is wel een beetje of we in de normale prijs-kwaliteit verhouding ook deze scores zouden geven maar zeer zeker een leuke plek om te eten in Delft.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Over het algemeen was het niet slecht, maar mijn burger was wel aan de droge kant en de pasta van mijn vriendin was niet zoals verwacht (geen gorgonzola/spinazie/cherry-tomaatjes, zoals in het menu wel vermeld stond). Voor de prijs die we betaalden hadden we ergens anders lekkerder kunnen eten. Bediening was wel vriendelijk.

Daarnaast wordt er aangegeven dat à la carte gewoon kon met de AH-bon, echter kreeg je dan wel heel veel minder korting.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten. Zeker een aanrader, erg gezellig restaurant, voor herhaling vatbaar!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Samen met een vriendin ben ik hier wezen eten nav. de AH actie. De gerechten waren niet slecht maar de soep was vrij weinig en de kip daar moest je naar zoeken in de salade. Ook het bedrag wat voor dit menu stond vond ik erg aan de hoge kant. (€ 19,50) Kan me bijna niet voorstellen dat dit normaal ook zo is en lijkt er dan ook op dat dit speciaal voor de actie gedaan is om niet teveel verlies te hebben maar daardoor haak ik juist nu af. Wij zijn vanuit Maassluis gekomen hiervoor maar zal dus niet terugkeren.
charis1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Had gereserveerd met een 11 maanden oude baby, om 18.00H om gezellig en vroeg te kunnen eten.
de wachttijd tot het hoofdgerecht was minimaal 3 kwartier zodat we om 19.30H pas zat te eten.
Iedereen om ons heen was veel later binnengekomen en veel eerder klaar. Dit was niet de eerste keer dat ons dit overkwam in dit restaurant. Jammer ik zie hier nog wel een paar verbeterpuntjes.