Over het restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Moodz is gevestigd in 2 monumentale panden. Het pand aan de Vesteplein heeft een authentieke uitstraling met veel houten balken en afgebeitelde muren die zoveel mogelijk in tact zijn gelaten. Het interieur wordt verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. De bovenverdieping is uitermate geschikt voor groepen U kunt deze ruimte af huren voor diverse feestjes, vergaderingen, Private Dining en dergelijke (het is ook mogelijk de gehele zaak af te huren voor uw groep). Tevens hebben we een uitgebreide High Tea, High Wine, Shake and Diner, Baby Shower en meer…. U kunt informatie voor alle arrangementen of een feest op maat aanvragen bij onze marketing afdeling of via internet.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Moodz

Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lange tijd geleden dat ik bij Moodz had gegeten. Maar jeetje ze blijven toch echt wel een heel leuk, gezellig en lekker concept hebben. TOP!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg overheersende knoflookgeur hing in de ruimte. Dit sloeg op je ogen. Boven gezeten, dit is minder gezellig. Je krijgt niet het gevoel in een restaurant te zitten. Eten en bediening prima.
Madeleine K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige sfeer, fijne bediening, en uiteraard, het meest belangrijke: heerlijk eten! We komen zeker nog een keer terug!
Arnold I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Begonnen met een aperitief en snackschotel, alhoewel die naam de plank met hapjes eigenlijk tekort doet.
Het was gezellig druk in de zaak maar de akoestiek is dermate dat je op een normale manier met elkaar kan praten.
Het menu is verrassend en nodigt uit om buiten het geijkte te bestellen.
Vriendelijke bediening.
Om kort te gaan. We hebben ons prima vermaakt.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijke eendenborst
Ineke-Heikens .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben met 6 personen gegeten op zondag met de AH actie. 1 persoon moest zoutloos eten. Hieraan werd goed meegedacht door het bedienend personeel. De kok is het zelfs nog even aan tafel komen bespreken!
Het tempo waarin de gerechten elkaar opvolgden was prima.
Minpunten zijn de akoestiek van het restaurant. Wij ervoeren het als erg lawaaierig en daardoor vermoeiend. Het voorgerecht "fingerfood" vond ik wat mager. Ik vind de prijzen aan de hoge kant.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima plek voor een lekkere lunch zonder al teveel poespas of pretenties. Het eten is niet heel verrassend maar wel van goede kwaliteit. Bediening heel vriendelijk. Interieur een tikje standaard maar niet ongezellig. Het restaurant is kindvriendelijk, dat is een pré. Al met al niets op aan te merken al springt het er evenmin uit.
Barend N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima eten voor een gezellig eetcafé. Aardige en vlotte bediening. Met het concept ‘grote gezelschappen uit eten’ kom ik hier zeker terug !
Paulina V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede gerechten en goede prijs/kwaliteitverhouding. Soms wat langer wachten ivm kennelijke drukte. Voorgerecht wat veel brood. Verder prima.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben van de AH actie gebruik gemaakt. Op een doordeweekse woensdag was het al vroeg gezellig druk bij Moodz. Er werden erg smaakvolle gerechten geserveerd, die qua portionering wel wat krap bemeten zijn.
Swemmer .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AHactie
Echt een aanrader! Aardig personeel. Vlees en vis fingerfood dessert allemaal heerlijk!!!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Keuzemenu of korting. Wij gingen voor het keuzemenu en waren heel erg verrast door het kwalitatief goede en lekkere eten. De chocoladetaart toe vond ik minder en ook de nogatine bij het kaneelijs hoefde voor mij niet, maar dat blijt een kwedtie van smaak!
Vlotte leuke bediening en heerlijk eten. Wij komen na 3 dagen weer terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Afspraak via internet gemaakt voor 18.45, wegens niet doorgaan bioscoop gevraagd of wij al om 17.30 terecht konden en dat was geen probleem. Goede en zeer vriendelijke bediening. Misschien lag het aan ons, maar het was vrij donker.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima verzorgd, het eten was heerlijk, de sfeer, ietsje te donker. De bediening was goed, we werden vriendelijk ontvangen.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een zeer afwisselende kaart net uitstekend eten en goede porties! In één woord: super!
Elena S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede en aardige bediening. Er hangt een gezellige sfeer, leuke inrichting. Kom zeker nog een keer terug.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima restaurant goede sfeer goede bediening.
Heldere uitleg over de kaart en korting van de actie.
Eten was uitstekend kwamen regelmatig vragen of alles in orde was
furoz.ramanand .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig restaurant met lekker no nonsense eten. We werden goed bediend. Met AH bon hier gegeten, waarbij je kunt kiezen tussen een keuzemenu of korting op a la carte gangenmenu.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was lekker alleen vond ik de sla wat simpel afgewerkt...ik las een zoete salade maar ik miste een lekkere dressing.
Ik vond dat er te veel gambas op mm bordje lagen 2 of 3 minder was ook ok.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Super lekker gegeten!
Een erg sfeervol restaurant!
En vriendelijk personeel!
Lekker op het terras gezeten in het zonnetje.