Over het restaurant Moodz

Moodz Eten & Drinken is gevestigd in de oude binnenstad van Delft aan het Vesteplein 4. De voor Delft zo kenmerkende ontspannen sfeer tref je ook in dit restaurant aan. Mensen komen hier om elkaar te ontmoeten en samen gezellig te eten of te drinken.

Moodz maakt gebruik van een tweetal monumentale panden, bij de inrichting is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de authentieke details. Zo is het fraaie balkenplafond gehandhaafd en zijn de muren afgebeiteld, de afwerking van het interieur is modern.

De keuken van Moodz Eten & Drinken is geopend van elf uur in de morgen tot tien uur in de avond. Je kunt hier dus terecht voor een verlaat ontbijt, de lunch en het diner. De lunchkaart is zeer uitgebreid; je kunt een broodje bestellen met een dampende kop soep, maar ook genieten van een heerlijke frisse salade of een uitsmijter. Op de menukaart voor het diner tref je een aantal verrassende gerechten aan. De keukenbrigade heeft zich wereldwijd georiënteerd, en dat proef je!

Reserveer nu bij Moodz Eten & Drinken in de prachtige binnenstad van Delft, voor een heerlijke en gezellige avond! Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €21,95 p.p.
High wine: €22,95 p.p.
High beer: €22,95 p.p.
Babyshower: €22,95 p.p.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Moodz

Bart G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk eten, correcte service, ruime keus. Portie mag iets groter. De zitplaatsen op 'de vide' bieden privacy die ik zocht voor deze bijeenkomst.
Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
goed restaurant, leuke en handige locatie voor de bioscoop en het theater. iets te donker voor de middelbare leeftijdsgroep.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en snel geserveerd.
esther.dijkshoorn .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Na een drukke periode konden we voor het eerst weer gezellig uit eten. Moodz is mijn favoriet, mensen zijn aardig, het is er gezellig en je voelt je welkom. De kaart was veranderd waardoor we weer goed moesten kijken wat we nu zouden nemen. Het waren allemaal heerlijk nieuwe gerechten. Lekker gegeten en een heel gezellig en leuke avond gehad. Aanrader!
Christy D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Erg lekker gegeten! Nog nooit zulk goed en vriendelijk personeel gehad.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
echt heerlijk gegeten!
Chanika P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hadden het verassings menu genomen ( 4-gangen).

Van het eerste gerecht tot aan de laaste hebben we heerlijk gegeten en de opmaak was prachtig. De seversteers weten waar ze over praten en zijn zeer vriendenlijk.

In een woord fantastisch. Wij zullen zeker nog een keer terug komen.
postboontje .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk avondje met mijn vriendin en de roos bij onze tafel maakte het compleet! Grote dank! Snel opnieuw een bezoek brengen.
Steve O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zoals boven al aangegeven, kan de prijs kwaliteitsverhouding beter. Wij zaten op het boven gedeelte, waar het erg rumoerig was en we moesten uiteindelijk bijna anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. En dit was nog op ons aangeven dat we het wel lang vonden duren. Verder prima gegeten.
Veerle24 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was erg goed. Bediening wat minder, ze waren niet echt oplettend. De wachttijd voor het eten was veel te lang. Er zat zeker 3 kwartier tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben genoten! De vongole was zeer smaakvol, de tonijnsushi was lekker knapperig aan de buitenkant.
De hoofd gerechten hebben we van genoten en mooi opgediend.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuke sfeer,vriendelijke bediening, we bleken na ontvangen saladebowl t niet lekker te vinden(lag niet aan de salade overigens) mochten gelijk wat anders bestellen en de salades werden niet in rekening gebracht.topservice!!
Komen zeker terug
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Ik heb afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten met een vriend die op bezoek kwam vanuit Australië. We vonden het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant ziet er sfeervol uit en erg schoon. Ik zou hier zeker nog eens terug komen. Groetjes uit Rotterdan
John W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een leuk restaurant voor eten voor of na een theater of bioscoop voorstelling in Delft. Gevarieerd menu. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
marjoleinvanmeel .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met kids van 9 en 5 gegeten, prima met kleurplaatje en krijtjes, kinderkaart en lief personeel. ZAAAALIGE maltezer kwarktaart!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig restaurant, vlotte bediening en uitgebreid en gevarieerd menu. Wij hebben heerlijk gegeten, voor een volgende keer het fingerfood eens proberen.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Beetje ingewikkelde kaart. Het currygerecht is zo “origineel” dat het niet neer op curry lijkt. Friet is toch het lekkerst van een gewone aardappel!
De sliptongerjes waren heerlijk!!
De ambiance is prima, warm en gezellig..
els S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Loopt hard achteruit
Prijzen zijn niet in verhouding meer voor wat je krijgt.
+ punt is wel dat ze vragen of je naar de bios moeten
sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en vriendelijk personeel en gaan zeker nog een keer terug
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Er was een gerecht wat we terug naar de keuken stuurde. Er werd goed geluisterd de kok was het eens met mijn opmerking. Het is in harmonie behandeld.