Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Over het restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Moodz is gevestigd in 2 monumentale panden. Het pand aan de Vesteplein heeft een authentieke uitstraling met veel houten balken en afgebeitelde muren die zoveel mogelijk in tact zijn gelaten. Het interieur wordt verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. De bovenverdieping is uitermate geschikt voor groepen U kunt deze ruimte af huren voor diverse feestjes, vergaderingen, Private Dining en dergelijke (het is ook mogelijk de gehele zaak af te huren voor uw groep). Tevens hebben we een uitgebreide High Tea, High Wine, Shake and Diner, Baby Shower en meer…. U kunt informatie voor alle arrangementen of een feest op maat aanvragen bij onze marketing afdeling of via internet.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gisteren met mijn zoon gegeten. Niets meer dan lof! Eten smaakte goed en mooie presentatie! Chapeau voor de bediening, het Gastheerschap wordt uitgedragen met een hoofdletter!! Sabrina en Maud jullie hebben gezorgd dat het ons avondje begon met een gouden randje - zal jullie zeer zeker aanraden bij vrienden. En we komen terug ????
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
het was een geslaagde avond met een prettige sfeer. het was een top avond. Alles was naar wens. Ook de drankjes werden vlot langs gebracht. Het voor gerecht smaakte goed. Het hoofdgerecht was uitstekend. Het dessert smaakte goed. Is zeker voor herhaling vatbaar. Het bedienende personeel was snel en vakkundig. Niets op aan te merken.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leece .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten, de curry was erg lekker. De falafel lekker maar kan beter (naam brood wat aan de droge kant en te weinig saus).
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten met goede porties voor de gemiddelde eter. Het was wel jammer dat we lang op ons hoofdgerecht moesten wachten. We hadden een filmdiner dus ze wisten dat we daarna naar de bioscoop gingen. Dit was via Moodz geregeld. Twee uur van te voren dineren is te kort. We hadden een klein half uur om het hoofdgerecht en het dessert op te eten. Het concept is heel leuk, maar neem wel wat meer tijd zodat je op het eind niet zo gehaast je eten hoeft op te eten.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Leuk en gezellig restaurant. Ideaal om te combineren met een lang weekend Maastricht. We waren erg te spreken over de sfeer en inrichting. Eten was prima
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig, gevarieerd en erg smaakvol!
Nika T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten, maar niet bijzonder.
Door de AH actie goed te doen.
We zaten boven. Beneden vond ik het gezelliger, meer sfeer.
Frédéric G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Excellente cuisine
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Ik had er meer van verwacht. Goedkope, niet lekkere paaseitjes, uitgedroogde plakjes kipfilet, ik denk van de brunch er voor en nog geen eens scones bij een high-tea. Twee kleine taartjes. Jammer, en zeker voor die prijs.
biancaangel .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Smaakte allemaal erg goed wat we hebben gegeten. Een aanrader om naar toe te gaan. Komen zeker nog een keer terug. En nu moet ik er nog wat bij verzinnen om te typen want als ik wil drukken op recensie achter laten. Dan moet het bestaan uit 120 tekens. Vandaar dat ik dit nu zo typ beetje jammer dat je moet voldoen aan 120 tekens. Denk dat dat nu wel gelukt is. haha.
bartje1 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
ja, vrijdag 7 april een heerlijke lunch op een zonnig terras! Zeer verzorgd- heerlijke pompoensoep -een bruin broodje met gerookte zalm tonijn en gedraaide friet- heerlijk glas witte huiswijn een Spaanse Chardonnay . Daarna een boottocht en een bezoek aan de Porceleyne Fles.
Ineke-Heikens .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gezellig restaurant, een beetje lawaaerig. Bediening was vlot. Gerechten werden op een byzondere wijze opgediend op etageres. Prijs aan de hoge kant.
Tommy H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Erg lekker gegeten en ondanks dat het voor ons erg uit de buurt is komen we hier zeker vaker terug. We hebben heerlijk gegeten. Groeten uit Brabant.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! Leuke kaart, bediening iets minder vriendelijk..
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Moodz! Bediening was goed, eten was lekker en sfeer was ook goed. We hebben lekker lang getafeld en het was een heerlijk avondje uit.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zeer vriendelijk personeel, goede aucoustiek door middel van wand en plafondbekleding, ondanks dat tafels dicht opeen staan geen geluidsoverlast van andere tafels. Zeer verrassende gerechten die smaakvol opgediend worden.
Hi Ingrid,

Bedankt voor je lovende recensie! Waarderen wij zeer. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen bij Moodz eten en drinken!
sdejong67 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk eten en super bediening! Aanrader is de etagère met kleine hapjes. Zeker een keer gaan proeven!!!
Sfeer is geweldig, in de zomer heerlijk loungen buiten!
Hi!

Bedankt voor je recensie! Vinden wij altijd leuk om terug te lezen. Uiteraard vinden wij het fijn om jullie komende zomer te zien op ons zonnige terras, wellicht op een zondag met een heerlijke achtergrondmuziek van de wisselende singer songwriter
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Moodz ligt handig vlakbij theater en bioscoop en dus gingen wij hier eten voorafgaand een film. Op de kaart staat verschrikkelijk lekker klinkende gerechten dus kies dan maar eens. Gelukkig biedt Moodz ook een etagère met hapjes zodat je van alles wat kan proberen en dat is een regelrechte aanrader. Het eten was heerlijk. Minpunt was de bediening. Het kostte ons (en andere tafels) te veel moeite om aandacht te krijgen van het personeel en iets te bestellen. Als je eenmaal zit lijken ze het wel best te vinden. Het "lekkers bij de koffie" werd 5-10 minuten voordat de koffie kwam geserveerd en dat is jammer.
Hi Astrid!

Hartelijk dank voor je recensie. Wij waarderen je eerlijkheid en tevens ook de complimenten. Het minpuntje nemen wij zeker mee in onze bedrijfsvoering. Hopelijk kunnen wij jullie verwachtingsbeeld waar maken bij een eventueel nieuw bezoek.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke zaak met culinaire gerechten. Eten was wel lekker. Prijs wat aan de hoge kant. Rond de 60 pp voor avondje eten.