Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Over het restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl

Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Op zondag kun je er ook terecht voor het ontbijt.

Meer informatie over restaurant Moodz

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rick D.
charis1 .
Monica R.
Jos J.
Wilma V.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, het zag er allemaal goed uit, leuk opgemaakt, gezellige sfeer, leuke bediening, het was helemaal top! Wij hebben werkelijk niets aan te merken.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Al vaker bij Moodz gaan eten, nu weer eens met de AH restaurantactie.
We eten graag bij Moodz, maar deze keer viel het een beetje tegen.
We vonden de keuze in het driegangenmenu nogal beperkt (maar 2 opties voor elke gang) en de hoeveelheid groente was echt onder de maat. Op het menu stond als groente "gewokte Hollandse spinazie" maar wij konden met enige moeite daar allebei maar 2 blaadjes van vinden. het frutje groente had meer iets weg van ratatouille - smakelijk, maar erg weinig. Vreemd, want de Victoriabaarsfilet (ik) en de kogelbiefstuk (mijn partner) waren goed aan de maat. Je zou verwachten dat de kosten van een hoofdgerecht nou niet hoofdzakelijk van de groente afhangen...
Verder worden beide hoofdgerechten geleverd met frites van zoete aardappels. Daar moet je van houden, jammer dat je niet kunt kiezen voor "gewone" frites. Ook dat zal niet echt invloed op de kostprijs hebben.

tot slot heb ik erg lang op mijn koffie moeten wachten - zo lang, dat die bijna koud was. Heeft waarschijnlijk bijna 10 minuten op de bar staan wachten voordat de bediening hem bij ons bracht.
Na een opmerking daarover kreeg ik een nieuwe, warme kop koffie (binnen een minuut) dus over de service niet te klagen.

We zullen er niet voor weg blijven, want we weten dat het gewoonlijk beter is, maar ik kan met voorstellen dat bezoekers wegblijven als zoiets ze bij de eerste keer overkomt.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed gegeten, het menu vond ik goed aan de prijs in vergelijk met de gerechtjes.
Bediening is vlot en er wordt steeds gevraagd of de drank nog voldoende aanwezig is en of alles naar wens is.
Koffie kan een paar graden warmer.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hartelijke ontvangst. Prijs kwaliteitverhouding kan beter. Bijv. bordje vegetarische pasta voor € 17,50 zit aan de bovenkant. We waren er op een zaterdagavond, alle tafels waren bezet en hierdoor erg rumoerig. Je zit wel erg dicht op elkaar.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op zaterdag om 17.30u met de AH-bon een tafeltje in dit zeer goed bezette restaurant. Over het algemeen weinig privacy. Beperkte menukeuze met de bon. Drie voor-, drie hoofd-, 2 nagerechten. Voorgerecht Fingerfood zag er leuk uit en smaakte goed. Twee kleine gamba's/oude kaas, stokje met gekruide olijven, geroosterd broodje met makreelmousse. Prima, alleen begrijp ik de combi met oude kaas niet. Hoofdgerecht kogelbiefstuk (goed medium) met heerlijke saus, groenten, zoete aardappel patat. Prima. Nagerecht cheesecake. Porties voor ons (65+) voldoende. Jonge vrouwelijke bediening, die hun best deden. Neem echter de tijd, want het etentje bedroeg bijna twee uur. Vooral tussen voor-/ hoofdgerecht en afruimen was er een forse wachttijd. Ik kan mij voorstellen dat andere recensies de prijs, zonder AH-bon, aan de hoge kant vinden. Tip voor het bedienend personeel: nooit met lege handen. Kijk na het opnemen van een bestelling om je heen of je ook af kan ruimen.
Ava H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier gegeten met de albert heijn restaurant actie. Prima avond, oké service en oké eten. Niet wat je mag verwachten van een keuken met zo'n prijskaartje. Moesten lang wachten, en de mensen om ons heen werden ook ongeduldig
Hilit M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Great food,
Marga_12diner V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben met 8 personen gegeten op de bovenverdieping. Daar heerst een gezellige sfeer met gedimde verlichting. De ontvangst was prima. We hebben wat lang op onze gerechten moeten wachten, maar het was ook wel druk. Ik vond dat er relatief weinig keuze was; je kon voor zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht steeds kiezen uit vegetarisch, vlees en vis, voor iedere categorie 1 mogelijkheid. Als je hiervan niet houdt, dan heb je pech. Wel was het eten allemaal zeer vers en goed bereid. Leuk en sfeervol restaurant met goed eten, maar liever à la carte.
theoherman .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
voor de 2e keer bij Moodz gegeten. Sfeer en bediening zijn prima. Voorgerecht: matig, getrancheerde ossenhaas was goed maar het bedje van glasnoodles ijskoud. Hoofdgerecht: Black Angus steak en rode kool waren goed maar de groente, alleen een berg gebakken paprika en boontjes vindt ik toch wat karig. Een bakje friet moest apart worden bijbesteld en betaald. Al met al een beetje teleurgesteld . Prijs en kwaliteit zijn niet in balans.
Ingmar B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We komen hier al jaren en hebben er zelfs onze trouwreceptie gehouden. Gerechter zijn super,net als de service. Aanrader
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Uitstekende keuken, pure producten, nette presentatie, vriendelijk personeel
Heerlijk gegeten, is zeker een aanrader! Ik er ga snel met vrienden uit eten.
Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Geen gevoel van "AHklant" te zijn, zeer vriendelijk en vlot geholpen, rustig kunnen eten met voldoende tijd tussen de gangen door, zeer vriendelijk verzorgd en kundig personeel. Het eten was heerlijk en werd mooi gepresenteerd. We komen zeker nog eens terug!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
De gerechtjes waren klein, maar heerlijk! De bediening was slecht, onze serveerster vergat van alles. Gelukkig maakten de andere serveersters het dan weer goed, door iets alsnog te brengen.
Jeffrey G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een heerlijk proeverijtje in de vorm van een etagiere gehad. Prima eten, leuk tentje!
miek1961 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg lekker geluncht! Meer dan voldoende en lekkere gerechten, anders dan anders en daarom geslaagd! Een aanrader om te doen en ga het zeker in januari weer doen met de bonnen van AH!