Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Over het restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Moodz is gevestigd in 2 monumentale panden. Het pand aan de Vesteplein heeft een authentieke uitstraling met veel houten balken en afgebeitelde muren die zoveel mogelijk in tact zijn gelaten. Het interieur wordt verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. De bovenverdieping is uitermate geschikt voor groepen U kunt deze ruimte af huren voor diverse feestjes, vergaderingen, Private Dining en dergelijke (het is ook mogelijk de gehele zaak af te huren voor uw groep). Tevens hebben we een uitgebreide High Tea, High Wine, Shake and Diner, Baby Shower en meer…. U kunt informatie voor alle arrangementen of een feest op maat aanvragen bij onze marketing afdeling of via internet.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Cornelia S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ik heb met plezier met mijn zus genoten van ons diner. De sfeer was gezellig en goed; het dessert was verrassend.
Corrie
sansax63 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten gisteravond. Als enige opmerking heb ik dat het wat vol is en daardoor wat rumoerig. Verder een top avond gehad.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Jenniferwilmer .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima eten voor een leuke prijs.. Netjes warm en mooi opgediend alleen sla bij burger beetje een saai. Bediening was zeer vriendelijk.
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
prima kennismaking met het restaurant
bediening was erg vriendelijk
leuk servies en eten verzorgd opgediend
vraag me alleen af of het in de winter niet erg donker in de zaak is
m.van.mameren .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig terras. Leuke plek.
Even pauze tussen de gerechten geen probleem.
Gerechten smaakvol opgediend.
Vriendelijke bediening.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gezellig en gemoedelijk restaurant in het centrum van Delft. De gerechten zijn royaal en lekker. Ook leuk dat je er kunt eten i.c.m een bezoek aan de bioscoop!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten kunnen eten. Menu was heerlijk. Hoeveelheid was goed op elkaar afgestemd.
Ook de gebakken zoete aardappel was heel lekker.
Annesabine .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten, bediening was goed vriendelijk, sfeer gezellig. Vegetarisch en vis waren allebij lekker en de fingerfood en salade met geitenkaas vond ik heerlijk.
Tijd tussen de gerechten was ook goed.
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Mooie zaak.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben heerlijk zitten lunchen.
Zeker voor herhaling vatbaar
De gerechten zagen er allemaal heel mooi uit, en bij het uitserveren legde ze even uit wat het was.
Ze waren ons alleen voor het toetje vergeten. Wij hadden een AH bon, vandaar een driegangengerecht.
Nadat ik het gevraagd had werd het snel opgediend. Het was allemaal heerlijk
juan S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
wij kwamen hier via de AH actie wij werden niet echt hartelijk ontvangen .De keuze was beperkt ,mijn voorgerecht salade geitenkaas was lekker maar de bonk geitenkaas die erbij zat ging tegen staan. kogelbiefstuk was droog .de groente smaakte prima en de zoete friet was niet aangekondigd en vind ik persoonlijk niet lekker .de gerechten van mijn partner kan ik niet goed beoordelen de dessert waren leuk opgemaakt.
Voor de rest was het ons opgevallen dat de a la carte gerechter er anders uitzagen dat is jammer
Nely L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goede bediening en erg klantvriendelijk.
Heerlijk gegeten.
Een aanrader
Door het mooie weer heerlijk buiten gegeten. Prima locatie
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Middels de AH restaurant actie hier wezen lunchen. Het personeel, met name de bediening op het terras buiten, was vriendelijk en behulpzaam. Het eten sprong er wat ons betreft niet echt bovenuit. Het was lekker, maar ik ben van mening dat het zeker niet de 'normale' prijs waard zou zijn geweest, zonder AH actie. We vonden het eigenlijk maar net de prijs waard die we nu hebben betaald (met €19,50 korting). Voor de lunchgerechten, 1 grote fles water en 2 (zeer melkerigge cappuccino's) betaalden we bijna €30,- . Leuk om een keer gedaan te hebben, maar wat ons betreft -gebaseerd op kwaliteit eten/prijs verhouding- niet een plek waar we terug zullen gaan. Zoals ik zei, wel aardig personeel. Dat was zeker een pluspunt.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hebben geluncht en kregen een keuzemenu. Het was HEERLIJK!! En zeer prettige mensen!! En leuke inrichting buiten. Top
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Jammer dat er tot 2x toe een bestelling van de drank werd vergeten, er stond een gerecht op de kaart maar die was uitverkocht, wat wij raar vonden want het was pas 18 uur in de avond. Maar voor je de kaart geeft zou een melding over wat er niet meer is beter zijn. Thuis bleken er 3 drankjes op de bon te staan die wij helemaal niet hebben gehad.
Het eten was lekker maar niet goed al met al we zullen niet snel weer een x gaan
pheijstek .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De hoeveelheid eten die je krijgt, is best veel. Een iets kleinere portie is genoeg, en dan kan de prijs ook iets zakken.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zo vlak naast de bioscoop en het theater is het een fantastische plaats om te eten voor of na een voorstelling. Bediening is goed, gezellig en vlot en in de open keuken kun je meekijken naar de bereiding van het eten. Alles is mogelijk. Ze serveren ook heerlijke koffie :-)
Ik kom er erg graag.....
Michele T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuk en sfeervol restaurant. Ligging is perfect, wij gingen daarna naar de film. Goed eten en proportioneel. Wij komen graag nog een keer langs!
Stéphanie F.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We waren met de AH-bonnen, en konden kiezen uit precies het menu dat op de AH website stond. Het eten was prima, maar niet geweldig, maar ook weer niks mis mee. Vooraf de geitenkaassalade (lekker, maar kan ook niks aan mis gaan) hoofd de steak (saai maar prima), en na de cheesecake (Het rood fruit bestond uit - jawel - één aardbei, maar verder lekker! precies goede portie ook, cheesecake kan heel zwaar zijn). Waren met z'n vieren inclusief drankjes ca 100 euro kwijt, wat dan wel weer hartstikke prima is. Heerlijk terras wel!