Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Over het restaurant Moodz

Moodz Eten & Drinken is gevestigd in de oude binnenstad van Delft aan het Vesteplein 4. De voor Delft zo kenmerkende ontspannen sfeer tref je ook in dit restaurant aan. Mensen komen hier om elkaar te ontmoeten en samen gezellig te eten of te drinken.

Moodz maakt gebruik van een tweetal monumentale panden, bij de inrichting is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de authentieke details. Zo is het fraaie balkenplafond gehandhaafd en zijn de muren afgebeiteld, de afwerking van het interieur is modern.

De keuken van Moodz Eten & Drinken is geopend van elf uur in de morgen tot tien uur in de avond. Je kunt hier dus terecht voor een verlaat ontbijt, de lunch en het diner. De lunchkaart is zeer uitgebreid; je kunt een broodje bestellen met een dampende kop soep, maar ook genieten van een heerlijke frisse salade of een uitsmijter. Op de menukaart voor het diner tref je een aantal verrassende gerechten aan. De keukenbrigade heeft zich wereldwijd georiënteerd, en dat proef je!

Reserveer nu bij Moodz Eten & Drinken in de prachtige binnenstad van Delft, voor een heerlijke en gezellige avond! Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €21,95 p.p.
High wine: €22,95 p.p.
High beer: €22,95 p.p.
Babyshower: €22,95 p.p.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Moodz

Susan D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten, maar we moesten wel lang wachten op de bediening. Het was gezellig druk en het terras buiten was open.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, mooie lokatie
En we hadden een erg leuk arrangement met de film er bij voor herhaling vatbaar
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vriendelijke bediening. Een etagère met een aantal nieuwe lekkere gerechten. Wederom een aanrader.
Renata .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima restaurant, maar helaas een slechte akoestiek waardoor we meestal voor een ander restaurant kiezen. Goede afstemming met theater- of bioscoopbezoek.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
gezellig en prima gegeten...............................................................................................................................
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Top avond gehad bij MOODZ
Vriendelijk ontvangen en heerlijk op het terras in de zon gezeten.
Lekker flesje chardonney, en de luxe etagere besteld.
Het was heerlijk we hebben genoten!
Ga zo door team Moodz. En graag tot snel...
E. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hadden geluk, het was prachtig weer dus we hebben buiten in de zon kunnen eten. Later zijn we naar binnen gegaan waar we koffie hebben gedronken. Hier werd niet moeilijk over gedaan. Het eten was prima, de bediening ook.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi verzorgd.
Vriendelijke bediening.
Freeke W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten was redelijk. Frietjes heel erg zout. Bijgeleverde salade was alleen salade, geen garnituur.
bep M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hebben heerlijk op het terras gegeten dus wb inrichting en sfeer en geluidsniveau is het moeilijk te beoordelen.

De dames van de bediening waren zeer attent en allert.

Het was het begin van een mooie avond - verder genoten in de Veste van een mooi optreden van de bootleg sixties
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Uitgebreide, levendige kaart, met voor iedereen wel iets lekkers. Vakkundig klaargemaakt. Mooi opgemaakt.
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Jammer dat ze er keer op keer niet in slagen een extra besteld glaasje wijn op tijd bij het gerecht te serveren.
Eten is goed, presentatie origineel en de bediening is erg aardig, maar dit is ons al bij een aantal bezoeken overkomen.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening heel aardig, niet super vakkundig.
Lekker eten.
Tafel en borden klein, net te weinig ruimte om te snijden, fileren e.d
Karim R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten was redelijk. Snel afgekoeld, scholletjes waren lastig te ontleden.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Altijd heerlijk eten bij Moodz. Ik ben nog nooit teleurgesteld. Nu een nieuwe wijn kaart met mooie nieuwe rode wijnen.....heerlijk, heel goede keuzes ????
Meindert P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben hier gegeten op 1e paasdag. Het was niet heel druk maar gezellig vol. Bediening was vriendelijke en eten was goed. Wij hebben gebruik gemaakt van het verrassingsmenu. Leuke gerechten van vis en vlees.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was gezellig druk. Snelle service ondanks de drukte en sympathiek personeel.
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellige ambiance. Uitstekende kaart met zeer ruime keus. Prima bediening. Aanrader. Ligt lekker centraal in Delft. Prijzen zijn zeer redelijk.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Namen fingerfood. 3 gerechten om te delen. Dat was al vullend. 2e gerecht overgeslagen. Wel hoofdgerecht samen, maar viel wat tegen. Kippen vleugels te veel met saus en patat wat karig. Bediening duurde wat lang
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige ambiance.