Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Fingerfood wandeling. Een toast met groene bruschetta, chilli garnalen, Brokkelaer oude kaas met honing-mosterd en zoete honing olijven
      Geitenkaas salade. Gegratineerde geitenkaas uit de oven met honing, zoete honing olijven, radijs, cherry tomaten, komkommer, rode ui en honing-mosterd dressing
      Paprika soep. Huisgemaakte romige soep van geroosterde zoete paprika met een gember twist
  • Hoofdgerechten
    • Steak. Kogelbiefstuk met gewokte, verse groenten van het seizoen. Geserveerd met krokante zoete aardappel friet en een truffeljus
      Burger. Beef burger geserveerd op een brioche bol, jalapeno, krokante sla en mango chutney. Geserveerd met een frisse, zoete salade, krulfrietjes en kerrie mayonaise. Extra topping: bacon en/of cheese € 1,00
      Vegetarische curry. Authentieke Thaise curry. Geserveerd met groenten van het seizoen, pompoen en rijst
      Victoria baars. Witvis filet gemarineerd in verse kruiden, basterd suiker, chili en limoen. Geserveerd met krokante zoete aardappel friet
  • Nagerecht
    • Marmer blondie. Witte gemarmerde chocolade taart. Geserveerd met sorbetijs en chocolade saus
      Cheesecake Moodz. Huisgemaakte cheese cake met een bodem van krokante bastogne. Geserveerd met roodfruit en sorbetijs
      Sorbet ijs

Over het restaurant Moodz

Moodz Eten & Drinken is gevestigd in de oude binnenstad van Delft aan het Vesteplein 4. De voor Delft zo kenmerkende ontspannen sfeer tref je ook in dit restaurant aan. Mensen komen hier om elkaar te ontmoeten en samen gezellig te eten of te drinken.

Moodz maakt gebruik van een tweetal monumentale panden, bij de inrichting is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de authentieke details. Zo is het fraaie balkenplafond gehandhaafd en zijn de muren afgebeiteld, de afwerking van het interieur is modern.

De keuken van Moodz Eten & Drinken is geopend van elf uur in de morgen tot tien uur in de avond. Je kunt hier dus terecht voor een verlaat ontbijt, de lunch en het diner. De lunchkaart is zeer uitgebreid; je kunt een broodje bestellen met een dampende kop soep, maar ook genieten van een heerlijke frisse salade of een uitsmijter. Op de menukaart voor het diner tref je een aantal verrassende gerechten aan. De keukenbrigade heeft zich wereldwijd georiënteerd, en dat proef je!

Reserveer nu bij Moodz Eten & Drinken in de prachtige binnenstad van Delft, voor een heerlijke en gezellige avond! Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €21,95 p.p.
High wine: €22,95 p.p.
High beer: €22,95 p.p.
Babyshower: €22,95 p.p.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Moodz

Yolanda V.
Mieke D.
Everieke A.
Lydia E.
Ton D.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Lekker gegeten! Aardige bediening. Porties waren precies goed vond ik, en kwaliteit heel goed.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Aanrader.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Bij aankomst bleek onze reservering niet te zijn doorgekomen, alhoewel we via Iens wel de bevestigingen en reserveringsherinnering hadden gekregen. Gelukkig konden we wel gewoon aanschuiven en kregen we heel netjes een drankje van het huis. Prima menusamenstelling, voorgerechten (carpaccio en fingerfoods) waren dik in orde. Als hoofdgerecht kozen wij allebei de Burger. Deze vonden wij te dik en veel zeentjes, maar nog steeds erg smakelijk. Nagerecht, de verrassing van de chef, was minimaal en weinig verrassend helaas (stukje fudge, stukje cheesecake en chocolaatje). Na het dessert viel het ons op dat er weinig aandacht meer aan ons werd besteed (terwijl alle 4 de bedieners bij het hoofdgerecht kwamen vragen of het smaakte). Sfeer en ambiance prima, mooie aankleding. Verbeterpuntje: check bij de tafels of ze niet wiebelen, dit eet niet comfortabel.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Spareribs waren erg dik en vet. Helaas de hele nacht buikpijn gehad. Wel super vriendelijke bediening. We zaten boven waar het nogal waaide. Jammer, want het plekje was heel mooi.
Elena M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Goed gegeten met de ah actie. Goede service, ambience, alles! Zeker een aanrader
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Gezellig restaurant, knus en prima eten voor een niet te hoge prijs. Ook gemberthee met een kaneelstokje was geen probleem.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten van de ah actie met mijn vriendin.
Margreet T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
De trio salade van vis genomen er zat weinig vis in met weinig smaak. Gamba's wel goed klaar gemaakt, maar ook weinig smaak aan de gamba's.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gegeten, leuke bediening!
Karlijn J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Hele behulpzame bediening en lekker eten (ook allergieën heel goed mogelijk!)
N B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We moesten lang wachten om ons 2e drankje te kunnen bestellen. Hierdoor hebben we maar 1 drankje op!!
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Volgende keer even wachten met voorgerecht.. Waren nog aan het smullen van het stobrood.
Verder was het gezellig en lekker gegeten.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Is goed eten leuke sfeer,
I V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Vanavond via AH actie bij Moodz gegeten. Hadden ons verheugd op menu zoals aangeven op internet: kregen echter een ander AH menu .
Eten was niet verkeerd maar vonden alles te duur voor het gebodene.
Hebben wel eens beter en goedkoper gegeten. Inplaats van het dessert namen we koffie: geen aftrek op nota van niet genoten dessert.......
Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en akoestiek maakt het wel erg lawaaiig om elkaar goed te verstaan. Nee, niet een restaurant om nog eens naar terug te gaan, jammer
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Bediening zeer vriendelijk.
Gerechten waren heerlijk en werden snel geserveerd.