Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Over restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl

Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Op zondag kun je er ook terecht voor het ontbijt.

Meer informatie over restaurant Moodz

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Antoon.boerse .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Pim C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Via de AH actie bij moodz terecht gekomen.
Wij zijn na het zien van de kaart ergens anders gaan eten.

Als je mee doet met de ah actie, ga er dan ook voor. En scheep de gasten niet af met een karige kaart en de mededeling: je kan ook van de kaart bestellen en dan krijg je 15 euro korting op een rekening ong 100 euro.

In Delft zijn er genoeg tenten waar je goed kan eten voor minder geld
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat hebben wij genoten bij jullie!
Top bediening zonder dat het gemaakt leek.
Ideaal voor mensen met een glutenvrij dieet!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aanrader. Prima eten, ruime keuze, gezellige en correcte bediening. Kom hier zeker nog een keer terug. Gezellige ambiance.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bediening is zeer vriendelijk.
Prijs kwaliteit verhouding goed.
Eten was heerlijk!
Het is een restaurant waar je zowel binnen als buiten heerlijk kunt genieten van een avondje uit!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben hier al eerder gegeten met familie en dat was toen enorm goed bevallen. Deze keer viel het allemaal erg tegen.
De bediening was vriendelijk, maar naar onze mening duidelijk niet professioneel, het duurde allemaal erg lang. Na de eerste bestelling van de drankjes duurde het 40 minuten voordat de voorgerechten arriveerde, teven was de aandacht van de bediening niet optimaal, wij hebben vrij lang moeten wachten om een tweede rondje met drankjes te bestellen.
En een van de belangrijkste punten in de bediening is toch wel achter iemand het gerecht serveren, niet over de tafel vanaf de andere kant.

De presentatie van de gerechten zag er op tafel prima uit tot je ervan gaat eten, ik bestelde zelf bijvoorbeeld de Salade Korean, deze was erg veel sla en de kip die erin zat was beperkt tot drie kleine stukjes, de prijs van € 12,50 vond ik erg over de top voor wat je krijgt.
Als hoofdgerecht had ik de Arabie, deze viel ook tegen, kleine stukjes kip en grote stukken ui en paprika en veel courgette, vulgraad van de gerechten ligt volgens ons mee in de bijlage en dat is uiteraard kostentechnisch voordeliger.

Bij de meeste gerechten serveerde ze friet, dit kwam in kleine mandjes op tafel, de een was over de top gevuld en de ander tot de helft, we hebben dus maar onderling een beetje verdeeld, en tevens was de friet bijna koud. Wij kregen het idee dat de keuken de drukte niet aan kon en de friet retour geven had volgens ons niet veel zin, wij zagen de bediening ongeveer een keer in de 10 minuten voorbij komen, en zaten op een plaats waar je niet makkelijk vanaf de tafel de aandacht kon vragen.

Na het afrekenen zij wij weg gegaan, bij de deur werden wij niet bedankt voor het bezoek en tevens niet gegroet, nadat ik € 300,- heb afgetikt is dit voor ons reden om niet meer terug te gaan naar Moodz.
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima sfeer, heel druk maar gezellig, het eten was heerlijk en goede porties. Zeer tevreden! Wij zullen zeker terugkomen.
Harald Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg leuk restaurant. Leuke sfeer. Prachtige open keuken waar mooie - en lekkere - gerechten worden bereid. Qua bediening kan er wat opgeschaald worden: er waren maar weinig medewerkers met echte horeca ervaring. Toch is dit een goed restaurant met uitgebreide kaart.
Famdekoning93 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Service is prima en goed klantgericht eten is voortreffelijk en goed geserveerd voor herhaling vatbaar. Inrichting van de zaak erg goed
Wj.vanden.boom V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De verlichting is onder de maat je kunt niet eens de menukaart lezen! Flashlight op de mobiel maar aangezet en ja dan een keuze maken uit zoveel heerlijke gerechten.
Marianvanloenen .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de Albert Heijn restaurant akte hebben we hier gegeten. We hadden de keuze uit 3 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Alles was perfect, leuk gereserveerd en van goede kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk en een gezellige sfeer. Ik kan niets negatiefs bedenken, behalve misschien dat het vrij rumoerig was maar dat kan aan mij liggen. We gaan zeker terug.
Robyn T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We hadden al eerder koffie gedronken bij moodz dus vonden het tijd voor diner.
Ontvangst was goed, kregen een drankje en de jassen werden netjes aangenomen
Daarna was het wachten.. Na 25 minuten en onze drankjes waren op, hebben we zelf maar om menukaart gevraagd. Eten was simpel maar smaakte erg goed. Serveren van gerechten ging ook op een mooi tempo.
Maar bij weggaan ging het weer mis, nadat we rekening betaald hadden was er niemand die onze jassen terugbracht. Die hebben we zelf maar uit hok gevist. Oftewel voor eten kan je prima naar moodz, service liet gister iig de wensen over
Fgouka .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Voor de 2e keer heerlijk gegeten bij Moodz. Dit keer hadden we een filmarrangement, ideaal. Een echte aanrader. Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Jean-Philippe J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik vond de ontvangst en de bediening erg vriendelijk, maar de prijzen worden vanwege de AH kortingsactie opgewaardeerd. Want € 32 50 voor dit 3 gangenmenu vonden wij zwaar aan de prijs.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Leuk restaurantje! voorgerecht: wandeling door de voorgerechten was erg lekker, als hoofgerecht de victoriabaars
erg veel ook nog met patat van zoete aardappel en groenten. Beter te veel dan te weinig zal ik maar zeggen!
Fauzia C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Op zich was het niet slecht, alleen moesten we heel lang wachten op bediening en later op de rekening. Het keuzemenu vanwege de restaurants tien was wel heel magertjes. De soep was lekker, maar de hoofdgerechten waren zeer matig. De broodjes waren lekker. De kipsalade mocht meer aandacht van de kok. Kip was erg droog en bijna geen dressing.
Izabellap1 P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Goede gerechten voor een goede prijs. Leeker eten en wijnen. Wel heel druk en te weining bediening voor een volle bak. Masr zekker lekker en goed!
Annebel B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij moodz, vriendelijke service, een aardige jonge damen die ons hielp. Ook mogelijk om de fingerfood voorgerecht deels te veranderen omdat ik geen oude kaas lust. We kregen ook de optie om erna buiten onder de heater te zitten. Zeker een aanrader.
Rpj.rooij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ongedwongen sfeer, leuke presentatie van het eten, prima variatie en smaak. Niet goedkoop, maar wel waar voor zijn geld.