Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Fingerfood wandeling. Een toast met groene bruschetta, chilli garnalen, Brokkelaer oude kaas met honing-mosterd en zoete honing olijven
      Geitenkaas salade. Gegratineerde geitenkaas uit de oven met honing, zoete honing olijven, radijs, cherry tomaten, komkommer, rode ui en honing-mosterd dressing
      Paprika soep. Huisgemaakte romige soep van geroosterde zoete paprika met een gember twist
  • Hoofdgerechten
    • Steak. Kogelbiefstuk met gewokte, verse groenten van het seizoen. Geserveerd met krokante zoete aardappel friet en een truffeljus
      Burger. Beef burger geserveerd op een brioche bol, jalapeno, krokante sla en mango chutney. Geserveerd met een frisse, zoete salade, krulfrietjes en kerrie mayonaise. Extra topping: bacon en/of cheese € 1,00
      Vegetarische curry. Authentieke Thaise curry. Geserveerd met groenten van het seizoen, pompoen en rijst
      Victoria baars. Witvis filet gemarineerd in verse kruiden, basterd suiker, chili en limoen. Geserveerd met krokante zoete aardappel friet
  • Nagerecht
    • Marmer blondie. Witte gemarmerde chocolade taart. Geserveerd met sorbetijs en chocolade saus
      Cheesecake Moodz. Huisgemaakte cheese cake met een bodem van krokante bastogne. Geserveerd met roodfruit en sorbetijs
      Sorbet ijs

Over het restaurant Moodz

Moodz Eten & Drinken is gevestigd in de oude binnenstad van Delft aan het Vesteplein 4. De voor Delft zo kenmerkende ontspannen sfeer tref je ook in dit restaurant aan. Mensen komen hier om elkaar te ontmoeten en samen gezellig te eten of te drinken.

Moodz maakt gebruik van een tweetal monumentale panden, bij de inrichting is zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de authentieke details. Zo is het fraaie balkenplafond gehandhaafd en zijn de muren afgebeiteld, de afwerking van het interieur is modern.

De keuken van Moodz Eten & Drinken is geopend van elf uur in de morgen tot tien uur in de avond. Je kunt hier dus terecht voor een verlaat ontbijt, de lunch en het diner. De lunchkaart is zeer uitgebreid; je kunt een broodje bestellen met een dampende kop soep, maar ook genieten van een heerlijke frisse salade of een uitsmijter. Op de menukaart voor het diner tref je een aantal verrassende gerechten aan. De keukenbrigade heeft zich wereldwijd georiënteerd, en dat proef je!

Reserveer nu bij Moodz Eten & Drinken in de prachtige binnenstad van Delft, voor een heerlijke en gezellige avond! Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €21,95 p.p.
High wine: €22,95 p.p.
High beer: €22,95 p.p.
Babyshower: €22,95 p.p.

Meer informatie over restaurant Moodz

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Moodz

DaantjeDribbel .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Moodz na een eerdere, slechte ervaring jaren geleden, weer eens geprobeerd. Maar....Moodz haalde het eerste honk niet! We namen plaats op het terras, geen personeel buiten voor enige minuten. Stonden zelfs over tafeltje te twijfelen en de kaart te bekijken. Na een tafel gekozen te hebben, we zaten inmiddels, kwam er een serveerster naar buiten. "Heeft u gereserveerd?" "Nee, dat hebben we niet." "Alles is hier gereserveerd op het terras." "Maar dat konden wij niet zien, er staan geen bordjes." "Nee, wij werken anders." Anders?? Het werkt dus niet! Je hebt als restaurant toch 2 hoofdtaken: gastvrijheid bieden en een goede maaltijd. Dat eerste lukt Moodz al niet. Een andere reactie had de wereld gescheeld. Had ons bijvoorbeeld ook binnen aangeboden. Maar nee. Voor ons de komende x jaar geen Moodz.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk menu vd AH restaurantactie op het terras genuttigd. Kom zeker nog een keer.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk in het zonnetje gegeten! Alleen wat langer moeten wachten op het voor-en hoofdgerecht. Dessert daarentegen kwam weer supersnel!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wij zaten op het terras net naast de deur. Misschien een idee om een scherm op de rand van de stoep/weg te zetten zodat je iets minder kwetsbaar zit (voor het gevoel) zo precies in de bocht waar regelmatig auto's langs rijden? Verder hebben we heerlijk gegeten, gedronken en gelachen! Het personeel is vriendelijk en let goed op, tewijl je ziet dat ze het onderling ook gezellig hebben (erg belangrijk want het doet de sfeer ten goede). Het eten was heerlijk, we konden kiezen uit een geweldige kaart! Lekker en anders en top geserveerd! Dank voor een culinaire verwennerij!
Carolinegr .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De heerlijke etagere gegeten; heel afwisselend en super lekkere gerechtjes. Het was mooi weer, dus lekker op het terras.
Judy D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Top restaurant.
Annemarije D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
service was traag maar vriendelijk. Keuken was verbeterd. sfeer gezellig en relaxt
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten, maar we moesten wel lang wachten op de bediening. Het was gezellig druk en het terras buiten was open.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, mooie lokatie
En we hadden een erg leuk arrangement met de film er bij voor herhaling vatbaar
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vriendelijke bediening. Een etagère met een aantal nieuwe lekkere gerechten. Wederom een aanrader.
Renata .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima restaurant, maar helaas een slechte akoestiek waardoor we meestal voor een ander restaurant kiezen. Goede afstemming met theater- of bioscoopbezoek.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
gezellig en prima gegeten...............................................................................................................................
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Top avond gehad bij MOODZ
Vriendelijk ontvangen en heerlijk op het terras in de zon gezeten.
Lekker flesje chardonney, en de luxe etagere besteld.
Het was heerlijk we hebben genoten!
Ga zo door team Moodz. En graag tot snel...
E. V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hadden geluk, het was prachtig weer dus we hebben buiten in de zon kunnen eten. Later zijn we naar binnen gegaan waar we koffie hebben gedronken. Hier werd niet moeilijk over gedaan. Het eten was prima, de bediening ook.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi verzorgd.
Vriendelijke bediening.
Freeke W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten was redelijk. Frietjes heel erg zout. Bijgeleverde salade was alleen salade, geen garnituur.
bep M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hebben heerlijk op het terras gegeten dus wb inrichting en sfeer en geluidsniveau is het moeilijk te beoordelen.

De dames van de bediening waren zeer attent en allert.

Het was het begin van een mooie avond - verder genoten in de Veste van een mooi optreden van de bootleg sixties
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Uitgebreide, levendige kaart, met voor iedereen wel iets lekkers. Vakkundig klaargemaakt. Mooi opgemaakt.
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Jammer dat ze er keer op keer niet in slagen een extra besteld glaasje wijn op tijd bij het gerecht te serveren.
Eten is goed, presentatie origineel en de bediening is erg aardig, maar dit is ons al bij een aantal bezoeken overkomen.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening heel aardig, niet super vakkundig.
Lekker eten.
Tafel en borden klein, net te weinig ruimte om te snijden, fileren e.d