Moodz

Vesteplein 4 2611 WG Delft Nederland Kaart
31-152120755

Over het restaurant Moodz

Eetcafé nieuwe stijl

Een reis om de wereld, van Italië naar Azië en weer terug met een tussenstop in Frankrijk. De chef weet precies welke smaken goed samengaan en gebruikt die kennis om vernieuwende gerechten en heerlijk fingerfood te bereiden. Een ideale plek voor lunch, diner en borrel. Op zondag kun je er ook terecht voor het ontbijt.

Meer informatie over restaurant Moodz

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Moodz ligt handig vlakbij theater en bioscoop en dus gingen wij hier eten voorafgaand een film. Op de kaart staat verschrikkelijk lekker klinkende gerechten dus kies dan maar eens. Gelukkig biedt Moodz ook een etagère met hapjes zodat je van alles wat kan proberen en dat is een regelrechte aanrader. Het eten was heerlijk. Minpunt was de bediening. Het kostte ons (en andere tafels) te veel moeite om aandacht te krijgen van het personeel en iets te bestellen. Als je eenmaal zit lijken ze het wel best te vinden. Het "lekkers bij de koffie" werd 5-10 minuten voordat de koffie kwam geserveerd en dat is jammer.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke zaak met culinaire gerechten. Eten was wel lekker. Prijs wat aan de hoge kant. Rond de 60 pp voor avondje eten.
ESS2012 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heel gezellig restaurant, altijd druk, leuk sfeertje. Kwaliteit van het eten viel wat tegen, met name de black angus beef. De bijgerechten en het toetje waren top!
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor het eerst bij Moodz gegeten, en nog wel het Valentijnsdiner. Eten was super lekker, en de presentatie was top. Voor een volgende gelegenheid dus weer naar Moodz!!
Paulien M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke tent, leuke bediening, goede sfeer!! We kregen dit als tip om hem te gaan tijdens een weekend weg en was de moeite waard!
Alleen de wijn vonden we aan de dure kant.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk, leuk gepresenteerd en t personeel was zeer vriendelijk en attent.
Zeker voor herhaling vatbaar ! ????
Sebo P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben zo'n fijne avond gehad want het eten was van zeer grote klasse! Een echte aanrader en wij hebben gelijk onze kinderen gebeld en gezegd dat ze heel gauw naar Moodz moeten gaan omdat je daar culinair zo verwend wordt.En dan die heerlijke toetjes!! Ik voelde me Beatrix! Heel aardige bediening dus in één woord geweldig!
japaco .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima avondje gehad met lekkere gerechten, de service en aandacht die gegeven wordt is erg goed. De sfeer en inrichting bij Moodz is gezellig. Alleen als je op de bank zit kun je ook de gesprekken van de buren volgen.
Maar al met al beslist een aanrader.
frederick .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vriendelijke en gezellige bediening in een gezellige omgeving en LEKKER eten. Wat wil je nog meer? Gewoon nog een keer en dat zal zeker gebeuren.
gmcoverdevest .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij waren zeer positief verrast over het diner bij Moodz. Wij hebben heerlijk gegeten. Dit is echt reclame voor de AH restaurant-actie zoals hij bedoeld is! Echt een aanrader dus... Wij komen zeker een keer terug.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Op dinsdagavond hier gegeten vanuit de AH restaurantactie. We hadden hier als eens lekker geluncht en ook het 3-gangen diner was dit keer prima. Het was erg druk dus er zat wel wat tijd tussen de gerechten maar dat vinden wij wel prettig. Prima restaurant dus. De vraag is wel een beetje of we in de normale prijs-kwaliteit verhouding ook deze scores zouden geven maar zeer zeker een leuke plek om te eten in Delft.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Over het algemeen was het niet slecht, maar mijn burger was wel aan de droge kant en de pasta van mijn vriendin was niet zoals verwacht (geen gorgonzola/spinazie/cherry-tomaatjes, zoals in het menu wel vermeld stond). Voor de prijs die we betaalden hadden we ergens anders lekkerder kunnen eten. Bediening was wel vriendelijk.

Daarnaast wordt er aangegeven dat à la carte gewoon kon met de AH-bon, echter kreeg je dan wel heel veel minder korting.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten. Zeker een aanrader, erg gezellig restaurant, voor herhaling vatbaar!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Samen met een vriendin ben ik hier wezen eten nav. de AH actie. De gerechten waren niet slecht maar de soep was vrij weinig en de kip daar moest je naar zoeken in de salade. Ook het bedrag wat voor dit menu stond vond ik erg aan de hoge kant. (€ 19,50) Kan me bijna niet voorstellen dat dit normaal ook zo is en lijkt er dan ook op dat dit speciaal voor de actie gedaan is om niet teveel verlies te hebben maar daardoor haak ik juist nu af. Wij zijn vanuit Maassluis gekomen hiervoor maar zal dus niet terugkeren.
charis1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Had gereserveerd met een 11 maanden oude baby, om 18.00H om gezellig en vroeg te kunnen eten.
de wachttijd tot het hoofdgerecht was minimaal 3 kwartier zodat we om 19.30H pas zat te eten.
Iedereen om ons heen was veel later binnengekomen en veel eerder klaar. Dit was niet de eerste keer dat ons dit overkwam in dit restaurant. Jammer ik zie hier nog wel een paar verbeterpuntjes.
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De bediening neemt zoals gewoonlijk weer erg de tijd. Alles duurt erg lang en als de dames door de zaak lopen kijken ze niet om zich heen. Als de bediening en de bestelling niet zo lang op zich laten wachten is het een topzaak.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was simpel maar prima (2 keuzes voor het ah menu), echter was de service erg slecht. Vieze wijnglazen (lippenstift er nog aan), het dessert kwam terwijl er nog steeds borden van het hoofdgerecht stonden. Ook al hadden we daarvoor al gevraagd of ze het weg konden ruimen. Er was vooral veel aandacht voor het opdekken van de tafels voor de avondgasten maar niet voor de op dat moment aanwezige gasten. De bediening was erg traag (terwijl er maar een handjevol gasten waren) en ongeinteresseerd. Wij komen hier iig nooit meer terug!
Wilma V.
Eetcafé nieuwe stijl
Diner keuzemenuLunch keuzemenu
Wat leuk dat u interesse toont in Moodz eten en drinken. Ons keuze menu biedt zowel vlees - vis als vegetarische gerechten. Wij wijzigen ons menu regelmatig, zodat wij u met heerlijke seizoens producten kunnen verwennen. Naast het keuze menu bieden wij u ook graag onze a la carte aan, met een korting. Mocht u hier gebruik van maken krijg u bij besteding van 2-gangen 10 euro korting en bij 3-gangen 15 euro korting. De korting geldt per ingeleverde spaarkaart (2 personen). Wij kijken er naar uit om u te mogen ontvangen bij Moodz eten en drinken
Voorgerechten
Fingerfood wandeling Een toast met makreel tapenade, gepaneerde butterfly garnalen met chili mayonaise, stelling 8 oude kaas met honing-mosterd en zoete frisse honing olijven met cherry tomaten
Gepofte paprikasoep Met een verrassende twist van gember
Geitenkaas salade Gegratineerd uit de oven met knapperige salade, cherry tomaten, cranberries, pompoenpitten, radijs, komkommer, rode ui en een groene appel-honing dressing
Hoofdgerechten
Gegrilde runderburger Kogelbiefstuk met ratatouille van courgette, paprika, champignons, ui en Hollandse spinazie. Geserveerd met krokante zoete aardappel friet en een rode wijn merlotjus
Vegetarische pasta Verse tagliatelle met gorgonzola roomsaus, spinazie, seizoensgroenten, pijnboompitten en gepofte cherry tomaten
Kerrievis Witvis filet gemarineerd in verse kruiden, rode peper, limoen en sojasaus. Geserveerd met gewokte Hollandse spinazie, rode ui en krokante zoete aardappel friet
Dessert
Chocolade taartje Met een bosbessen saus, vers fruit en vanille bourbon ijs
Cheesecake Moodz Huisgemaakte cheesecake met een bodem van krokante bastogne. Geserveerd met rood fruit en sorbetijs
* Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde menu's. Deze kunnen afwijken door het aanbod op de markt.
De laatste 10 recensies van IENS (10)

Wilma v.
8,5/10
20-01-2017
Eten: 8/10Decor: 8/10Service: 10/10
Heerlijk gegeten, het zag er allemaal goed uit, leuk opgemaakt, gezellige sfeer, leuke bediening, het was helemaal top! Wij hebben werkelijk niets aan te merken.
Wilma V.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Al vaker bij Moodz gaan eten, nu weer eens met de AH restaurantactie.
We eten graag bij Moodz, maar deze keer viel het een beetje tegen.
We vonden de keuze in het driegangenmenu nogal beperkt (maar 2 opties voor elke gang) en de hoeveelheid groente was echt onder de maat. Op het menu stond als groente "gewokte Hollandse spinazie" maar wij konden met enige moeite daar allebei maar 2 blaadjes van vinden. het frutje groente had meer iets weg van ratatouille - smakelijk, maar erg weinig. Vreemd, want de Victoriabaarsfilet (ik) en de kogelbiefstuk (mijn partner) waren goed aan de maat. Je zou verwachten dat de kosten van een hoofdgerecht nou niet hoofdzakelijk van de groente afhangen...
Verder worden beide hoofdgerechten geleverd met frites van zoete aardappels. Daar moet je van houden, jammer dat je niet kunt kiezen voor "gewone" frites. Ook dat zal niet echt invloed op de kostprijs hebben.

tot slot heb ik erg lang op mijn koffie moeten wachten - zo lang, dat die bijna koud was. Heeft waarschijnlijk bijna 10 minuten op de bar staan wachten voordat de bediening hem bij ons bracht.
Na een opmerking daarover kreeg ik een nieuwe, warme kop koffie (binnen een minuut) dus over de service niet te klagen.

We zullen er niet voor weg blijven, want we weten dat het gewoonlijk beter is, maar ik kan met voorstellen dat bezoekers wegblijven als zoiets ze bij de eerste keer overkomt.