Moods Coffee Corner

Meer informatie over restaurant Moods Coffee Corner

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 18:00

BasZoeteman .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Mijn tweelingzus en ik hebben genoten van een heerlijke brunch (sandwich mozarella, koffie en een verse orange juice). Aardig personeel die je graag wilt helpen. Mocht je in de buurt zijn van het Jordaan en je hebt nog niet ontbeten/geluncht of je wilt genieten van een goede koffie, is dit het plek.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Ontbijttentje midden in de Jordaan.
Alles was nogal matig maar vanwege de worteltaart, die heerlijk was, alsnog een 7 voor 't eten.

Maar ik vond het er verder niet leuk zitten.
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Piepkleine coffee corner in hartje Jordaan. Heerlijke koffie in vele varianten, heerlijke italiaanse broodjes en aardige bediening. Met name een plekje om een nieuwe koffie of nieuwe variant chocolademelk te proberen. Voor de rest is de ruimte te beperkt.