Moodbeach

Inge0704 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
gewoonanja .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Afgelopen maandag bij Moodbeach gegeten. De clubsandwich was in orde, maar de bediening mocht best vriendelijk. Een van de dames had duidelijk haar dag niet en de hond die er rondliep was net zo onvriendelijk als zijn bazin. Over de volle breedte van het restaurant lagen stoelkussens maar op de een of andere manier waren alleen de kussens achter onze tafel geschikt om buiten te leggen, dus was opzij leunen, nog eens opzij leunen en weer een keer meegeven. We hebben het toiletbezoek maar even uitgesteld om niet langs de hond te hoeven. Bij vertrek nam de ene serveerster vriendelijk afscheid, de andere zei geen boe of bah. Misschien de naam veranderen in Moody Bitch, dan wordt het nog lollig.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
MOODbeach ligt tegen de boulevard aan op het strand voor het Kurhaus. Het was een prachtige dag, dus het was er ook heel erg druk. Een tafeltje bleef maar 5 seconden onbezet.

De bediening stond echter binnen een paar minuut voor ons neus met de vraag wat ze voor ons kon betekenen. De drankjes stonden vrij snel op tafel. Ondanks de drukte was de bediening vlot en vriendelijk.

Van tafeltje wisselen naar een betere locatie bleek voor de bediening ook geen enkel probleem te zijn. De serveerster zei, "nee hoor, we boeken u in de administratie gewoon over naar een andere tafel."

Later hebben we nog wat bitterballen en een schaaltje Nacho chips met salsa uit de oven besteld, maar daar moesten we vrij lang op wachten. De porties bleken ook niet al te groot te zijn, dus daar kon de lange wachttijd niet door komen. Ik heb het sterke vermoeden dat de keuken onderbezet was.

Het is een leuke zaak met een vlotte en vriendelijke bediening, maar er moet wel een extra kok in de keuken komen.