Mood

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
6,9

Jouw recensie over het restaurant Mood

Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super lekkere sushi. Erg goed gegeten. Vriendelijke bediening. Alles was goed. Geen uitgesproken sfeervolle inrichting maar zag er netjes, modern en verzorgd uit.
Renee R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ondanks dat we als een van de eerste binnen waren en er specifiek naar hadden gevraagd, mochten we niet zelf een tafeltje kiezen. Gek genoeg mochten de mensen na ons dit wel (die werden door iemand anders geholpen). Daarnaast had de bediening gedurende de avond weinig aandacht voor ons en moesten we moeite doen om af en toe iets te drinken te bestellen. Eten was wel erg lekker!
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Alles was top! Heerlijk eten, goede bediening, inringting was mooi. Wij gaan hier zeker nog vaker naartoe in de toekomst!
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was gezellig!
Het is een mooi restaurant, mooi aangekleed en het ligt centraal ten opzichte van de stad.

Wij hebben lang op ons eten moeten wachten i.v.m. een foutje, maar dit werd helemaal goed gemaakt door een hapje en drankje van het huis, heerlijk! De sushiboot die wij besteld hadden was heerlijk.

Een aanrader!
Kai G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Fijne ervaring. Ging wat fout met de bestelling. Er werd professioneel en met aandacht voor ons op gereageerd. Vriendelijk personeel.
Eline T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten is erg goed en mooi geserveerd. Attente en vlotte bediening. Alleen jammer dat erg geen kapstok is waardoor iedereen een jas aan de stoel heeft hangen.
Het raam zou iets meer aangekleed kunnen worden. Zeker als het donker wordt zit je echt in een aquarium.
Rifka T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Super lekker gegeten! Zeker den aanrader! Hier ga ik sowieso nog een keer heen.
Ann M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar! De hoofdgerechten mogen voor mij wel iets kleiner. Ik had Peking Duck en dat was een bord vol vlees met wat groenten eronder, met 3/4 of 1/2 daarvan was het voor mij ook al genoeg geweest.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Besproken via Iens maar bij moods wisten ze van niets. Gelukkig had ik de mail

We zaten ergens waar het erg koud was.

Groetjes Ellen
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten ziet er verzorgd uit en is lekker van smaak. Het is wel wat rumoerig en de bediening is verre van vriendelijk. Ze gaan wel voortvarend te werk. Verder prima restaurant om sushi te eten.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Met een reservering het sfeervol ingerichte Mood bezocht, midden in het centrum van Eindhoven. Een tafel voor 4 waar je comfortabel aan kon schuiven. Gekozen voor het maandmenu voor €37,50 wat zeer goed op smaak was én ook kwantitatief ruim voldoende. Een combinatie van sushi en oosterse gerechten gegeten met een prima dessert als afsluiting. Uiteindelijk met wat glazen port en spa rood €52,- p.p. afgerekend Een aanrader voor iedere eetliefhebber met smaak!!
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Mood, maar het was erg gehaast allemaal. We zaten nog geen halve meter van de tafel naast ons vandaan, het eten werd binnen een kwartier op tafel gezet en binnen drie kwartier stonden we weer buiten. Voor de prijs die we betalen, verwachten we wat meer luxe. Het personeel was erg gehaast. Geen relaxte avond uit!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vanavond met onze kindjes heerlijk gegeten bij Mood. Maar wat een schandalig slecht personeel. Het was duidelijk dat kleine kinderen bij Mood niet welkom zijn. Ok prima maar had dit dan bij de reservering al aangegeven. We werden vanavond echt buiten gekeken.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vanavond super lekker gegeten bij Mood in Eindhoven. Wij hebben bewust geen sushi-boot genomen (die is ook al vaak genoeg beschreven) maar ala carte gegeten. Mood serveert zowel gerechten uit de Franse als uit de Aziatische keuken. Wat een leuke combinatie. Er staan ook gerechten op de kaart die niet zo vaak voorkomen bij andere restaurants. Zo heb ik als voorgerecht gebakken ganzelever gegeten. Wat een heerlijkheid! Maar ook onze andere gerechten, zoals tempura garnalen, de reuze garnalen en het vispannetje waren zo goed! Dat de bediening een beetje chaotisch lijkt te lopen valt voor ons weg tegen de vriendelijkheid van het personeel. Dat het er rumoerig is, is niet onprettig omdat inderdaad de tafeltjes wel dicht bij elkaar staan. Maar zodoende hoef je niet naar de gesprekken van je buren te luisteren. Doe je dat wel, dan heb je kennelijk zelf geen goed gesprek. Zeker een aanrader! Wij komen zeker terug.
emma_004 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gezellig gegeten met vriendinnen. We wilden graag een sushi boot bestellen. Ik ben zwanger dus ik vroeg: is jullie vis vers? Toen zei de serveerster 'ja de vis is vers maar ik zal zorgen dat je een aparte boot krijgt'. Oftewel...hun vis is dus níet vers. Anders kon ik zonder problemen met de normale sushi boot mee eten.
Verder was het zeker lekker hoor. De bediening was matig. Afhalen duurde een eeuwigheid en om de kaart voor desserts moesten we ook vragen.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteren hier gegeten met vriendinnen, de sushiboot is zeker een aanrader met veel diverse hapjes. Naar mijn idee zat er bij sommige wel net iets te veel saus op. Ook andere bijgerechten zoals ossenhaas, dumplings waren goed. Mooi opgemaakt en mooi servies.
Bediening kan stukken beter. Bij onze buren zijn twee wijnglazen gesneuveld. Ivm drukke agenda's hadden wij al 2 maanden van te voren gereserveerd voor 6 personen. Bij aankomst werd ons niet gevraagd of we binnen of buiten wilden zitten, we kregen een tafel voor buiten aangewezen. Het was die avond niet erg warm, we wilden naar binnen maar dit was eerst alleen gesplitst mogelijk. Warmtelampen waren kapot. Later zelf naar binnen gelopen en gekeken of er echt geen plek was. Uiteindelijk kwam de ober naar ons toe om aan te geven dat er toch een tafel vrij was. Binnen is het behoorlijk rumoerig. Al met al wel een gezellige avond gehad!
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hallo we zijn hier met vier personen geweest.
De ontvangst was er geen erg druk en niet strutueel georganiseerd.
Na contact met een paar mensen van de bediening een tafel toegewezen gekregen.
Wij hadden 2x een boot besteld met susci voor 2 personen maar los van elkaar.
eerst 1 en daarna nog 1 dit was prima bevallen.
daarna nog een nagerecht ierse koffie en een thee jammer dat deze dan ongeveer 1 voor 1 geserveerd worden met flink wat tussentijd.
daarna nog koffie thee capocino en ierse koffie weer heel rommelig 3 drankjes tussendoor gebracht maar niet in 1 keer ierse koffie niet meer gekomen.
De suchi was heerlijk.
De bediening erg rommelig geen excuses voor de fouten.
voor mij de 2e keer daar de andere keer was persoonlijker dan deze keer.
al met al voor ons een fijne avond.
Donna L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Super lekker gegeten hier, vooral het dessert is een blijvende herinnering gewoon weg super. Het restaurant was pas weer open en vanwege de overlast daarvoor kregen we gratis een cocktail die ook heerlijk was.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Geweldig eten! Peking eend , sushi en Franse keuken alles even lekker!!
Tafels te dicht op elkaar en personeel erg vergeetachtig dat is wel jammer. Misschien het phone-order systeem invoeren dat zou een flinke efficiencywinst opleveren en minder ergernis voor klanten?
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Regelmatig ga ik hier eten, de sushi boot van Mood is erg bekend en wel degelijk mijn favoriet. Grote variatie en het ziet er allemaal erg lekker en gezellig uit. De sushi is vers en de bediening is vriendelijk. De inrichting is modern en de tafels staan dicht op elkaar maar dat is helemaal niet erg. De scorpino en het chocolade cakeje zijn de twee lekkerste desserts en de opmaak van de borden is ook erg mooi.