Mood

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,6
Emma_004 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gezellig gegeten met vriendinnen. We wilden graag een sushi boot bestellen. Ik ben zwanger dus ik vroeg: is jullie vis vers? Toen zei de serveerster 'ja de vis is vers maar ik zal zorgen dat je een aparte boot krijgt'. Oftewel...hun vis is dus níet vers. Anders kon ik zonder problemen met de normale sushi boot mee eten.
Verder was het zeker lekker hoor. De bediening was matig. Afhalen duurde een eeuwigheid en om de kaart voor desserts moesten we ook vragen.
Heugten .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteren hier gegeten met vriendinnen, de sushiboot is zeker een aanrader met veel diverse hapjes. Naar mijn idee zat er bij sommige wel net iets te veel saus op. Ook andere bijgerechten zoals ossenhaas, dumplings waren goed. Mooi opgemaakt en mooi servies.
Bediening kan stukken beter. Bij onze buren zijn twee wijnglazen gesneuveld. Ivm drukke agenda's hadden wij al 2 maanden van te voren gereserveerd voor 6 personen. Bij aankomst werd ons niet gevraagd of we binnen of buiten wilden zitten, we kregen een tafel voor buiten aangewezen. Het was die avond niet erg warm, we wilden naar binnen maar dit was eerst alleen gesplitst mogelijk. Warmtelampen waren kapot. Later zelf naar binnen gelopen en gekeken of er echt geen plek was. Uiteindelijk kwam de ober naar ons toe om aan te geven dat er toch een tafel vrij was. Binnen is het behoorlijk rumoerig. Al met al wel een gezellige avond gehad!
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hallo we zijn hier met vier personen geweest.
De ontvangst was er geen erg druk en niet strutueel georganiseerd.
Na contact met een paar mensen van de bediening een tafel toegewezen gekregen.
Wij hadden 2x een boot besteld met susci voor 2 personen maar los van elkaar.
eerst 1 en daarna nog 1 dit was prima bevallen.
daarna nog een nagerecht ierse koffie en een thee jammer dat deze dan ongeveer 1 voor 1 geserveerd worden met flink wat tussentijd.
daarna nog koffie thee capocino en ierse koffie weer heel rommelig 3 drankjes tussendoor gebracht maar niet in 1 keer ierse koffie niet meer gekomen.
De suchi was heerlijk.
De bediening erg rommelig geen excuses voor de fouten.
voor mij de 2e keer daar de andere keer was persoonlijker dan deze keer.
al met al voor ons een fijne avond.
Donna L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Super lekker gegeten hier, vooral het dessert is een blijvende herinnering gewoon weg super. Het restaurant was pas weer open en vanwege de overlast daarvoor kregen we gratis een cocktail die ook heerlijk was.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Geweldig eten! Peking eend , sushi en Franse keuken alles even lekker!!
Tafels te dicht op elkaar en personeel erg vergeetachtig dat is wel jammer. Misschien het phone-order systeem invoeren dat zou een flinke efficiencywinst opleveren en minder ergernis voor klanten?
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Regelmatig ga ik hier eten, de sushi boot van Mood is erg bekend en wel degelijk mijn favoriet. Grote variatie en het ziet er allemaal erg lekker en gezellig uit. De sushi is vers en de bediening is vriendelijk. De inrichting is modern en de tafels staan dicht op elkaar maar dat is helemaal niet erg. De scorpino en het chocolade cakeje zijn de twee lekkerste desserts en de opmaak van de borden is ook erg mooi.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Gekozen voor het Mood menu. Carpaccio, daarna groente tempura (ipv coquilles), tournedos en grand dessert. De tournedos was erg goed bereid. Mag wel iets meer groenten bij geserveerd worden. Dit blijft toch lastig in veel restaurants. De overige gangen waren prima maar niet bijzonder goed. Op het dessert moesten we erg lang wachten. Dit bleek niet doorgegeven te zijn aan de keuken. Mijn tafelgenoot wilde graag een verse muntthee ipv een dessert en vroeg of ik dan misschien ook een muntthee kon krijgen zonder bijbetaling. Een muntthee staat tenslotte niet echt in verhouding qua prijs met een dessert. De ober gaf aan dat dit geen probleem was, maar vervolgens stond er toch een muntthee op de rekening. Toen we dit aangaven konden we ineens geen 2 thee'tjes kregen ipv haar dessert. Aangegeven dat dat niet strookte met eerdere berichtgeving en daarnaast niet echt in verhouding was naar onze mening. Na overleg werd de muntthee toch van de rekening afgehaald, maar van harte ging dit niet.
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Gisteren wederom gegeten bij Mood. Zoals alle voorgaande keren de sushiboot gekozen. Deze was wederom erg lekker. Vanwege het heerlijke zomerweer was het mogelijk om buiten te eten. Terras zat helemaal vol. Het is prettiger om buiten te eten, binnen is het erg krap en erg rumoerig. De bediening van Mood is ok. Niet slecht, maar ook niet goed. Zou wat mij betreft wat beter kunnen.
Het eten is goed, bediening ok. Het eten is niet goedkoop maar vanwege de kwaliteit ook aanvaardbaar.
Er komt wel een typisch publiek bij Mood, beetje zien en gezien worden en vooral laten zien dat "je ook sushi lust en met stokjes kunt eten". Op het randje van aanvaardbaar. Ook apart was het dat er nog mensen zijn die het normaal vinden om met je hond (type kalf) naar een restaurant te gaan. Dit kan echt niet en ik begrijp niet dat dit door Mood toegestaan wordt. Een hond hoort simpelweg niet thuis in een restaurant.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Hippe tent in centrum van Eindhoven. Sushi is wel de hoofdmoot op de kaart. Ik heb er lekker gegeten. Service kan beter, men had onze reservering niet door gekregen en we werden ondervraagd hierover of we een paar criminelen waren.
Computerscherm C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Lekker gegeten. Ik had het drie gangen zomer menu, mijn man de saté en pekingeend. We vonden de gerechten beiden erg lekker en smaakvol. De bediening was een beetje klunzig. Drankjes werden redelijk kordaat op tafel gesmeten euh... gezet. Nadat de hoofdgerechten werden gebracht, wachtten we nog even op de rijst en frietjes.

Dat is maar goed ook. Want mijn hoofdgerecht werd vervolgens weggegrist met de mededeling 'sorry verkeerd'. Direct kwam er een nieuw bord (met inderdaad ander vlees). Beetje raar. Ook de rijst arriveerde maar de frietjes niet. Daar heb ik de bediening vervolgens twee keer om gevraagd. Uiteindelijk kwam de friet ook. Toen had ik nog twee stukjes op mijn bord liggen en waren we zo goed als uitgegeten. Excuses??
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Echt de lekkerste sushi van Eindhoven!!
De sushiboot is echt om aan te raden, lekker, divers en ruim voldoende!
Bediening wisselt qua ervaring en service enorm, de een netjes en servicegericht de ander klunzig en onhandig.
Wij hebben met het heerlijke weer op het terras plaats kunnen nemen, dat zelfde idee hadden wij duidelijk niet alleen..
Qua inrichting stijlvol maar zo ontzettend en ontiegelijk dicht op elkaar dat je je als je het zoals ons treft.. Nou ja treft..? Het gehele gesprek kunt volgen van je buren die echt Gods gift to mankind zijn.. (Vinden ze vooral zelf, voor de medemens uiterst irritant en vermoeiend) omdat de tafels hutje mutje staan wordt afsluiten voor deze afleidingen en storende mensen lastig en dat is vooral erg jammer..

Heerlijke sushi, lekker eten, wel hoog zien en gezien worden halte, service hier en daar wel wat aandacht nodig.

Wij blijven hier komen omdat de sushi heerlijk is, en ja de juppen club nemen we dan maar voor lief maar wat meer afstand zou heerlijk en wenselijk zijn!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We hadden sushi-sachimi on boot besteld. Het zag er heel mooi en kleurrijk uit.Alles was even lekker. Het was alleen erg veel.Een echte aanrader.
Jackie17 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Voor de eerste keer mijn ouders meegenomen naar Mood, omdat wij er altijd best enthousiast over zijn. Ze hebben ons met smaak, bediening en sfeer niet in de steek gelaten. Die 2 oudjes (84 en 80) hebben genoten, ondanks dat het niet altijd de meest ideale opstelling is kwamen zij al snel met de buren in gesprek, De sushiboot en de VERSE oesters werden door moeders goedgekeurd en de gestoomde eend vond de weg naar mijn vaders mond. Hij vroeg sambal en de bediening heeft hier goed op ingespeeld. Kortom Mood gaat ons nog vaker zien.
Tjatja H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
We hebben hier op een zondagavond gegeten, het zat helemaal vol dus de keuken had het druk. We hadden allemaal een voorgerecht en de sushiboot als hoofd. We moesten erg lang op ons voorgerecht wachten (1 uur) en tafels die later binnenkwamen dan wij kregen hun eten eerder. Nadat we er iets van zeiden kwamen ze met het excuus dat er 2 verschillende keukens zijn waar we van besteld hadden en dat het daarom langer zou duren. De schuld lag dus eerder bij ons dan bij hen. In tegenstelling tot het voorgerecht kwam het hoofdgerecht vrijwel meteen nadat we het voorgerecht op hadden. Waarschijnlijk ter compensatie voor het lange wachten op het voorgerecht. Erg slechte service dus. Het eten was voor de rest oké maar wel overpriced. Voor de sushi zou ik eerder naar een ander restaurant gaan.
Adriënne S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Zeebaars gegeten uit het 3 gangen menu. Uitstekend. Volle bak en toch op tijd je eten krijgen, dat is prima. Geruisloze en prettige bediening. Goede huiswijn ter ondersteuning van wat je eet.
16-01-1983 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Vanavond bij Mood gegeten. Heerlijke sushi(boot) maar....slechte start aangezien de reservering niet goed door was gekomen.
(Vrouwelijke) bediening reageerde erg nors!

Tijdens het opdienen van de sushiboten gevraagd of we plaats wilden maken voor de sushi. Toen de sushi boot gebracht werd (er er blijkbaar nog niet genoeg ruimte was gecreëerd) zei de bediening geïrriteerd: ,,Ik vroeg toch of jullie plaats wilden maken??''

Hiernaast werden de flessen wijn in de wijnkoelers ,geknald'.

Dit is al de zoveelste slechte ervaring met de bediening bij Mood, dat het voorlopig de laatste keer is!
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Het eten was erg eentonig van smaak. Ik had bv Koreaanse biefstukjes en kreeg een bord met alléén de biefstukjes. Geen aankleding of niks erbij om het bord aantrekkelijk te maken. Overige gerechten wat aan tafel besteld waren, waren idem saai en zonder moeite op het bord geschept.
Omgeving en ambiance was erg rumoerig. Een gesprek voeren met zijn 4ren aan een tafel gaat wel maar dan moet je wel naar elkaar toebuigen om elkaar goed te horen.
Bij aanvang waren we op onze 4e tafelgenoot aan het wachten en binnen 20 minuten kwam de bediening naar ons toe om te vragen of we al een keus hadden gemaakt. "nee, onze 4e gast is nog steeds niet gekomen zoals je ziet" moest ik iedere keer zeggen.
De wijn van de speciale wijnkaart wat we besteld hadden was niet gekoeld. Na een kwartier snel in de koelkast geplaatst te hebben kregen we een lauwe droge witte wijn die zijn smaak verloren had. Wellicht verkeerd bewaard op een te warme plek.
Toen we dat hadden aangegeven werden we alleen domweg door de ober aangekeken en zei hij daar niets op. Hij zei OK? en hij liep weg.
We hadden soyaboontjes besteld vóór ons voorgerecht en kregen dat hij ons hoofdgerecht.
Toen we klaar waren met ons eten werd er niet gevraagd of het heeft gesmaakt of dat alles naar wens was. Eind van de avond leek het erop dat het personeel met zijn allen snel weg moesten. De tafels werden haastig schoongemaakt en opgeruimd, Bar werd al een deel schoongemaakt, koelkasten leken al aangevuld te worden, puin werd op de bar verzameld.
Nee dank je....nooit meer voor ons Mood. We hebben een slechte Mood van gekregen.
SjarrelH .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
De lekkerste sushi van Eindhoven! Vooral de sushi on boat is een aanrader. Mooie en lekkere sushi en iedere keer een net iets andere samenstelling. Ook de a la carte is een aanrader. Vriendelijk en net personeel.
LenD .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Heeeeerlijk! Aanrader!
Correcte aardige maar niet opdringerige bediening, leuke sfeer!
Wij zijn weg van de Sushiboot (ALTIJD even lekker!) maar laatst ook een menu genomen en ook dat was heerlijk!
Pieter_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Op een doordeweekse dinsdagavond een poging gedaan om bij Mood binnen te wandelen. We waren al eens vaker op de bonnefooi binnengelopen maar het zat steeds vol. Als je hier rond 7 uur wilt eten is reserveren dus aanbevolen.

Mood presenteert zich als "Asian & French" en er staan dan ook de nodige Japanse gerechten op de kaart. Absolute topper van Mood is de sushiboot. Door de meerderheid van de tafels was dit gerecht besteld. Je krijgt dan een forse boot op tafel met niet alleen sushi maar ook een aantal sashimi en tempura gerechten (o.a. garnalen).

Wij besloten echter om voor het Mood viergangen diner te gaan (€37,50). Voor de entree en het hoofdgerecht kun je daarbij uit een aantal gerechten kiezen, de tweede gang (Jacobsschelp) en het toetje (grand dessert) liggen vast. We begonnen met sushi, sashimi & garnalen, en een rundercarpaccio met parmezaansnippers. Lekker, en flinke porties. Gelukkig was de tweede gang een kleinere portie. Als hoofdgerecht zeebaarsfilet met kreeftensaus, en koreaanse biefstukjes. Grand dessert deed zijn naam eer aan.

We komen graag nog een keer terug om ook de sushiboot te bestellen.