Mooca Restaurant

Polderplein 98 2132 BE Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mooca Restaurant

Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Mooie zaak,bestelde een clubsandwich met op de greenegg getoast brood, wasabi mayonaise,tapenade, kippedijen en chips. Kreeg na een minuut of 20 eindelijk het gerecht maar er klopte helemaal niks van het gerecht. Niks getoast laat staan getoast op een greenegg, geen wasabimayonaise geen tapenade en de chips de laatste kruimels uit een zak dorito chips. Vervolgens mijn klacht gedaan komt de chef uit de keuken. Leg de beste man uit wat het probleem is en het enige wat hij kon zeggen als u dat vindt! Man kijk zelf even je ziet het toch! Zeer slecht totaal niet te vertrouwen!
Fang G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We hebben heerlijk met het gezin (met z'n 6-en) gegeten tijdens koopavond.
Het eten, vooral de spinaziesoep, mosselen en kalfsribeye waren echt heerlijk! De Green Egg geeft de gerechten een rijke smaak. De bediening was professioneel en zeer vriendelijk. Ze zien er verzorgd en netjes uit. Het restaurant oogt nu heel fris, stijlvol en warm. Echte aanrader!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Samen met mijn zus lekker geluncht, fijne plek! En erg leuk personeel! We waren verrast door het stoere interieur. De kaart staat vol met lekkere klassiekers zoals de carpaccio en de ceaser salade.
We voelden ons thuis!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Kort na de opening van deze nieuwe eetgelegenheid, lijkt de naam restaurant alweer verleden tijd (het woord is ook van de ramen gehaald – Mooca staat er nu alleen nog). De avondkaart is verdwenen, al staat die nog wel op de website. Maar met openingstijden tot 19:00 h kan van een diner ook geen sprake zijn. Men heeft het kennelijk een aantal weken geprobeerd, om tot de slotsom te komen dat men beter bij het oorspronkelijk concept van een lunchroom kan blijven. Dat werkt in ieder geval, want het is hier altijd erg druk. Het pand heeft ook een enorme opfrisbeurt ondergaan. Onder de oude naam was het binnen altijd nogal donker, maar mede door de nu witte wanden is het een stuk lichter geworden. Het uiterlijk is er gewoon een stuk op vooruit gegaan. Er is nu een mooie bar in gekomen, het aantal toiletten is flink uitgebreid en de keuken oogt strak.
Afgelopen zondag nuttigden mijn partner en ik hier een late lunch. We kozen beiden het broodje gemarineerde kip. Daarbij dronk ik een Affligem Tripel en mijn lief een verse muntthee. Het broodje was fris zoet-zuur en licht pittig. Het was rijkelijk belegd met verschillende slasoorten zoals rucola en Red Chard, komkommer, paprika, tomaat en gebakken ui. De kippedijen smaakten ook prima.
De bediening was lekker vlot. Jammer alleen dat de tafels erg dicht op elkaar staan, waardoor je het aanhoren van de gesprekken aan andere tafels voor lief moet nemen.