Over het restaurant Montimar

Restaurant Montimar is gelegen in Rosmalen, vlakbij Den Bosch. Dit nieuw Mediterraan georiënteerd restaurant serveert heerlijke Spaanse gerechten tegen een zeer schappelijke prijs. Maar dat betekent zeker niet dat er bezuinigd wordt op kwaliteit!

Integendeel, bij restaurant Montimar in Rosmalen wordt er op mediterrane wijze gekookt met uitsluitend verse producten. De gerechten laat het restaurant je ook graag zien door middel van vitrines in het restaurant. Binnen bij Montimar heerst een ongedwongen, stoere en losse sfeer. De bediening zorgt er graag voor dat je een heerlijke avond tegemoet gaat.

Zin in een relaxt etentje? Ga dan naar dit bijzondere restaurant en laat je hartelijk ontvangen door het gastvrije team van restaurant Montimar in Rosmalen.

Meer informatie over restaurant Montimar

Maandag en Dinsdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren
9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Montimar

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten voor een zeer mooie prijs. Zeer goede kwaliteit en een vriendelijke en fijne bediening. Ondanks de drukte op het terras en in het restaurant geen lange wachttijd. Complimenten voor de keuken brigade.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuke plek, gezellige sfeer. Leuk personeel. Voor ieder wat wils, van vegetarisch, vis en vlees.
Iedereen lekker gegeten. De toetjes vonden wij erg zoet
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
zeer gezellig, vriendelijke en attente bediening, lekker gegeten, prima gerechten, normale prijzen, kortom een grote aanrader, dit gaan we zeker vaker doen.
Antoinet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker gegeten en een prima bediening
Zaten eerst buiten, daarna binnen gegeten. Was geen punt, tafel werd voor ons binnen gedekt.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Voor een redelijke prijs .
Anabounty R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk eten. Keurige bediening en hele leuke prijzen????
M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijk personeel en alle zes heerlijk gegeten. Was eerste keer, we zaten buiten dus, hoe sfeer binnen is weet ik niet, maar we komenbzejer terug. Ook vriendelijk personeel !
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super lekker buiten kunnen eten . Niet lang hoeven wachten persies mooie tijd tussen de gangen .
Jammer dat er niet veel keuze was tussen de speciaal bieren.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik moest euro 184, 35 betalen en geef euro 200. De medewerker stopt mijn 200 euro in zijn kassa en zegt vervolgens tot mijn grote verbazing: "is het zo goed"! Dit is ontzettend onbeschoft.
Rosemarie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
heerlijk gegeten met een klein minpuntje en dat is de salade. Deze was bovenop uitgedroogd, alsof het al een hele tijd in de warmte had gestaan en de dressing zat onderin en niet over de salade. Variatie in friet zou ook welkom zijn, bv met schil of gekruid of een andere vorm. Gerechten waren goed bereid, alleen niet gezouten of gekruid.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We waren , ik denk voor de 5 de keer bij jullie !!!
Heb er telkens over geroepen , hoe goed en lekker het was!!!
Maar nu was het echt minder goed!!!
Jammer hoor!!!
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Het duurde erg lang voor we ons drankje konden bestellen. Zelf maar iemand geroepen. Daarna duurde het ook lang voordat we eten konden bestellen. Toen het voorgerecht eenmaal geserveerd was, liep het goed door. Het was ook erg druk, dus een personeelslid extra zou geen overbodige luxe zijn denk ik. Verder hebben we gewoon een hele gezellige avond gehad en erg lekker gegeten!!!
(kleine tip: als er nieuw drinken neergezet wordt, is het fijn als de oude lege glazen en flesjes meteen meegenomen worden).
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ik ga al jaren met enige regelmaat buiten de deur eten en ben dan op zoek naar beloftevolle restaurants.
De ene keer prima, de andere keer een tegenvaller.
Wij hebben nu 2 keer uw restaurant in Rosmalen ,en 2 keer uw restaurant in Oss bezocht.
Het was 4 keer een genoegen in uw restaurant te hebben bezocht.
Gastvrijheid,genegenheid,vakmanschap en een grote interesse in de gast maakten dat wij ons geheel
Senang voelden.
Senang is het maleische woord om je helemaal op je gemak te voelen.
Ga door op deze golflengte en verlies geen detail uit het oog.
Dank u voor uw gastvrijheid.
Een warme groet uit het Bossche.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was zoals gewoonlijk prima geregeld. Alles oogde fris het restaurant was netjes in orde en het personeel deed meer dan uitstekend zijn best om het iedereen naar de zin te maken.
Op de gesprekke ( van de Clienten na liep alles mooi geluidloos, en men was erg attent. CHAPEAU.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wederom heel goed gegeten. De gerechten waren heel mooi opgemaakt en erg smaakvol. En dat we in de tuin konden zitten, was een cadeautje!
T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Prima gegeten voor een mooie prijs, ik kom zeker terug! Lekker weer dus buiten kunnen zitten, is extra gezellig.
Goede bediening en prima plek gekregen om samen te zitten
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel. Voldoende keuze in menu. Ik kom er graag en adviseer ook aan mijn omgeving om er te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Bediening leuk en goed, uitnodigend. Attent ( brachten iets terug naar onze tafel toen we van buiten naar binnen verhuisde)
Lily T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
We kregen zonder overleg een andere tafel dan gereserveerd.
Het beloofde brood is nooit gekomen, we zaten aan de zogeheten vergeettafel denk ik. Ook de drankvoorziening was minimaal. Het eten daarentegen maakte veel goed.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Super goed restaurant heerlijk eten voor een betaalbare prijs! Komen zeker terug!