Over het restaurant Montimar

Restaurant Montimar is gelegen in Rosmalen, vlakbij Den Bosch. Dit nieuw Mediterraan georiënteerd restaurant serveert heerlijke Spaanse gerechten tegen een zeer schappelijke prijs. Maar dat betekent zeker niet dat er bezuinigd wordt op kwaliteit!

Integendeel, bij restaurant Montimar in Rosmalen wordt er op mediterrane wijze gekookt met uitsluitend verse producten. De gerechten laat het restaurant je ook graag zien door middel van vitrines in het restaurant. Binnen bij Montimar heerst een ongedwongen, stoere en losse sfeer. De bediening zorgt er graag voor dat je een heerlijke avond tegemoet gaat.

Zin in een relaxt etentje? Ga dan naar dit bijzondere restaurant en laat je hartelijk ontvangen door het gastvrije team van restaurant Montimar in Rosmalen.

Meer informatie over restaurant Montimar

Maandag en Dinsdag vanaf 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren
9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Montimar

Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Flink ziek geworden na het eten van vis hier. Alles eruit gegooid, let dus op! Daarnaast was het erg druk, waardoor we 40 min op brood moesten wachten.
O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Geweldig gegeten, leuk gezeten voor een 80jarige verjaardag. Complimenten aan de kok en bediening. We gaan zeker weer snel terug komen familie Buskens
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, goede nette bediening. Er is ook een leesbril aanwezig als je deze vergeten bent. Was in ons gezelschap het geval.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prijs kwaliteit is perfect. Het geluidsniveau is rumoerig, maar ook wij waren rumoerig. Bediening was zeer vriendelijk. Wachttijd is precies goed.
marjon M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Alles piekfijn in orde. Enig minpuntje is dat het veel te warm is binnen en enorm rumoerig.
Een airco aanschaffen is geen overbodige luxe.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Bediening goed alleen soep vooraf was koud de rest prima top restaurant komen zeker weer terug een aanrader voor iedereen
maria L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Echt een aanrader! Waar krijg je voor het bedrag dat wij betaalden zo’n goede en goed verzorgde maaltijd?! Zou het net weten!
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten gezellige avond gehad vriendelijke bediening echt een aanrader binnenkort weer eens gaan de moeite waard
V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ter ere van onze trouwdag zijn we met kinderen en kleinkinderen wezen eten.
Voor iedereen was er wel een of meerdere gerechten die ze lekker vonden. Zelfs voor mijn kleindochter met een koemelk allergie hadden ze passende gerechten.
We hebben een heerlijke avond gehad en super lekker gegeten, en toen we na afloop de rekening kregen waren we daar ook heel erg blij mee. We gaan zekere vaker naar Montimar om te eten wel rekening houden als je met een grote groep gaat ruim vooraf reserveren.

Montimar je krijgt van ons een dikke 10
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wegens ziekte is het bezoek aan uw restaurant niet doorgegaan en verplaatst naar een andere datum.
Ik denk dat het goed is dat er een digitale koppeling gemaakt wordt waarbij gemeld wordt als de afspraak niet doorgegaan is, zodat deze vraag dan niet gesteld hoeft te worden.
Het kan zeer pijnlijk zijn als de vraag gesteld wordt als bijvoorbeeld het bezoek is geannuleerd omdat de betreffende persoon plotseling is overleden......
Mvrgr,
Henk Kaffener
Mariëtte N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gezellig, en lekker gegeten!
Kom beslist nog eens terug.

Een minpuntje, de menukaart was slecht te lezen in de plastic hoes!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker gegeten, de bediening was erg aardig! Daarna positief verrast toen de rekening kwam! Met het mooie weer heerlijk op het terras in de schaduw kunnen zitten! Komen zeker terug.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
PERFEKT in alle opzichten, bediening super, eten super, prijs super, al vaak geweest, altijd perfekt !!!!!!! Aanbevelingswaard in alle opzichten
Ernest H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Door hoge opkomst gasten en wij met 10 personen waren, moesten we wat langer wachten dan nodig. We hebben er wat van gezegd en na excuses ging alles vlot. Het was snel vergeten, met lekker eten.
Wij zouden het op prijs stellen als je tegen betaling een paar schaaltjes warme groenten zou kunnen bestellen.
Tegen de late avons wat meer verlichting was ook een idee zeker met wast kaarsen. Verder een top locatie en goed eten.
C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Met 7 personen heerlijk en gezellig gegeten op een mooi terras; wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijke bediening, aantrekkelijke prijzen en mooie gerechten!!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Fijn dat we ondanks de drukte op zaterdag onze reservering op de laatste dag nog om konden zetten op " buiten zitten " bediening vlot en vriendelijk !,!
V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten .De sfeer is goed,personeel super vriendelijk.
En de rekening een enorme meevaller.
We waren met 12 personen en iedereen vond het super een dikke !0
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De kaart was deze keer niet zo. Bij het afrekenen werd fout gemaakt. Ze zeiden uw heeft al betaald maar naar aandringen bleek dat de verkeerde tafel af was gesloten. Had op zijn minst een drankje en een dankjewel verwacht voor de eerlijk heid.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten voor een zeer mooie prijs. Zeer goede kwaliteit en een vriendelijke en fijne bediening. Ondanks de drukte op het terras en in het restaurant geen lange wachttijd. Complimenten voor de keuken brigade.