Montimar

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras
Toine15 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eigenlijk is het beter om geen recensie te schrijven over Montimar omdat dit anderen op het idee zou kunnen brengen er ook naar toe te gaan. En je moet al behoorlijk lang van tevoren reserveren om plaats te hebben. Maar goed, zo zit een reviewsite niet in elkaar dus toch maar deze review. Op uitnodiging van vrienden maakte we voor de eerste keer kennis met dit restaurant. Op hun website staat geschreven: "We zijn nuchter in onze prijzen en kwaliteit en zo gaan we ook om met onze gasten" En daar is niets aan gelogen. Er heerst een prettige, ontspannen en gezellige sfeer tegen zeer concurrerende prijzen. De website ziet er "strakker/ chiquer" uit dan het restaurant zelf. Omdat het nog best lekker weer was konden wij een aperitief buiten gebruiken wat wel zo rustig was. Eenmaal binnen snapte we waarom we niet op de parkeerplaats onze auto kwijt konden en merkte we hoe vol het was. Omdat het een lange ruimte is (met ronde en vierkante tafels) is het best luidruchtig. Hiermee zijn meteen de meest negatieve punten benoemd. Want de verdere ervaringen waren gewoon goed. Enorm aardige en "frisse" bediening die plezier uitstraalde. Ons gezelschap had als voorgerechten de carpaccio, gamba's PIL PIl en de proeverij. Alles zag er smaakvol uit en dat was het ook. Ook de hoofdgerechten waren van prima kwaliteit. Heerlijk malse steak en lamsfilet met salades en goed gebakken frites. Lekker wijntje erbij, helemaal goed. Als nagerechten hadden we lemoncello parfait, vacherin (ijs, aardbeien, merinque) en de proeverij van chocolade. Ook dit zag er allemaal prima uit en smaakte ook zo. De afsluitende cappuccino was aan de koude kant; dat was jammer.
De blik op de rekening maakte dit weer meer dan goed. Een compleet diner met 4 personen voor een zeer schappelijke prijs. Dit zouden meer restaurants moeten doen !
Want Montimar bewijst dat het wel degelijk mogelijk is om een goede kwaliteit te leveren tegen een eerlijke prijs. En hoewel het eigenlijk ook standaard zou moeten zijn viel de prettige, aardige en vrolijke bediening op. Iedereen straalde plezier uit en geeft een sowieso al een fijne sfeer.

Al met al een prima ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
18.00 uur kwamen wij bijeen voor hopelijk een goed en gezellig etentje nav familie reunie.
Er was een ronde tafel gedekt voor 10 personen,en het zag er heel verzorgd uit.Ik had het 4 weken eerder geboekt,vanwege de reputatie van genoemd restaurant..
Toch enkele aanmerkingen"het was die dag nogal warm ,en wij zaten heerlijk bij de open deur
het brood werd in grote schalen op tafel gezet met de boter(nog net geen olie) er boven op en zonder een bordje voor de gasten.van wege het goede weer zat het buiten ook helemaal vol met gevolg dat de bediening hiervoor langs onze tafel liep.
normaal is dat je bediend wordt door door de zelfde medewerkers maar(en dat is ook weer te begrijpen)werd er door meerdere medewerkers opgenomen met gevolg dat er wel eens meerder consumpties tegelijk aankwamen,overigens ook weer niet zo erg met dit weer.
Verder was van een gast de Kabeljouw koud,is terug genomen en opnieuw opgediend..
Alles bijeen doet het me pijn dit te moeten schrijven,te meer om dat u grandioos personeel heeft die op hele professionele manier de zaak runt en in de hand heeft.De kwaliteit van het heerlijke eten is buitengewoon en de prijs is zeer billijk te noemen.U moet het dan ook maar op zijn meritus beoordelen.Wij zelf komen al langer bij u,maar de andere gasten waren dol enthousiast en gaan zeker voor u reclame maken,en er is geen betere reclame dan mond op mond reclame.
Nogmaals dank en tot gauw.
Harrie en Rita Brok
Adkreemers .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zo wel bij het voorgerecht, hoofdgerecht waren van de borden stukken vanaf ,dat verwacht je niet in een restaurant dat doe je thuis ook niet als je gasten verwacht. Dan denk je bij het nagerecht ijs met aardbeien en slagroom geserveerd in een glas , kan niks mee zijn nou bij een was er ook een stukje glas eraf .
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Al diverse keren gegeten. Eten goed en bediening goed. Vandaag echter veem minder goede bediening. Drankjes werden vergeten. Eten kwam met zeer grote tussenposen. Was ook niet allemaal warm meer. Ik ging er speciaal met mijn bejaarde ouders naartoe omdat mijn ervaring goed en vlug was. Mijn moeder kan niet zolang zitten en kreeg na drie uur zitten dan ook vreselijke krampen. Jammer
Walco22 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Walco22
Wij hebben met 7 pers. heerlijk gedineerd in u Restaurant , de bediening was uitstekend evenals het eten , het restaurant was helemaal bezet en dat op een dinsdagavond dat zegt wel iets over restaurant Montimar . Ik heb een klein minpuntje als je dit een minpuntje kan noemen , we hebben al eens meer gebruik gemaakt van u restaurant en als wij dan vooraf begonnen met stokbrood en kruidenboter stond er nooit een klein bordje in voor het broodje en dat geeft altijd wat kruimels op het mooie witte tafellinnen , verder was alles voortreffelijk en komen zeker binnenkort hier nog eens terug !!! Groetjes vd Fam.van den Bersselaar .
Stef D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Topavond gehad bij Montimar. Het is mij een raadsel hoe dit restaurant winst kan maken. Prachtige gerechten tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De kaart is perfect en de sfeer is fijn. Ik ben fan!
Addegroot .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Meest bijzonder aan dit restaurant is dat je uitstekend eten krijgt, mooi opgemaakt, maar dat de rekening aan het einde bijzonder meevalt. Het is dan ook noodzakelijk om zeer ruim vooraf te reserveren want dit hebben meer mensen ontdekt.
PaulHo .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prima gegeten, en voor wat voor prijs!!! Absurd, zo laag. Je zou het bijna niet vertrouwen. Soep of toetje voor de kids van 1,50. Prima kwaliteit! Aanrader!
Esmi V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren voor mijn verjaardag met partner en kids weer bij Montimar gegeten. tijdig gereserveerd en er is meteen aan de vraag voldaan om niet midden in de drukte te hoeven zitten. Super.... Het eten was weer heerlijk en zeker dank aan de super liever, gezellige bediening. Wij komen zeker weer terug. Dank jullie wel.
Esmi
DvHV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Nu voor een tweede keer gegeten. Hoewel de eerste keer beter was (een perfect gebakken hertenbiefstuk buiten de kaart om) was het nu ook weer goed. Ik ken geen plek waar de prijs/kwaliteit verhouding zo scheef ligt, en dat bedoel ik op een zeer positieve manier.
Goed bereid eten, mooie porties voor zeer lage prijzen. Zoals ook eerder vermeld zijn de drankprijzen ook uit vervlogen tijden (€ 1,35 voor een fluitje) De bediening is correct en vriendelijk, en je vergeeft het ze als de drank wat langer duurt. De ambiance is ook prima, niet mijn stijl maar wel sfeervol en met aandacht neer gezet. Wel zijn de tafels aan de lage kant.
Met name een plek om met grote gezelschappen naar toe te gaan. Als er een waardering te geven was voor prijs kwaliteit zou men van mij een dikke 10 krijgen.
Antonius S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Montimar, voor de derde keer alweer. Iedere keer weer verbaasd over de prijs kwaliteit verhouding, diverse goede wijnen op glas.
Dit alles in een verbouwde sfeervolle boerderij, met een goede akoestiek waardoor het voor mensen met slechte oren ook nog gezellig toeven is. Een aanrader, maar reserveer op tijd.
Lois123 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Echt een top restaurant! Heerlijk gegeten. Genoeg keus. Gezellige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Wij gaan zeker vaker!
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Goede verhalen gehoord dus daarom hier gaan eten. Vanwege de lage prijzen waren we wel wat terughoudend maar we zijn aangenaam verrast. Montimar is een hele grote zaak, uitstraling is niet bijzonder.Mag wat meer aandacht zijn voor onder andere de bloemen, stonden een aantal uitgebloeide bossen maar ach! Bediening is zeer vriendelijk en attent. Prijs-kwaliteit is heel goed. De prijzen liggen echt laag maar het eten is prima. Wij namen kip met truffelsaus en vegetarische pasta. Beide grote porties, goed op smaak en met zorg gepresenteerd. Aangenaam verrast door Montimar, we komen zeker nog een keer!
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Met vrienden hier heerlijk gegeten voor een geweldige kwaliteit prijsverhouding.
In een woord 100% klasse voor een heel schappelijk bedrag. Ook de dranken voor vooroorlogse prijzen. hoofdgerechten van 12,50 tot 18,50 en voor gerechten van 4,50 tot 7,25.
Glas wijn 2,50 karaf water 0,00. Koffie 1,10 alles euro's.