Meer informatie over restaurant Montimar

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Montimar

Sofieskeuze .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben met een grote groep (17 personen) heerlijk en gezellig gegeten bij Montimar in Hintham. Keuze op de menukaart is ruim voldoende en iedereen kon makkelijk tot een eigen keuze komen. We zaten aan twee ronde tafels (gezellig) die keurig waren gedekt. We werden al snel benaderd door het personeel dat keurig de drankjes en even later de gerechtkeuze kwam opnemen. Jammer dat één van de drankjes en later één van de gerechten niet werden geserveerd. We hebben er diverse malen om moeten vragen tot het in orde kwam. Men was zeer tevreden over de kwaliteit en de smaak van de gerechten. Tot slot is de prijs-kwaliteitverhouding echt absoluut prima!
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Fijn restaurant, heerlijk eten met vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Komen zeker terug, lekker gezellig, goede ambiance.
Vond het ook erg prettig, dat we per e-mail een herinnering kregen van de reservering.
Nietkokenvandaag .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Jammer dat de garnalen te zout waren, waarschijnlijk vanwegen de houdbaar.
"Mijn gasten" waren zeer tevreden.
Door de akoestiek en daarbij de hoeveelheid andere gasten, gaat iedereen nog harder praten om de verstaanbaarheid te vergroten.
Wij wilden juist lekker eten en bijpraten!
Het eten was prijs/kwaliteit oké.
dickjanssen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een heel goed restaurant mmet vriendelijke befiening , goede gerechtrn en hele gunstige prijzen voor de gerechten en de drankjes.
marike.schaapstaats .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijn restaurant vooral voor met elkaar gezellig samen te zijn.
De bediening doet zijn best, de wachttijd is precies goed. Onze familie stond in de file, ze lieten ons met een drankje netjes wachten totdat we compleet waren.

We komen hier graag de familie uit Amsterdam komt er graag voor naar Den Bosch ????
omama .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk, lekker gegeten. Goede locatie, prettige bediening. Met wensen wordt rekening gehouden.
Voorgerecht geiten kaas of eend was heerlijk
Hoofdgerecht kabeljauw of parilade montimar zalig.
Nagerecht kon er niet meer in. Zo heerlijk gegeten!
mvgrunsven .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ontzettend lekker gegeten bij Montimar Rosmalen afgelopen weekend. Mijn vriend was jarig en ik heb van tevoren een menu doorgegeven incl. prosecco bij ontvangt en sterretjes bij het toetje. Dit was allemaal perfect geregeld en we werden zelfs gefeliciteerd bij binnenkomst! Echt heel erg leuk. Fijne bediening, netjes en bekwaam. Wat leuk zou zijn is een stukje uitleg bij bepaalde gerechten, zoals de proeverij bij het voorgerecht en het kaasplankje. Verder een enorme aanrader, wij gaan zeker terug komen en Montimar adviseren aan vrienden/familie (daar zijn we al mee bezig =))! Tot een volgende keer!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten met erg vriendelijk bediening.
Omdat dat niet de eerste keer was, ook voor anderen een aanrader.
De prijs van de menu's en drankjes zijn scherp.
Zeker voor herhaling vatbaar.
lutika .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Fijn dat de menukaart steeds verandert.Daardoor steeds weer erg nieuwe keus.Erg lekke ook!
Karaf water was gratis,wat een service!!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben erg genoten van het eten en van de klantvriendelijkheid van het personeel.
Zeker een aanrader en we komen ook zeker weer graag een keer terug.
mulders47 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prettige sfeer en bediening en het eten zowel voor ,hoofd en nagerecht was uitstekend zal zeer zeker terug komen. De aankleding restaurant was rustgevend en gezellig.
Blankers .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Grote eetzaal in oude boerderij die helemaal vol zat, dus veel lawaai en druk gepraat. Als je een rustig etentje wilt in intieme sfeer en met exclusieve aandacht voor jou als gast moet je hier niet zijn. Maar verder prima gegeten voor een heel goede prijs. Vriendelijk personeel.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gisteren voor de 1e keer in Montimar te Rosmalen (Hintham) gegeten. Vriendelijke ontvangst. Meerdere ervaren én onervaren doch bereidwillige serveersters hielden de vaart erin. Degene die de speciale wijn (uit Puglia / Italië) mocht laten proeven was een man! Toeval? Als voorgerecht bestelden we gamba's pil pil en carpaccio. Beide prima van smaak, Als hoofdgerecht tournedos en entrecôte. Precies bereid zolas we hadden aangegeven. Prijs kwaliteit is in orde. Zouden meer restaurants moet doen. In Nederland zijn we wat dat betreft het spoor een beetje bijster!
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Gisteren wezen eten bij Montimar Veghel. Na een uur wachten eindelijk het voorgerecht. Bij reserveren was al duidelijk aangegeven dat er een allergie was voor ui, bieslook, prei. Zowel het voorgerecht (de wildsoep die bij de carpaccio zat) en het hoofdgerecht (de saus van de eend) had een verdachte smaak en er was dus duidelijk totaal geen rekening gehouden met de aangegeven allergie met alle gevolgen van dien. De bediening was klungelig, liet continu van alles vallen, het eten was zeer matig (de frietjes waren lekker...) en we moesten vooral heel lang wachten. Ik woon echt vlakbij Montimar maar ga hier nooit meer naar toe. Je kan beter zelf koken.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Super eten voor een hele betaalbare prijs! We waren bij de locatie Veghel. Leuke aankleding en sfeer, in een oude boerderij. Door het missen van een bordje bij het stokbrood vooraf lag de hele tafel vol kruimels. Volgende keer gaan we Rosmalen proberen - maar je moet zeker op tijd reserveren, want het restaurant is goed bezocht.
toine15 B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eigenlijk is het beter om geen recensie te schrijven over Montimar omdat dit anderen op het idee zou kunnen brengen er ook naar toe te gaan. En je moet al behoorlijk lang van tevoren reserveren om plaats te hebben. Maar goed, zo zit een reviewsite niet in elkaar dus toch maar deze review. Op uitnodiging van vrienden maakte we voor de eerste keer kennis met dit restaurant. Op hun website staat geschreven: "We zijn nuchter in onze prijzen en kwaliteit en zo gaan we ook om met onze gasten" En daar is niets aan gelogen. Er heerst een prettige, ontspannen en gezellige sfeer tegen zeer concurrerende prijzen. De website ziet er "strakker/ chiquer" uit dan het restaurant zelf. Omdat het nog best lekker weer was konden wij een aperitief buiten gebruiken wat wel zo rustig was. Eenmaal binnen snapte we waarom we niet op de parkeerplaats onze auto kwijt konden en merkte we hoe vol het was. Omdat het een lange ruimte is (met ronde en vierkante tafels) is het best luidruchtig. Hiermee zijn meteen de meest negatieve punten benoemd. Want de verdere ervaringen waren gewoon goed. Enorm aardige en "frisse" bediening die plezier uitstraalde. Ons gezelschap had als voorgerechten de carpaccio, gamba's PIL PIl en de proeverij. Alles zag er smaakvol uit en dat was het ook. Ook de hoofdgerechten waren van prima kwaliteit. Heerlijk malse steak en lamsfilet met salades en goed gebakken frites. Lekker wijntje erbij, helemaal goed. Als nagerechten hadden we lemoncello parfait, vacherin (ijs, aardbeien, merinque) en de proeverij van chocolade. Ook dit zag er allemaal prima uit en smaakte ook zo. De afsluitende cappuccino was aan de koude kant; dat was jammer.
De blik op de rekening maakte dit weer meer dan goed. Een compleet diner met 4 personen voor een zeer schappelijke prijs. Dit zouden meer restaurants moeten doen !
Want Montimar bewijst dat het wel degelijk mogelijk is om een goede kwaliteit te leveren tegen een eerlijke prijs. En hoewel het eigenlijk ook standaard zou moeten zijn viel de prettige, aardige en vrolijke bediening op. Iedereen straalde plezier uit en geeft een sowieso al een fijne sfeer.

Al met al een prima ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
18.00 uur kwamen wij bijeen voor hopelijk een goed en gezellig etentje nav familie reunie.
Er was een ronde tafel gedekt voor 10 personen,en het zag er heel verzorgd uit.Ik had het 4 weken eerder geboekt,vanwege de reputatie van genoemd restaurant..
Toch enkele aanmerkingen"het was die dag nogal warm ,en wij zaten heerlijk bij de open deur
het brood werd in grote schalen op tafel gezet met de boter(nog net geen olie) er boven op en zonder een bordje voor de gasten.van wege het goede weer zat het buiten ook helemaal vol met gevolg dat de bediening hiervoor langs onze tafel liep.
normaal is dat je bediend wordt door door de zelfde medewerkers maar(en dat is ook weer te begrijpen)werd er door meerdere medewerkers opgenomen met gevolg dat er wel eens meerder consumpties tegelijk aankwamen,overigens ook weer niet zo erg met dit weer.
Verder was van een gast de Kabeljouw koud,is terug genomen en opnieuw opgediend..
Alles bijeen doet het me pijn dit te moeten schrijven,te meer om dat u grandioos personeel heeft die op hele professionele manier de zaak runt en in de hand heeft.De kwaliteit van het heerlijke eten is buitengewoon en de prijs is zeer billijk te noemen.U moet het dan ook maar op zijn meritus beoordelen.Wij zelf komen al langer bij u,maar de andere gasten waren dol enthousiast en gaan zeker voor u reclame maken,en er is geen betere reclame dan mond op mond reclame.
Nogmaals dank en tot gauw.
Harrie en Rita Brok
adkreemers .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zo wel bij het voorgerecht, hoofdgerecht waren van de borden stukken vanaf ,dat verwacht je niet in een restaurant dat doe je thuis ook niet als je gasten verwacht. Dan denk je bij het nagerecht ijs met aardbeien en slagroom geserveerd in een glas , kan niks mee zijn nou bij een was er ook een stukje glas eraf .
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Al diverse keren gegeten. Eten goed en bediening goed. Vandaag echter veem minder goede bediening. Drankjes werden vergeten. Eten kwam met zeer grote tussenposen. Was ook niet allemaal warm meer. Ik ging er speciaal met mijn bejaarde ouders naartoe omdat mijn ervaring goed en vlug was. Mijn moeder kan niet zolang zitten en kreeg na drie uur zitten dan ook vreselijke krampen. Jammer