Montimar Veghel

Markhof 1 5463 NN Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Montimar Veghel

Restaurant Montimar Veghel vind je in het dorpje Veghel in Noord-Brabant. Dit Mediterraan georiënteerde restaurant serveert superlekkere gerechten voor een vriendelijke prijs, zonder in te boeten aan kwaliteit. Integendeel, bij restaurant Montimar Veghel wordt uitsluitend met verse producten gekookt en dat proef je!

In het restaurant heerst een gezellige, stoere en relaxte sfeer. De bediening zorgt er graag voor dat je een fijne avond tegemoet gaat, geheel in mediterrane sfeer.

Heb je zin in een ongedwongen avond heerlijk eten bij Montimar Veghel? Bekijk dan snel de menukaart en reserveer alvast je tafel. Eenvoudig online en direct bevestigd per e-mail!

Meer informatie over restaurant Montimar Veghel

Uitmuntend
9,2
9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Montimar Veghel

Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Wij komen hier regelmatig. Lekker eten voor een leuke prijs, fijne sfeer en om zeker niet te vergeten erg goede bediening!
Zeker een aanrader.
Theodorus V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We waren met famiilie en vrienden. Totaal 40 personen apart in het zaaltje.
Iedereen was zeer tevreden over het eten en de vriendelijkheid personeel.
Knap om voor 40 personen snel iedereen te bedienen.
Prijskwaliteit was geweldig.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Was prima verzorgde avond. We waren met 21 personen. Rick was voor de avond ons directe aanspreekpunt en hij heeft er - samen met zijn collega's - voor een hele leuke avond gezorgd. #Aanrader
Neeltje N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wij hebben wederom heerlijk gegeten bij Montimar. Alleen was het door de drukte erg rumoerig, waardoor wij elkaar nog amper konden verstaan! Het personeel was heel vriendelijk en accuraat.
Yvette R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij waren met een groep van 18 personen vanwege een vrijgezellen uitje.
Heerlijk eten, gezelligheid, goede service nette en goede bediening, zeer nette prijs!
Wij komen zeker weer terug.
Andries P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een heerlijke avond gehad. Mooie gerechten, goed warm en op smaak. Heerlijke wijn. Een goede suggestie van de bediening ter harte genomen. Gestart met een glas cava desgewenst met of zonder alcohol. We komen zeker en vast weer terug bij de volgende gelegenheid.
HENK S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer goede ambiance, vind het alleen niet passen dat mensen met hun hond komen eten, vindt ik persoonlijk een min punt. Hulp hond is geen probleem.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellige sfeer, overzichtelijke menukaart en er wordt goed rekening gehouden met eventuele allergieeën
vriendelijk personeel
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Met 21 personen heerlijk gegeten, waarbij de bediening en vriendelijkheid optimaal was. Heel gunstig prijs/kwaliteit, voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een aanrader heel goed verzorgt dus zeker nog een keer terug gaan.
Met 14 personen heerlijk gezellig gezeten aan een ronde tafel wat altijd gezellig is om op die manier met elkaar te kunnen praten.
Gewoon heel goed restaurant.
Marie-jose B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Hooguit iets aan de acoustiek doen, verder prima. Leuk die ronde tafels dat je elkaar allemaal aan kunt kijken als je met een groep bent.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuke avond gehad in jullie gezellige restaurant, lekker gegeten, tournedos was super en de rest trouwens ook. Zaten heel fijn met 8-en aan een ronde tafel. Echt voor herhaling vatbaar
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Goede kwaliteit eten en een mooie prijs.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten op jullie mooie terras! Gezellige mensen om ons heen, en super fijne mensen die ons bedienden!
Komen zeker nog ‘ns terug!!
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Fijne ambiance, prima eten, heerlijke avond gehad. Dank je wel! Wij komen zeker weer terug. Alleen deze recensie, hoezo 120 tekens?
Lillian F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gezellig buiten gegeten met vriendinnen. Heerlijk gegeten, genoeg keus. Prijs-kwaliteit is top! Leuke mensen in de bediening.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Zeer gezellig met 10 pers aan een ronde tafel. Heerlijk genoten van alle gerechten en lekker zomers drankje vooraf. Kompliementen voor het personeel..????
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij vonden het een heerlijke avond qua gezelligheid, het eten , personeel en accommodatie. Wij komen zeker weer eens terug.
Rini V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Met vrienden deze week, 2x een eettentje ,dat verveeld nooit ,het volgende etentje is al weer geboekt, thuis geen gedoe en de mensen van Montimar doen het goed en zijn attent en vriendelijk , onze vrienden vonden het uit stekend en de prijzen zijn goed. Houwdoe.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mooie rustige omgeving. Eten was goed...................................................................................