Monterosso

Walstraat 60 5341 CK Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Monterosso

Pasqualina .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Afgelopen zaterdag hier wezen eten met een gezelschap van 6 personen. Een vlotte vriendelijke bediening. Tijdens een drankje de kaart ingezien en besteld. Bestelling kwam vlot op tafel maar zeker niet te vlot. Heerlijk gegeten . Kortom ik heb geen klachten en kom zeker weer. Een aanrader!
Maikel L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Bij aankomst leek het Restaurant wel oke. We kregen een tafel toegewezen, konden drankjes bestellen en kregen de menukaart.
Nadat het eten besteld was waren de glazen nog voor afronding van het voorgerecht leeg. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht weer drinken besteld en vrij vlot gekregen. (20:00) eenmaal om 20:20 was zowel het eten van het hoofdgerecht afgerond en de glazen drinken leeg.
Het duurde tot 21:00 tot dat we de desserts konden bestellen en nog voor ik wat drinken extra kon bestellen was de bediening al weer weg.
Eenmaal nagerecht gehad (de lege glazen van de drankjes stonden al 1 uur op tafel. Uiteindelijk hebben we pas om 22:00 de rekening gekregen. De bevinding als klacht naar de eigenaar gegeven en hierbij als compensatie een drankje op het huis gekregen.
Ik denk niet dat ik hier nog snel terug zal komen en raadt het ook mensen om mij heen af. Het eten is prima maar de service belabberd.
Ed-Jolanda .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Vreselijk met een uitroepteken! Ter gelegenheid van ons 25-jarig huwelijk met 4 personen wezen eten. We hadden gereserveerd maar toen we binnen kwamen wist niemand daar iets van af. We zijn maar ergens gaan zitten. Was ook niet druk. Drankjes besteld en die kwamen netjes. Hoofdgerechten besteld 3x de specialiteit van het huis scalopina met tomatensaus en kaas overbakken [weet de naam niet meer] en een maal de saltimboca romana voor mijn moeder. mijn moeder wilde aardappeltjes bij het hoofdgerecht. Die hoorden er wel bij volgens de kaart. Helaas de aardappeltjes waren op [17.30 de avond moest nog beginnen!] Of er dan wat spaghetty bij kon. Dat kon wel. We moesten er wel zelf om vragen. Na enige tijd kwamen dan de gerechten op tafel. Bij de saltimboca romana zat niets van aardappels/frites/of spaghetty. Alleen een stukje vlees met wat sla en twee stukjes rauwe wortel. Wij hadden dan wel met spaghetty. Toen we vroegen of er bij het gerecht van mijn moeder dan niet wat frites konden komen was dat erg moeilijk. De frituur stond nog niet aan! Dat duurde zeker nog 10-15 minuten. Nou dan is het eten al bijna op! Laat dan maar. Het vlees was zo taai als een schoenzool. Zeer minimaal de hoeveelheden. Spaghetty droop van de dunne saus zonder ook maar een stukje van gehakt te bekennen. Maar goed toch maar opeten. Mijn moeder moest alles wel 5 keer kauwen voor ze het door kon slikken. Zo taai was het vlees. Onze drankjes waren voor de tweede keer gevuld. Toen ze voor de derde keer kwamen vragen of we wat wilden drinken hoefden we niet meer. Het meisje van de bediening trok een gezicht van NOU JA. Na 5 minuten kwam ze wederom terug met de vraag of we nog wat wilden drinken. Nou we hadden net al NEE gezegt, dus nu ook niet. We wilden alleen nog een ijsje. Goed ijsjes besteld. 1x Monte bianca een dame bianca en een coup amarene met 3 soorten ijs. Ik wilde niets meer. Bij het arriveren van de ijsjes zagen we bij de coup amarene dat deze alleen vanille ijs bevatte. De andere twee waren wel goed. Serveerster maar weer geroepen. O ja maar vanille ijs is toch goed? Nee 3 verschillende smaken staat er op de kaart. O moet ik even vragen of ze een nieuw ijsje maken? Niet zelf voorstellen maar gewoon doen of je gek bent! Ja graag. Uiteindelijk dan het ijsje gekregen met 3 smaken wat ineens een heel stuk kleiner was. En maar liefst 4 kersen zaten erbij. Helaas. Een hoop geld kwijt en we hadden ons deze avond voor onze trouwdag toch wel even heel anders voorgesteld!! NOOIT MEER NAAR MONTEROSSO IN OSS. Mensen kies waar voor je geld en ga ergens anders lekker eten.