Monterosso

Voorheuvel 61 3701 JC Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Monterosso

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 - 22:00 uur
Maandag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Monterosso

N B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Jelena V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik kom hier al jaren en vind het heerlijk. Ik ben werkelijk verslaafd aan de scampi in tomatensaus. Maar ik eet hier absoluut ook andere gerechten. Te zonde om niet ook andere dingen te proberen. Ben gek op vis. Zo vind ik de pizza Marinara ook super.
Ze hebben ook zelf gemaakt pasta gerechten, pastico als ik het goed schrijf, dat zie je niet veel bij restaurants.
Mijn vriendinnen zeren hierbij en willen nooit wat anders. Ik heb het van ze geproefd, erg lekker, maar ik neem liever iets van vis of pizza. De keus qua gerechten is ook groot. Voor ieder wat wils. En voor de kinderen een uitgebreid assortiment. Alles kan. Een informele sfeer voel me helemaal thuis hier.
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Een absolute aanrader. Het eten is fantastisch en de sfeer is informeel en gezellig. Veel keuze uit heel veel heerlijke verschillende gerechten. Onze kinderen vinden de pizza’s hier de lekkerste pizza’s ever. Mijn man gaat meestal voor de misto griglia of scampi’s. Ik vind werkelijk alles lekker. Ik heb in Italië gewoond en regelmatig tref je hier Italianen uit de omgeving aan die hier wat later op avond eten. De wijnen zijn met zorg uitgekozen. Kortom: voortreffelijk. Tip: reserveer van tevoren want anders moet je lang wachten op een tafel!
Olja S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijke pizza gegeten, voor de zoveelste keer. Gezellige sfeer, simpele bediening, lekker druk en luid zoals we de Italianen kennen.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Pizza laten bezorgen. Erg vriendelijk aan de telefoon. Snelle bezorging. Alleen de pizza viel erg tegen. De pizza waren wel rijk belegd, alleen de pizzabodem was taai.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Te lang wachten (we moesten 1 uur + wachten), bodem was met het mes niet doorheen te komen (leek wel bordkarton), erg zout, bediening was chaotisch en toen wij gingen afrekenen was er geen oor voor onze klachten. Kortom doen we niet meer!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten was goed maar de bediening liet de wensen over. Eigenaresse onvriendelijke vrouw. Na afloop kon er geen bedankje af.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Onverwacht superlekket gegeten. Pizza was echt super. Krokante bodem zonder spoor van verbranding. Goed belegd. Vriendelijke bediening.
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Italiaanse bediening. De Radler maken ze zelf. De risotto met vis was heerlijk. Dessert met ijs voor twee personen opplussen naar drie personen levert een verdubbeling op. Was een mooie afsluiting van het eten.
Het was op een donderdagavond gezellig druk. Prima plek om als gezin te eten.
Loe5je .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Prima restaurant maar niet een top Italiaans restaurant. De pizza's zijn ok, maar niet hoogstaand. Geen mozzarella maar gewone belegen kaas. Kan ook een keer zijn omdat het op was maar ik vind het zonde, zeker als er zout beleg op komt. En ik ben gek op zout, maar dit was te.
Verder mis ik de spaghetti vongole. Leuk om met kinderen heen te gaan en heerlijk terras in de zomer.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten met de familie bij Monterosso met Groupon. Was even zoeken naar de ingang, maar die was in het steegje. Eenmaal binnen echt de authentieke Italiaanse sfeer, nette bediening en heerlijk Italiaans eten!
SonjaKoster .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Niet alleen de pizza's zijn hier heerlijk, ook de vis,- en vleesgerechten zijn hier heerlijk. Altijd gastvrije onvangst en lekker eten. Heerlijke ontspannen sfeer en gezellige bediening.
Marissa H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Afgelopen vrijdag bij Monterosso gegeten met z'n vieren. Bij binnenkomst gevraagd om een plekje buiten, maar dat was niet meer mogelijk helaas.
Vervolgens ruim 45 minuten moeten wachten op ons eten. Voor 2 personen werden de gerechten gebracht en de andere 2 kregen pas na 15 (!) minuten hun gerecht. Daar hebben we de serveerster op aangesproken. Zij gaf vervolgens de keuken hiervan de schuld. Tevens waren de gerechten niet wat we besteld hadden. 1 van de werknemers heeft het keurig met ons opgelost door gratis koffie en thee aan te bieden. Vervolgens moesten we 2 maal om de rekening vragen. Het eten was lekker, maar de service was (op 1 werkneemster na) ver te zoeken.
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Bij Monterosso gegeten als verjaardagscadeautje van mijn dochter.
Hier waan je je even in Italië; een lekker hectisch gezinsrestaurant waar iedereen zich vrij voelt, de kinderen kleuren, het eten puur is en pretentieloos Italiaans is, zoals het hoort. Heerlijke pizza's ,goede huiswijn en een zeer goede prijs-kwaliteitvehouding. Een aanrader!
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wij komen heel regelmatig bij Monterosso en het eten is er prima, maakt niet uit wat je neemt. Maar beste Monterosso, doe eens wat aan het interieur! Het voelt alsof het al 100 jaar hetzelfde is... Misschien voor nieuwkomers wel leuk, aan de recensies te zien, maar als je vaste klant bent dan ben je er wel een beetje op uitgekeken. Een likje verf en die stoffige flessen weg en dan krijgen jullie ook daarvoor een 9, want het eten en de bediening zijn altijd voortreffelijk!
Smakelijkgenieten K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Moterosso wordt door de twee zussen met liefde gerund en dat merk je. De sfeer is altijd goed, ook bij topdrukte. Hoogtepunten in het aanbod zijn voor ons de Minestrone-soep het brood en de spaghetti Gambarotta. Maar ook pizza's zijn heerlijk dun en zeer goed van smaak! Geweldig dat kinderen hier bij de oven een broodje mogen bakken als de drukte dat toelaat. Wij snappen waarom het hier vaak zo druk is en er ook goed gebruik wordt gemaakt van de afhaal/bezorgmogelijkheid, komen hier zelf ook al ruim 25 jaar, soms zelfs met periodes 2 wekelijks. We raden iedereen aan om hier Italiaans te gaan eten als je in de buurt bent van Zeist.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten met ons gezin, wederom gereserveerd voor achter in het restaurant. Voorin lijkt ons ook hier niet echt gezellig. Het was druk en hectisch, maar desondanks was het personeel attent. Het eten was OK, zonder dat het heel bijzonder was. Grappig was dat mijn vrouw aangeboden kreeg haar overgebleven halve pizza als 'doggy-bag' mee te nemen. Dat hebben we toch maar niet gedaan.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Monterosso is een restaurant waar gezinnen komen eten. Kinderen krijgen kleurpotloden en een speciale placemat, en als ze willen een bolletjes deeg van de pizzabakker om mee te spelen. Het menu is ongecompliceerd, het eten is er klassiek Italiaans zonder pretenties. Ik had een pizza met geitenkaas en honing en veel rucola. Mijn lief nam 'Vesuvio', dat is hier met een lading artisjokken. de bodem was krokant, gewoon in orde. de topping is redelijk. Mijn zoon had tortellini alla Parma, net iets te gaar, maar wel met een lading goede parmaham. Toe was er natuurlijk tiramisu en citroentaart. De laatste was aan de droge kant. De bediening is vriendelijke n attent. de inrichting is al jaren hetzelfde: mandflessen in rijen aan het plafond. We komen er af en toe en dan gaat het best.
RWB .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We zijn hier wederom terecht gekomen; nu met reservering voor een plaats in het restaurant 'achter', hiervoor is reserveren echt noodzakelijk. Zonder overdrijven lijk je t.o.v het gedeelte voor in een ander restaurant gestapt te zijn. De bediening is zeer plezierig en attent terwijl het toch echt druk was.
Het restaurant geniet populariteit in de omgeving en dat merk je in de prijs terug, zo'n 1,50 hoger per gerecht dan dat je normaal verwacht.
Welkomstbrood met knoflook en olie (gratis). De Scampi al Forno als warm voorgerecht (6 stuks 9,00) waren lekker en op verzoek kreeg ik er brood bij (ook gratis). De Funghi Trifolati (7,50) is zeer gekruid! De pizza's (10,00) zijn prima. Bij de Aglio Olio e Peperoncino (9,00) met spagetti ontbeerde de peperoncino, maar het was verder zeer goed, de knoflook was in schijfjes lichtbruin gebakken. Ook de Bolognese was goed; de porties zijn voldoende.
De dessertkaart was wat stevig aan de prijs; een Dolce Vita (6,50) is maar slechts 3 bolletjes ijs..?? De huiswijn is zeker aan te raden, per glas, kwartliter of halve liter verkrijgbaar.
Zeker een gelegenheid om terug te komen; opvallend was wel weer de zware lucht uit/bij de keuken; het lijkt wel of ze geen afzuiging hebben, je kan de pizzabakkers aldaar wel gezellig op de vingers kijken.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Deze week heb ik samen met mijn vriend bij Monterosso gegeten. We werden naar een het achterste gedeelte van het restaurant verwezen: een gezellige hoek met Italiaanse muziek op de achtergrond. Vooraf namen we samen een antipasto misto en een rood wijntje genaamd serai. We vroegen om een pauze tussen het voor- en hoofdgerecht. De tijd tussen de twee gerechten was precies goed en de bediening voelde dit aan. Mijn vriend koos mixed grill van vlees en ik nam een pasta met ossenhaaspuntjes. Heerlijk gegeten en weer een heerlijk rood wijntje. Het nagerecht deelden we samen en dat was de klassieker: zelfgemaakte tiramisu! Heerlijk om te delen met een kopje koffie. Fijne bediening die aandacht geeft en heerlijke gerechten. Top!