Monte Rosa

Dorpsstraat 17 9311 PS Nieuw-Roden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Monte Rosa

Midsbody M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Een zonnige zomeravond dus lekker een terrasje pakken voor een hap en een drankje. Het terras ligt aan een kruising maar dat geeft wat reuring en het is hier niet zo druk dat je alleen maar uitlaatgassen hapt. De jongeman van de bediening was voorkomend en attent. Dat is op dit adres niet altijd zo geweest (jong en minder goed ingewerkt) dus dat is een verbetering. De lasagne en de pizza waren prima. De kaart is niet erg uitgebreid maar voor dit type gerechten is er keus genoeg. De huiswijn smaakt gelukkig goed. We kmen hier vaker.
Teis N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijke pizza's. Bediening is vriendelijk en attent. De eigenaren staan altijd zichtbaar te genieten, helemaal als de zaak vol zit en er hard gewerkt moet worden! Komen hier met heel veel plezier.
KorrieenHenk .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Uitstekende pizza's. Uitgebreide kaart met naast een grote keus aan pizza's ook een grote keus aan pasta's en lasagne. Vlotte en nette bediening. Goede wijnkaart. Strak ingerichte zaak.
Knapzak .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Speciale tafel gereserveerd voor 12 personen. Bij aankomst bleek het zonder uitleg een andere tafel te zijn. We moesten na een half uur zelf om de kaart vragen, terwijl er bijna nog geen gasten waren. Daarna tijd gewacht voor de bestelling werd opgenomen en weer wachten. Het eten arriveerde een uur na het bestellen zonder dat hier iets over werd gezegd. Diverse gasten die na ons aankwamen, hadden inmiddels al gegeten en vertrokken. Het eten was prima evenals de wijn. Vers fruit op de pizza en in het nagerecht!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Beste tiramisu ooit. Niet mierzoet en niet overdreven met drank oversprenkeld. Heel vriendelijke en attente bediening. Rustige sfeer, goede acoustiek, wel een beetje voor de hand liggende achtergrondmuziek (Laura Pausini...). De pizza's waren lekker groot nennvers, maar ik had liever een voorverwarmd bord gehad. Ik had een 'op maat gemaakte' pizza, die was lekker en helemaal niet zwaar op de maag.
Het personeel deed echt zijn best voor ons. Mensen met een dieet zouden zich beter moeten voorbereiden alvorens naar een restaurant te gaan (Ref. recensie van 10 juni 2014).
Al met al een heel geslaagde, gezellige avond!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wij komen al jaren bij Monte Rosa. We genieten elke keer, zowel uiteten als afhalen, van pizza tot pasta. De kruidenboter is voortreffelijk! Ook de wijnkaart is helemaal top. De service is zeer goed en professioneel. Je wordt warm onthaald. Aan het einde van de avond komt de chef kok nog even aan je tafel voor een persoonlijk praatje. Top! Ga zo door! Complimenten!
Hj-mir K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Het restaurant ziet er keurig uit.
bij het afrekenen wouden ze 3 pizza's laten betalen maar we had en er 4 besteld. Dit gezegd toch 4 betaald . kwart over 5 zouden de pizza's klaar zijn, dit werdt 20 voor 6. en ja het waren er maar 3.erg vervelend konden we nog 15 minuten wachten en de 3 pizza's die klaar wa ten werden boven op de oven gezet. Ik heb nog gezegd dat een pizza met vooral vlees er op er dan niet lekkerder op werd. Ze zouden ze nog wel even in de oven doen na 15 minuten werden de pizza gouw Door gegeven dus niet nog even in de oven.
eenmaal thuis waren de pizza.s op 1 na bijna koud heel erg slap vies en haast niet te eten
ik heb hier over gebeld en kreeg het antwoord wat moeten we er aan doen 1 pizza om geruild een Nog slechtere er voor terug gekregen. en dit alles voor 45 euro. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik mijn geld hier besteed heb!!
Ed1511 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Eerste indruk: een leuk aangekleed restaurantje met jonge en vriendelijke bediening, dit veranderde echter in de loop van het verblijf.
Slordig opgemaakte pizza's, alle ingredienten op elkaar gestapeld, niet even netjes verdeeld, bovendien was de pizzabodem zo dun dat hij aan de randen niet te snijden was door de hardheid, terwijl hij in het midden vochtig en klef was door de vulling/saus.
Bijzonder kleine calzone, eigenlijk iets meer dan een halve pizza.
De geserveerde lasagne zat aan alle kanten van het schaaltje, ook aan de buitenkant. Met een vochtig doekje afvegen had de eetlust bevorderd.
Was niet duidelijk te maken aan de bediening, duidelijk te weinig ervaring met opmerkingen en klachten dus.
Best leuk aangekleed pseudo restaurant, maar blijft een niet zo goede pizzeria met een beetje hoogmoedswaanzin.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
Gea R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
We zijn echte fans van Monte Rosa !
Nog nooit viel het eten tegen.
Heerlijk vers allemaal .
De bediening is vlot en aardig.
Het restaurant sfeervol en Jackie (schrijf ik dit goed?) een goede gastheer.
Van harte aanbevolen dus :-)

Piet en Gea en
Chipie .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Wij halen regelmatig pasta en soms pizza bij Monte Rosa. Altijd lekker, vooral de pasta. Nog nooit iets gegeten wat tegenvalt. Dit restaurant is echt een aanbeveling. Keukenpersoneel is super vriendelijk. Ik heb nog niet in het restaurant gegeten. Dat ziet er heel stijlvol uit. Over de bediening kan ik weinig zeggen. Maar het eten is echt fantastisch!
PatrickPizza .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Een kok moet ook eten kunnen klaarmaken voor mensen met een dieet. Bv glutenvrij. Of in ieder geval in staat zijn dit zo goed mogelijk aan te passen. Helaas kon de kok en de bediening ons niet duidelijk maken of het geserveerde eten glutenvrij was. Aan het geserveerde gerecht ontbraken bovendien nog 2 ingrediënten ook (beide glutenvrij dus daaraan kon het niet liggen). Bediening onvriendelijk nadat wij vroegen wat er precies in het eten zat. Wachttijd zeer lang. Zelfs een stukje bloemkool serveren zonder saus was niet mogelijk. Eens maar nooit meer. Monta Rosa blijf lekker bij je pizza en pasta maar noem jezelf geen restaurant.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Gastvrij welkom in mooie strak ingerichte zaak. Pizzeria anno 2013? Ruime keus aan gerechten, pizza's, pasta's enz. Smakelijke pasta en spaghetti carbonara. Grappling en Italiaans aandoend is het feit dat de baas aan de tafels een praatje komt maken.
Kraanwater naast de wijn is GEEN probleem!