Monte Rosa

Meer informatie over restaurant Monte Rosa

Jouw recensie over het restaurant Monte Rosa

b A.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Voor de derde keer hier nu gegeten.
Leuke vlotte vriendelijke bediening, super goed eten met prima prijs-kwaliteitsverhouding.
We komen hier zeker vaker terug.
Teis N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijke pizza's. Bediening is vriendelijk en attent. De eigenaren staan altijd zichtbaar te genieten, helemaal als de zaak vol zit en er hard gewerkt moet worden! Komen hier met heel veel plezier.
KorrieenHenk .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Uitstekende pizza's. Uitgebreide kaart met naast een grote keus aan pizza's ook een grote keus aan pasta's en lasagne. Vlotte en nette bediening. Goede wijnkaart. Strak ingerichte zaak.
Knapzak .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Speciale tafel gereserveerd voor 12 personen. Bij aankomst bleek het zonder uitleg een andere tafel te zijn. We moesten na een half uur zelf om de kaart vragen, terwijl er bijna nog geen gasten waren. Daarna tijd gewacht voor de bestelling werd opgenomen en weer wachten. Het eten arriveerde een uur na het bestellen zonder dat hier iets over werd gezegd. Diverse gasten die na ons aankwamen, hadden inmiddels al gegeten en vertrokken. Het eten was prima evenals de wijn. Vers fruit op de pizza en in het nagerecht!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Beste tiramisu ooit. Niet mierzoet en niet overdreven met drank oversprenkeld. Heel vriendelijke en attente bediening. Rustige sfeer, goede acoustiek, wel een beetje voor de hand liggende achtergrondmuziek (Laura Pausini...). De pizza's waren lekker groot nennvers, maar ik had liever een voorverwarmd bord gehad. Ik had een 'op maat gemaakte' pizza, die was lekker en helemaal niet zwaar op de maag.
Het personeel deed echt zijn best voor ons. Mensen met een dieet zouden zich beter moeten voorbereiden alvorens naar een restaurant te gaan (Ref. recensie van 10 juni 2014).
Al met al een heel geslaagde, gezellige avond!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wij komen al jaren bij Monte Rosa. We genieten elke keer, zowel uiteten als afhalen, van pizza tot pasta. De kruidenboter is voortreffelijk! Ook de wijnkaart is helemaal top. De service is zeer goed en professioneel. Je wordt warm onthaald. Aan het einde van de avond komt de chef kok nog even aan je tafel voor een persoonlijk praatje. Top! Ga zo door! Complimenten!
Gea R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
We zijn echte fans van Monte Rosa !
Nog nooit viel het eten tegen.
Heerlijk vers allemaal .
De bediening is vlot en aardig.
Het restaurant sfeervol en Jackie (schrijf ik dit goed?) een goede gastheer.
Van harte aanbevolen dus :-)

Piet en Gea en