Monte Giove

Meer informatie over restaurant Monte Giove

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Diemennoord .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Verbaasd over de negatieve reacties..... De pizza's (tonijn en zalm) waren zo fantastisch en rijkelijk dat we besloten de volgende dag nogmaals hier te gaan eten. Ook deze keer hebben we niets dan lof over de bestelde gerechten (een pizza di mare en zalm uit de oven met gebakken aardappelen en diverse groenten). De medewerkers waren uiterst correct, vriendelijk en gaven ons het ultieme avondje-uit-gevoel. We kunnen geen klachten bedenken en zullen daar zeker terug komen, wanneer we Norg bezoeken.
Hiljed .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Vandaag hadden we weer iets te vieren en waar kan dat beter als bij deze pizzaria. Ik heb weer heerlijk gegeten van mijn gorgonzola pizza. Deze pizza is de beste in heel nederland. De service en gezelligheid staat hoog bij hun in het vaandel de sfeer is gezellig en gemoedelijk Een absolute aanrader. Nogmaals bedankt voor het lekkere pizza en tot binnenkort
Aliex T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij monte giove! Laat op vrijdag avond nog even gegeten en we hadden ook nog haast en het was ook nog vol, maar lekker snel bediend en het eten was ook snel en heerlijk! Super bediening en erg gezellig binnen! Zeker een aanrader!
LiesbethPott .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Lekker gegeten, in een prachtige sfeer. Het wordt inmiddels vaste prik in ons gezin, bijna iedere maand gaan we wel een keer naar de Monte Giove. Geloof me: een aanrader voor iedereen die van goed en uiteraard lekker eten houdt.
FokkoMeins .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Het was weer heerlijk en gezellig bij Monte Giove. Uitstekende bediening, prima prijs-/ kwaliteitverhouding.
Goed, beschut terras; kan ook verwarmd worden. Een aanrader !
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Prima eten en prima bediening. Menu is redelijk klein maar voor een klein restaurant voldoende. Het is wel een basis restaurant met een Italiaanse keuken. Verwacht dit dan ook als je hier gaat eten en dan is de bedoeling uitstekend een het eten prima.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Met 6 personen gegeten, 2 zalm kwamen na een 40 minuten, moot zalm en 4 schijfjes courgette en een snipper aardappelpuree. De salade en aardappelen zoals die op het menu stonden moesten we daar naartoe vertalen zeker. De pizza's van de anderen kwamen ongeveer 12 minuten later. De ober had het veel te druk in zijn eentje. Mijn vrouw zou een glas wijn gratis krijgen want er was geen rucola voor haar pizza meer. Na afloop bestelden we koffie en kregen dat ook behalve een decafe koffie , ook niet na enkele malen vragen. De uitsmijter was dat de "gratis" wijn en de niet gebrachte decafe wel op de rekening stond :-(((( De volgende dag een mail gestuurd maar daar is tot op heden niet op gereageerd. Wij komen daar nooit weer !!!!,
Therecia V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
We werden uitgenodigd door mijn nichtje om spontaan uit eten te gaan en omdat een aantal restaurants in de buurt gesloten waren beldde ze dit restaurant waar zij wel eerder waren geweest. Ze reserveerde voor 6 personen, dit was om half zes. We arriveerden om zes uur. Er waren al enkele tafels bezet maar niet vol. De ober was alleen en had zichtbaar moeite met de bediening. Na wat drankjes te hebben besteld kwam hij nooit weer om onze bestelling op te nemen. Toen hij dan eindelijk kwam zei mijn nicht dat hij maar wat van alle voorgerechten moest brengen. Dit ging vrij vlot maar we zaten er al zeker een uur. De gerookte zalm van de antipasti zag er niet mooi uit en was zeer droog, alsof het open en bloot in de koelkast had gelegen. De antipasti met vlees was zeer karig, maar we hadden tenminste iets te eten. Vervolgens duurde het wel weer een uur voor hij terugkwam om het hoofdgerecht op te nemen. We wilden allemaal wel pizza maar voor we konden bestellen zei de ober dat hij nog maar 4 pizzas had en dat mijn partner maar de varkenshaas moest bestellen i.p.v. Pizza. Geintje dachten we, maar hij was bloedserieus. Dit terwijl we NB hadden gereserveerd! Het duurde nog wel een uur voor we vervolgens onze bestelling kregen. Mijn nicht had de ossenhaas en mijn partner de varkenshaas, deze werden geserveerd met groente en aardappelen. Echter ze dachten beiden dat deze nog zouden komen, maar dit was het. Er lag een droog stukje aardappelpuree op het bord vergezeld van twee plakjes aubergine en een plakje courgette. Het vlees was verder prima maar dit was wel erg karig. De pizzas waren oke maar wel wat flauw. Het was dat we uitgenodigd waren en niet zelf hoefden te betalen, maar anders waren mijn partner en ik na de mededeling dat mijn partner maar varkenshaas moest nemen echt opgestapt.
Het was de dag voor oudjaar en wellicht dat ze de keuken wilden leegverkopen en daarom te weinig pizzadeeg hadden maar dat neemt niet weg dat het ongehoord is dat er nog geen excuus of een gratis kopje thee vanaf kon.
Wij komen hier zeker niet weer.
LiesbethPott .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We komen vaak bij Monte Giove, prima restaurant. We genieten altijd van de heerlijke sfeer en het lekkere eten. De bediening is goed en het ziet er prachtig uit van binnen.
Afgelopen keer hadden we gereserveerd voor 4 personen (met mijn partner en kinderen). We werden vriendelijk ontvangen en hadden (volgens mijn mening) het aller mooiste plekje, voor het raam. We bestellen altijd de huiswijn, die van goede prijs, kwaliteit is. Tegelijkertijd bestelden we ook wat voor gerechtjes. Toen deze genuttigd waren, hebben we ons hoofdgerecht besteld: 3 pizza's en 1 lasagne bolagnese. De pizza's waren heel goed! Lasagne was iets minder, veel deeg. Daarna hebben de kinderen nog een dessert besteld! Wat er prachtig uit zag.
Kortom prima restaurant, met goede prijs-kwaliteit verhouding
We komen hier zeker nog vaker...
Tikkels .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Om het in 1 woord samen te vatten.... bedroevend...... Toen dit restaurant net kwam zijn we hier met mijn ouders de eerste keer geweest. Gerechten waren toen bijzonder. De laatste keer dat ik hier was is de kwaliteit duidelijk achteruit gegaan. Gerechten zijn veel te zout en de bediening is totaal ongeïnteresseerd. De laatste keer dat ik hier geweest ben.
Jennifer W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Zaterdag voor het eerst gegeten bij dit restaurant waar we veel goeds over gehoord hadden, we namen het 3 gangen weekend menu met de omschrijving ; typische Italiaanse gerechten die niet overal verkrijgbaar zijn. Dus iets speciaals dachten wij, het voorgerecht was rundercarpaccio voor mijn partner en hetzelfde van zalm voor mij erge dikke plakken zalm die zo uit de verpakking leken te komen op mijn bord nog wel op een bedje v ruccola verder geen dressing niks , en enkel wat pijnboom pitjes bij mijn partner, hoofdgerecht, partner tournado met een champinon sausje, en ik een of ander wit vis met een sausje waarvan ik de smaak niet kon thuis brengen , ook niet goed gaar vis zat nog vast aan de graat, met gegrilde aardappelen en courgette , nagerecht Italiaans ijs.
Dat waren voor ons zeker geen typische Italiaanse gerechten, dikke tegenvaller, heb de bediening er op aangesproken, zij sprak geen Nederlands en bood haar excuses aan en vertelde dat het ijs wel Italiaans was....
had ik nou maar pizza besteld die zagen er heerlijk uit. .
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Recent onze vrienden meegenomen naar Monte Giove. Ons gezelschap (7, incl. 2 kinderen) was zeer enthousiast. Na het nuttigen van schotels bruchetta, brood en olijven, kwamen de bestelde gerechten gelijkertijd op tafel (pasta, pizza, vlees, vis) en iedereen heeft heerlijk gegeten. We kunnen spreken van een geslaagde avond met een zeer acceptabele rekening.

StefanC .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Leuk restaurant met een gezellige sfeertje. De tafelschikking zou slimmer kunnen, de tafeltjes staan erg dicht op elkaar terwijl in het midden nog veel ruimte is.

Ondanks dat wij hier vaker hebben gegeten, komen wij na vandaag niet meer terug. Bediening heeel slecht, ongeïnteresseerd, wanneer je wat vraagt krijg je tijdens het weglopen antwoord. we kwamen binnen, bestelden een wijntje (huiswijn is een prima wijntje, passend bij het tarief), bij het brengen van het wijntje bestelden we wat brood met kruidenboter (lekker, net even anders dan anders), bij het brengen van het brood bestelden we elk een pizza.

Vervolgens duurde het ruim meer dan een uur voordat we de pizza kregen. Wanneer we vroegen of er al zicht was op het verschijnen van onze pizza, draaide de meneer zich om en zei ongeïnteresseerd: "Bjna klaar". Uiteindelijk kregen we onze pizza, was de kwaliteit heel matig. Bodem veel te hard, de Fruta di Mare, was eigenlijk een kaas cracker met uit de vriezer afkomstige zeevruchten, smakkeloos, echt een italiaan onwaardig!!

Vervolgens was het een ware kunst om te betalen. De zeer beperkte hoeveelheid bediening stuift je voorbij. In ca. 5 minuten kwamen er drie verschillende mensen vanaf het terras vragen of ze alstublieft wat te drinken mochten bestellen, of ze nu eindelijk een keer bediend werden en of ze nu na een hele tijd wachten eindelijk de menukaart eens in mochten zien.

Een van die mensen wenste me al succes met de taak de rekening te voldoen binnen een redelijk termijn. Ik ben niet snel kwaad en vindt het niet netjes zonder te betalen weg te gaan, maar in dit geval scheelde het weinig.

Ik ben zelden in een restaurant zo ongeïnteresseerd behandeld. Bij de vraag of alles naar wens was geweest gaf ik aan dat het veel te lang had geduurd allemaal en dat het eten niet echt lekker was. "Tja, wij hadden ook niet verwacht dat het zo druk zou worden". Kom op toch! Het was een nationale feestdag, met redelijk weer, dan weet je toch dat het druk gaat worden. Doe anders je terras dicht, als je niet genoeg personeel hebt om dit op te vangen.

Wij komen niet meer terug!! Zonde.
Miake .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Vegetarische lasagne leek opgewarmd te zijn en zo uit een bakje geschoven te zijn; de lasagnebladen lagen aan 1 kant en de groentes waren net soep geworden. De pizza zijn wel erg lekker maar te vol belegt. De peper hebben ze niet in de hand; mijn dochter kreeg een margarita met heel veel peper, bleek een vergissing want het had op mijn pizza moeten zitten. Een keer erna bestelde ik een pizza zonder peper, kreeg ik toch weer de peper.
jammer, het zou goed kunnen zijn.
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Wij komen hier met regelmaat. Af en toe worden we teleurgesteld door de kwaliteit van het eten. De pizza 's zijn heerlijk met veel vlees en knapperige bodem. Altijd lekker. Over de andere gerechten zijn we wisselend enthousiast. Een keer, vis helemaal ongaar, lasagne nog bevroren van binnen.Ook een voorgerecht dat bestond uit een paar plakjes worst met een blaadje sla.Andere keren eet je de sterren van de hemel met mooie antipasti en heerlijke hoofdgerechten,wat jammer dat er geen constante kwaliteit is. Is veel wisseling van personeel en gebrek aan aansturing de reden? Dat kan ik niet goed beoordelen, maar ik vind het jammer.
JuliaVersteegh .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Ik ben Julia 11 jaar, en heb een voedselallergie waardoor uit eten altijd spannend is. Bij Monte Giove in Roden en Norg heb ik al vaak gegeten. In de keuken houden ze hier goed rekening mee. Ze dragen handschoentjes waardoor het altijd goed gaat! Ik vind het heel gezellig, en de pizza's smaken altijd goed.
Ineket .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Wij hebben van de zomer bij Monte Giove in Roden gegeten. Niks mis mee, gewoon goed. Een paar week geleden hebben wij vier keer lasagne afgehaald. Zo slecht hebben wij het nog nooit gehad. Het leek op een te zoute kaassoep. We hebben het niet eens opgegeten. Voor ons dit restaurant niet meer. Een echte misser.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Halen hier wel eens de pizza's weg. Meestal prima. Niet zulke vette pizza's. Ook wel eens binnen gegeten. Dat viel wel wat tegen, miste wat sfeer, maar 't eten is oké.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Vrijdagavond daar geweest. Restaurant ?n terras was vol. Dit was helaas te merken. Te weinig bediening voor teveel mensen. Bediening die laat merken dat ze het te druk hebben, bij het onbeschofte af. Pizza was top! Erg lekker en dat maakt veel goed. Na het eten toch gezegd dat de bediening niet goed was, kreeg een snaai onder het mom van "u ziet toch dat we het druk hebben". Vervolgens draait hij zich om en loopt weg. Beetje jammer!
Aa555 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
We hebben een tafel gereserveerd, die bij binnenkomst (oh ja!) nog even klaargemaakt moest worden. Daarna een voorgerecht besteld; Anti pasti. Eenvoudig, niet gevarieerd, maar best lekker. Het hoofdgerecht wordt met een flauwe grap aan tafel gebracht. Er zijn geen champignons meer, wordt ons verteld. Voor een pizzaria kan dit ECHT niet! De bediening is niet goed op de hoogte van de drankjes en lege glazen op tafel. 2 mensen moeten het hele restaurant doen, die overigens best vol zit, waardoor ze toch steken laten vallen. Het personeel reageert raar op klachten, door een slechte grap er tegenover te stellen. We eten best vaak bij een pizzeria, maar weten zeker een beter restaurant te vinden de grote stad 10 km verderop!