Montaza

Kerkstraat 96 6871 BM Renkum Nederland Kaart

Over het restaurant Montaza

Voor ieder wat wils

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen.
Hier vind je een wereld aan smaken van lekker Hollands tot oosters. Voor diverse heerlijke diners zoals zelf gemarineerde spareribs en lekker gekruide steakgerechten, visgerechten, vegetarisch of een gerecht op oosterse wijze. Kortom, voor iedereen wat wils!

Meer informatie over restaurant Montaza

Mandag enDinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:00
Www.montaza. nl

9,5

Jouw recensie over het restaurant Montaza

Leida S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Goed ontvangst kwaliteit uitsteken en waar voor je geld, een echte aanrader...
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Weer super lekker gegeten bij ons favoriete restaurant.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben een hele gezellige avond gehad. Het eten was erg lekker en vooral de bediening was uitmuntend. Heel erg vriendelijk en gastvrij. Vanaf de buitenkant ziet het er niet erg fancy uit, maar als je eenmaal binnen bent wordt er heel goed voor je gezorgd. Een aanrader.
joslen B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
een echte aanrader. prijs/kwaliteit is zeer goed vriendelijke bediening met leuk praatje van de kok erbij
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Iets wat je niet meer altijd ziet is dat de kok komt informeren of alles naar wens is geweest. Super!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer lekker eten, gezellige mensen die je gelijk herkend, knus gezellig en kleinschalig, daardoor persoonlijke aandacht.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
gisteravond weer geweest,lekker buiten gezeten was goed te doen,altijd gastvrij ze hebben voor elk wat wils keuze genoeg.nu genomen een heerlijke viscocktail met oa zalm en salade daarna een vismix met roomsaus salade friet en aardappelpartjes nog een lekker dessert en warm appelgebak heerlijke wijn. montaza is betaalbaar auto kun je gemakkelijk kwijt.en er kan altijd wel iets gratis vanaf, ik kom hier graag terug.
P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Op de gok naar toe gegaan en erg verrast! Persoonlijke bediening en de kok aan tafel! Heerlijk gegeten! Als we weer in Renkum zijn gaan we zeker terug!
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige avond met mijn vriendinnen in een leuke sfeer met vriendelijk personeel. Kom zeker terug.
Kees-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk en degelijk eten voor een betaalbare prijs. Buitengewoon vriendelijke kok die zelf aan tafel komt informeren hoe pittig het eten mag zijn. Vlotte en hartelijke bediening. Gratis parkeren voor de deur.
carle P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige gastvrije restaurant. Mooie nieuwe gevarieerde menukaart het was mooi weer, dus heerlijk buiten op het terras gezeten. We komen zeker weer terug!!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Super gastvrije ontvangst. Echt een aanrader.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg gezellige avond gehad bij Montaza met 10 personen, we hadden een vakantiereunie. Heel vriendelijk personeel dat een praatje komt maken aan tafel, ook de chefkok kwam even vragen of alles naar wens was. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg vriendelijke bediening met interesse voor de klanten en tijd voor een praatje. Erg lekker eten. Het enige dat me bevreemde was twee menukaarten. We kregen eerst de ene en kort daarop de andere omdat we via Iens hadden gereserveerd.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
een restaurant wat je aan vrienden aanbeveelt om daar na toe te gaan voor de goede sfeer en kwaliteit van de gerechten en service.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
voor 1e keer geweest. zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar en personeel.
Inrichting gezellig . maaltijd erg goed. prijs netjes
Erja K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zeer gastvrij ontvangen!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het is heel gezellig, fantastische kok, leuke gezellige bediening. zeker aan te bevelen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Ben je onderweg van Zeeland naar Twente en wil je even lekker eten? Dan is dit een absolute aanrader, Een paar km van de A50 en voor een billijke prijs heerlijk eten. De kok die nog even komt vragen of alles naar wens is ????, bediening ook goed en vriendelijk; we kunnen niets bedenken waarom je hier niet een hapje zou gaan doen.
H. R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fantastische avond gehad. Heerlijk eten, fantastische bediening. Kortom: een plek om een fijne avond te hebben!