Montaza

Kerkstraat 96 6871 BM Renkum Nederland Kaart

Over het restaurant Montaza

Voor ieder wat wils

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen.
Hier vind je een wereld aan smaken van lekker Hollands tot oosters. Voor diverse heerlijke diners zoals zelf gemarineerde spareribs en lekker gekruide steakgerechten, visgerechten, vegetarisch of een gerecht op oosterse wijze. Kortom, voor iedereen wat wils!

Meer informatie over restaurant Montaza

Mandag enDinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:00
Www.montaza. nl

9,3

Jouw recensie over het restaurant Montaza

Leo H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Uitstekend gegeten in dit zeer gastvrije restaurant.
Voorgerechten: Carpaccio en champignons in roomsaus, beide heerlijk.
Hoofdgerechten: kalfsspies en mix spies(varkens en ossenhaas} mals vlees en lekker gegrild met een prima salade.
Toetjes, eenvoudig maar smakelijk. Koffie van het huis en een gezellig praatje met de eigenaar. Echt een restaurant om terug te komen.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zoals verwacht weer een heerlijk en gezellig avondje gehad!! Lekker eten met een extra twist van eigenaar en kok Youssef. Leuk dat hij ons nog herkende van de vorige keer (meer dan een jaar geleden). Al een paar keer met z'n 2en geweest en dit keer met de kinderen erbij. Ook die waren na afloop niet weg te slaan bij deze geweldige familie! Bedankt allemaal en zeker tot de volgende keer!
Guusje B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij vonden de hete aardappeltjes goed warm toch lekkerder en helemaal niet droog van binnen !!!
De rest was prima voor elkaar.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tijdens weekendje weg, hier gereserveerd. Maar als we nog eens in de buurt zijn, rijden we indien nodig hier voor om! Gewoon heel goed eten en vriendelijke mensen.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Jammer dan we niet in de buurt wonen
Vera J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant in het dorp Renkum. Via Tripadvisor en Iens hier terecht gekomen. Warm welkom met prima eten. Gastvrije bediening van mensen die hun werk nog echt leuk vinden en geen toneelstukje opvoeren. Persoonlijke benadering door een praatje te maken met de gasten (zowel bediening als chef).
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ongekend lekkere gerechten, bijzonder vriendelijke bediening en dat in een knusse sfeer. Kortom, kan niet beter! Complimenten voor Montaza!!!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gastvrij ontvangen! Ruime keuze uit diverse gerechten. Heerlijk gegeten voor redelijke prijs! Voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te bevelen!
inevanbale .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk eten, gezellige sfeer, altijd tijd voor een babbeltje en ze herkennen je ook als je terug komt.
Voor herhaling vatbaar.
Antoinette O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig klein restaurant waar wij met 4 personen heerlijk hebben gegeten van de gevarieerde menukaart
Vriendelijk personeel en een eigenaar die persoonlijk aan tafel een praatje komt maken
Dit restaurant is zeker een aanrader wij komen zeker nog een keer eten
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het is een gemoedelijk, gezellig restaurant. We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was heel vriendelijk en belangstellend. De kip Montaza is een aanrader, zelfs de kok kwam vragen hoe pittig we het wilden hebben en kwam erna nog vragen of het naar wens was.
coops069 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
weer heerlijk gegeten zoals altijd .... een echte aanrader om eens lekker te eten
diverse gerechten met heerlijke frietjes en gekruide aardappeltjes
f.erenst .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij komen hier graag, in dit leuke restaurant gelegen midden in een Renkumse woonwijk. Bij Montazza, staat gelukkig de klant nog centraal en deze keer werden we verrast met heerlijke gerechten.
Youseff bedankt namens ons 4-tjes.
vera1946 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
het menu mag wel meer gevarieerd worden had er twee keer eerder gegeten en het was nu weer zelfde wat ik wel jammer vind,omdat de keuken goed is. en de eigenaar is ook heel aardig komt ook altijd even vragen of alles naar wens is. en ze hebben een nieuw meisje in de beding . en die ik erg goed vind. die ik beoordeel met 8.5
D G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig en erg vriendelijk. Gaan er nog wel een keer naar toe. Je kunt er goed eten. Ruimte is ook goed. Parkeren moet je ergens in de buurt doen . Maar het is goed te doen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en persoonlijk gesprekje met de kok tijdens het eten. Verwacht geen Egyptisch restaurant met oosterse kaart. Kwaliteit eten goed. Grootte porties gemiddeld.
carle P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig sfeervol restaurant waar je zeer gastvrij wordt ontvangen door zeer vriendelijke en attente bediening.
Mooie kaart met genoeg keuze. We hadden als voorgerecht tonijn salade en hotwings en daarna hadden we de spies van de chef en de zalm. Als nagerecht hadden we de dame blanche en irish koffie. Het was allemaal heerlijk!!! Kortom we hebben een hele fijne en gezellige avond gehad, echt een aanrader!!!
Aimigo .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden een 'OK-diner'. Men deed haar best, maar ik beveel dit restaurant niet aan.

Op de site staat: menu € 24,95. Tijdens het bezoek bleken de gerechten geprijsd en werd het duurste gerecht in rekening gebracht. Door de informatie op de site dacht ik aan een vrije keuze uit alle gerechten voor de weergegeven prijs. Dat is niet zuiver verwoord en bracht mij op het verkeerde been. Ik houd van open transparante voorlichting. Zet duidelijk op de website: de prijzen per gerecht en de berekeningswijze.

De bediening was 'overdone'. De nadruk lag er wel erg dicht bovenop om nieuwe bezoekers proberen te binden en uit te nodigen om nog eens te komen. Te vaak werd ons gesprek onderbroken met de vraag "Is alles (nog) naar wens." Van een goed restaurant verwacht ik, dat men in de kijker heeft wat de aard van gasten en hun diner is. Ik word liever met rust gelaten. De nonverbale signalen pikte men niet op. Kwam nogal 'opdringerig' over.

De kennis van de aangeboden wijn bleek niet voorhanden. Ik verwacht toch minimaal, dat men in een restaurant weet van welke druiven de geserveerde wijn komt.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
met 4 personen hier geweest,altijd lekker eten,goed drinken prima bediening en sfeer we zaten oa aan groentesoep hotwings carpaccio schnitsel kalfsspie spareribs en genoeg friet gekruide aardappeltjes en salade.. afgesloten met dessert zoals tiramisu en dame blanche en koffie. gelukkig was iedereen dik tevreden. kortom een restaurant om terug te komen.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige gelegenheid. Wij waren met de ah actie. Voldoende keus en bij het dessert werden wij door de chef verrast. Hier is nog persoonlijke aandacht.