Montaza

Kerkstraat 96 6871 BM Renkum Nederland Kaart

Over het restaurant Montaza

Voor ieder wat wils

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen.
Hier vind je een wereld aan smaken van lekker Hollands tot oosters. Voor diverse heerlijke diners zoals zelf gemarineerde spareribs en lekker gekruide steakgerechten, visgerechten, vegetarisch of een gerecht op oosterse wijze. Kortom, voor iedereen wat wils!

Meer informatie over restaurant Montaza

Dinsdag Gesloten
Mandag t/m Zondag 15:00 - 23:00

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten smaakte ons heel goed, de keuze in gerechten ook en de bediening was ook goed, vlot en vriendelijk. We hebben samen gezellig gegeten.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker eten met goede koks. We kozen voor de verrassing van de chef. Zonder te verklappen wat het was is kunnen we het aanraden.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Fijn ontvangst door de kok zelf, wij waren iets vroeger. AH menu kaart zag er verzorgd uit en keuze genoeg. Complimenten voor de aanpassingen die konden in overleg. Wij hebben heerlijk gegeten, portie ruim voldoende. Wij gaan zeker terug om van de grote kaart te eten. Compliment voor de zaak op zich, HACCP regels worden hier goed nageleefd.
Christel O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gezellig, goed eten, ruime keus en prettige bediening De kok kwam zelfs vragen of alles naar wens was, Gaan zeker nog een keer.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We waren op vakantie in de buurt en zochten daar een restaurant om te eten met de AH actie. Zo kwamen we bij Montaza en het is ons erg goed bevallen. Lekker eten, goede porties en door de kleinschaligheid van het restaurant veel persoonlijke aandacht van het personeel. De kok kwam zelfs aan tafel vragen of alles naar wens was. Kortom zeker een aanrader.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vrijdag 26 mei een besloten familiefeest gehad in dit restaurant, vanwege het 50jarig huwelijksfeest van mijn ouders. De eigenaar had een heerlijk buffet geregeld. Heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellige omgeving. Top!
Mimi1955 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, samen met mijn vriend. Net als vorig jaar was het weer uitmuntend. Zeer vriendelijke personeel. De kok komt ook langs om te vragen of alles naar wens is. Het is echt super en zeker de moeten waard om daar te gaan eten.
Nita S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Wat een aardige en gezellige mensen. De chef kwam aan tafel om te vragen of alles in orde was, wat een aandacht!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten, beperkt menu ivm AH actie, maar voor ons genoeg lekkers. Schnitzel en varkenshaas Heerlijk gekruide aardappelpartjes erbij.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Tijd tussen gerechten precies goed.
Rustige sfeer. Een aanrader om eens te gaan eten.
ingeborg1804 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De ontvangst was aller hartelijkst en toen bleek dat er gasten die gereserveerd hadden niet kwamen, kregen we een nog betere tafel. Eten was erg lekker en het nagerecht? Zelden zo'n apart ijsje gegeten. Prettige ambiance en aimabele kok.
Wilbert D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten in verband met de AH-restaurantactie. Leuk restaurant, goede bediening en ook de kok komt nog even informeren of alles naar wens is. Wij vinden het een aanrader.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. De groente had iets minder gaar gekunt, maar verder prima! Gezellige mensen, steeds vragen of het naar wens was, kortom helemaal goed!
carle P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben heerlijk bij montaza gegeten, gastvrij ontvangst en vriendelijke bediening. Wij hebben vooraf groentesoep en carpaccio genomen en daarna lieten wij ons verrassen door de chef. Als dessert hadden wij het amaretto ijs. Het was allemaal heerlijk!!! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker weer terug.
Ankie B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was prima maar niet overdreven lekker. Carpaccio miste smaak, hoofdgerecht was vlees goed van smaak en aardappels lekker. Helaas viel de salade en toetje ook wat tegen. Het deed ons erg denken aan een wegrestaurant. Daarnaast staat op de ahrestaurant actie site dat het menu voor €26,95 aangeboden wordt. Helaas blijkt dat niet zo te zijn. Ze zetten het duurste voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht op de rekening wat besteld is. Dit was totaal niet duidelijk. Uiteindelijk waren we nog duur uit. Goed om te weten als je denkt goedkoop te gaan eten.
Hilly B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben heerlijk voor de tweede keer bij Montaza gegeten.
Vriendelijke bediening en de kok komt zelf een keer langs om te vragen hoe het smaakt.
We komen er zeker terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gisteravond hier gegeten met moeder en zussen. Gelegenheid is eenvoudig, maar het eten prima. Inderdaad lekker rustig, en aardige bediening.
De jongste bediende kieperde onbedoeld een flink glas limonade over mijn zus heen, dat was natuurlijk vervelend, maar de eigenaar putte zich uit in verontschuldigingen en heeft alle nagerechten van de rekening gehaald. Uitstekend opgelost dus!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Voor de tweede keer lekker gegeten het was weer verrukkelijk de bediening was ook weer helemaal top super aardige mensen top kok top eigenaar plus top bediening niks op aan te merken gewoon naar toe gaan en bestellen maar.
gr Marcel en Sylvia
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteravond goed gegeten plus zeer nette en goede bediening en gaan vanavond weer omdat het zo lekker is en omdat we dan lekker op de fiets kunnen gaan en dan ook nog een lekker drankje kunnen nuttigen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker eten en zij geven het gevoel dat je welkom bent,was zeer fijn. Lekker bier vooraf was prima en hoofdgerecht lekker met een heerlijke afsluiting