Montaza

Kerkstraat 96 6871 BM Renkum Nederland Kaart

Over het restaurant Montaza

Voor ieder wat wils

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen.
Hier vind je een wereld aan smaken van lekker Hollands tot oosters. Voor diverse heerlijke diners zoals zelf gemarineerde spareribs en lekker gekruide steakgerechten, visgerechten, vegetarisch of een gerecht op oosterse wijze. Kortom, voor iedereen wat wils!

Meer informatie over restaurant Montaza

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
lomekoj .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wát een goed restaurant, en heel gezellig om daar eten.
We konden kiezen van de ah kaart. (Goede keuze)
Super vriendelijk personeel, de eigenaar kwam zelf vragen of alles goed was.
Huisgemaakte frietjes, wat een traktatie.
Het dessert was echt zó geweldig lekker!! Fantastisch.
Komen graag hier nog eens terug.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
gisteravond weer geweest bij montaza in winterse omstandigheden die gelukkig meevielen..men had heerlijke bokbier van la trappe.. gegeten een tonijnsalade erg lekker een spies van ossenhaas met champignons en groente friet salade en gekruide aardappeltjes.welke erg lekker zijn daarna een yoghurtijs met bramen.. dit restaurantje is zeer de moeite waard zelfs de kok komt bij je langs of alles naar wens is..ik hoop gauw weer te kunnen gaan.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eenvoudig soepje, misten de kruidenboter bij het stokbrood. Hoofdgerecht met salade en nog groenten op het bord! Naast de frietjes ook gekruide aardappelpartjes. Geen vaste AH prijs maar je betaalt de duurste gerechten.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
De kok en tevens eigenaar kam bij je tafeltje om te vragen of alles smaakt. Het is een gemoedelijke huiselijke sfeer. Wij waren als laatste in het restaurant en toen kwam de eigenaar gezellig even met ons praten.
dide .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
't Is een gezellig eetcafě, waar de chefkok even langs de tafels komt om te informeren of alles naar wens is.
Heerlijk gegeten, de hotwings waren weer fantastisch evenals de heerlijke varkenshaas en de montazakip.
Het was geen probleem om i.p.v. de aangegeven desserts een Irish coffee te bestellen. Super!
We komen terug.
sonja D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten. Altijd vriendelijke en gastvrije ontvangst. Ons favoriete restaurant om naar toe te gaan. Nu lekker voordelig met de AH actie. Genoeg keus voor iedereen.
Margit K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant! De kok kwam zelf vragen of het eten smaakte! De bediening was prima, kortom een restaurant om nog eens te gaan eten. Dankzij de zegeltjes sparen van de AH, kwamen we hier terecht, mede omdat de recensies goed waren en dit klopt dus!
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De inrichting is wat gedateerd en kneuterig, maar door het contact met chefkok en ander personeel maakt dit alles weer goed. Het was er lekker warm. Er hing een sfeer van rust onder het personeel terwijl toch alle stoelen bezet waren. Dit voelde erg goed. We komen zeker nog een keer terug als we onze dochter wegbrengen naar Wageningen
PCrowe .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
WIj zijn via de Albert Heijn actie bij Montaza uit gekomen. Het is een klein restaurant met een simpel decor, en pretendeert ook niet om meer te zijn. Geen sjieke gerechten maar goed en eerlijk eten in een klein maar gezellig restaurant. Precies wat wij wouwen.

De bediening is vriendelijk en snel (de chef kwam persoonlijk aan tafel om de diet wensen te bespreken), de sfeer is goed en het eten is heel lekker. De prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. Je krijgt bij Montaza in zowel kwaliteit als kwantiteit waar voor je geld. Wij zijn met volle buiken en leuke herinneringen naar huis gekeerd.

Ik raad deze restaurant iedereen aan. Ons zien ze zeker terug!
Roelof G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met familie en vrienden in totaal 34 personen,jong en oud,de 80 jarige verjaardag gevierd van mijn vrouw,het was over de totale breedte Super.
Sfeervol,aandachtig en heel lekker.
Roelof en Joke Gorter
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vorig jaar ook hier gegeten en toen beviel het uitstekend. En.....het is een jaar later en ja hoor: wederom heeeerlijk gegeten en ik werd zelfs herkend?! Knap hoor! Zeer vriendelijk en correct personeel/bediening, lekker en vers eten. Geen poespas en tegen een schappelijke prijs! En op een zondagavond gewoon helemaal vol! Blij dat ik 30 december nog een keer gereserveerd heb ????????????. Zeer klantvriendelijk en erg gezellig qua sfeer. De chef-kok himself???? komt altijd een handje geven en informeren of alles naar wens is! Complimenten!
sonja D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten met de ah actie, bij dit gemoedelijke restaurant.
Mooie nieuwe stoelen en al gezellig in kerstsfeer aangekleed.
Het eten was zoals altijd weer super lekker.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. De eigenaar (kok) kwam tussendoor een lekkere verrassing brengen en even een praatje maken
Eten was heerlijk. Ook de volbezette tafels rondom ons heen hoorde je vol lof over het eten praten????
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Maarten
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten vandaag. Hotlines als voorgerecht waren erg goed op smaak. De varkenshaas was mals en goed gebakken met heerlijke romige champignonsaus. Ook gewoon groente en salade bij het menu in goede portie. Wie no nonsense uit eten wil voor een goede prijs mag hier zeker eens reserveren. Personeel is vriendelijk en betrokken.
cat.locktree .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier erg lekker gegeten,prettige informele en persoonlijke bediening ( wij werden hartelijk ontvangen en kregen een hand bij het afscheid ) komen graag hier nog eens eten!
M H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel. De chef kwam ons eten brengen. zeer attent. Eten was eenvoudig maar prima. Vooral het dessert was heerlijk. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. Leuk om via de AH aktie restaurants te leren kennen, die we anders nooit hadden bezocht.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Voldoende keuze. Gezellige sfeer. Eigenaar maakt persoonlijk een praatje met de gasten.
Overwegen om weer terug te gaan voor een volgend diner.
maarten.vandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima no nonsense restaurant met gewoon goed eten. Prettige en gastvrije benadering. Men waardeert je komst. De aparte kaart voor de AH restaurantactie is oke en desgevraagd werd er ook nog van afgeweken. De nagerechten hadden wat on betreft iets minder artificial mogen zijn en iets authentieker.
ernablomberg .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vlotte bediening. Rustig en sfeervol. Kijkje in de keuken vanuit het restaurant. Kok maakte naar afloop even een praatje. Vriendelijk.
Phenix .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eenvoudig restaurant / eetcafe met vriendelijke personeel.
We hadden een 3 gangen menu en hebben smakelijk gegeten.

Met de AHrestaurantactie was dit een goede deal, maar zonder is de prijs te hoog.
Wij betaalden ongeveer 30,00 euro voor het 3 gangen menu, zonder drankjes.