Montaza

Kerkstraat 96 6871 BM Renkum Nederland Kaart

Over het restaurant Montaza

Voor ieder wat wils

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen.
Hier vind je een wereld aan smaken van lekker Hollands tot oosters. Voor diverse heerlijke diners zoals zelf gemarineerde spareribs en lekker gekruide steakgerechten, visgerechten, vegetarisch of een gerecht op oosterse wijze. Kortom, voor iedereen wat wils!

Meer informatie over restaurant Montaza

Mandag enDinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Montaza

carle P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig sfeervol restaurant waar je zeer gastvrij wordt ontvangen door zeer vriendelijke en attente bediening.
Mooie kaart met genoeg keuze. We hadden als voorgerecht tonijn salade en hotwings en daarna hadden we de spies van de chef en de zalm. Als nagerecht hadden we de dame blanche en irish koffie. Het was allemaal heerlijk!!! Kortom we hebben een hele fijne en gezellige avond gehad, echt een aanrader!!!
Aimigo .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden een 'OK-diner'. Men deed haar best, maar ik beveel dit restaurant niet aan.

Op de site staat: menu € 24,95. Tijdens het bezoek bleken de gerechten geprijsd en werd het duurste gerecht in rekening gebracht. Door de informatie op de site dacht ik aan een vrije keuze uit alle gerechten voor de weergegeven prijs. Dat is niet zuiver verwoord en bracht mij op het verkeerde been. Ik houd van open transparante voorlichting. Zet duidelijk op de website: de prijzen per gerecht en de berekeningswijze.

De bediening was 'overdone'. De nadruk lag er wel erg dicht bovenop om nieuwe bezoekers proberen te binden en uit te nodigen om nog eens te komen. Te vaak werd ons gesprek onderbroken met de vraag "Is alles (nog) naar wens." Van een goed restaurant verwacht ik, dat men in de kijker heeft wat de aard van gasten en hun diner is. Ik word liever met rust gelaten. De nonverbale signalen pikte men niet op. Kwam nogal 'opdringerig' over.

De kennis van de aangeboden wijn bleek niet voorhanden. Ik verwacht toch minimaal, dat men in een restaurant weet van welke druiven de geserveerde wijn komt.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
met 4 personen hier geweest,altijd lekker eten,goed drinken prima bediening en sfeer we zaten oa aan groentesoep hotwings carpaccio schnitsel kalfsspie spareribs en genoeg friet gekruide aardappeltjes en salade.. afgesloten met dessert zoals tiramisu en dame blanche en koffie. gelukkig was iedereen dik tevreden. kortom een restaurant om terug te komen.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige gelegenheid. Wij waren met de ah actie. Voldoende keus en bij het dessert werden wij door de chef verrast. Hier is nog persoonlijke aandacht.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker intiem. Niet te groot daardoor veel aandacht van het personeel. Kwaliteit van het eten is zeer goed. Kortom voor een gezellig maar ook nog kwalitatief avondje uit eten is dit restaurant uitermate goed geschikt.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wonen al jaren in Renkum, maar hadden niet in de gaten hoe gezellig en sfeervol dit restaurant is. Zijn er nu een paar keer geweest. Het eten is lekker, de bediening erg vriendelijk, rustige en leuke achtergrond muziek. Eigenaar/kok komt zelf ook informeren of alles naar wens is. Zeker een aanrader
hugovermaas .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig restaurant met een goede keuken. Bij de AH actie hadden ze een mooie kaart waar je uit kon kiezen. Een goede keuze mbt de achtergrond muziek.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. We kozen spies van de chef, erg lekker. Als extra kozen we stokbrood met kruidenboter bij de soep. Stokbrood was lekker warm, komt niet vaak voor.
We waren nog nooit bij Restaurant Montaza geweest. Het is zeker een aanrader.

Wim en Femmie.
M D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was heerlijk! Personeel erg vriendelijk. Wij vonden het leuk dat de kok zelf ook nog een praatje kwam maken en vroeg of alles naar wens was.
Het nagerecht vonden we wel een beetje weinig voor wat je ervoor moet betalen, maar het smaakte wel heerlijk!
Het is voor herhaling vatbaar.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Eenvoudige kaart met basic gerechten, maar ingrediënten van goede kwaliteit en gerechten heerlijk klaargemaakt! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
bert W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
gezellige sfeer en vriendelijke bediening zeer knus restaurant met warme sfeer wij hebben heerlijk gegeten aanbod was prima en de chef komt zelfs even aan je tafeltje een praatje maken waar maak je dat nog mee .
kortom een echte aanrader ervaar het zelf.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Uitermate goede en vrolijke gastvrouw. Eigenaar kwam persoonlijk langs alle tafels om te zien of alles goed was. Eten prima, waarbij je genoeg ruimte kreeg tussen de gangen door. Een aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg vriendelijke bediening, alleen de kwaliteit van het eten viel ons erg tegen gezien de beoordeling. Erg simpele salade vooraf met goedkope slasaus, vlees op een bedje van bonduelle diepvriesgroente (met wederom dezelfde salade als bijgerecht). Als nagerechtje ijs in een leuk jasje maar gewoon supermarkt kwaliteit. Al met al leuke service maar qua eten niets bijzonders en daar kwam ik toch eigenlijk voor.
Suzy L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig, intiem restaurant met vriendelijk personeel, en kok en goede keuken. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.
De bediening was prima en het was erg leuk dat de kok even langs kwam om te vragen hoe het smaakte en eventueel uitleg gaf bij de gerechten.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
helemaal top en lekker dichtbij, erg persoonlijke aandacht van het personeel. Het is leuk om zo'n knus restaurant in je eigen dorp te hebben. Makkelijk om gasten mee naar toe te nemen
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Geen grote ruimte waardoor het zeer gezellig over komt , ontvangst is goed en het eten voor treffelijk.
Het is ook leuk dat de chef kok komt vragen of alles naar wens is , komt niet veel voor.
Ga zo door.
mail80 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een echte aanrader. Heerlijk gegeten en fantastische bediening. Ga er zeker nog eens eten, klant is echt koning daar. Heel klein minpuntje, weinig parkeerruimte
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Op de carpaccio ontbrak de dressing, de sla overheerste, zonde. De champignonsaus in het mini bakje, was erg dun en waterig. Jammer, dat de chocolade onder in de ijscoupe zat bij de dame blanche en er niet een kannetje met hete chocolade bij werd gepresenteerd.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Kleinschalig restaurant waar je hartelijk ontvangen wordt en heerlijk kunt eten voor zeer redelijke prijzen. Een aanrader!