Montaza

Kerkstraat 96 6871 BM Renkum Nederland Kaart

Over restaurant Montaza

Voor ieder wat wils

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen.
Hier vind je een wereld aan smaken van lekker Hollands tot oosters. Voor diverse heerlijke diners zoals zelf gemarineerde spareribs en lekker gekruide steakgerechten, visgerechten, vegetarisch of een gerecht op oosterse wijze. Kortom, voor iedereen wat wils!

Meer informatie over restaurant Montaza

Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten met de ah actie, bij dit gemoedelijke restaurant.
Mooie nieuwe stoelen en al gezellig in kerstsfeer aangekleed.
Het eten was zoals altijd weer super lekker.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. De eigenaar (kok) kwam tussendoor een lekkere verrassing brengen en even een praatje maken
Eten was heerlijk. Ook de volbezette tafels rondom ons heen hoorde je vol lof over het eten praten????
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Maarten
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten vandaag. Hotlines als voorgerecht waren erg goed op smaak. De varkenshaas was mals en goed gebakken met heerlijke romige champignonsaus. Ook gewoon groente en salade bij het menu in goede portie. Wie no nonsense uit eten wil voor een goede prijs mag hier zeker eens reserveren. Personeel is vriendelijk en betrokken.
Cat.locktree .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier erg lekker gegeten,prettige informele en persoonlijke bediening ( wij werden hartelijk ontvangen en kregen een hand bij het afscheid ) komen graag hier nog eens eten!
M H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel. De chef kwam ons eten brengen. zeer attent. Eten was eenvoudig maar prima. Vooral het dessert was heerlijk. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. Leuk om via de AH aktie restaurants te leren kennen, die we anders nooit hadden bezocht.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Voldoende keuze. Gezellige sfeer. Eigenaar maakt persoonlijk een praatje met de gasten.
Overwegen om weer terug te gaan voor een volgend diner.
Maarten.vandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima no nonsense restaurant met gewoon goed eten. Prettige en gastvrije benadering. Men waardeert je komst. De aparte kaart voor de AH restaurantactie is oke en desgevraagd werd er ook nog van afgeweken. De nagerechten hadden wat on betreft iets minder artificial mogen zijn en iets authentieker.
Ernablomberg .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vlotte bediening. Rustig en sfeervol. Kijkje in de keuken vanuit het restaurant. Kok maakte naar afloop even een praatje. Vriendelijk.
Phenix .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eenvoudig restaurant / eetcafe met vriendelijke personeel.
We hadden een 3 gangen menu en hebben smakelijk gegeten.

Met de AHrestaurantactie was dit een goede deal, maar zonder is de prijs te hoog.
Wij betaalden ongeveer 30,00 euro voor het 3 gangen menu, zonder drankjes.
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gemoedelijk restaurant in Renkum. We waren met de AHbon en konen kiezen uit een aparte kaart. Keus genoeg. Erg lekker gegeten. Eigenaar/kok kwam af en toe praatje maken. Maak je ook niet vaak mee. Voor herhaling vatbaar maar dan van de gewone kaart.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was lekker. De hoeveelheid was prima. Het is wel een klein restaurant en de aankleding kan gezelliger. Het personeel is erg vriendelijk.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg vriendelijke ontvangst en leuk dat de kok aan tafel komt om te adviseren in de keuze. Wij kozen voor de vegetarische gerechten die zeer smaakvol waren. Vooral de fafafel smaakte voortreffelijk. Jammer dat deze niet standaard op het menu van de AH-actie staat. De nagerechten waren ook erg lekker.
Jet En Willem K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Echt fantastisch gegeten en dat met een AH restaurantbon!
Heerlijke soep vooraf met een verrassing van de chef als hoofdgerecht en dan nog een heerlijke ijsbombe als dessert.
Dit restaurant maakt dat je een geweldige avond hebt en dat is mede te danken aan de koks en de bediening.
Even aardig en behulpzaam, klasse!!

We zullen dit restaurant in ere houden en zullen snel weer reserveren, nu met onze vrienden.
Complimenten zijn zeer op zijn plaats.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zeer klantvriendelijke medewerkers en zeer goed eten. Alles snel uitgeserveerd. We komen hier zéker vaker terug! Een echte aanrader!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk eten. Lekkere soep, mals stukje vlees, heerlijke frites en lekkere salade, ijsje toe. Voor herhaling vatbaar.
Altijd een zeer hartelijke ontvangst.
Ons favoriete restaurant.
F.erenst .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met 27 vrienden een besloten feestje gevierd bij Montaza met een heerlijk Egyptisch buffet verzorgd door Youssef.
Het eten is fantastisch, voldoende en geserveerd in een leuk, niet te groot maar gezellig restaurant, legen in een Renkumse volkswijk. Een aanrader.
Marianneroelofse .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben er erg lekker gegeten en het personeel deed goed haar best en waren erg vriendelijk.
Zeker een aanrader.Complimenten aan de kok.
Ik kom daar zeker nog eens terug.