Montaza

Kerkstraat 96 6871 BM Renkum Nederland Kaart

Over het restaurant Montaza

Voor ieder wat wils

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen.
Hier vind je een wereld aan smaken van lekker Hollands tot oosters. Voor diverse heerlijke diners zoals zelf gemarineerde spareribs en lekker gekruide steakgerechten, visgerechten, vegetarisch of een gerecht op oosterse wijze. Kortom, voor iedereen wat wils!

Meer informatie over restaurant Montaza

Dinsdag Gesloten
Mandag t/m Zondag 15:00 - 23:00

9,2
johanenmajo .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben er ontzettend lekker gegeten en de wachttijd was voor ons goed, we gaan er zeker nog een keer terug.
Het enige wat we wel een jammer vonden, was dat het ingeschaald was voor € 29.95 per 3 gangen menu (wij gingen met ah actie 2 de menu gratis) maar wij wel veel meer kwijt waren, drank niet mee gerekend. Een beetje verkeerde informatie.
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij kwamen voor de tweede keer in Montaza. Ook nu waren we weer zeer tevreden over dit restaurant, de kwaliteit van de bediening en het heerlijke eten.
wass .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijk personeel, keurige bediening en lekker gegeten. Wij zaten binnen maar het buitenterras is ook ruim en rustig.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gewoon lekker eten en servicegerichte en persoonlijke benadering. Gezellige inrichting. Een meer dan
prima eerste indruk
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We werden prettig ontvangen en attent bediend. Zelfs de kok kwam informeren of alles naar wens was. Kortom een positieve ervaring.
Kristel O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellige en aardige eigenaar, lekker eten en veel gezelligheid. Leuk restaurant in een gezellig dorp. Met mooi weer buiten eten is ook een optie.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zijn hier naar toe gegaan vanwege lovende reacties. De bediening is inderdaad heel erg vriendelijk. Wij vonden het eten niet echt speciaal.
Adrianus M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prettige bediening en leuk belangstelling van de kok (eigenaar) tijdens het eten en uitleg op de vragen hoe iets gemaakt wordt. Al met al voor mij eten met een goud randje
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima restaurant met goed eten en vriendelijk en klantgericht personeel. Kregen een na het voorgerecht een tafel bij het raam aangeboden.
A H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een heel gezellig klein restaurant waar je heel lekker kunt eten voor een redelijke prijs!
Zeer vriendelijke bediening en ook het zicht op de keuken waar het eten wordt bereid geeft het restaurant extra charme. De kok komt persoonlijk langs om te vragen of alles naar wens is. Echt een aanrader!
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Klein restaurant, prijs/kwaliteitsverhouding prima. De kok/chef was erg geinteresseerd en attent. We moesten helaas heel erg lang wachten op nagerecht omdat de kok eerst de voorgerechten voor een pas aangekomen gezelschap van 6 personen moest maken. Hoe is dat als het restaurant helemaal vol zit?
AdGr .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vorig jaar zijn we hier ook al eens geweest en de kok herkende ons nog! We werden weer hartelijk welkom gegeten, kregen een uitstekende plek bij het raam met uitzicht op de straat en hebben opnieuw heerlijk gegeten. De keus is ruim voor een Albert Heijn menu, voor ieder wat wils. We werden vlot bediend en men kwam nog vragen of alles naar wens was.
anitavdbos .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
gebruik gemaakt van de ah-restaurant actie. Voldoende keus uit het aanbod wat speciaal samengesteld was voor deze actie. Lekker gegeten.
Brannie J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We waren hier voor het eerst en het eten en de bediening waren gewoon goed.
Je had genoeg keus wat je wilden eten.
En een pluim voor de kok en de bediening.
mariette H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wat een super zaak het personeel en de koks zijn super gezellig en aardig
Wij zullen er zeker weer gaan eten
Gezellig woonkamer achtige zweer
In 1 geweldig
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten. De bediening was meer dan vriendelijk. Toen duidelijk werd dat we er een verjaardag vierden kwam de chef persoonlijk het dessert brengen, versierd met een kaarsje. Hoe leuk en attent is dat? Gezellig met elkaar maar ook zeker met de eigenaren van het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten. De kaart is traditioneel en kan wat uitgebreid worden. De bediening was vlot en vriendelijk.
De inrichting van het restaurant is eenvoudig doch functioneel. Wie goed en traditioneel wil eten kan hier prima terecht.
djbr .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
AH-menu was eenvoudig, maar smaakvol. Fijne bediening (eigenaar?/kok komt even langs om te informeren). Wat kleine eetgelegenheid midden in een woonwijk.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Leuk dat de kok zelf aan je tafeltje komt vragen of alles naar wens is. Persoonlijke benadering. Eten was lekker. Wat betreft de varkenshaas vond ik de portie aan de kleine kant. Snitzel daarentegen
Juiste formaat en lekker. We komen zeker nog eens weer, met of zonder AH zegels.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima ontvangst door zeer vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. Het was een klein restaurant dus hadden we geen last van omgevingsgeluiden . Het is ons heel goed bevallen.