Montagna del Mondo

Grendelplein 15 6301 BS Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Montagna del Mondo

Amsterdamsedame .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Heerlijke taco pizza gegeten en een lekker vers broodje gerookte zalm

Leuke gastvrouw en gezellige ambiance
Top locatie aan de cauberg
Michiel00 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
3 dagen op rij gegeten op het terras. 3 dagen heerlijk gegeten. De pizza's, calzone, pasta, friet, vlees, vis, toetjes, voorgerechten, je kon het zo gek niet bedenken of het was perfect. Bij de tweede dag wist de aardige serveerster al wat we wilde drinken. Dan kan je voorstellen hoe de derde dag was ;).
Prijzen waren netjes. 3 gangen, 10 drankjes per dag en we waren met zons tweetjes rond de 70€ per dag ervoor kwijt.
Het uitzicht is perfect. Onze hond was meer dan welkom. We komen zeker terug. Wellicht ook in het hotel.

De italiaanse uitbater is erg vriendelijk!
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Op dit heerlijke terras direct onderaan en met uitzicht op de Cauberg, hebben we afgelopen periode al een paar keer erg lekker gegeten. Zalig gegrilde lams
Koteletten, mooie knapperige pizza met 4 kazen, erg lekkere koffie en een goed glas bier. Jammer dat het weer de laatste tijd niet meezit in Limburg maar Gelukkig is de sfeer bij Montagne del Mondo altijd zonnig.
Pean .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Ambachtelijke pizza's ..... dat lijkt me niet. Een van de pizza's was werkelijk niet te eten, dus gevraagd of er iets anders geserveerd kon worden. Dat was niet mogelijk, pizza was zo zout en doordrengt met (olijf-) olie dat je er een mooie sompige bal van kon maken.
Moest gewoon betalen, dus niet echt een positieve ervaring voor een restaurant met ambachtelijke pizza's. Erg jammer om zo afgescheept te worden, geen aanrader dus !
Sabrina G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Pizza slechter als bij de supermarkt. Keiharde bodem en geen smaak. Kruidenboter nog bevroren en smakeloos. Uienringen gebakken in oud vet! bAH
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Op 7 juni 2014 hier de lunch genuttigd.
2x broodje gezond en 2x broodje bal gehakt.
2x cola, 1 sinas en een ice tea.

De bediening weet totaal niet van elkaar waar ze mee bezig zijn. Zo kwamen ze 3x vragen of we wat wilde drinken en uiteindelijk kregen we nog onze drankjes niet.
Uiteindelijk kregen we onze drankjes, alles kwam uit een automaat, er zat totaal geen smaak en aan de cola en koolzuur hadden ze helemaal nog nooit van gehoord.
Dit aangegeven en bij een nieuwe ronde drankjes was er geen verbetering.
De ice tea was een half glas, de rest was schuim. Alleen de sinas was oke

We kregen de broodjes, dit was helemaal te schandalig voor woorden.

Broodje gezond (Italiaanse bol) Met een plakje kaas wat maar de helft van een half broodje bedekte, hetzelfde geld voor de ham. Daar bovenop een hoop sla gepropt die helemaal verlept was. 3 komkommertjes en een half (groen) ei....

Broodje bal, net een spons die even in de frituur was gegooid. De sate saus was ver te zoeken.

Onze klachten allemaal kenbaar gemaakt bij de bediening maar deze deden net of ze het niet hoorde. Alleen een zachtjes, we zullen er rekening mee houden.

Geen enkele korting of wat dan ook.

Je moet je dood schamen om voor zulke broodjes €6 te vragen!!!
WIj komen hier nooit meer!!!
Hanszuidema .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Wij hebben vorig jaar (2012) bij toeval hier bij Montagna in Valkenburg gegeten en de Soepen, Pizza en de biefstuk met champions waren van grote klasse, Top Pizzeria!
Oudjaarsavond 2013 hier weer voortreffelijk gegeten.
Molto Bene.. en dat zelfgemaakte aperitiefdrankje, WOW..
Van dit soort restaurants worden wij vrolijk van en is voor ons een aanrader.
Natuurlijk was ons bezoek een momentopname maar wij gingen in ieder geval met een goed gevoel naar ons hotel terug.
Bje .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Wat een bediening!! Niet opdringerig. Uitstekend eten tegen een schappelijke prijs. De pizza's hebben een heerlijke dunne bodem en zijn knapperig. Wij hebben hier genoten op het terras en komen zeker nog eens terug.