Monsieur Paul

• Mastercard , Pin
Erg lang
Ellyhol .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Ik ben hier geweest voor high tea en zal echt niet teruggaan. Er waren 4 personeelsleden aanwezig, twee achter de toonbank, die me zeker drie volle minuten lieten wachten, voor ze te woord stonden.
Eerst kregen we , na geryuime tijd, sandwichrs, die eigenlijk gewoon boterhammen waren. Toen weer heel lang wachten en tussen de rest zat echt niets, dat heel erg lekker was. Allemaal mierzoet. De scone was ook niet vers, maar opgewarmd
SecretEater .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier ge-hightea'ed met z'n tweetjes, ze zijn erg snel en klantvriendelijk.
We hadden echter wel liever wat meer sandwiches gehad i.p.v. de bovenste etage van de zoete etagere op de macaron na.
De cake plakjes waren wat te dun, waardoor ze uitelkaar vielen wanneer je ze op je bord probeerde te leggen.
Al om al toch genoten van de hightea.
We waren nog nooit in Maassluis geweest,maar vonden het er erg mooi.
Wel wat druk met parkeren!
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We hebben genoten van onze high tea. Je kon kiezen uit verse thee smaken. Eerst werden er sandwiches geserveerd, daarna een etagère met alleen maar zoet. 2 scones pp, allerlei puntjes taart, macarones, petit four. Het was heerlijk, veel en vers. Tot onze verbazing mochten we alles wat over was meenemen.
Annetvk .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Leuke zaak op een unieke locatie in Maassluis! De kaart varieert van een goed belegde pistolet tot een rijkgevulde salade tot de welbekende overheerlijke warme bollen. In de zomer lekker in het zonnetje op het planton of voor de zaak en in de winter is het ook binnen heerlijk vertoeven. Binnen is het wel wat rumoerig waardoor het soms wat lastig is om te kletsen.
Als topper; de stuk voor stuk aparte verpakte glutenvrije broodjes. Geen droge boterham die geroosterd moet zijn om het enigszins eetbaar te maken, maar heerlijke kleine bolletjes met verschillende soorten zaadjes erop. Hierdoor is bijna elk gerecht van de kaart glutenvrij te bestellen. Wat voor een bepaalde doelgroep het nog een extra feestje maakt om hier te lunchen.
Min puntje; de service is informeel, maar soms wat rommelig en traag. En de prijzen zijn aan de hoge kant.
HdeGroot .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Op vrijdagavond de Hapas - Tapas avond gekozen.
Vriendelijke ontvangst ( we waren iets te vroeg en met 1 persoon extra )
Heerlijk en gevarieerd gegeten. Meer dan voldoende. Zeker een aanrader.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gegaan voor een proeverij

Eigenlijk best waar voor je
geld, met de smoothie en thee/koffie, maar waar het zo goed begon met luxe broodjes belegd, deed de warme tapas ons verbazen, een paar gefrituurde aardappelpartjes.........? met een kroketje>??.

Jammer hoor, slaat feitelijk nergens op, maak het dan mooi af
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
op zondagochtend een terrasje pakken bij Monsieur Paul is zeker aan te bevelen.
Op een ponton of voor de zaak biedt het terras prima uitzicht over het centrum van Maassluis.
Een bonte stoet van verschillende mensen en dieren is hier te aanschouwen.
Een fred aan een halsband, eenden, hardloop groepen, en vele vele wielrenners die hier hun koffie met appelgebak bestellen en hun bidon laten bijvullen.
Vrijwel alle wielrenners uit Den Haag, Rotterdam en het Westland maken een pitstop op deze plek. Veel vertier dus op de vroege ochtend. Er is echte plek genoeg voor iedereen.
Het ontbijt arrangement smaakt ons goed. De crossants zijn hier kakelvers.
De bediening is vrolijk en gastvrij. Tot volgende zondag!

Bertsproeferij .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijke geluncht bij monsieur Paul .
Lekkere salade met zalm en broodje met gebakken fricandeau met vers gebakken groentjes erbij.
Echt een aanrader op een mooie plekje in het pitoreske stadscentrum van Maassluis.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Gezellig lunch establishment te Maassluis, aardig personeel.
Retro aankleding. Prima terrasmogelijkheden.
Hoewel het bubbels ontbijt prima was.
Tip: Voorverpakt beleg kan anders worden gepresenteerd.
Resumerend: Prima lunchplek in het centrum.
Zuiddijker .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Zalm sandwich viel mij erg tegen, ik vond de combinatie zalmsalade en gerookte zalm wat veel, ik had liever alleen gerookte zalm gehad. De bediening is bedroevend traag.
Liselotte V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Op n zaterdagmiddag hier een late lunch genomen op aanraden van een echte Maassluizenaar.
Prima koffie, uitsmijter en broodje tonijn ook in orde.
Het is er een beetje rommelig maar erg gezellig. Categorie: geen poespas.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Monsieur Paul is gevestigd op een nostalgisch plekje aan het water in Maassluis. Het vrij kleine terras zit voor de zaak en geeft je goed uitzicht op de Markt en het water. De bediening is jong, vriendelijk en attent. Lekker koffie met appeltaart. De lunchkaart is erg uitgebreid en er is van alles te koop. Voor elck wat wils, van de traditionele uitsmijter tot diverse speciale gerechten. Het lijkt er op alsof Paul veel vers gebruikt in zijn gerechten. Ik nam de Indische Bol en dat was een groot bord met atjar tjampoer, veel kipsate en een kompleet en gesneden broodje erbij. Lekker!
De witte wijn was goed op temperatuur (niet te koud) en dus goed op smaak. Daarbij was het gezellig druk in de zaak en dat op een 'gewone' woensdag. Een goed teken! De prijzen zijn alleszins redelijk. Gewoon een keer, Monsieur Paul!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
al meerdere malen hier de lunch gebruikt, het eten wordt vers gemaakt met verse spullen, club sandwich gegeten, lekker bruin brood, je mist alleen de chipjes en iets meer aankleding op het bord, vriendlijke en vlotte bediening, leuk decor, met mogelijkheid om buiten te zitten .
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Heerlijke lunchgerechten en vriendelijk personeel. Laatst de clubsandwich gegeten die was iets aan de droge kant. De koffie is heerlijk.