Monopole

Buiten de Bruggepoort 3 3841 CT Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Monopole

• Diners Club , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Monopole

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Mooi plekje, redelijk terras, maar gaten in de parasol, staat er armetierig.
Drankjes okay.
Hoofdgerecht minder.
Zalm met asperges, zalm okay, asperges taai en houterig, klodder saus op mayo basis erop en een schaaltje perselie krieltjes. Niet in verhouding tot de prijs van ruim 19 euro.
Zeebaar okay, maar garnituur van bakje friet en een schaaltje salade is veel te karig. Salade is zeer matig. Ook hier niet in verhouding tot de prijs, ruim 18 Euro.
Bediening okay.
Prijs kwaliteit verhouding echt niet in verhouding, met een beetje meer moeite in bereiding en opmaak, ietsjes extra, bijvoorbeeld een extra groente, de klant vragen of die een op mayo saus gebaseerde saus op de asperges wil, etc. is het prima te maken. de stek is goed, mooi uitzicht, etc.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Geweest met 7 personen, een ieder besteld een gerecht en dit werd
Keurig netjes geserveerd met 1 schaaltje groente en 1 schaaltje
Gebakken aardappeltjes.. natuurlijk te weinig voor 7 personen
Netjes gevraagd of er nog wat bij kon komen.... ja.. u kunt bij bestellen..
Tegen meerprijs..... 1x raden.... als je verrek met 2 personen besteld
Krijg je ook de 2 onnozele schaaltjes groente en aardappels... ben je
Met meer dan 3x zo veel.... ook 2 onnozele schaaltjes... kan .......i.v.m eten ze niet op en dat is zonde maar ik vraag t netjes?? Super slecht ga ik nooit meer heen
Eefje C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een weekje op vakantie geweest in het mooie Harderwijk en twee keer hier mosselen gegeten, HEERLIJK!!!!!!! Mooi terras, vriendelijke bediening en heerlijke huiswijn. We hebben jullie bedrijf met plezier bezocht!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Altijd een fijne plek om op een mooie zomeravond op het terras te zitten, het vakantie gevoel in eigen omgeving.
We eten er vaak mosselen en die zijn daar zeer goed met heerlijke sausjes en salade en friet en een goed glas huis wijn.
De service is zeer vriendelijk en je hoeft er nooit lang te wachten, ook al is het er erg druk.
Wij komen hier erg graag!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij komen hier regelmatig een hapje eten of genieten van het heerlijke gebak met een kopje koffie. Het is er altijd gezellig druk en de service is top, zeer vriendelijk en niet te opdringerig. Het eten is altijd prima en in verhouding met de prijs, het plaatje klopt precies, het is precies wat je bij dit restaurant verwacht. Het bedrijf ziet er keurig uit en is helemaal van deze tijd, erg mooi en verzorgd.
Het is één van onze favoriete tussen stop, ga zo door!!
Neej .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Zojuist even lekker op het terras van Monopole gezeten. Met het mooie uitzicht over het Harderwijkse Wolderwijd is het werkelijk een prachtige plek om even lekker te zitten. Het enige jammere is dat het pal naast een fietspad zit en hierom het uitzicht af en toe kan worden belemmert door de vele fietsers, maar dat doet het uitzicht niet ontgelden! Het eten werd allemaal netjes geserveerd en zag er goed uit, alleen over de prijs-kwaliteit verhouding ben ik niet echt te spreken. Er wordt teveel geld gevraagd voor te weinig en de namen gegeven aan de producten doen niet ten goede aan het daadwerkelijke product. Zo is ijs met aardbeien meer een coup aardbeien met twee bolletjes ijs erop. Daarnaast ook nog enige drankjes besteld. Bij het verzoek om een wit biertje werd eveneens gerefereerd naar een lokale specialiteit uit het nabijgelegen Putten. Bier werd simpelweg geserveerd in een Wiekse bierglas met een citroentje erin. De citroentjes bevatten veel pitten en om een stampertje dient eveneens apart gevraagd te worden. De ijsthee wordt simpelweg geserveerd in een glas met rietje, ijsklontjes, stampertje en weer een citroentje vol pitten. De glazen waren verder niet opgemaakt en er zat niets bij als iets van een blaadje munt of dergelijke opmaak. Eveneens een ijskoffie genomen, deze was werkelijk niet te drinken. Het zou worden geserveerd met ijsklontjes en vanille roomijs, hier werd niets van geproefd of gemerkt. De ijskoffie leek lauwe afgekoelde koffie te zijn zonder enige toevoegingen en had een veel te sterke smaak die verdunt leek te zijn met lauwe koffiemelk. Zelfs het warenhuis met restaurant 100 meter verder het centrum in deed het veel en veel beter. Hierover helaas niet te spreken. Wel werd dit netjes afgehandeld door het personeel en werd de "ijskoffie" weggehaald en niet in rekening gebracht, vandaar nette service. Het terras was middelmatig druk en er was voldoende personeel aanwezig. Het mannelijk personeel praat vaak erg snel en onduidelijk en is hierdoor soms lastig te verstaan. Al het eetgerei was netjes schoon en de opmaak was verder wel prima, hier is dan ook wel goed op gescoord. Het terras was voor het overgrote deel bedekt met parasols en zonneschermen vanwaar het grotendeels bedekt was met schaduw maar de gegadigden alsnog in de zon konden zitten mocht dit gewenst zijn. Voor een snel en simpel drankje in de zon met een geweldig uitzicht en een simpel gerechtje is dit zeker een goede optie, maar dan vooral om het prachtige uitzicht.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Voor mij de eerste keer, voor mijn vriendin de tweede keer. En wederom lekker Gegeten! De asperges waren een klein beetje stokkerig, maar de rest was prima. Mooi ligging, aardig personeel en een geinig restauranthondje.

Genoeg keuze op de kaart, alhoewel niet veel vegetarisch. Mooi te combineren met een dagje strand of dolfinarium!

Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Na een dagje zeilen in de buurt van Harderwijk zochten we iets aan het water om even wat simpels te eten in Harderwijk. De keus viel hierbij op Monopole vanwege het prachtige uitzicht over het meer. Ik ben blij dat we van dit uitzicht konden genieten, want anders was het zeker niet de moeite waard geweest. Het eten was prima, maar niks bijzonders, simpel, zoals je verwacht in een eetcafe. De prijzen waren hier echter niet naar, waarschijnlijk vanwege de a-locatie. Het personeel was erg informeel, zowel qua kleding als in gesprek met elkaar, en ook weinig beleefd naar ons. Door het meubilair op het terras, met felgekleurde kussens op plastic banken komt het een beetje chaotisch over en door de opstelling van de banken was het lastig om gezellig met z'n vieren een gesprek te voeren. Als ik nogmaals in Harderwijk op een terras wil eten zou ik een andere uitzoeken.
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Hier gegeten op het terras.
Kopje tomatensoep, schnitzel en een sorbet toe.
Service is snel en prima.
Wel veellast van de musjes. Deze zijn erg brutaal en ook moeten ze een idee bedenken om de wespen buiten de deur te houden.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Heerlijke hapjes en drankjes heerlijk weer.
Minpunt terwijl je nog lekker zit en inmiddels voor een aanzienlijk bedrag besteed hebt je dan verteld wordt of je ergens anders wil gaan zitten want de lounchbank is zometeen gereserveerd.
En vraag je of ze dat niet raar vinden om ons zomaar weg te sturen het antwoord tja u heeft nog een uurtje.
Dat is erg klant onvriendelijk kom hier nooit meer.
janine2u .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Mooie locatie, vlotte bediening en erg genoten van hun terras. Alleen jammer van het sloffen/lopen op slippers/sandalen van sommigen in de bediening. Vind dat persoonlijk niet zo passen bij een restaurant.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Bediening niet attent, tafels vies, terras vies.

Eten erg duur, 4 hele dunne asperges met klein stukje zalm 19 euro. Mijn man had schol maar het waren 2 dunne sliptongetjes, aan 1 kant zat er maar vis, een hollekiesvulling.

Wat wel mooi was het uitzicht op het veluwemeer.
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Hotel ligt aan het meer; uitzicht is prachtig. Eenvoudige, maar schone kamers. Heerlijk gegeten en de service is prima. Gezellige sfeer en de medewerkers staan altijd voor je klaar.