Mongu

Voordelig
Erg lang
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Veel keus en lekkere gerechten. Wel jammer dat het ontzettend lang duurt voor het eten op de bakplaat klaar is. Personeel is vriendelijk. Heel fijn dat er vers geperste jus is :-) Jammer dat de sushi in de loop van de avond op is en niet meer wordt aangevuld en er dus lege schalen zijn.
Lindy83 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Van de wokrestaurants met het all-you-can-eat-concept die ik heb bezocht, is dit tot nu toe de minste. Het was bijzonder warm weer die avond, waardoor het zeer rustig was, wat de sfeer misschien ook niet ten goede komt en waardoor het te wokken eten langer ongebruikt klaarlag in de warmhoudbakken dan gebruikelijk, maar het vlees was verkleurd, op de warme kant-en-klaar gerechten lag een vel, zoals op de satesaus, de rijst en bami waren bovenop uitgedroogd en hard geworden en de patat was taai. Voor een vegetarier zoals ik was er weinig keuze, helaas geen tahoe of ei, dus ik heb me beperkt tot het laten wokken van de groente en paddenstoelen. De groente was wel erg beetgaar, terwijl ik echt geen fan ben van doorgekookte groenten. Waarschijnlijk was de wok niet genoeg verhit door de weinige klanten, maar de wortel, peultjes en broccoli waren bijna rauw. De bediening en de eigenaar waren wel zeer klantvriendelijk en wij kregen een rondleiding langs de bakken, waarbij alles werd uitgelegd. Hopelijk oogt het eten verser als het drukker is, maar een gemiddelde van een 8,6 als waardering voor dit restaurant vind ik echt te hoog, er zijn betere restaurants in Terneuzen te vinden.
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben hier top gegeten, mooie producten,verse sinasappelsap, aardig behulpzaam personeel, wij komen zeker nog eens terug!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Wat een verbetering tov van de vorige eigenaar!!! Net met mijn vriendin daar gegeten, het eten is heerlijk!! Mooie verse producten, veel keuze en buitengewoon vriendelijk personeel! Ons zullen ze hier nog vaak zien.