Mondo Mediterraneo

- Lunch vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een mooi aangekleed afhaalrestaurant met wat plaatsen om te eten. Bij mooi weer kun je ook buiten zitten. Erg smaakvolle en goed bereidde Italiaanse gerechten en vriendelijke bediening. Als je enthousiast bent over de gebruikte olie of wijn verkopen ze je graag een flesje om mee te nemen.
Emiel H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijke Italiaanse gerechten voor een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Als men het eetgedeelte nog een beetje meer aankleden zou het helemaal top zijn.
Gab.ibelings .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten is goed op smaak maar wel te vet, elk gerecht was doordrenkt in de olijfolie. Daarnaast was het erg jammer dat wij (groep van 4 vrienden) tijdens ons etentje ontzettend slechte service hebben gekregen. Onze wijn, het eten, de koffie en zelfs de bon lieten lang op zich wachten omdat de afwas belangrijker geacht werd dan de gasten helpen. Al met al onvriendelijk en totaal niet klantgericht. Zonde.
Ri A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Lekker italiaans eten! Top tiramisu! Decor is erg wit maar doet aan hetveten niets af! En nog wat tekens om op te vulken
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Ik kom hier eens in de paar weken afhalen als ik zin heb in lekker eten en geen tijd heb om te koken en ik moet zeggen: ik ben nooit teleurgesteld. De pasta's zijn erg lekker en niet bijzonder prijzig. Er wordt altijd erg lekkere olie gebruikt, de halve kip en gegrilde groente zijn heel mooi op smaak en er zijn altijd kleine gerechtjes die ik niet kan laten liggen. Heb het idee dat er goede koks aan het werk zijn die zorgvuldig met de ingredienten omgaan. Al met al niet veel duurder dan dat ik ergens pizza's zou halen... alleen veel lekkerder.
Sue J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gisteren voor het eerst bij Mondo gegeten op aanraden van een vriend. Ben erg onder de indruk moet ik zeggen. Ik had polpette (gehaktballetjes in tomatensaus) en caponata (verschillende groenten met venkel, aubergine, courgette en cherry tomaatjes. De groente was tevoren licht gefrituurd in olijfolie en laurier aardappeltjes uit de oven. Autenthiek en passie voor hun werk echt een aanrader!
Astrid C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Vooral de bonen salade was heel erg lekker en de gehaktballetjes in saus is een aanrader.
Makkelijk en eerlijk eten, de bediening was erg behulpzaam. Ik kom er zeer zeker nog eens!
Zenno C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Gisteren hebben we weer eens heel lekker gegeten bij Mondo Eastside: vooraf een pasta met paddestoelen, dan kip uit de oven en toe een heerlijke pompoentaart van Gemma. Alles lekker oorspronkelijk Italiaans en vriendelijk geserveerd door Odette voor nog geen €20,-!! Super!