Mondani

Graaf Ottoweg 6 7241 DG Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Mondani

Het enige Canadese restaurant in Nederland, zogezegd. En de cultuur spat eraf bij Mondani: fauteuils in geruite stof, platen en knuffels van rendieren en beren. De kaart onderscheid de Pacific en Prairies, zo eet je Canadese zalm, zwarte kabeljauw uit Alaska, Buffalo steak. Regelmatig organiseren ze diner concerts, workshops en thema avonden. Een feest der herkenning of tijd om het te ontdekken!

Meer informatie over restaurant Mondani

• : Eigen parkeerplaats.

Maandag ,op afspraak.
Dinsdag en woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag gesloten
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Mondani

Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Vriendelijke bediening, en het eten was super.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Restaurant Mondani is zonder twijfel een van de beste restaurants van Nederland volgens mij. De Kanadese eigeneresse (met haar positieve houding) zorgt voor een warme sfeer in het restaurant, terwijl haar man in de keuken heerlijke gerechten klaar maakt voor de gasten. Je kan letterlijk proeven dat alle ingredienten vers zijn en aan de presentatie van het eten merk je gelijk dat de chefkok enorm gepassioneerd is en zelfs voor de kleinste details oog heeft. Voor het eten kregen we zelfs een kleine rondleiding in en uitleg over het restaurant hoe het idee van een Kanadees restaurant ooit is ontstaan. Echt een aanrader!
Melvin D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heel gezellig restaurant, de aankleding is helemaal af. Het personeel js vriendelijk en enthousiast. Het eten is heerlijk het gebruik van canadeese producten geeft weer net iets een andere twist. Top!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Veel restaurants gehad in Lochem. Tot nu toe is dit het beste restaurant Als voorgerecht de gerookte zalm, een echte aanrader. Hierna ik een hoen en wederhelft de bison. Echt erg lekker en voor herhaling vatbaar. Super kwaliteit en smaak. Heerlijk in de tuin gezeten met veel privacy en top bediening. Wanneer je twijfelt tussen restaurants ga echt voor deze. Het is het echt waard !!
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg lang moeten wachten op de menukaart. Vlees/kalkoengerecht was goed, maar de hoeveelheid groente was meer een garnering dan serieus iets. Erg jammer!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Volgens de ahrestaurantaktie zou dit restaurant ook mee doen, reden voor ons om daar te gaan eten. Maar dit restaurant blijkt daar niet aan mee te doen. Erg misleidend en verwarrend dus.
L.J. K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Voorgerecht was teveel, vooral door de cocktailsaus. Mijn bisonbiefstuk was medium maar helaas zat er ook zeen in waardoor het tegen viel.Van mijn echtgenote was de spies van hoender wel goed.
De wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht was veel te lang. Op de koffie hebben we wel 10min. moeten wachten.
Totaal waren er 3 tafels bezet; als het hier vol zit dan zal de wachttijd wel erg lang worden vrees ik.
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Echte aanrader
Gerrit E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gezellige en spontane sfeer, erg lekker eten met een duidelijke uitleg, met zorg bereid en toch voor een gunstige prijs. We keken er erg naar uit en het was voor herhaling vatbaar.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor de prijs die men vraagt voor een stukje vlees of vis, had ik op zijn minst een beetje salade of andere vorm van vitaminen er naast verwacht. Is het grote bord meteen een beetje gevuld. Die vijf kleine groene asperges in een stukje spek kun je nauwelijks als groenten aanduiden. Daarnaast vind ik het aanbieden op de kaart van een plak vlees van 500 gr niet meer van deze tijd. Wellicht is het tijd om het menu eens op te frissen.
Wat smaak betreft is het etennoverihens prima. Uitgebalanceerd tussen zoet en zout en zelfs de complexere gerechten worden in relatief hoog tempo bereid. Ook de ambiance is prima voor elkaar.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekkere vis en goed vlees, maar met saus en bijgerechten wordt weinig gedaan. Lijken zo uit een potje te komen.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk eten, leuke sfeer
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Gezellige ontvangst, goede keuken en een goede ambiance.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben lekker gegeten, maar vonden de kaart vrij beperkt. Wij hadden gereserveerd op basis van het menu dat op het internet stond, maar dat niet meer bleek te kloppen.
Alie Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was echt heerlijk en smaakvol.
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
prima restaurant, lekkere gerechten, en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
Rowena K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben een erg leuke avond gehad. Het eten was erg lekker en de service was top. Gezellige eigenaresse die met veel enthousiasme over haar restaurant sprak.

Een aanrader!

R&R
Anni H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vanavond weer super lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Onze schoonzoon die voor het eerst hier was,komt zeker weer terug. En wij uiteraard ook
Anni H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij komen al jaren bij mondani. het is er altijd super gezellig met Yvonne.Het eten is subliem. Vandaag gaan we maar eens onze schoonzoon kennis laten maken met dit superrestaurant.
Claudio G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Rundvlees niet mals. Mijn Vrouw heeft het willen laten liggen. Is ook aan de ober ter plekke doorgegeven.