Mondani

Graaf Ottoweg 6 7241 DG Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Mondani

Het enige Canadese restaurant in Nederland, zogezegd. En de cultuur spat eraf bij Mondani: fauteuils in geruite stof, platen en knuffels van rendieren en beren. De kaart onderscheid de Pacific en Prairies, zo eet je Canadese zalm, zwarte kabeljauw uit Alaska, Buffalo steak. Regelmatig organiseren ze diner concerts, workshops en thema avonden. Een feest der herkenning of tijd om het te ontdekken!

Meer informatie over restaurant Mondani

• : Eigen parkeerplaats.

Maandag ,op afspraak.
Dinsdag en woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag gesloten
Vrijdag en zaterdag 17:00 - 21:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Mondani

Herman V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, in en gezellige ambiance, met enthousiaste bediening.
Gerdi G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig en relaxed.
johanhulzebos .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een uitstekend restaurant, met een prima kaart en een gastvrije ontvangst en uitstekende bediening!!! Heerlijk gegeten en genoten van de ambiance!!!
jan K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goede sfeer en kwaliteit echt een aanrader
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima restaurant. Herkenbare dingen voor wie in Canada geweest is. Altijd weer prettig.
Jolande J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. En erg gezellig. Bijzondere inrichting. En het enige Canadees restaurant in Nederland.
tjitskepol P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was op mijn verjaardag, en het was een van die zeldzame mooie zomeravonden, zodat we buiten konden eten. Lieve, enthousiaste bediening, en een interieur waar je je ogen uitziet. Een soort minimuseum om onze Canadese bevrijders van de tweede wereldoorlog te eren en herdenken. En dan het eten, in een woord geweldig en heerlijk. In alle opzichten een hele bijzondere ervaring, en we komen ook zeker terug, als we in de buurt zijn. Tip: probeer de Canadian coffee......... zalig.
Danny N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vandaag erg lekker gegeten met de fam. Goede kaart, goede bediening, grote porties en een heerlijk grand dessert gehad. Aanrader en wij komen zeker terug
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bij uitstek een van mijn favoriete restaurants. Keuken is zonder meer uitstekend, bediening altijd enthousiast en het decor maakt dat je je in Canada waant.
Jhp V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Inrichting rommelig. Leuk thema, maar van allerlei prullaria aanwezig. Stoffig imago
Zeger V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer goed restaurant met top bediening.
Lekker eten van leuke recepten.
wij waren met 4 personen en waren verrast door het lekkere warme brood met frisse saus en de hoeveel heid niet temin maar alles was top
Zeger V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Erg leuk Restaurant met lekker eten van mooie recepten.
Bediening zeer gastvrij en geintreseerd in hun werk kortom top!
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Afgelopen week prima gegeten bij Mondani. Heerlijke zalm .We kregen nog tips over een ander hotel, alleen jammer dat er zo weinig mensen waren. absoluut een aanrader!!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Uiterst vriendelijk. Verrassende sfeer.
Yolanda G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was erg gezellig en een hele leuke Valentijnsavond gehad.
Jolien M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben afgelopen dinsdag een geweldige avond met het gezin gehad. De kinderen voelden zich helemaal op hun gemak en kregen veel aandacht van het personeel, waardoor wij als ouders ook quality time konden beleven en genieten van het eten. Het voelde als een huiskamer met overal typische Canadese spullen, zoals berenvellen, elandgeweien, indianentooien. Je kunt de avond gezellig beginnen met een borrel op de banken bij de open haard.
Zelden of nooit hebben we ons in een restaurant zo gastvrij benaderd gevoeld door de gastvrouw; Nederland en haar restaurants kunnen wat leren van dat Noord-Amerikaanse cultuurelement.
Het menu is exotisch met eland, buffel, Canadees hert, etcetera. We hebben heerlijk gegeten: het vlees was perfect gegaard, verrukkelijke bijgerechten van hartige aardappeltjes, mashed potatoes tot zoete peertjes. Wijn die goed bij de gerechten paste. En een heerlijk nagerecht. Kortom, echt een aanrader als je met het gezin een geweldige avond wilt beleven waar je nog vaak met plezier aan terugdenkt!
Arma L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer hartelijk ontvangst, Gezellige inrichting, Lekker eten.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Dit restaurant stond lang op mijn to visit lijst. Schitterende en gezellige entree, maar de verrassing kwam binnen. We keken onze ogen uit, alles klopt gewoon. Drukke inrichting en alles staat vol, maar dat past daar ook. We bleven dingen ontdekken. Eten was lekker, beetje wat zoetig, je krijgt genoeg. Eigenaresse erg hartelijk, waardoor je je zeer welkom voelde. Enig minpuntje: het was niet druk, maar toch werden we weinig aan tafel bezocht, waardoor ik geen 2e drankje kon bestellen. Uitstekende plek en zeker nog een bezoek waard!
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vorige week weer even geweest uiteraard weer hartelijk ontvangst van Yvonne de eigenaresse . Lekker gegeten en ruim voldoende , lekker glaasje whiskey na het eten. 3 gangen gegeten voor een prima prijs
Mirella M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Teleurgesteld! De eigenaresse was erg overenthousiast luidruchtig. Prijs/kwaliteit verhouding viel erg tegen. Tafels te vol met 'gezellige' prullaria. Onhandig als je eet.