Mondaine

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 19:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 19:00
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Wat een leuk zaakje! Beneden lijkt het klein, maar boven is nog een hele loungeruimte. Naast de gebruikelijke koffievariaties zijn hier ook heel veel chai thee variaties. Wij namen een chai thee met melk en een warme chocolademelk met slagroom. Heerlijke taartjes en diverse kleuren makronen in de vitrine. Wij kozen de wortelcake. Heerlijk, en niet te zoet. Het is open tot 19 uur.
Nicomia .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
De cupcakes en cakes zijn echt geweldig! Ik sprak met de bediende en zij vertelde mij dat ze worden gemaakt door een Amerikaanse; vandaar dat ze zo goed zijn!! In nederland is de kwaliteit gewoon echt niet hetzelfde. Vooral de creamcheese frosting is echt zoals in Amerika. Ik zou zeker de red velvet cake proberen. De appelbundcake is ook goed en de koffie is van Buscaglione. Ik haal mijn cupcakes, cakes en koffie dus op dit adres
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Als ik zin heb in iets zoets, wip ik hier even binnen. De taartjes zijn hier echt een feest. De cupcakes zijn erg lekker, maar meestal bezwijk ik voor de brownie met walnoten en caramel, echt een traktatie!