Mona's

Meer informatie over restaurant Mona's

6,3
6,4
7,1

Jouw recensie over het restaurant Mona's

Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten , en aardige bediening super
Louisa D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mijn man kreeg een verkeerd gerecht, Hij bestelde een wildstoofpotje en kreeg een entrecote met champignons. Hij zou alsnog zijn wildstoofpotje krijgen maar pech.....de serveerster kwam vertellen dat het stoofpotje op was. Het was toen half zeven....! Toen alnog de entrecote maar genomen...want wachten op een ander wildgerecht zou betekenen dat de een zat te eten en de ander niet. Vervolgens het dessert viel ook enorm tegen. Vruchtensorbet met vers fruit....dit betekende een half limonadeglas met cassis waarin enkele druiven zaten. 1 bolletje ijs met een lading slagroom. Omdat de kaart ook al jaren hetzelfde is hebben we besloten hier niet meer naartoe te gaan. Inrichting is ook slecht. oude stoelen, krappe zitplaats en donker.. nee..helaas!
riette .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij kwamen hier afgelopen week bij toeval terecht en hebben heeeerlijk gegeten. We hadden onze zinnen gezet op een gerecht dat niet meer op de kaart stond maar nog wel op de website en dit werd na enig overleg, zonder problemen alsnog voor ons bereid! Top! Bediening ook hartelijk en voorkomend! Kortom, gaan er snel weer terug!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij, mijn vrouw en ikzelf, hebben hier heerlijk gegeten.

Als voorafje had ik een fijne carpaccio met heerlijke oude kaas en dito pesto. Mijn vrouw had een visfestijn en ook deze was lekker, al had een sausje volgens haar niet misstaan.

Het hoofdgerecht bestond voor mij uit lamshaasjes met rode wijnsaus. Mijn vrouw koos voor de spareribs.
Wat mijn bord betreft was dit een ruim portie met vier haasjes en ook lekker veel saus. Van de haasjes waren niet alle vetrandjes afgesneden. Dit is persoonlijk, maar ik vond het heerlijk. Ook de spareribs waren van prima kwaliteit en goed mals.

Als toetje hebben wij beiden een huisgemaakte chocolademousse gegeten. Ook dit was weer een ruim portie en ook nu was de kwaliteit weer erg goed.

Het enige minpuntje was de bediening. Bij het afruimen van het voorgerecht, bestelde ik twee drankjes. Toen wij deze halverwege het hoofdgerecht nog niet hadden gekregen, heb ik toch eens een andere ober aangesproken. Zoiets kan gebeuren en ik wil er ook zeker niet te zwaar aan tillen, maar aangezien ik heb gezien dat er meer klachten over de bediening zijn, lijkt er toch een soort van patroon in te zitten. Dit lijkt mij derhalve een aandachtspunt voor het restaurant.

Maar al met al zeer tevreden. We komen zeker nog eens terug.
Niico W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vandaag daar spontaan lunch gebruikt. Nou, dat viel tegen. De kok kwam mijn uitsmijter brengen en ik zag dat hij zijn handen al 6 weken niet meer in de buurt van een kraan heeft gehad. De uitsmijter was niet gaar, de rucola sla die erbij geserveerd werd zou vorige week lekker knapperig geweest zijn. De carpaccio op het broodje van mijn vrouw heeft al wel een weekeinde buiten de koelkast gelegen.
Geen aanrader!!
lingeworld .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vorige week hier wezen eten......nooit meer dus.
Vroeger was dit een goed lopende zaak met mensen die verstand hadden van hoe het kan en moet.
Nu tegenwoordig een drie gangen menu voor 14,95 ..... had je gedacht dit stelde niets voor, wat we evt zouden lusten moesten we er maar een paar euro's bijbetalen.
Uiteindelijk toch nog veel te duur gegeten voor het geen dat we hebben gekregen.
Dan ook de chef en/of eigenaar wat gaat deze in een overspannen toestand tekeer tegen zijn personeel.... hier zou je toch niet willen of kunnen werken.
Wij voelden ons hier dus zeker niet op ons gemak en wensen de eigenaar hiervan veel succes en wijsheid toe.
Jessica N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mona's is Mona's niet meer.... Voorheen kwamen wij hier graag, dus ook vanavond kozen we voor dit restaurant. Echter, dit was de laatste keer. De koude voorgerechten waren goed, maar de hoofdgerechten lieten zeer te wensen over. De varkenshaas was smakeloos en had nauuwelijks de pan gezien, om nog maar niet te spreken over de champignonroomsaus waar geen champignon in te bekennen was en een chemisch smaakje had. De entrecote idem dito...smakeloos. Alleen de gamba's waren goed op smaak. Toen de ober vroeg of alles naar wens was en ik eerlijk mijn mening gaf, was zijn antwoord: "ik geef het aan de keuken door." Vervolgens werd er geen aktie ondernomen, nog niet een kopje koffie van het huis! Ook de keukenbrigade liet te wensen over; geen uniforme kokskleding en koks die regelmatig de zaak in liepen en erg amicaal deden met (waarschijnlijk) bekenden, erg storend. Conclusie: voor deze familie dus geen Mona's meer.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Nooit meer! We hebben hier gegeten met een social deal bon. Eten was niet lekker. Saté van varkenshaas met stukken vet!!! Friet bakken lukt hier ook niet. En al was het eten goed geweest waren we nog met honger weggegaan. Echt te weinig eten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Trage onvriendelijke bediening, De varkenshaas wa's koud en vriendin had een haar in d'r eten. Geen excuus of compensa
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ooit vond ik dit een toptent, maar de kwaliteit lijkt behoorlijk achteruit te gaan. Er wordt veel geld gevraagd voor zeer simpele gerechten. Bediening is erg joviaal. Ook tegen mensen die daar niet op zitten te wachten. Bediening kan wel erg goed met kinderen omgaan. Mijn kinderen mochten zelfs een kijkje in de keuken nemen en daar hun eigen ijsje maken!

Tips:
Als mensen spareribs of gamba's bestellen, geef er dan gelijk ook wat doekjes bij om de handen schoon te maken.
Vertel iets over de gerechten die je serveert, laat zien dat je kennis van zaken hebt.
De groente die geserveerd wordt als bijgerecht is steeds hetzelfde. Een beetje variatie kan vast geen kwaad.

Het smaakte allemaal prima, maar voor deze prijs verwacht ik ook een topservice.
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het voorgerecht werd opgediend op vuil servies. De groentensoep was zonder smaak en met rauwe groeten. Het hoofdgerecht werd geserveerd op een broodplank waar een nare geur vanaf kwam en het bijgerecht zat wederom op een vies bordje. Mijn partner en ik waren uit gegeten maar de kinderen waren nog niet zo ver. De jongen van de bediening wilde de borden wegpakken terwijl de kinderen nog aan het eten waren. Hij dacht dat de kinderen ook wel klaar zouden zijn omdat wij klaar waren. Als dessert had ik gekozen voor de pudding. Ik kreeg een bord met daarop drie schijven met bevroren pudding. Omdat we nu meedere keren geklaagd hadden over diverse dingen ben ik maar met de bevroren pudding naar de keuken gelopen om aan te geven dat de pudding bevroren was. Een van de koks zei lachend tegen de andere kok dat de pudding bevroren was. Ik heb aangegeven dat ik dit alles geen stijl vind en hier van baalde. Ik heb niet eens een fatsoenlijk excuus gekregen. Dit was de laatste keer dat wij naar Mona's zijn geweest.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voorgerecht te lang in de oven gestaan, de kaascwas verbrand.
Mixed grill was niet gegrilld...4 kleine stukjes lauw opgewarmd vlees, waar je €5 voor moest bij betalen.
Frites te hard gebakken!
Smakeloos half gesmolten ijs, met in verhouding veel te veel vette slagroom!
Kortom NOOIT MEER,
Mqwerty .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Duurde allemaal vreeeselijk lang..
Na 1,5 uur pas voorgerecht op tafel.
Slechte organisatie , personeel rent nerveus van hot naar haar.
4 mini stukjes vettig vlees moest doorgaan voor mixed grill, onder de maat! Voor de mixed grill werd (social deal) werd wel €5 toeslag gevraagd..

Hier komen wij niet meer terug
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Geweldige tent met een hele leuke en zeer aparte sfeer. Grote rookruimte zo fantastisch ingericht. Er wordt aan alles en iedereen gedacht. Ook personeel is leuk. Goed eten, geweldige sfeer. Ik vind . Zeer aan te bevelen als je van een keer een andere beleving houdt. Menu's zijn redelijk regulier maar superlekker en de gevulde champignons als voorgerecht zijn lekker. Gewoon een keer doen.
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij komen hier regelmatig en vinden dat de spare- ribs hier het aller lekkerste zijn. Heerlijk gewoon zoonlief van 15 jaar eet zijn vingers erbij op. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. De bediening is erg vriendelijk kortom we komen hier steeds graag terug.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Zoals gezegd 2e bezoek in 2 weken, wederom lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Goede kwaliteit en vriendelijk personeel.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Geweldig. Stampvol en toch een plaatsje voor twee! Snelle, zeer vriendelijke bediening en een goede maaltijd. Stijlvol en toch niet 'overdone' geserveerd. Kwaliteit en service staan voorop. Een goed adres tussen Elst en Nijmegen!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bij aankomst werden we redelijk snel geholpen.
Ook de voorgerechten waren redelijk snel klaar zoals we gewend waren in dit restaurant.
Mijn tafelpartner bestelde als hoofdgerecht de wild stoofpot en ik de Spare-ribs.
De spare-ribs waren redelijk te eten, iets aan de taaie kant maar kon er mee door.
Helaas gold dat niet voor het wildstoofpotje
Mijn tafelpartner vond hier twee haren in.
Deze waren afkomstig van het wild wat er in verwerkt zat. Dit Kon je namelijk zien door de dikte van de haren.
Toen ik de bediening hier op attendeerde werd het bakje met stoof weggehaald en een nieuwe gebracht. Dit duurde overigens zo lang dat mijn eten al redelijk koud was geworden.
Eenmaal het bakje met stoofvlees terug gekregen bleek dit gewoon het zelfde bakje te zijn ook dit was herkenbaar aan de barst in het bakje. Toch besloten om een hapje te nemen kwamen we weer haren tegen.
We hebben toen maar besloten om af te rekenen en ergens anders te gaan eten.
Het hoofdgerecht werd wel van de rekening gehaald maar een echte excuses van de biedingen hebben we nooit gehad.
Nog netjes een brief gestuurd aan de eigenaar met ons verhaal.
Zijn reactie was dat hun eten altijd gecontroleerd worden zowel door de koks als door bureau de Wit. En dus ook niet geloofde dat er haren in zaten.
Hierbij wel een tegoed Bon gekregen maar ja....... wij komen hier nooit maar. Bah.
Illy90 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Diverse malen bij Mona's a la carte gegeten. Altijd erg goed. Voldoende bijgerechten naast hoofdgerecht. Drukke inrichting, maar men kan ook rustig eten in de voorkamer. Deze kamer oogt wat rustiger en is afgescheiden van de rest van het restaurant. Ik zou Mona's van harte aanbevelen.
Voorntje .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij komen al jaren bij Mona's. Met de menukaart die ze hebben en de elke maand wisselende specialiteitenkaart, verveelt het nooit. Ik geloof dat we bijne elke maand wel een keer hier gaan eten. Het ontvangst was de afgelopen keer weer hartelijk en het eten was zoals het altijd is, super gerechten voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij zullen hier nog veel vaker te vinden zijn!