Mona's

6,4
Kan beter
Jessica N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mona's is Mona's niet meer.... Voorheen kwamen wij hier graag, dus ook vanavond kozen we voor dit restaurant. Echter, dit was de laatste keer. De koude voorgerechten waren goed, maar de hoofdgerechten lieten zeer te wensen over. De varkenshaas was smakeloos en had nauuwelijks de pan gezien, om nog maar niet te spreken over de champignonroomsaus waar geen champignon in te bekennen was en een chemisch smaakje had. De entrecote idem dito...smakeloos. Alleen de gamba's waren goed op smaak. Toen de ober vroeg of alles naar wens was en ik eerlijk mijn mening gaf, was zijn antwoord: "ik geef het aan de keuken door." Vervolgens werd er geen aktie ondernomen, nog niet een kopje koffie van het huis! Ook de keukenbrigade liet te wensen over; geen uniforme kokskleding en koks die regelmatig de zaak in liepen en erg amicaal deden met (waarschijnlijk) bekenden, erg storend. Conclusie: voor deze familie dus geen Mona's meer.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Nooit meer! We hebben hier gegeten met een social deal bon. Eten was niet lekker. Saté van varkenshaas met stukken vet!!! Friet bakken lukt hier ook niet. En al was het eten goed geweest waren we nog met honger weggegaan. Echt te weinig eten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Trage onvriendelijke bediening, De varkenshaas wa's koud en vriendin had een haar in d'r eten. Geen excuus of compensa
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ooit vond ik dit een toptent, maar de kwaliteit lijkt behoorlijk achteruit te gaan. Er wordt veel geld gevraagd voor zeer simpele gerechten. Bediening is erg joviaal. Ook tegen mensen die daar niet op zitten te wachten. Bediening kan wel erg goed met kinderen omgaan. Mijn kinderen mochten zelfs een kijkje in de keuken nemen en daar hun eigen ijsje maken!

Tips:
Als mensen spareribs of gamba's bestellen, geef er dan gelijk ook wat doekjes bij om de handen schoon te maken.
Vertel iets over de gerechten die je serveert, laat zien dat je kennis van zaken hebt.
De groente die geserveerd wordt als bijgerecht is steeds hetzelfde. Een beetje variatie kan vast geen kwaad.

Het smaakte allemaal prima, maar voor deze prijs verwacht ik ook een topservice.
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het voorgerecht werd opgediend op vuil servies. De groentensoep was zonder smaak en met rauwe groeten. Het hoofdgerecht werd geserveerd op een broodplank waar een nare geur vanaf kwam en het bijgerecht zat wederom op een vies bordje. Mijn partner en ik waren uit gegeten maar de kinderen waren nog niet zo ver. De jongen van de bediening wilde de borden wegpakken terwijl de kinderen nog aan het eten waren. Hij dacht dat de kinderen ook wel klaar zouden zijn omdat wij klaar waren. Als dessert had ik gekozen voor de pudding. Ik kreeg een bord met daarop drie schijven met bevroren pudding. Omdat we nu meedere keren geklaagd hadden over diverse dingen ben ik maar met de bevroren pudding naar de keuken gelopen om aan te geven dat de pudding bevroren was. Een van de koks zei lachend tegen de andere kok dat de pudding bevroren was. Ik heb aangegeven dat ik dit alles geen stijl vind en hier van baalde. Ik heb niet eens een fatsoenlijk excuus gekregen. Dit was de laatste keer dat wij naar Mona's zijn geweest.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voorgerecht te lang in de oven gestaan, de kaascwas verbrand.
Mixed grill was niet gegrilld...4 kleine stukjes lauw opgewarmd vlees, waar je €5 voor moest bij betalen.
Frites te hard gebakken!
Smakeloos half gesmolten ijs, met in verhouding veel te veel vette slagroom!
Kortom NOOIT MEER,
Mqwerty .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Duurde allemaal vreeeselijk lang..
Na 1,5 uur pas voorgerecht op tafel.
Slechte organisatie , personeel rent nerveus van hot naar haar.
4 mini stukjes vettig vlees moest doorgaan voor mixed grill, onder de maat! Voor de mixed grill werd (social deal) werd wel €5 toeslag gevraagd..

Hier komen wij niet meer terug
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Geweldige tent met een hele leuke en zeer aparte sfeer. Grote rookruimte zo fantastisch ingericht. Er wordt aan alles en iedereen gedacht. Ook personeel is leuk. Goed eten, geweldige sfeer. Ik vind . Zeer aan te bevelen als je van een keer een andere beleving houdt. Menu's zijn redelijk regulier maar superlekker en de gevulde champignons als voorgerecht zijn lekker. Gewoon een keer doen.
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij komen hier regelmatig en vinden dat de spare- ribs hier het aller lekkerste zijn. Heerlijk gewoon zoonlief van 15 jaar eet zijn vingers erbij op. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. De bediening is erg vriendelijk kortom we komen hier steeds graag terug.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Zoals gezegd 2e bezoek in 2 weken, wederom lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Goede kwaliteit en vriendelijk personeel.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Geweldig. Stampvol en toch een plaatsje voor twee! Snelle, zeer vriendelijke bediening en een goede maaltijd. Stijlvol en toch niet 'overdone' geserveerd. Kwaliteit en service staan voorop. Een goed adres tussen Elst en Nijmegen!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bij aankomst werden we redelijk snel geholpen.
Ook de voorgerechten waren redelijk snel klaar zoals we gewend waren in dit restaurant.
Mijn tafelpartner bestelde als hoofdgerecht de wild stoofpot en ik de Spare-ribs.
De spare-ribs waren redelijk te eten, iets aan de taaie kant maar kon er mee door.
Helaas gold dat niet voor het wildstoofpotje
Mijn tafelpartner vond hier twee haren in.
Deze waren afkomstig van het wild wat er in verwerkt zat. Dit Kon je namelijk zien door de dikte van de haren.
Toen ik de bediening hier op attendeerde werd het bakje met stoof weggehaald en een nieuwe gebracht. Dit duurde overigens zo lang dat mijn eten al redelijk koud was geworden.
Eenmaal het bakje met stoofvlees terug gekregen bleek dit gewoon het zelfde bakje te zijn ook dit was herkenbaar aan de barst in het bakje. Toch besloten om een hapje te nemen kwamen we weer haren tegen.
We hebben toen maar besloten om af te rekenen en ergens anders te gaan eten.
Het hoofdgerecht werd wel van de rekening gehaald maar een echte excuses van de biedingen hebben we nooit gehad.
Nog netjes een brief gestuurd aan de eigenaar met ons verhaal.
Zijn reactie was dat hun eten altijd gecontroleerd worden zowel door de koks als door bureau de Wit. En dus ook niet geloofde dat er haren in zaten.
Hierbij wel een tegoed Bon gekregen maar ja....... wij komen hier nooit maar. Bah.
Illy90 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Diverse malen bij Mona's a la carte gegeten. Altijd erg goed. Voldoende bijgerechten naast hoofdgerecht. Drukke inrichting, maar men kan ook rustig eten in de voorkamer. Deze kamer oogt wat rustiger en is afgescheiden van de rest van het restaurant. Ik zou Mona's van harte aanbevelen.
Voorntje .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij komen al jaren bij Mona's. Met de menukaart die ze hebben en de elke maand wisselende specialiteitenkaart, verveelt het nooit. Ik geloof dat we bijne elke maand wel een keer hier gaan eten. Het ontvangst was de afgelopen keer weer hartelijk en het eten was zoals het altijd is, super gerechten voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij zullen hier nog veel vaker te vinden zijn!
jammerdan .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Geweldige tent met een hele leuke en zeer aparte sfeer. Grote rookruimte zo fantastisch ingericht. Er wordt aan alles en iedereen gedacht. Ook personeel is leuk. Goed eten, geweldige sfeer. Ik vind Mona super! Ik eet veel buiten de deur en af en toe bij Mona (paar keer per jaar). Zeer aan te bevelen als je van iets anders houdt. Menu's zijn redelijk regulier (maar superlekker) en de gevulde champignons als voorgerecht zijn lekkerrrrr.
Jim G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Mona's is een bijzonder en eigenwijs restaurant, het heeft een drukke inrichting waar je echt van moet houden.
Ik heb Hier meer dan goed gegeten, echt heel lekker en van goed formaat complimenten voor de keuken.
De bediening was helaas wat minder tot ronduit slecht, dit maakt het eten bij Mona's een stuk minder leuk. Zonde natuurlijk! De bediening communiceerde totaal niet met elkaar het kwam zelfs zover dat we de borden van het vorige gerecht nog op tafel hadden staan en ze de volgende gang kwamen brengen. Waarbij doodleuk werd gezegt: wilt u even uw bord optillen? Zit je dan met een bord in je handen.
Mocht de kwaliteit van de bediening in de toekomst verbeteren dan kom ik zeker terug.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Gezellige knusse tent met een ongedwongen sfeer. Je krijgt meer dan genoeg. In de zomer kun je er heerlijk in de tuin eten. Een aanrader is de tournedos a la Pim!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Onderweg naar Groesbeek in een impuls voor de lunch geparkeerd bij Mona's Eet & Drink Festijn.
Binnen is het een gezellige ouderwetse bende, echt zo'n authentiek dorps restaurantje in een wat sleets aandoend pand. We zitten naast een afbladderend raamkozijn, geflankeerd door een krijtbord met goudgeschilderde purschuimen omlijsting en we worden aangestaard door twee dikke engeltjes die prominent tegenover ons aan de wand hangen.
De koffie en de thee zijn prima, de clubsandwich waar ik me aan waag op zich ook wel. Het formaat is echter wat aan de minimale kant met drie casino-boterhammetjes. De vulling is echter weer prima.
Men serveert de clubsandwich hier met een handjevol naturel-chips. Deze combinatie is best wel 'spannend', maar dan moet je niet de chips nemen die van gisteravond zijn overgebleven.
De prijs is 'marktconform', daar kan je niets van zeggen. Maar om nu te zeggen dat dit het culinaire hoogtepunt van de dag is geworden... nee...
silliwatta .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Wij hebben gisteren 22/11 met vrienden bij mona's gegeten.
Niks gemerkt van alle slechte recensies hieronder. We hebben heerlijk gegeten, het personeel was vriendelijk en de porties zeer ruim.
De Tournedos a la Pim viel heel erg in de smaak. Ook de bijgerechten waren heerlijk.
Er is al een ruime keuze aan wild!

Al met al echt een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gegeten met een groep dames. Proeverij van vlees en vis arrangement. Eten was best smakelijk, warm genoeg en voldoende op het bord. Complimenten voor de koks!
Echter nog nooit zo'n slechte bediening meegemaakt! Onprofessionele benadering. Wanneer er iemand kwam was het telkens een ander die geen idee had of en wat er al was opgenomen. Ging met elkaar in discussie over gang van zaken. Onvoldoende aandacht voor ons met bijschenken van de drank en geen aanvulling van bijgerechten. Grootste ergernis was dat de borden niet werden niet uitgehaald terwijl nieuwe gerechten werden ingezet. Bakjes water met citroen waar om werd gevraagd na eten van Gamba's en Spareribs zijn nooit gekomen. Aantal zuchtende en onvriendelijke bediening. Leek er op dat ze de drukte niet aankonden en te jong onopgeleid personeel hadden lopen. Drankbestellingen werden vergeten. Ik vond het treurig. Met als klapper van de avond de opmerking aan het einde van de avond: (hangend en zuchtend op een stoelleuning) "Willen jullie nog wa of eh????
Ik ga er niet meer heen. Respecloos to de keuken die smakelijk kunnen koken!!