Mona Lisa Ristorante Pizzeria

Houtmanstraat 37 1972 EE IJmuiden Nederland Kaart

Over restaurant Mona Lisa Ristorante Pizzeria

Italie in elke vorm

Mona Lisa valt al op door de leuke witte klaptafeltjes buiten. De gehele sfeer is fijn en informeel; het personeel is altijd in voor een praatje. Italiaanse toppers vullen het uitgebreide menu, en op Valentijnsdag worden de pizza's in hartvorm gemaakt. Als je liever thuisblijft, komt er gewoon een pizza of pasta naar je toe!

Meer informatie over restaurant Mona Lisa Ristorante Pizzeria

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Nella B. Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gisteren hier heerlijk gegeten. Het was bloedjeheet, dus geen probleem om met de wijn na het eten even buiten te zitten.

Aanrader!
Maarten V. Fijnproever (3 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Oubollig decor.
Pizza zeer matig. Randen karton-achtig. Wijn smakeloos en veel te koud. Tiramisu was grotendeels bevroren (!). Werd nadien even opgewarmd, maar nog steeds deels bevroren. In een restaurant verwacht je verse spullen en zelfgemaakt en niet ingevroren fabriekstroep. Hier gaan we dus niet meer naar toe.
Dagny . Fijnproever (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Heerlijk eten, veel keus en goede bediening. Kleinschalig restaurant met veel aandacht voor de klant. Personeel is altijd in voor een praatje. Gisteren werden we herkend van een kaar geleden, inclusief woonplaats. Knap! Eten wordt met zorg bereid, met verse producten. Eigenaresse en personeel werken met passie. Aanrader!