Mon Plat du Jour - Amsterdam

Daniël Stalpertstraat 61I 1072 XB Amsterdam Nederland Kaart
31-203379853

Over restaurant Mon Plat du Jour - Amsterdam

Verfrissend duurzaam

Een nieuwe kijk op uiteten! Door de vaste menukeuze per dag, bestaande uit een entrée du chef, een vis– of vlees hoofdgerecht en keuze uit twee toetjes, eet je op een zeer duurzame en sociale manier. De gerechten zijn traditioneel van aard en komen uit Zuid Europa waar de chefs ook geleefd hebben. Deel hier je verhalen en drink, tegen kurkengeld, je eigen fles wijn.

Meer informatie over restaurant Mon Plat du Jour - Amsterdam

Erg rustig
Erg kort
Atie T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heel vriendelijke bediening, heerlijk eten. Een aanrader!!!
Reneekuijper .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker eten zonder poespas voor een superprijsje. We hadden portugese bacalhau en lamsbout; beide gerechten smakelijk en flinke porties. De wijn erbij was prima.
Het voorgerecht zag er goed uit, alleen de spinazietrifle had iets meer op temperatuur gemogen, was iets te koud geserveerd, jammer want de smaak was goed.
Het toetje hebben we niet meer genomen, maar ze hebben voor de liefhebbers ook een kaasplankje. Doen we volgende keer.
Leuke professionele bediening. Het hele concept is goed bedacht. Wij komen zeker terug.
D.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Zowel de entrecote als de papillotte met zalm en pasta waren erg smakelijk! Volledig menu voor twee met alles erop en eraan voor € 50 is natuurlijk top.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Fijn nieuw zaakje om de hoek: ideaal als je geen zin hebt om te koken of laat thuis bent.
Voor het geld hoef je het niet te laten: € 8,50 voor een hoofdgerecht en € 3,50 voor voorgerecht of toet.Alles goed op smaak, klassieke Zuid Europese gerechten die je nog maar weinig tegenkomt in restaurants.Leuke vlotte bediening en de witte huiswijn was prima.Raar dat het zo stil was: dit concept verdient het vol te zitten: wij gaan vaker komen!
Test T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Op de website van dit aardige eethuisje staat alles wat u moet weten over het concept
Mon Plat du Jour. Anders dan anders en heel anders dan ik in eerste instantie dacht.
Geen slecht idee. Ik at er een entree van de chef. Soepje en wat pate 3.50 euro.
Boeuf Stroganoff met rijst 8.50 euro en een Pudim Flan 3,50. Beetje brood 1,50.
Fles Portugese wijn 13,00. Deze had een pietsie stalsmaak waar ik persoonlijk niet zo gek op ben.
Maar wat wil je voor 13 euro. Het leuke is dat je ook je eigen wijn mee kunt nemen.
Daar wordt dan 8,50 euro kurkengeld voor gerekend. De 3 gerechten hebben mij goed gesmaakt.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon smakelijk eten zonder poeha. Het eten wordt volgens mij elders klaargemaakt en de heren in de keuken maken het af. Dus geen
a la minute in de keuken. Mon Plat du Jour is nog niet ontdekt. De sfeer was prettig. De tafels
niet te dicht op elkaar. Het is te hopen dat dit concept ook in De Pijp werkt.