Momoya

Venloseweg 2 6041 BX Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Momoya

Abdoel K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Hoewel het eten goed was, was de bediening bijzonder slecht.
-tot 6x toe he verkeerde gerecht geserveerd,
-borden met gerechten al weggehaald terwijl je nog aan het eten bent,
-15 mnuten wachten tussen twee gangen,
-afwezige, bot en onvriendelijke bedening,
-zitplaats op koude, tochtige plek waar je zo krap zit dat het pijn aan de benen/voeten doet omdat je ze niet kwijt kan, op verzoek ook geen andere lek, terwijl er ruimte zat was...
Eens en nooit meer!
Ligging aan een verkeeslicht op de hoek van een drkke verkeersader.
Andre-anita .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij hebben hier prima gegeten en vinden dan vooral de inktvisjes en crabkoekjes en natuurlijk de sushi erg lekker. Bediening gaat erg snel ook als het druk is. Vriendelijke bediening die met je mee denkt en ook nieuwe gerechten laat uit proberen. Wij zijn hier al vaker geweest en rijden hiervoor 40 minuten maar het is zeker de moeite waard.
Marc256 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
We waren met een gezelschap van vier, all-you-can-eat op een doordeweekse dag. Lekker buiten (al is het dicht bij de straat). De bediening (eigenaresse?) was buitengewoon vriendelijk. Ik heb, op mijn gemak, alles kunnen bestellen wat ik wilde en het was allemaal even lekker. Mijn favoriet is de inktvis (ik heb er zes gehad), al zou ik de saus liever apart geserveerd zien.

Door de drank is de rekening nog wat opgelopen maar uiteindelijk heb ik heerlijk gegeten in een ontspannen en prettige atmosfeer. Wat mij betreft een aanrader.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
het eten was flauw van smaak. wij waren de enige gasten dus absoluut niet gezellig en de bediening van constant afwezig. We wilden drinken bestellen maar er was niemand.
we hadden een social deal maar bij aankomst bleek dat je die lunchbox altijd voor de aanbiedingsprijs kon eten dus niets aanbieding. Daarbij de ""originele"" prijs volgens de actie van 21 euro zou ook absurd zijn geweest voor deze hap. kortom eens maar nooit meer en er zijn diverse veel betere japanse restaurands in de buurt.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Met Groupon een 6-gangenmenu voor een schappelijke prijs. Het is geen supergezellig restaurant. Op zaterdagmiddag zal dat een ander beeld geven dan in de avond. De bediening is attent en komt regelmatig polsen of alles naar wens is.

Een zeer gevarieerd menu met verrassende zaken. Het ijs (veelal goedkoop) was heerlijk. Prijs combinatie meer dan waard. Mooi mooi ja...Momoya
Johnny M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Gewoon lekker sushi eten. We eten regelmatig sushi, maar hier waren we nog niet geweest. De kaart komt overeen met alle andere japans restaurants en biedt weinig vernieuwing. De kwaliteit van de gerechten waren redelijk en de bediening en uitstraling van het restaurant passen in het plaatje. Gelukkig was de unagi net vers gemaakt en waren ze nog lekker warm.
Evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Na een dagje winkelen in Roermond zochten we een een eetgelegenheid die nog open was (ivm WK voetbal). We kwamen langs Momoya, wat er zeer aantrekkelijk uit zag door het terras en vele gasten binnen. We werden met open armen ontvangen en kregen een mooi plekje aan het raam. Desondanks ze maar met 2 personen in de zaak stonden, werden we ongelofelijk snel geserveerd met heerlijke gerechten. Op de gerechten valt absoluut niets aan te merken. Wij komen hier zeker terug mochten we in de buurt zijn!
Sandra En Karel T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
superheerlijk eten...niks van te zeggen...hele warme sfeer in restaurant..en bediening super!!! echt een aanrader...heb ook al gebruik gemaakt van het bezorgen ook hierop absoluut geen commentaar gewoon super!! momoya is gewoon beste sushi restaurant.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Heerlijke sushi en andere hapjes en super vriendelijk personeel... Als extra ook nog een spaarsysteem voor een keer gratis eten... Zeker een aanrader...!
Bribo .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Van de inrichting moet het restaurant het niet hebben, maar dat maakt het eten en supervriendelijke personeel meer dan goed.
Lekkere sushi gegeten en andere japanse hapjes.
Cb_r .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
lekkere sushi, ook lekkere warme gerechtjes .
ook sushi afhalen mogelijk .
leuk restaurant met een japanse sfeer.
een aanrader!