MOMO Restaurant, Bar & Lounge

- Diner 18:0

7,2
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het concept dat je na 2 uur weer weg moet zijn zou ik eerder verwachten in een 'all you can eat' gelegenheid. Het komt m.i. erg ongastvrij over. Het eten was SUPER maar bij het per ongeluk omstoten van een drankje hoort een serveerster de klant niet de evil look te geven en vervolgens volkomen te negeren als die excuses aanbiedt. Ik zou als eigenaar zo nu en dan een mystery guest in zetten om te blijven monitoren of het personeel zich professioneel blijft opstellen, het is zonde als een klant door de houding van 1 persoon in de toekomst weg blijft.
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Lekker gegeten, Goed ambiance.
Vrij druk vanwege een vrijdag maar het was gezellig druk!
Het bedienend personeel kon iets vriendelijker zijn maar qua kennis zat het dik in orde.
Ik kom hier zeker nog eens terug!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vandaag 4 december hier geluncht. Van de kleine gerechten kaart besteld en wederom (dit is voor ons de 4e keer) erg goed. Verfijnde smaken en mooi opgemaakte gerechten. Zeer attent personeel, goede uitleg over de gerechten. We komen zeker nog eens terug
Jofie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Woensdag 17 november was ik uitgenodigd door mijn collega Johan en zijn vrouw om hier te dineren. Een mooie locatie in Amsterdam-Zuid. Een bijzonder en sfeervol restaurant. Uitstekende gerechten, heerlijk van smaak vergelijkbaar met een Japans restaurant in Rotterdam. De heerlijk kleine gerechtjes zorgden ervoor dat je een avondvullend dinerprogramma hebt waarbij je allerlei uitlopende smaken kunt uitproberen. Een lust voor het oog en super van samenstelling en smaak. Tussendoor heerlijk wijn gedronken en volop de gelegenheid gehad om met elkaar te praten over allerhande zaken die ons bezighouden. Het was fantastisch en heel erg gezellig. Johan /Karin bedankt voor de uitnodiging, de keuze van het restaurant was top, het eten was heerlijk en de sfeer optimaal. Weg gaan hier snel nog een keer dineren op mijn kosten.!
Mikespanjaard S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
ongedwongen zfeer in deze hippe tent vlak hij de PC. Ze hebben lekkere fusion hapjes zoals peking eend en super lekkere loempiaatjes. Momo is echt een avondje uit.
dirk G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Bijzonder lekker gegeten hier! Wij hadden beide de kreeft en die was erg smaakvol! Cocktails waren ook heerlijk. Ons zie je snel terug
Maikel K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Momo, een fijn restaurant met mooie gerechten. Ik ben hier meerdere malen geweest en mijn voorkeur gaat uit naar een lunch bij momo ipv een diner. In de avonden is het restaurant zo vol dat het personeel amper tijd heeft om je gerechten uit te leggen. Wij hadden een specialiteiten menu besteld, maar het personeel kon weinig vertellen over het eten. Tijdens de lunches die ik heb gehad bij momo is er altijd uitstekende service geweest. Jammer dat er zo'n groot contrast is.
Miquela1982 D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Ik hou van hippe zaken en Momo is daar zeker 1 van, het eten is goed maar nergens echt heel spannend helaas, beetje Aziatische twist maar daar blijft het dan bij. Wel een hele mooie zaak en gezellig, alleen mag de bediening wel af en toe wat sneller.
A_Albers .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Helaas helaas helaas, Ik had me zo verheugd op een smaakvolle avond, echter was dit niet het geval. Het is vanzelfsprekend dat de sushi oke was. Echter de kreeft die ik besteld had viel zo zwaar tegen. En behoort tot het slechtst bereide stukje kreeft wat ik in mijn leven heb mogen eten. De service was onpersoonlijk en zelfs een beetje ongeïnteresseerd/ arrogant?? De akoestiek in de zaak is ook niet heel fijn.
Het is jammer dat een zaak op een locatie als deze altijd wel vol zit, waardoor ze zich weinig aan zullen trekken van de slechte reacties.
Ik zal hier echter niet meer terugkomen en besteed mijn geld, liever op plekken waar ze dat wel waarderen.
Jeff K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijke sushi, cocquilles en kreeft gegeten hier ook de coctails en wijnen zijn top! Bediening kan door de drukte niet altijd genoeg aandacht besteden maar wij hebben niets gemist dus gaan hier niet over klagen. Komen zeker terug
tamar L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Momo, voor de tweede keer in dit restaurant, druk en rumoerig, maar wel gezellig. De DJ later op de avond draaide lekkere muziek. Top sushi gegeten op aanraden personeel. Ook de wagyu beef was weer top! Wel prijzig! We gaan zeker weer terug!
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben het menu voor 2 personen genomen, vergeleken met een goed japans restaurant vind ik het niet goed. Yelowtail vis dreef in de soya saus, de plakjes waren zo dun dat je er door heen kon kijken, omdat het in de soya dreef was het veeleer te zout. Soya apart serveren en wij het dikker dan 1.5mm, volgende gerechte gingen maar waren echt niet spectaculair vergeleken met de prijs die je betaald.Aan het einde €200 betaald en dat was het niet waard.
GuusD .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Sterk overgewaardeerde zaak. Prijs-kwaliteit verhouding is hier helemaal zoek. Gerechten totaal niet bijzonder van smaak en kwaliteit. Enorm veel medewerkers in de bediening die absoluut niet efficiënt werken en onpersoonlijke service verlenen. Tafels rondom of dicht bij de bar hebben totaal geen privacy, zeer slechte akoestiek. Als je je bestek neerlegt komt de rekening bijna automatisch. Of wilt u nog koffie? Nee die drinken we heel graag ergens anders. Jammer en zonde van het geld.
Pluimakers R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Allereerst gisteren ( vrijdagavond 11 december ) een borreltje gedronken aan de prachtige bar.
Wat een arrogante bediening aldaar.Je krijgt van het barpersoneel echt het gevoel dat je blij mag zijn dat je iets mag bestellen.Op onze vraag dat een bestelling wel erg lang duurt ( trouwens al vaker meegemaakt aldaar) kregen we de opmerking dat we dan maar moesten vertrekken.Echt ongelooflijk wat een slechte service. Ook gewoon onvriendelijk, ongeduldig ( we treuzelde volgens personeel wat met een bestelling immers we waren met 5 personen maar dan nog ! ) en vijandig.Ook deponeerde we wat glazen op een eettafel.Hoe we het in ons hoofd haalde om dat te doen. Manager doe wat aan het barpersoneel! Overigens is de bartender in de middag met baardje wel een topper. Eten is gewoon erg goed .
Barretje .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Ik was afgelopen 06-12 12,5 jaar getrouwd en wilde als speciaal uitje bij momo's eten. Daar wilde ik altijd al eens eten... We hadden om 18:00 uur gereserveerd. Dit was een grote teleurstelling!!! Het eten was echt vreselijk!!! Vooral de soft Shell crab. Totaal geen smaak. We hadden eend met pannenkoekjes besteld, dat was zo droog!!! Wat ik heel jammer vond is dat er niet gevraagd werd of alles naar wens is?? Bij het vragen naar de rekening (want een hoofdgerecht van rond de 40,00 euro p.p. durfde we niet meer aan) zei ik zelf dat ik het jammer vind dat er niet gevraagd word of alles naar wens is. Ik deed mijn beklag over het eten en dan krijg je een antwoord terug; ik zal het doorgeven aan de kok! Daar zit je dan... Bijna niks gegeten, 80,00 euro armer en met honger naar huis. Ik begrijp dat er genoeg toeristen in uw restaurant komen, dus klantenbinding is helemaal niet aan de orde in Amsterdam. Jammer van deze ervaring!! Ik had er zoveel van verwacht :(
annalo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
De Peking eend was helemaal prima en de zaak zat gezellig vol, ik hou juist van hele trendy zaken waar ze nog een beetje leven in de brouwerij hebben. Mijn favoriet in amsterdam
micheldegroot .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Eten is erg goed hier, maar het is hier wel zien en gezien worden. Restaurant is mooi ingericht, alleen zijn de tafel thee erg klein. Zeker voor shared dining. Erg vervelend is dat dit restaurant met shifts werkt. Lekker tafelen is dus uitgesloten.
Giorgia V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wat een vreselijk slechte service. De bediening en gastvrouwen zijn alles behalve vriendelijk. Het eten was oké maar zeker niet goed genoeg voor de gevraagde prijs. Daarbij wil ik nog even zeggen dat ik persoonlijk uit eten gaan niet alleen gaat om de kwaliteit van het eten maar ook om de service. Je betaalt voor het geheel, niet voor een deel.
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Hier na het shoppen bij MOMO binnengelopen voor een wijntje en een snack. De bediening is erg ongeïnteresseerd. We hadden twee glazen Sauvignon Blanc besteld voor €6,50 per glas. Wat ons opviel is dat er zo weinig wijn werd ingeschonken. Daarna bestelden we een glas Verdejo, ook voor €6,50 per glas. Het meisje in de bediening kwam met een fles en schonk in hetzelfde glas in, op zich niet zo erg, maar mijn glas was nog niet helemaal leeg! Wederom werd er erg karig ingeschonken. Het eten was ook niet erg goed voor hetgeen je moet betalen. €20,- voor een sushirol en €14,- voor een paar gebakken inktvisringen. Locatie en inrichting waren goed, maar aan de bediening en het eten valt nog veel te verbeteren.
FijneProever020 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
MOMO... Kijken jullie uit? Voor jullie het weten hebben jullie er twee MOMO-junkies bij (we zullen vast niet de enige zijn...)!

Met andere woorden, we hebben hier wederom heerlijk zitten smullen van jullie kunstwerkjes en overheerlijke bubbels. Uiteraard tot in de latere uurtjes blijven plakken, maar dat is onze eigen schuld. Of toch die van jullie ;-)?

Tot gauw!