Momiji Sushi

Rabbijn Maarsenplein 1 2512 HJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Momiji Sushi

Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Al jaren ben ik vaste bezoeker van Momiji, en nog nooit teleurgesteld. Deze Japanner heeft een hele uitgebreide kaart met tempura's, veel grill/teriyakigerechten, goedgevulde bento's, noodles, sashimi en sushi. De kaart is heel duidelijk, bijna elk gerecht heeft een foto zodat je weet wat je bestelt. Aanraders: Bento box C, gegrilde scallops en de groene en rode Dragonrolls.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben al vaker hier gegeten en vandaag weer 'ns gegaan. Het eten was weer super. We hadden de gegrilde zalmspiesjes en de kip met lenteuispiesjes. Precies goed. Qua sushi hadden we de avocadosushi, de lekkerste wat mij betreft. (qua soort sushi) California ook heel goed. De sashimi zalm is verrukkelijk. Ook nog maki zalm. De bediening is heel vriendelijk en het interieur wordt heel mooi! Ze zijn op dit moment met een verbouwing bezig. De zaak wordt een stuk groter maar dat doet niet af aan de sfeer omdat er allemaal afgeschermde gedeelten zijn gemaakt waardoor je toch 'knus' kunt zitten. Ook komt er een aparte ramen-bar waar je ramen kunt eten en andere kleine hapjes. Afijn wij hebben echt zálig gegeten. Wat mij betreft echt een aanrader!
Elske .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De zaak wordt verbouwd en het gedeelte dat al af is, is al schitterend. De bediening is vriendelijk en allesbehalve opdringerig. We hebben lekker gegeten (sushi, tempura, edamame en vlees-/visspiesjes.. zeker genoeg) met beiden twee drankjes en voor mij nog een bubble tea toe. De rekening was nog geen 70 euro. Ik herken de recensies die Momiji als goed, maar duur omschrijven daarom niet.
Rain .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De beef ramen was wel lekker en ziet er wel ok uit, maar de nigiri ziet er niet zo vers uit. En de sushi rijst viel snel uit elkaar.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben hier gisteren met een groep dames gedineerd en zijn uitstekend geholpen en hebben heerlijk gegeten. We hadden een groepsarrangement en dat was fantastisch.
Wij raden dit restaurant zeker aan en staat boven aan de sushi tenten die wij kennen. Personeel krijgt een pluim, alles op tijd, vriendelijk en charmant. Top.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ongetwijfeld lekkerste sushi! Het is aardig prijzig, maar de sushi is van hoogwaardige kwaliteit! De lamsrack is ook zeker aan te raden!
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vriendelijk ontvangst en de drankjes werden snel op tafel gezet. Dit was slechts eenmalig, want daarna is ons niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. De sushi was goed van formaat en goed gevuld. Ik vond vooral de dragonroll erg lekker! Let wel goed op op wat je bestelt en wat er uiteindelijk op tafel komt, want dat wil nog wel eens mis gaan.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Sushi is ok maar niet erg bijzonder. Ken het lekkerder. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog na het lezen van de recensies. Misschien had de kok een slechte dag?
Service was wel top. Vriendelijk ontvangst en vriendelijk geholpen.
Drankjes zijn wat origineler dan de standard sushi tentjes en hier heb ik meer van genoten.
Probeer de Lemon Chai! Heerlijk fris en leuk gepresenteerd in een jampot met rietje.
Misschien dat ik het nog 1x ga proberen in de avond (was nu voor lunch) en hopelijk is het dan lekkerder.
Presentatie van het eten is wel top trouwens!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Met enige regelmaat eet ik hier, vanavond dus ook spontaan met mijn vriend en kinderen van 5 en 7. We zijn allemaal gek op sushi en ik vind Momiji echt een van de betere Japanse restaurants. Hun dragonroll is werkelijk onweerstaanbaar. De verhouding vis en rijst is top (veel vis!). En de prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed vind ik.

Vriendelijke bediening.
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Semi-zakelijk wezen eten bij Momiji. Maandagavond, restaurant was verder helemaal leeg, maar dit doorgekregen als tip, dus toch maar naar binnen gegaan. Bediening was vriendelijk en beleefd, deels nederlands sprekend, deels vrij onverstaanbaar nederlands/engels. Vooral de sushi was erg lekker, zelfs de kenner aan tafel was onder de indruk. Overige gerechten waren wat minder mijn smaak, vooral jammer dat alles tegelijk op tafel kwam, waardoor het snel afkoelde. Als ik hier nog een keer zou eten zou ik vooral voor de sushi gaan.
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Momiji is een plek waar je makkelijk sushi kan eten. Het is niet onbeperkt, dus je betaald wat je besteld. Dat vind ik handig, want ik ben geen grote eter. De sushi is oké, maar niet uitmuntend. Volgens mij doen ze erg veel saus in sommige sushi's voor meer smaak. Ik kom er daarom iets minder vaak. Het is wel vers. De Dragon Roll is erg lekker. Ook leuk dat ze Iki bier hebben. De bediening is goed. Het interieur is verzorgt.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Vanavond bij Momiji geweest: we hebben heerlijk gegeten! Alles kakelvers, elke hap was een feestje. De handroll met zalm (extreem veel zalm!) en de sushi met zalm en avocado (nauwelijks rijst, veel vis) sprongen eruit. Maar ook bij de meer simpele maki met alleen zalm, tonijn of komkommer eet je je vingers op. De bediening was vlot en vriendelijk. Eén klein minpunt: de foto's op de kaart geven een vertekend beeld. Wat veel lijkt op de foto, lijkt eenmaal op tafel nogal klein. De smaak compenseerde het gelukkig ruimschoots. En, niet onbelangrijk, de rekening viel, tot onze grote verbazing, echt mee. Nog geen 65 euro voor twee personen, beiden twee drankjes en beiden genoeg gegeten.
Olghur .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Erg lekker gegeten bij Momiji Sushi.
vooral de red dragon was erg lekker.
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Ik zou hier zeker weer gaan eten.
Maaikiepaaikie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ik kom ongeveer eens per maand bij momiji. Ik eet er meestal geweldig. En ik spreek er graag af. De bediening is in mijn beleving heel vriendelijk, maar ze lijken het af en toe wat te druk te hebben. Ik check altijd zeer goed m'n rekening na afloop. Is een paar keer mis gegaan, maar dat komt volgens mij door de drukte. Mn favoriet is de dragon roll en ook de sake california is super. Ik mis alleen iets meer desserts. Zou een beetje fruit toe lekker vinden.
Inrichting is niet mijn ding maar prima!
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Kom hier ongeveer 10 keer per jaar, bestel mijn sushi's dragon roll etc, ter plaatse en neem ze dan mee om deze thuis met mijn vrouw op te eten. Ik blijf wachten op mijn bestelling en weet precies hoe alles gaat. Iedere bestelling wordt via de computer doorgegeven aan de japanse kokken binnen de lopende ring en dan pas klaar gemaakt. Ik heb nog nooit een gerecht gekregen dat reeds klaar was. De koks werken zonder een woord met elkaar te wisselen razend snel en alles wordt vers gesneden en klaar gemaakt. Ik heb overal in de wereld sushi's en sashimi gegeten en Momiji is zonder meer zeer goed. Over smaak valt niet te twisten, maar het is wel mijn favoriet in Den Haag, ik heb ook vele andere Japanse restaurants in den Haag geprobeerd, maar daar was de inktvis of octopus taai, dat heb ik nooit gehad bij Momiji.
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Met een vriendinnetje heerlijk buiten kunnen eten bij Momiji Sushi. We hebben van alles wat besteld en zoals altijd ziet fris eruit en smaakt alles vol van smaak. Ook leuk om binnen aan de bar te eten, waar het eten op een "lopendebandje" voorbij komt en je aan het kleur van het bordje kunt zien hoeveel het kost. Leuke vlotte bediening en we komen zeker terug!!
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Er valt eigenlijk niets op of aan te merken aan de sushi's van Momiji.
Ze smelten op de tong, worden vers in een open keuken bereid en ze zijn ook nog eens goed betaalbaar. Wat meer mag je ook eigenlijk van een sushi verwachten?
Gewoon een keer doen dus!
Mira .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Mmm, weer heerlijk gelunched bij Momiji. Red dragonroll is onverslaanbaar. En vraag om tempoera ijs als dessert, fantastisch!
Allerleukste is natuurlijk om langs de "sushi trein" te zitten en de koks bezig te zien. Allerfijnst is toch wel dat de vis van enorm hoge kwaliteit en versheid is. Echt een top sushi!
Berno V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
De beste Sushi van Den Haag en omstreken! We eten regelmatig Sushi maar dit is echt de beste Sushi van Nederland durf ik wel te zeggen! Goede prijs kwaliteit, snelle en vriendelijke bediening en ruime keuze.
KaranHoeblal .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Top restaurant! Ik eet hier het liefst mijn sushi, heerlijk verse producten en alles vers bereid.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Tot snel!