Momiji Sushi

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Momiji Sushi

Arend jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Lekkere Sushi en andere gerechten. Zoals anderen ook schrijven relatief duur t.o.v. all you can eat, echter de smaak is wel beter. Attente bediening, vroegen zelfs of we wilden verkassen omdat we naast een groep zaten.
Karenina W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Irina S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Makkelijk gereserveerd
Aardige wel jonge bediening, die IENS niet kent :-)
Heerlijke Sushi, en ook zalmstokje.
Zeker terug met Yums van IENS!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Neen.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Stuk lekkerder dan de al you can eat restaurants. Misschien iets duurder maar dat is het zeker waard. Geluidsniveau is erg goed.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Een ontdekking voor ons, dit restaurant. Erg lekker gegeten. Komen zeker nog eens terug.
Erik van B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten is prima, de normale sashimi niet spectaculair, maar de plus verdient momiji met de schotels en de bijzondere rolls.
Philar K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hun nieuwe gerecht de red dragon is echt heerlijk.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Communicatie tussen keuken en bediening kan beter. Had allergie voor ei doorgegeven maar kreeg toch sushi met mayonaise voorgeschoteld. We hebben een soort sushi niet ontvangen, maar die stond wel op de rekening. We moesten vrij lang wachten om te kunnen bestellen en tussen de bestellingen door. De nori vellen waren taai. Buiten dat smaakte het eten goed. De sfeer was prettig als ook de akoestiek en de stoelen waren comfortabel. De bediening was niet erg oplettend maar wel vriendelijk.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ik ben er met een vriendin geweest. We bestelden allebei iets warm te eten. Mijn eten kwam aan, maar die van mijn vriendin bleef uit. Haar eten kwam maar niet aan. Ondertussen was mijn eten al minder warm aan het worden. De medewerkers hadden niks doorgegeven aan ons dat het eten langer zou duren voor mijn vriendin. Ondertussen zaten ze te kletsen. Niets opmerkend dat het vervelend was dat het eten van mijn vriendin uitbleef. We vonden het te lang duren en spraken ze na 10min aan. Zonder excuses aan te bieden, ging de medewerker bij de keuken navragen. Het duurde nog 5min voordat het eten aankwam. De keuken heeft dus niet goed de tijd gepland om beiden eten op dezelfde tijd klaar te hebben en te serveren. En het was niet druk, rond 12 uur. Ook de medewerkers hadden niets door. Het eten was goed. Daar is geen twijfel over. Alleen omdat ik moest wachten voor het eten van mijn vriendin, werd mijn eten wel koud. Geen extra service aangeboden om mijn eten opnieuw op te warmen. Verder ook geen excuses na afloop aangeboden. Toen een andere collega het eten kwam ophalen, werd er niet gevraagd of het eten goed heeft gesmaakt. Alleen een hint met het oog werd gegeven en het wijzen van de bord, om de borden mee te nemen. Er is gewoon geen service. Oftewel slechte service. Na een tal van drankjes te hebben besteld. We zaten er ongeveer al 3uren. Het was niet druk en ze hadden geen tafel tekort. Een medewerker kwam en die nam mijn lege glas mee, terwijl ik zei dat ik verder niks hoefde. Op onze tafel waren alle kopjes en glazen weggeruimd. Zeer onbeleefd! Je neemt de lege glazen van klanten NIET in TOTDAT de klant zelf aangeeft om af te rekenen en het restaurant verlaat. Service zeer slecht. Je zou zeggen dat het goede eten het kan compenseren. Maar in dit geval kan de slechte service ook ontzettend de aangename stemming waarin je zit afbreken. Het is een keuze of je je door de slechte service laat beinvloeden. Maar heel eerlijk, wie staat er te wachten om ergens leuk uiteten te gaan om gezellig bij te praten met een vriendin om vervolgens zo een slechte service te krijgen? Niemand denk ik.
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, de kwaliteit van de sushi is watmij betreft de beste in Den Haag.

De red dragon roll en de soft shell crab handroll waren super lekker. De zalm smelt hier op je tong.

De bediening is vriendelijk en efficiënt, maar niet te aanwezig. Er zijn fijne afgeschermde plekjes zodat het voelt alsof je privacy hebt.

Ik vind de.sfeer hier prettig, gemoedelijk druk.
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke sushi gegeten, de beste die ik tot nu toe in Den Haag vond. Mooie Japans aandoende inrichting, vriendelijk en efficiënt personeel.

De red dragon rol was erg lekker, de soft shell crab hand roll ook. De zalm is zo zacht dat hij op je.tong smelt, we komen zeker terug.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Al jaren ben ik vaste bezoeker van Momiji, en nog nooit teleurgesteld. Deze Japanner heeft een hele uitgebreide kaart met tempura's, veel grill/teriyakigerechten, goedgevulde bento's, noodles, sashimi en sushi. De kaart is heel duidelijk, bijna elk gerecht heeft een foto zodat je weet wat je bestelt. Aanraders: Bento box C, gegrilde scallops en de groene en rode Dragonrolls.
Elske .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De zaak wordt verbouwd en het gedeelte dat al af is, is al schitterend. De bediening is vriendelijk en allesbehalve opdringerig. We hebben lekker gegeten (sushi, tempura, edamame en vlees-/visspiesjes.. zeker genoeg) met beiden twee drankjes en voor mij nog een bubble tea toe. De rekening was nog geen 70 euro. Ik herken de recensies die Momiji als goed, maar duur omschrijven daarom niet.
Rain .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De beef ramen was wel lekker en ziet er wel ok uit, maar de nigiri ziet er niet zo vers uit. En de sushi rijst viel snel uit elkaar.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben hier gisteren met een groep dames gedineerd en zijn uitstekend geholpen en hebben heerlijk gegeten. We hadden een groepsarrangement en dat was fantastisch.
Wij raden dit restaurant zeker aan en staat boven aan de sushi tenten die wij kennen. Personeel krijgt een pluim, alles op tijd, vriendelijk en charmant. Top.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ongetwijfeld lekkerste sushi! Het is aardig prijzig, maar de sushi is van hoogwaardige kwaliteit! De lamsrack is ook zeker aan te raden!
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vriendelijk ontvangst en de drankjes werden snel op tafel gezet. Dit was slechts eenmalig, want daarna is ons niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. De sushi was goed van formaat en goed gevuld. Ik vond vooral de dragonroll erg lekker! Let wel goed op op wat je bestelt en wat er uiteindelijk op tafel komt, want dat wil nog wel eens mis gaan.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Sushi is ok maar niet erg bijzonder. Ken het lekkerder. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog na het lezen van de recensies. Misschien had de kok een slechte dag?
Service was wel top. Vriendelijk ontvangst en vriendelijk geholpen.
Drankjes zijn wat origineler dan de standard sushi tentjes en hier heb ik meer van genoten.
Probeer de Lemon Chai! Heerlijk fris en leuk gepresenteerd in een jampot met rietje.
Misschien dat ik het nog 1x ga proberen in de avond (was nu voor lunch) en hopelijk is het dan lekkerder.
Presentatie van het eten is wel top trouwens!
Sonia C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Met enige regelmaat eet ik hier, vanavond dus ook spontaan met mijn vriend en kinderen van 5 en 7. We zijn allemaal gek op sushi en ik vind Momiji echt een van de betere Japanse restaurants. Hun dragonroll is werkelijk onweerstaanbaar. De verhouding vis en rijst is top (veel vis!). En de prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed vind ik.

Vriendelijke bediening.