Momfer de Mol

Oude Molstraat 19 2513 BA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Momfer de Mol

In het hol van de Mol

Hoe sluit je een dagje in de Hofstad in stijl af? Bijvoorbeeld met een bezoekje aan Momfer de Mol. Een typische naam, want door de donkere muren heb je hier ook echt het gevoel dat je in een gezellig holletje terecht bent gekomen. Geniet hier van een eenvoudige maar heerlijke maaltijd. Dit restaurant is zowel een goed begin- als eindpunt van de dag!

Meer informatie over restaurant Momfer de Mol

SiemHoumes .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gezellig café waar je simpel maar prima kunt eten. De schnitzel is op verzoek nog ouderwets met een gebakken ei en de kipsaté is prima.

Niet onderbelangrijk voor de liefhebber: lekkere biertjes van de tap....
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Via een goede vriend kwam ik bij Momfer terecht. Het is een leuk eetcafé zonder pretenties. Het eten is van goede kwaliteit en vriendelijk geprijsd. De bediening is adequaat en attent. Momfer is een prima adres voor een wat snellere hap in een prettige, ongedwongen ambiance in een van de leukste straatjes van de stad. Helemaal niets mis mee!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Zeer mooi en gezellig cafe met een eetgedeelte.
Super locatie met een zeer sfeervol interieur wat ook goed word schoon gehouden.
De prijs kwaliteitsverhouding is ook erg goed.
Na het eten kan je de avond leuk voortzetten in het mooie cafe.
Zeer zeker een aanrader om eens te doen
Simone124 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Bij Momfer kom je voor "gewoon goed" eten en echte gastvrijheid en nette bediening. Er is een prima kaart met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben biefstuk gegeten vergezeld van salade, frieten en de hier altijd goede huiswijn. Het enige minpuntje is dat het wat krap zit in het restaurantgedeelte maar dat mag de pret niet drukken.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
We hebben hier smakelijk en gezellig gegeten, heel simpel met een hamburger en een gebakken schol. Prima klaar gemaakt, heel vriendelijke bediening, een leuk eetcafe dat inderdaad aan een engelse pub herinnert.
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Een heel leuk café in de Oude Mol straat, Je kunt er heerlijke gintonics drinken of een speciaal biertje, alles word leuk geserveerd.
Ze hebben een kaart met lekkere tapas, ik vond vooral de gefrituurde visjes en de calamaris lekker.
Je kunt er ook terecht voor een prima dagschotel.
Goed barpersoneel en gevarieerd publiek.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
We zijn hier met een vriendengroep (10 personen) voorafgaand aan Nederland - Costa Rica wat gaan eten. De menukaart bevatte voor iedereen iets lekkers en de gerechten kwamen ruim voor de wedstrijd op tafel! Het eten smaakte erg goed (ik had zelf de spare-ribs) en de bediening is snel en vriendelijk. Uiteindelijk besloten om ook de wedstrijd daar te kijken, wat echt prima was! Het is sowieso een erg leuk cafe waar we vaker komen, maar nu ook ontdekt dat je hier prima kunt eten!
Robby N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Prima eetcafe, maar vooral: goede bediening. Kom je niet vaak meer tegen. Je merkt ze niet, maar zijn er altijd als je wilt bestellen, ook boven in. Kom er graag terug.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Ondanks de reservering moesten we wachten op een tafel. Hartstikke druk eetcafe met harde muziek.Vooraf tapas genomen. Ruime keuze en prima van smaak. Daarna buiten de kaart om een visschotel en een ribeye. Vis was smakelijk en leuk opgediend. De ribeye had veel vet en was lauw. De gemengde sla was niet aangemaakt met een dressing. Frites waren goed met mayonaise uit een tube. De décaffeïene koffie was correct.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Het blijft bovenal een cafe met boven, achterin de zaak, ruimte waar je kunt eten.
Als je pech hebt moet je je langs een pak mensen wringen voordat je in rustiger vaarwater beland. Maar het eten is hier een aanrader, omdat de kwaliteit goed is en de prijs laag! En omdat ik vaak buiten de deur eet, ben ik altijd op zoek naar lekker en voordelig eten! De kaasfondue was weer voortreffelijk en de bediening uiterst vriendelijk. Soms wordt de bediening opgeeist door de drukte aan de bar beneden, maar nu ging het goed.
De wijn is hier niet goedkoop maar wel het geld waard!
Mevrouw_Proeven .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Hier gegeten na het whiskyfestival in Den Haag om 1 sinpele reden, na zo'n whiskyfestival ben je niet meer toe aan enorm ingewikkeld eten maar "gewoon" eerlijk en lekker eten. Nou dat is geen enkel probleem bij Momfer, zaak stampvol en heel gezellig, kaart eenvoudig en het eten wat vervolgens gebracht wordt is eenvoudig maar van een prima niveau. Lekkere vitello tonnato en sate als hoofdgerecht. Heerlijk geserveerd met grote bakken frietjes. Koffie toe ook van prima kwaliteit.

Conclusie: als je voor een zeer schappelijk bedrag lekker je buikje rond wilt eten, is Momfer je zaak.
Henkenbertie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
We hebben hier heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De bediening was prima, gezellig en niet opdringerig. Het eten was voortreffelijk en de porties ruim voldoende.
Kortom een plek om zeker nog eens terug te komen en bij anderen aan te bevelen.
Fam |Kok en Bakker
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Wat een kroeg! Oergezellig. De bediening laat je je meteen thuis voelen, alsof je er al jaren komt. Eigenaar Joep draait de tent onmerkbaar met ijzeren hand en er lijkt hem niets te ontgaan.
De keuze in bier is ruim en de wijnen zijn met zorg geselecteerd. Rood? Probeer de Morse Code.
Het eten overstijgt die van een kroeg: probeer de hamburger! Is die op, dan heb je dikke pech. Maar zeker weten dat de tappa's je goed zullen bevallen. Past ook veel meer in de scene.
Leuke kroeg, leuke gasten, leuke bediening. Relaxed, veel regulars!