Moments Beach

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Joep M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met 16 personen gegeten op Vaderdag. Leuk barbecue arrangement waarbij er door een echte grillmaster uitleg gegeven werd. Ingrediënten waren vers en smakelijk.
Extra aandacht voor glutenvrije eter, eigen barbecue en eigen gebakken aardappels. Glutenvrij appelgebak als toetje. Bediening prettig aanwezig, niet opdringerig. Kortom de hele familie heeft een heerlijke maaltijd genoten op een mooie locatie, direct aan het strand en ook voor de rolstoel prima bereikbaar. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Prima sfeer, heerlijk gegeten. Groot portie, leuk geserveerd. Niet duur.
Vooraf stokbrood met kruidenboter. Ook voor de glutenvrije eter.
Hoofdgerecht hamburger en saté.
Aanrader!
Personeel vriendelijk
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Met 7 dames heerlijk gegeten bij Momentsbeach in Ter Heide. Het zag er gezellig uit, met mooi zicht op de ondergaande zon.
Bijna iedereen koos voor het "surf en turf" menu en dat was prima.
Een karaf kraanwater hoorde niet tot de mogelijkheden. Toen we hierom vroegen werd een halve literfles bronwater op tafel gezet.
Iets van zonwering zou niet misstaan in dit leuke strandetablisement want we zweetten peentjes op deze toch niet zo heel warme avond. Buiten zitten was helaas geen optie omdat het stevig waaide.