Momento

Meer informatie over restaurant Momento

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Momento

Stacey W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Hier wezen lunchen met mijn familie. Ik arriveerde als eerste, werd vluchtig door iemand begroet van de bediening en daarna niets. Ik heb ongeveer 5 minuten wat verloren in het restaurant gestaan (geen personeel te bekennen!) totdat de rest van de familie kwam en er ineens wel iemand ons naar een tafel kon begeleiden. Eten was prima, alleen op de spek-kaas pannenkoek zat een overdosis kaas. Drinkglazen waren aan de kleine kant en mochten voor het drinkgemak wel minstens een slag groter zijn. Voor de rest hebben we leuk en rustig gezeten.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Tijdens de lunch een salade buffelmozzarella gegeten, zeer schaarse en karige droge stukjes mozzarella te vinden. De salade was ook smaakloos. Hierdoor de salade niet opgegeten. Na dit te hebben gemeld aan de bediening is hier verder helemaal niks mee gedaan. Teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.
Krekatos .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Vandaag bij Momento gaan eten, omdat zij een flink aantal vegetarische opties aanboden op de kaart. Naast het hoofdgerecht hadden wij vegetarische bitterballen besteld. Na de eerste hap geomen te hebben, bleek dat wij de gewone bitterballen hadden gekregen. Enorm raar en slecht, gezien wij nadrukkelijk alles vegetarisch hadden besteld en ook nog tegen de ober hebben gezegd dat het fijn was dat wij hier veel keuze hadden. Inmiddels een paar uur en veel buikpijn later, hebben wij hier eindelijk geen last meer van. De ober was enorm onverschillig in zijn excuses, waardoor wij ons totaal niet meer op ons gemak voelde en het eten niet echt vertrouwden. Foutje kan gebeuren, maar een restaurant van kwaliteit gaat daar op een juiste wijze mee om, niet op deze ongeïnteresseerde manier.

Het gekste komt nog: toen wij allebei buikpijn begonnen te krijgen en wij wilden afrekenen, zagen wij tussen de tafels door een muis voorbij schieten. In eerste instantie meldden we dit aan de kok (open keuken), maar het boeide hem niets. Uiteraard gemeld bij de ober bij het afrekenen (50 euro voor twee hoofdgerechten, een side dish en 4x drankjes... ook veel te veel). De ober meldde doodleuk dat ze al vallen hadden gezet, maar hem niet te pakken kregen. Belachelijk dit, we gaan dus ook een klacht indienen bij de NVWA.

Kortom: ze maken fouten tijdens het opnemen van de bestelling, gaan vervolgens onverschillig om met een klacht en er lopen hier muizen. Wij komen hier in iedere geval niet meer.
jikkes B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellig zitten met super snelle en attente bediening.
Leuke gerechtjes en prima prijs kwaliteit verhouding.
Herken de slechte reviews niet.
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hier terecht gekomen via Social Deal. Voor een zeer scherpe prijs een driegangenmenu gegeten. Het voorgerecht, een salade met ham en meloen, was smakelijk. We kozen vis als hoofdgerecht. De vis was lekker en origineel gepresenteerd. Het chocoladetaartje na was eenvoudig maar lekker. Attente man in de bediening. Het tempo lag hoog, de zaak was op deze vrijdagavond om 19:00 nog niet half gevuld. Dan voel je je toch wat verloren in zo'n grote ruimte. Als de zaak vol zit zal het beslist gezelliger aandoen. De houten stoeltjes zijn niet comfortabel. Qua eten een aanrader, voor een gezellige ambiance moet je een deurtje verder. Zeker met de prijs in ogenschouw hebben wij goed gegeten.
Sjoerd K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De bediening was ronduit slecht. Tafeltjes waren vies. Hier naartoe gegaan om wat te eten. Wat te drinken besteld en om de kaart gevraagd. Een half uur op de bediening gewacht, om wat te eten te bestellen. Geen bediening gezien. Drankjes (mijn ijsthee was lauw) betaald en gegaan.
Piloo .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Mooie locatie, helaas heel erg Lang op koffie moeten wachten terwijl het heel rustig was. Personeel werkt te gen elkaar in. Toen koffie gebracht werd melk vergeten. Toen melk gebracht werd lepeltje vergeten. Toen lepeltje gebracht werd was de koffie koud geen nieuwe gekregen.
Personeel zijn studenten die er niets aan kunnen doen. Helaas is er geen leiding in Ieder geval niet zichtbaar.
Jammer van deze mooie zaak dat de scherpte weg is. Vorig jaar was nl. top. Met nieuwe leiding moet oude hoge en oude niveau realiseerbaar zijn.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Bediening slecht, veel dingen van de kaart waren op, geen zoete witte wijn leverbaar, eten prima kwaliteit en hoeveelheid prijsverhouding komen niet overeen. Service was ver te zoeken. Geen aanrader om nog eens terug te komen. Jammer gemiste kans!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Service was ronduit slecht, glazen werden niet bijgevuld, lang moeten wachten op de gerechten. Hoeveelheid prijsverhouding komen niet overeen. Meerdere gerechten van de kaart niet leverbaar. Er kon niet eens een fijne avond vanaf. Na aangeven van de klachten kwam er nog geen verbetering. Voor ons geen reden nog om nogmaals terug te gaan.
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten! Enorm goede prijs/kwaliteit verhouding. Met name de keuze uit meerdere kleine gerechten is een echte beleving. Open keuken en prachtige inrichting. Bediening ook erg attent en alert. Al met al een super aanwinst voor Arnhem!
Corien
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ontspannen sfeer. Ook fijn met een
klein kindje. meestal onhandig door de kleinere ruimte. Hier geen probleem. lekker gegeten. wat anders dan normaal. leuke avond gehad!
Agnes G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vrijdagavond hebben we bij Momento gedineerd. Zelden zo'n goede biefstuk gegeten, terwijl we toch regelmatig uit eten gaan. De gerechten zijn een lust voor het oog en voor de tong. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Karaf met kraanwater zelfs gratis. We komen zeker nog eens terug, want het was een feestje!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Momento!
Culinaire gerechten en erg onderscheidend wat belangrijk is met veel concurrentie!
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Eten was heerlijk, alles perfect op smaak.
Daar waar je bij veel restaurants moet betalen voor kraantwater krijg je hie bij de wijn een gratis karaf met zelfs sinaasappel en munt erin, Top! Gewoon zoals het hoort te zijn :)
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Hele diverse kaart. Kon moeilijk kiezen, dus kom zeker nog een keertje terug.
Vriendelijk personeel. altijd fijn als je gewoon een glaasje water bij de wijn kunt bestellen. Lekkere verse producten. Aanrader
deliefste .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Ik werd afgelopen dinsdag op een etentje getrakteerd door mijn dochter en schoonzoon.
Recensies van te voren gelezen over het personeel weinig goeds maar ja dat moesten we zelf maar onder vinden.
Die avond was prima het personeel was erg attent niks mis mee.
Het eten was smakelijk en er was een gezellige sfeer.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Het eten was opzicht wel lekker. Het voorgerecht en het hoofdgerecht smaakte goed. Alleen hebben we nadat de borden van het voorgerecht waren opgehaald nog zeker 45 minuten op ons hoofdgerecht moeten wachten. Dat vindt ik persoonlijk iets te lang. Na het vragen of we nog onze hoofdgerechten kregen werd het eindelijk klaargemaakt. Ook de toiletten waren erg smerig. De desserts vonden we niet lekker. De kokosmakron en de red velvet waren erg hard. alsof ze nog bevroren waren.
kalydna .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het is hier ECHT smullen! De opmaak van gerechten is gewoon top en kunst-smakelijk en met zorg bereidt. De locatie vinden wij prachtig en past binnen een stad als Arnhem! Wij komen zeker terug en dit restaurant heeft nu al een plekje in ons hart c.q. mond. Wij komen uit Nijmegen!
Er was slechts één klein minpuntje: een vrouwelijk medewerker kan beter thuis blijven want het vak op zich past niet bij haar! Ze deed onbeschoft en gooide achteloos het placemat op de tafel, ze keek je niet eens aan tijdens het bedienen. Wij willen wel graag als gast gezien worden. Bedienen is een vak en geen bijbaantje! Het heeft voor ons een zeer grote waarde als het aanwezig is! Net als het eten en dat was geweldig te noemen.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gave zaak, erg snelle en prettige bediening. mooie lunch gerechten en het decor ongedwongen en fijn. Thee plateau geweldig!!
Der_Bayer .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Mooie lokatie en leuk ambiente. We werden snel geholpen en er werd tussentijds gevraagd of we nog wat wilden nabestellen, wat we drie keer deden. Dat vind ik attent en niet irritant, want soms moet je hemel en aarde bewegen om iets te mogen nabestellen, omdat de bediening niet rondkijkt. Kwaliteit was eveneens goed. Een klein minpunt is dat we steeds door verschillende mensen werden geholpen.
Fleur C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ondanks dat het ongelooflijk druk was, zag je dat de medewerkers hun uiterste best deden om de gasten zo snel mogelijk te helpen. Natuurlijk duurt het allemaal wat langer, maar als je daar geen geduld voor hebt moet je op een maandagochtend gaan ipv op een zondag vlak voor kerst :-)

Ook erg fijn om geholpen te worden door medewerkers die plezier hebben in hun werk.

Al meerdere keren lekker geluncht/gegeten, dus nu was het tijd voor een recensie!