Meer informatie over restaurant Momento

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Corien V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten! Enorm goede prijs/kwaliteit verhouding. Met name de keuze uit meerdere kleine gerechten is een echte beleving. Open keuken en prachtige inrichting. Bediening ook erg attent en alert. Al met al een super aanwinst voor Arnhem!
Corien
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ontspannen sfeer. Ook fijn met een
klein kindje. meestal onhandig door de kleinere ruimte. Hier geen probleem. lekker gegeten. wat anders dan normaal. leuke avond gehad!
A_Gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vrijdagavond hebben we bij Momento gedineerd. Zelden zo'n goede biefstuk gegeten, terwijl we toch regelmatig uit eten gaan. De gerechten zijn een lust voor het oog en voor de tong. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Karaf met kraanwater zelfs gratis. We komen zeker nog eens terug, want het was een feestje!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Momento!
Culinaire gerechten en erg onderscheidend wat belangrijk is met veel concurrentie!
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Eten was heerlijk, alles perfect op smaak.
Daar waar je bij veel restaurants moet betalen voor kraantwater krijg je hie bij de wijn een gratis karaf met zelfs sinaasappel en munt erin, Top! Gewoon zoals het hoort te zijn :)
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Hele diverse kaart. Kon moeilijk kiezen, dus kom zeker nog een keertje terug.
Vriendelijk personeel. altijd fijn als je gewoon een glaasje water bij de wijn kunt bestellen. Lekkere verse producten. Aanrader
Deliefste .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Ik werd afgelopen dinsdag op een etentje getrakteerd door mijn dochter en schoonzoon.
Recensies van te voren gelezen over het personeel weinig goeds maar ja dat moesten we zelf maar onder vinden.
Die avond was prima het personeel was erg attent niks mis mee.
Het eten was smakelijk en er was een gezellige sfeer.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Het eten was opzicht wel lekker. Het voorgerecht en het hoofdgerecht smaakte goed. Alleen hebben we nadat de borden van het voorgerecht waren opgehaald nog zeker 45 minuten op ons hoofdgerecht moeten wachten. Dat vindt ik persoonlijk iets te lang. Na het vragen of we nog onze hoofdgerechten kregen werd het eindelijk klaargemaakt. Ook de toiletten waren erg smerig. De desserts vonden we niet lekker. De kokosmakron en de red velvet waren erg hard. alsof ze nog bevroren waren.
Kalydna .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het is hier ECHT smullen! De opmaak van gerechten is gewoon top en kunst-smakelijk en met zorg bereidt. De locatie vinden wij prachtig en past binnen een stad als Arnhem! Wij komen zeker terug en dit restaurant heeft nu al een plekje in ons hart c.q. mond. Wij komen uit Nijmegen!
Er was slechts één klein minpuntje: een vrouwelijk medewerker kan beter thuis blijven want het vak op zich past niet bij haar! Ze deed onbeschoft en gooide achteloos het placemat op de tafel, ze keek je niet eens aan tijdens het bedienen. Wij willen wel graag als gast gezien worden. Bedienen is een vak en geen bijbaantje! Het heeft voor ons een zeer grote waarde als het aanwezig is! Net als het eten en dat was geweldig te noemen.
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gave zaak, erg snelle en prettige bediening. mooie lunch gerechten en het decor ongedwongen en fijn. Thee plateau geweldig!!
Der_Bayer .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Mooie lokatie en leuk ambiente. We werden snel geholpen en er werd tussentijds gevraagd of we nog wat wilden nabestellen, wat we drie keer deden. Dat vind ik attent en niet irritant, want soms moet je hemel en aarde bewegen om iets te mogen nabestellen, omdat de bediening niet rondkijkt. Kwaliteit was eveneens goed. Een klein minpunt is dat we steeds door verschillende mensen werden geholpen.
Fleur C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ondanks dat het ongelooflijk druk was, zag je dat de medewerkers hun uiterste best deden om de gasten zo snel mogelijk te helpen. Natuurlijk duurt het allemaal wat langer, maar als je daar geen geduld voor hebt moet je op een maandagochtend gaan ipv op een zondag vlak voor kerst :-)

Ook erg fijn om geholpen te worden door medewerkers die plezier hebben in hun werk.

Al meerdere keren lekker geluncht/gegeten, dus nu was het tijd voor een recensie!
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Bij Momento is het altijd rustig, zelfs als het druk is. De architect is erin geslaagd een grote ruimte zonder galm neer te zetten, de stevige meubels met veel tussenruimte doen de rest.
Rust heerst ook in de open keuken waar iedereen weet wat hem te doen staat. Het eten: zonder poespas en van het seizoen. Deze keer pastinaaksoep met appel en gorgonzola, bietensla en heilbot. Opgediend in kleine porties. Smullen.
Bij de bediening gaat meestal wel een keer iets mis, daar staat tegenover dat de sfeer ontspannen en hartelijk is.
Yk1951 K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Lunch met twee. Herderspasta en carpaccio van varkensnek. Procureur is lekker vlees, maar deze carpaccio was niet onderscheidend. garnituur OK. De pasta ook, goede balans tussen vlees en paddenstoelen, wel in een raar bord. Lekker brood. Bediening vriendelijk en attent. Rozet is een prachtig gebouw maar Momento is inruilbaar voor willekeurig ander grand cafe. Kom ik terug? zeker, want al met al is dit een prettige plek voor een lunch, en die zijn schaars in het centrum van Arnhem. Bonus: het feest-aardvarken waar ik altijd weer vrolijk van word.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Een verrassend leuk en goed restaurant aan de rand van het centrum in Arnhem. Wij logeerden in een nabijgelegen hotel, en kwamen bij Momento voor een middagdrankje. Dat beviel goed, en de kaart zag er uitnodigend uit, dus we kwamen 's avonds terug! De gerechten zijn klein, en wat lastig te begrijpen van de menukaart. Maar dat maakte de verrassing des te groter, zeker toen bleek dat het eten erg goed smaakt! De wijn is niet heel bijzonder, maar zeker beter dan gemiddeld. Hoewel het niet druk was, bleek het lastig de bediening te pakken te krijgen, maar al met al een goed alternatief voor een hotelmaaltijd. De prijs is goed in verhouding tot de kwaliteit en de hoeveelheid, zeker een aanrader als je in Arnhem terecht komt.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Lekker ruim, bijzonder relaxte ruimte waar iedereen zich thuis lijkt voelen. Met een kijk in de open keuken waar alles op rolletjes loopt en waar goed verzorgde gerechten uit komen die allemaal gemeen hebben dat ze bestaan uit goede ingrediënten en dat de keuken erin slaagt die ingrediënten in hun waarde te laten. Dis mocht je een fan zijn van dikke gebonden sauzen: overslaan dit restaurant! Mijn favoriet van de huidige kaart: het buikspek!
Jerebie .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Wat een heerlijke avond(en) hebben wij bij Momento gehad, buiten het feit dat ze naast ons hotel zaten. Het concept is heel leuk, soort van een moderne nederlandse Tapas. Het decor is echt heerlijk ouderwets is weer nieuwerwets, je voelt je er thuis. Het personeel is behulpzaam en staat er voor je. Kortom het waren voor ons zeer geslaagde avonden!
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Met vier personen hebben we genoten van een heerlijk diner. Na een lekker brood met gepofte knoflook, verschenen op onze tafel gebakken buikspek, de dijenkletser, witlofsalade met eend, horiatiki, risotto, kalfsmuis met tonijnmayonaise, zeebaars in korst van kruiden en huisgemaakte friet. De porties waren steeds ruim voldoende. De manier van opdienen was origineel. Zo zat het vlees van de kippendijen in een kleine weckpot. Alles smaakte even lekker. Daarbij werden we bediend door heel aardig personeel. Zij hielden goed in de gaten of we nog voldoende voorzien waren van hapjes en drankjes. De desserts, ricottataart en notentaart, waren ook om te smullen. Een restaurant om naar terug te keren.
Dag, namens team Momento bedankt voor de positieve in-putt en de mooie beoordeling. Graag tot een volgend bezoek.
DaisyW .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Heerlijke gerechtje op de kaart, kleine tapasporties die perfect zijn om te delen. Dat is mooi want dan kan je meerdere gerechtjes proeven. De ambiance is super. Mooi interieur en goede sfeer. Ook de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Beste Daisy, Leuk om te horen dat het naar wens is geweest! En namens team Momento dank voor je positieve beoordeling.
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Al vaak bij Momento geweest. Tot nu toe altijd tevreden. Alleen was de laatste keer helaas vooral de service minder. De carpaccio bleek een soort rookvlees te zijn. Hier vriendelijk iets over gezegd. De reactie was wat lauw, alsof wij iets heel vreemds zeiden. De bediening is er ook helemaal niet meer op teruggekomen, gemiste kans.
Dag Marlijn, Allereerst leuk om te horen dat je regelmatig Momento bezoekt. Ik kan je verzekeren dat wij geen rookvlees gebruiken voor onze carpaccio, wij gebruiken vers, biologisch vlees wat niet ingevroren wordt. Vervelend dat ons team er niet meer op terug gekomen is, dit is niet gebruikelijk. Wil je mij een persoonlijk bericht mailen zodat ik met je kan contact kan opnemen om een oplossing voor je teleurstelling te vinden, je kan je reactie mailen naar lion@momento-arnhem.nl

Reactie van proever:

Inmiddels naar tevredenheid contact gehad met (de eigenaar van) Momento. Hij heeft zijn uiterste best gedaan de wat vervelende 'nasmaak' na het laatste bezoek aan Momento weg te nemen. Het is goed om te weten dat zoveel moeite wordt gedaan na een minder goede ervaring in een restaurant. Deden meer restaurants dat maar!
Ik ben dan ook zeker van plan weer terug te komen bij Momento.

anf 2e reactie van restaurant:

Dag Marlijn, dank voor de positieve reactie op onze reactie namens team Momento graag tot een volgende keer!
ChrisV .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Met een groep van 8 personen hier gegeten. We konden nu veel verschillende gerechten uitproberen. Zeer gevarieerde kaart. Sommige gerechten zijn minder makkelijk te delen. Gevarieerde wijnkaart. Voldoende verschillende bieren.