Momento Tapas en Meer

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We kwamen er nu voor de vijfde of zesde keer, maar ik denk wel de laatste keer. Het begint te irriteren dat er nooit iets verandert aan de kaart en we krijgen ook de indruk dat er minder zorg aan de hapjes wordt besteed. De hapjes worden wel steeds kleiner, want niet echt uitmaakt als je onbeperkt mag eten, maar toch is het wel vervelend. Samen delen is amper te doen. Carpaccio was nog steenkoud van de diepvries en ligt vol rauwe ui, want echt niet hoort. Ze zetten ongevraagd een flinke mand brood op je tafel (vroeger moest je die bestellen), alsof ze maar het liefst hebben dat je daar je maag mee vult. De charme is er een beetje af. En maar 1 soort wijn is toch ook wat vreemd.
Afra B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gevarieerd eten. Zeker goed warm. Vis, vlees en vegatarisch. Bediening attent en werken snel. Wc is iet wat aan de kleine kant.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
spijtig genoeg vonden wij het niet lekker , het eten was niet warm , niet netjes op het bord , en als je twee maal het zelfde gerecht vraagt ziet het er heel anders uit , of missen er dingen op , echt niet voor herhaling vatbaar .
Er valt niks te zeggen over de bediening , die meisjes doen het heel goed
Henk .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Lekker onbeperkt tapas eten. Ondanks de drukte een vlotte bediening. Jammer dat de porties van hetzelfde gerecht vaak in grootte variëren. De smaak is gelukkig altijd goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Lekker eten in een gezellig klein Tapaz restaurant. Goede bediening. Porties misschien iets te groot. Deze zijn wel smakelijk. Genoeg verschillende smaken
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Eindelijk weer eens een plekje weten te bemachtigen bij Momento in Julianadorp. Wat een sfeervol en prettig tentje is dat. Bediening perfect (alles loopt op rolletjes en verder merk je ze niet), eten lekker, veel keuze en heel betaalbaar. Alles goed van smaak, vers, etc. Alleen jammer dat er amper keuze in wijn is. Er zijn maar 2 soorten rode wijn en 1 daarvan was op. Misschien geen ruimte voor wijnopslag? Zelfs de espresso is helemaal goed en dat is in Nederland een zeldzaamheid. We zijn veel in Andalusië geweest en de sfeer doet er zeker aan denken. Alleen de muziek zou ook Spaans mogen (Maria Dolores Pradera bijv.) We komen zeker nog vaak terug!
S. H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Wat een leuk, gezellig, klein maar zeer sfeervol zaakje. Alle tapas even lekker en een behoorlijke keus. Op dit zaak gewezen door de zaak aan de overkant van dezelfde eigenaar. Die zaak is top, gek dat die zaak niet voorkomt in de lijst van Iens. Ook meer dan de moeite waard. Leuk dat de dorpskern door Den Helder zo behouden is gebleven terwijl er een kanjer van een woonwijk tegenaan geplakt is.
23573 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Het verrassingsmenu was okay, maar niet bijzonder. Niet een tent om voor de culinaire hoogstandjes te bezoeken, maar zeker geschikt om eens bij te praten met vrienden onder het genot van een hapje en drankje.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Niet zo'n groot restaurant. Met een leuke ambiance en een leuk concept om de Tapas te bestellen. Zeker niet al te duur. Het restaurant staat op een leuke locatie in Julianadorp op een rustig pleintje. Zeker waard om een keer langs te gaan om daar te eten