Molly Malone's Irish pub & Restaurant

Oudezijds Kolk 9 1012 AL Amsterdam Nederland Kaart
31-206241150

Over restaurant Molly Malone's Irish pub & Restaurant

Een gezellige kroeg met een rauw randje

Een bruine kroeg aan de Oudezijdskolk, Molly Malone’s! Hier drink je stevige pintjes, maar kun je ook terecht wanneer de honger opspeelt. Een dagje Amsterdam krijgt een verrassende draai wanneer je hier eens binnenstapt. Bekijk de heerlijke kaart, laat je adviseren door het vriendelijke personeel en geef je over aan de heerlijke gerechten die over de toonbank vliegen. Hier is het goed toeven voor zowel de toerist als de doorgewinterde Amsterdammer.

Meer informatie over restaurant Molly Malone's Irish pub & Restaurant

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
gezellige pub,personeel vriendelijk en behulpzaam,
De spare ribs smaakte voortreffelijk,
Kom zeker weer terug!!!!!
Opdamg .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gezellige inrichting en bediening die hoort bij een irish pub. Het eten is smaakvol en ruim voldoende. De rib eye was bijzonder lekker en mals.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Echt een Irish Pub, dus klassiek bruin en TV's aan. Zowel als leuke kroeg of voor een simpele degelijke hap. Wijn wordt nog geschonken in degelijke jaren 90 glazen. Zowel de "fish and chips" als de lever waren smakelijk en op de meest simpele manier opgediend.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gezellige kroeg op de "kop" van de Amsterdamse rosse buurt met iets meer dan pupfood. Vlotte en vriendelijke bediening. Gewoon no nonsens. Prima voor spare ribs of een Irish stew. Juiste prijs kwaliteitverhouding. Hangt een goede sfeer.
F.ampt .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede Kerstdag met mijn man en 2 dochters (13 en 17 jaar) heerlijk gegeten en genoten bij Molly Malone's! Alles was super: de bediening, de sfeer, de entourage en het eten. Wij gaan hier zeker vaker komen!
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Entourage is wat je mag verwachten van een Ierse Pub/restaurant. Eenvoudig, tv schermen aan de muur, eenvoudige tafeltjes en stoeltjes. Restaurant maakt deel uit van de bar. Maar dit is waarom je daar gaat eten. Bediening normaal, zakelijk. kan iets losser. Wat me opviel was dat ik alleen maar Engels om me heen hoorde. Het eten, gecombineerd met een Ierse Guinness was heerlijk. Het vlees van de Spare Ribs viel ,zoals het hoort, van het bot af. Overige gerechten waren volgens mijn maten ook perfect. Al met al heerlijk gegeten in een simpele maar gewenste omgeving. Kom er zeker nog een keer terug.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Deze Ierse pub biedt wat wordt beloofd. De spareribs zijn er heerlijk en de Ierse zalm is zuiver. De grove frieten mogen van mij iets krokanter, de kabeljauw is prima. De porties zijn royaal, de koffie is top. Heerlijke rode huiswijn. En dat alles in een geweldig bruine, Ierse entourage, waar bier en whisky rijkelijk vloeien en het gros van de clientèle Engels spreekt. Een ruige, gezellige en veilige tent waar het met gapende geeuwhonger goed toeven is. Calorieën worden hier niet geteld. Af en toe zie je Asterix en Obelix-achtige schalen voorbij komen, die binnen tien minuten volledig afgekloven retour gaan. Het geheel wordt met de nodige pints weggespoeld. Erg leuk om te zien, dit decor! De bediening is vriendelijk en snel. Ondanks de grote drukte blijven de dames en heren aardig en attent. En de prijs? Veel voor weinig!
J-makkinga .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Na een dagje rondwandelen in Amsterdam neergestreken bij Molly malones.
Een beregezellige ierse pub met idem inrichting en sfeer.
Gelegen aan een zijgrachtje midden in het red light district en op 5 minuten loopafstand van het centraal.
Gewoon op een barkruk aan een hoge tafel een groot bord vol met een irisch beef burger, friet, salade en witte bonen in tomatensaus.
Leuk personeel, topsfeer. En na die tijd nog lekker naborrelen.
Aanrader!
Prijs kwaliteit was meer dan goed. Twee halve liters iers bier en een groot bord vol met eten voor 25€
Thelder .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
tafel gereserveerd, we werden met het gezelschap goed ontvangen en de tafels waren zoals afgesproken. De totale sfeer is heerlijk relaxed en de locatie is dichtbij het station, een buiten terras aan de gracht. De bediening is relaxed, klantgericht en erg ontspannen en vriendelijk. Al het eten werd op tijd en compleet gebracht voor de groep van 16 personen. De maaltijd was goed voorbereid en kwalitatief goed. kortom een prachtige avond.
Emile J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
vriendelijk ontvangen, was ook al gewaarschuwd dat als ik eten wou, dat ze bezig waren met een grote groep, vond ik aandachtig, heb drankje gedaan, wat een groot bord eten, en nog heerlijke onions rings ernaast bessteld, zat propvol, goed eten goede prijs kwaliteit en vriendelijke service....en achtergrond muziek was niet zo hard dus kon normaal gesprek voeren....ik ben er binnekort weer om de menu verder te proberen...
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
In een buurt waar vooral veel (slechte) toeristenrestaurants zijn is Molly Malone een verrassend goed eetcafé. Ik at de spareribs en dat was een grote rib en samen met de salade en de friet bijzonder smakelijk. Mijn eetpartner heeft de kalfslever en was ook goed gebakken, sappig en lekker.
Een ongedwongen sfeer met in het weekend live music en een adequate bediening. Wat de wijn betreft; de glazen mogen wel wat groter!
Ik zal er zeker nog wel eens aanschuiven.