Mollie & Co.

Haltestraat 75 2042 LL Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mollie & Co.

• Terras
Lot R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wat een leuke tent. Van buiten ziet het er niet echt aantrekkelijk uit, maar bij binnenkomst is het alsof je ergens in de Jordaan een bruin café binnenkomt. Ontzettend vriendelijke eigenaar, en het eten was echt heel goed. Een aanrader! Bedankt!
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Vanavond weer eens bij Han gegeten. Vooraf hebben we de overheerlijke hollandse garnalen cocktail genomen en als hoofdgerecht mijn vrouw de heilbot filet en ik de gebakken kalfslever met gebakken uienringen. We hebben elkaar aan gekeken en gezegd dat we lang niet zo goed hebben gegeten.
De heilbot en de kalfslever perfect gebakken. Een kunst om dat zo op tafel te brengen.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heb heerlijk gegeten, gewoon lekker en goed bereid, een eerlijke keuken, perfecte kwaliteit vlees. Gezellig en een uitstekende bediening, je voelt je thuis.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Na een heerlijke champignonsoep genoten van een varkenshaasje, overbakken met een plakje brie en mijn vrouw de overheerlijke Hollandse garnalen cocktail en een behoorlijk groot stuk gebakken zalm. Een gezellige zaak met een zeer klantvriendelijke Han EN twee bijzonder goede koks en dat proef je. Hele leuke avond onder het genot van een lekkere rode huiswijn.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Ons derde favoriete restaurant als wij in Zandvoort zijn naast Filoxenia en ladychef is Mollie & CO.
Dit is een bruin eetcafé met een kleine keuken maar met couverts van een schitterende kwaliteit.
Even vooraf aan de bar, waar Han eenieder op bijzonder fijne manier onthaalt en onderhoudt. Je voelt je hier echt thuis. Hij is zeer bezorgd om het wel en wee van zijn gasten en dat is apart in deze jachtige wereld. Wil je genieten van de gerechten van de ludieke menu kaart? Voor elk wat wils. Echter zijn gerechten op de spiegel geschreven lachen je aan en bepalen meestal onze keuze. Bijzonder voor mijn vrouw zijn de visgerechten zoals de overheerlijke kabeljauw. Voor mij is het toch vaak de tournedos waar ik niet langs kan of de wild gerechten. Bovendien heeft Han een keur aan heerlijke en betaalbare huiswijnen. Mollie & Co een aanrader in Zandvoort met een keurige prijs prestatie verhouding!
Henk en Philma Spit
Bartho D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Wat mij betreft meer eet dan café, en dat deel is dan ook voortreffelijk.
Mijn voorgerecht is gebakken mosselen in knoflooksaus.
Legendarisch zijn natuurlijk de kreeftenfestivals met voor mij graag bubbels.
Als de sirene afgaat op de eerste maandag, hebben mijn zoon en ik steeds dezelfde gedachte, Mollieburger!!!
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Aantal keer gegeten hier. Hier zit je altijd goed voor een avondje gezellig en lekker eten. Ze hebben een vaste kaart en het wisselende menu komt erg vaak terug, maar het is ook gewoon goed. De mosselen vooraf in een goddelijke saus. Een bord met saté én spareribs, voor degene die niet kunnen kiezen, of een perfecte biefstuk. De gastheer is ook altijd vrolijk en adequaat. Aanrader!