Molenzicht

Molenweg 15 3253 AM Ouddorp Nederland Kaart
31-619888863

Over het restaurant Molenzicht

In Ouddorp is ieder jaargetijde wel wat te beleven. De mooie omgeving is een ware publiekstrekker, maar ook de gezellige sfeer maakt van ieder bezoek een feest. Bij Brasserie Molenzicht voegen ze daar ook nog eens heerlijke gerechten aan toe. De vriendelijke bediening zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt. Volle borden en volle glazen, alles van hoge kwaliteit en geserveerd met een gulle lach.

Meer informatie over restaurant Molenzicht

• Kom je met de auto?
    Tegenover de molen van Ouddorp!
  • : Eigen ruime parkeerplaats

Dinsdag en Woensdag gesloten
Donderdag en Vrijdag 15:00-23:00
Zaterdag en Zondag 14:00-23:00
Maandag 15:00-23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Molenzicht

Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We kwamen hier voor de 2de keer. Het eten was goed, maar exact hetzelfde als een jaar geleden. Tapas menu. Ook was de zaak bijna leeg. Dus niet echt gezellig.
helene B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg ongezellig
Yoni G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten, alles vers en huisgemaakt. uitstekende smaak combinaties. Vriendelijke bediening. echt een aanrader we komen hier zeker terug.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, jassen werden opgehangen. Het eerste drankje was van het huis omdat ze 2 jaar bestaan. Dat was een mooie binnenkomer. We kozen met z’n 6en om alle koude tapas voorafjes te bestellen. Dat was genieten! Heerlijk afwisselend. Elke hap was een feestje. Dan als hoofdgerecht de warme tapas. Ossenhaas, eendeborst en Spareribs waren favoriet maar de rest was ook prima. Dan konden we natuurlijk niet anders dan alle desserts te kiezen. De tiramisu was de lekkerste die we ooit hebben gegeten! Wij komen zeker terug, voor het eten maar zeker ook voor de vriendelijke bediening!
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij zijn met 5 volwassenen bij molenzicht wezen eten. zelf heb ik tapas van het huis gegeten. Heerlijk
mijn tafelgenoten aten varkenshaas met een sausje, waar spinazie. aardappeltjes, friet en sla bij opgediend werd. Ze zijn dik tevreden.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker gegeten, vriendelijk personeel
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekkere tapas vooraf genomen. Daarna een uitstekend hoofdgerecht gegeten, Plus een top bediening maakt dat we een fijne avond hebben gehad!! Aanrader!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heel leuk en gezellig restaurant. Het eten is erg lekker! Goed betaalbaar ook! De bediening is erg goed en gezellig! Ik zeg een toptent.
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Leuke avond gehad lekker eten en vriendelijk personeel.een echte aanrader.
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk onthaald en leuke en goede bediening.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
heerlijk gegeten vanavond.
goede bediening, heerlijk eten kortom top zaak.
wij rijden er speciaal naar toe is zeker de moeite waard.
Cecile C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten we namen een aperitief aan de bar en Cees de eigenaar heette ons hartelijk welkom, We hebben Bert de chef-kok de vrije hand gegeven en gezegd verras ons maar en idd het was een verrassing heerlijke tapas , geen idee de benamingen maar het was heerlijk. Een gemoedelijke huiselijke sfeer en we komen zeker nog een keer terug .
Cecile C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten een aperitief aan de bar genomen , Cees de eigenaar heette ons hartelijk welkom, Bert Vd Zwan de chef-kok hebben we de vrije hand gegeven en gezegd verras ons maar , en idd het was heerlijk de tapas , weet alleen de namen niet meer maar het was heerlijk , en zeker voor herhaling vatbaar.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Naar aanleiding van het hoge iens cijfer vanavond hier gegeten.

Vooraf brood met smeersels. Het brood was veel maar leek niet erg vers. tapenade erg lekker, kruidenboter oké. Een extra smeersel had voor de hoeveelheid brood beter geweest.

Hierna de carpaccio genomen. Erg lekker.

Ik had de tournedos en mijn vriend de hot spare ribs. De tournedos was erg lekker maar niet groot. De hot spare ribs erg goed, vlees valt van het bot. Hot was het echter niet.

De salade die erbij geserveerd werd was erg lekker. De friet zeer slecht, totaal niet knapperig en doorbakken. De aardappeltjes goed.

Misschien was mijn verwachting te groot door het hoge iens cijfer.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
In een woord TOP
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Sfeervol, gastvrij, vriendelijke bediening, we hebben heerlijk gegeten.
kortom een echte aanrader!
wij komen zeker nog een keer terug.
Regine D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Doordat het niet zo druk was kwam de kok nog even langs de tafels. Leuk! Zo krijgt hij uit eerste hand feedback; altijd prettig en slim. Hele prettige sfeer!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We zijn vriendelijk zeer vriendelijk behandeld en het eten was heerlijk. Zelfs de kok kwam vragen of het smaakte. We hebben een heerlijke avond gehad .
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De tapas zijn een aanrader. Zelf keuzes gemaakt in 2 rondes en heerlijk gegeten.