Molenzicht

Diekendaal 23 6598 AG Heijen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Molenzicht

Henk5301 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Met de kinderen en 2 kleinkinderen (7 en 10 jaar) hier tijdens onze vakantie gegeten. We werden vriendelijk ontvangen, er werd ons een tafel gewezen en er werd gevraagd hoe oud de kinderen waren. Toen er daarna een tijdje niets gebeurde, gingen we maar even vragen hoe het werkte. Je blijkt dus alles (ook drank) gewoon in de naastliggende ruimte te kunnen pakken en te laten grillen of wokken. Tip voor de bediening: vraag bij aankomst even aan de gasten of ze de formule kennen. We hebben hier heerlijk gegeten, er was voldoende variatie, ook de kinderen hebben gesmuld. Personeel was vriendelijk en attent. We komen zeker nog een keer terug.
Yolrin .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Bovengemiddeld wokrestaurant.Veel keus bij het wokken en grillen.Lekkere voorgerechtjes en goede sushi(versgemaakt)Soep was ook goed.Kon je zelf aanvullen met vlees en groenten(fijn voor vegetariërs)
De bediening was bijzonder vriendelijk.Achter de grill een wat oudere Chinese kok,die echt plezier had in z'n werk!
De zaak deed ook gezellig aan,doordat er overal hoekjes gemaakt waren.
Echt een aanrader als je met een klein budget toch smakelijk wilt eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Service:Dit was eens en nooit weer. Doordat de bediening slecht Nederlands sprak, ontstond er tijdens het afrekenen een heftige discussie.
Doordat hun pinapparaat weigerde, moest één van onze dochters (14 jaar) maar even mee naar het dorp om te pinnen. Was maar vijf minuten rijden.
Gelukkig werd er door de medewerkers met iemand gebeld die als tolk functioneerde.
Die heeft voor en oplossing gezorgd.
Eten:
Het eten was niet bijzonder, maar ook niet slecht voor een wokrestaurant. Uitschieter was de bakplaat in positieve zin. Wel weinig keus.
Decor:
Gelukig niet één grote zaal, maar meerdere kleine zalen waar je zit. Tafels zijn te hoog voor de stoelen, wat voor personen korter dan 1,7m niet echt prettig eten is. Verder niet bezonder, alles in dezelfde kleuren gemaakt.
Algemene indruk:
Middelmatig wokrestaurant met personeel dat slecht tot zeer slecht Nederlands verstaat en spreekt. Hierdoor ontstaat snel spraakverwarring en irritatie.
Personeel zit aan de tafels naast je zelf te eten en te werken.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Een nogal Hollandse naam voor een wokrestaurant, maar desalniettemin een goed assortiment verse spullen voor wok en voor teppanyaki, lekkere sauzen voor het wokken en een kok die ook goed raad weet met de teppanyaki-plaat. Verder de gebruikelijke voorgerechten (sushi, soep, salade) en nagerechten (ijs, vruchten, kleine tompouce-jes). Het is een all-inclusive formule, met 1 prijs voor eten en drinken (fris, bier, koffie en thee), die door de week lager is dan in het weekend. Wij hebben er prima gegeten en werden uiterst vriendelijk geholpen door het personeel.