Molenwijk

- Lunch vanaf 12:00
Zondag Gesloten

Helwin T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de kaart. Met name de kwaliteit van het eten was geweldig. Het was op deze woensdagavond wel erg rustig met restaurantgasten. Wel was er een groep bbq'ers. Het restaurant is sfeervol ingericht. Het terras heeft een mooi uitzicht. Prijs-kwaliteit verhouding prima.
Fredbergman .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Vanavond voor de eerste keer gegeten bij molenwijk, wat was het een heerlijke avond. Je hebt de keus uit een a la carte of een 2 of 3 gangen diner met dessert. We hebben het 3gangen diner met dessert genomen, hiervoor betaal je €38 voor maar dan heb je geweldig lekker gegeten. Elk gerecht is met zorg samengesteld en is een feest om naar te kijken. Hier wordt veel zorg aan besteed en de smaken passen mooi bij elkaar. Ook de bediening is vlot en vriendelijk en weet waar ze het over hebben!
IngeborgG .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Afgelopen Eerste Kerstdag met de familie hier gegeten. Het bleek het enige restaurant in de wijde omgeving dat - met zijn 3- en 4-gangenmenu - ook voor "kleine eters" goed toegankelijk was. Chapeau voor de variëteit in en de kwaliteit van de menu's, de aardige dames die het uitserveerden en de warme sfeer die het restaurant uitstraalde. Wij denken dat we hier vaste kerstgangers worden!