Molen de Zwaluw

Batterijenweg 19 4041 DA Kesteren Nederland Kaart

Over restaurant Molen de Zwaluw

Nostalgisch genieten

Houdt u van gezelligheid en eten in een nostalgische omgeving? Laat u verrassen in De Molen. Met maandelijks een andere kaart. Heerlijke menu’s voor een aantrekkelijke prijs. Op een bijzondere locatie genieten van lekker eten. Dat valt altijd in de smaak. Ook bij de kinderen, want voor hen is er bij De Molen altijd een verrassing. En parkeren? Dat is bij De Molen gratis.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Molen de Zwaluw

Maandag gesloten
Dinsdag 11:30 - 19:00
Woensdag en Donderdag 11:30 - 20:00
Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 20:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Schilder59 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteren tussen de middag hebben we een pannenkoek gegeteten in restaurantmolen de Zwaluw.Iedere keer als we hier zijn zijn we weer verrast door de gezellige en nostalgische uitstraling van de molen. We werden vlot en vriendelijk geholpen en na een drankje volgde al snel een overheerlijke pannenkoek. We hebben er weer van genoten! Leuk detaill, de fietskaart waarnaar we al dagen op zoek waren stond hier te koop op de toonbank.Tenslotte hebben we een waardebon gekocht om een ander mee te verrassen.
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Super naar m'n zin gehad met de fam. Lekker dagje wezen fietsen en als afsluiter nog even snel de MCD bonnen gebruikt. Duurde wel wat langer dan ik me heb laten vertellen door de buren, maar dat was ons van tevoren vertelt door het restaurant want het was echt druk. Desondanks was het eten super goed. Toetje was een goed idee, want deze smaakte goed. Iets met vruchten. Echte aanrader. Ook de kids waren blij want ze mochten nog iets leuks uitkiezen. Voor herhaling vatbaar.
Jjcajani .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heel teleurstellend, lang gewacht op het eten, wat met een kind van 3 jaar niet fijn is.
Met het hoofdgerecht was alles mis, alleen een stukje vlees geen bijlage,
Natuurlijk wel excuus hier voor, maar toen was het te laat, en we hebben het gevoel niet serieus genomen te zijn.
Wat gezellig zou moeten zijn, was het heel vervelend.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Niet voor het eerst gegeten in Molen de Zwaluw. Nu een keer gelunched: een clubsandwich en een uitsmijter Kesteren. Prima kwaliteit en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar. De bediening is vriendelijk en attent. De ambiance gezellig.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Hier wezen eten met een heuse familiedag. verwachtingen waren hoog want je hoort er veel positieve dingen over. helaas viel het ons tegen. We werden goed ontvangen en kregen een plekje boven toegewezen. het ging goed tot we ons eten besteld hadden, we moesten erg lang wachten eer ons eten kwam. dit aangegeven en het eten zou zo snel mogelijk onze kant opkomen. Met kinderen is het geen doen om die zo lang te laten wachten. terwijl het restaurant voor een zaterdag avond geen eens echt vol zat. Personeel beter benutten zou een hoop schelen. er liepen er genoeg.... maar niet bij ons. Hier moeten jullie wat mee, aangezien ik dit probleem in meer recensies lees. maar oke het wachten werd beloont met goed eten, de biefstuk was goed te eten, en je krijg er genoeg bij. dus hier geen klachten over. helaas ging het ook bij het dessert weer fout.
3 hadden er ijs besteld en 4 een smoothie. het ijs was al op en toen kwamen de smoothies eraan.
Dit kan gewoon echt niet en was ook echt de druppel. Zo jammer voor zo'n restaurant, want we waren er alle mee eens, ze kunnen beter...... als ze willen!
Gerdawillemsen .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Met de pasen gezellig met m'n gezinnetje bij de molen wezen eten, erg vriendelijk personeel ook al was het druk ze waren wel in voor een praatje! We hebben niet lang op het eten hoeven wachten en het smaakte goed! Voor onze kinderen hadden ze een leuk systeem met muntjes waarbij ze een cadeautje uit konden zoeken! We komen zeker nog een keer terug!

Groeten familie Willemsen
LLnks .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Pannenkoeken zijn wat aan de kleine kant, persoonlijk vind ik ze ook niet voldoende belegd.
Service is goed, ze zijn erg vriendelijk.
Een iets boerderij-achtige inrichting maar dit past weer goed bij de rest van het dorp.
Geachte gast, bedankt voor u reactie! Wij vinden het erg jammer dat het niet helemaal naar wens is geweest. Graag zouden wij persoonlijk contact met u opnemen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar info@molendezwaluw,nl,
Bij voorbaat dank.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Gisteren een bruiloft gehad en hier een buffet. De bediening was totaal niet afgestemd op het aantal gasten. Kreeg koude en zoute soep als voorgerecht en pas na het voorgerecht een drankje.

Door op de 1e verdieping te serveren zonder dat daar een bar/ keuken is was totaal niet handig. Het decor van het restaurant is wel goed.
Geachte gast, bedankt voor u reactie. Wij vinden het erg vervelend dat het niet naar wens is geweest. Graag zouden wij persoonlijk contact met u opnemen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar info@molendezwaluw,nl, Bij voorbaat dank.
Jdvmanen .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Zaterdagavond gegeten in de Molen met mijn familie. Aangezien de benedenverdieping verhuurt was aan een groep, werden wij op de bovenverdieping verwacht. Wat een prachtige sfeervolle ruimte! Prachtig voor elkaar.

Vriendelijk personeel, snelle service. Eten (ik had de vistrio: kabeljauw, zalm en gamba's) was erg lekker, goed warm, en zeer complete garnituur.
Bedankt voor u reactie.
Fijn om te horen dat u heeft genoten!
Vriendelijke groet,
Frank08 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Onlangs met mijn vriendin wezen eten bij Molen de Zwaluw.
De sfeer vindt ik erg gemoedelijk en gezellig. Als voorgerecht hadden we een groentesoep welke werd geserveerd met heerlijke stokbrood.
Als hoofdgerecht hebben we een kipsaté spies op. Deze was erg lekker en vol van smaak. Ook werd deze heerlijk geserveerd met gebakken ei, kroepoek, frites en warme groentes.
Het nagerecht was heerlijk roomijs met warme chocolade saus en bananen.

Uitstraling en personeel komt professioneel en klantvriendelijk over!

Zeker aanbevolen!
Bedankt voor het plaatsen van de recensie.
Fijn om te horen dat u heeft genoten!
Wij zien u graag nog eens terug in ons restaurant.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Een lunch genoten in de molen. Hier pastte een boerenomelet. Deze was prima bereidt en goed gevuld. Locatie is mooi en authentiek
Bedankt voor u reactie!
Fijn dat u heeft genoten!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Oef, wat was dit middelmatig. Molen de Zwaluw is een gebouw uit 2003 en staat midden in een omgeving van andere gebouwen die teruggrijpt op architectuur uit vroeger tijden, om ongetwijfeld een gevoel van nostalgie op te roepen. Er wordt in de molen ook allerlei gemalen graan verkocht maar je komt bedrogen uit als je denkt dat dit in de molen zélf gemalen is. Dat is namelijk niet zo.
Ook als je hier eet kom je bedrogen uit. Om te beginnen met onze honger: we bestelden een mandje met stokbrood met huisgemaakte kruidenboter en tapenade. Dit was de slechtst smakende kruidenboter die wij ooit gegeten hadden. Mijn vriend twijfelde zelfs of het wel echt boter was. Hoe dan ook was het superzacht en droop het van het vet. Ik vind het fijn als kruidenboter op tijd uit de koelkast wordt gehaald, zodat het smeerbaar is, maar als het zo zacht wordt dat de vet eruit loopt, faal je eveneens. De tapenade smaakte alsof die uit een potje kwam.
Toen kregen we het voorgerecht: voor mij een huisgemaakte tomatensoep met groente en room erin, voor mijn vriend een kleine portie poffertjes. De tomatensoep smaakte alsof die regelrecht uit een pot kwam, met verse groente erin. Ook het gehaktballetje erin smaakte uiterst fabrieksmatig. De poffers waren okee.
Hoofdgerecht was een Wienerschnitzel voor m'n vriend en een pannenkoek met ui, champignons, paprika, spek en kaas voor mij. Dit kwam met een bakje zachtgekookte broccoli en bloemkool met een plak gesmolten kaas eroverheen, krieltjes die geen krieltjes leken maar aardappelmeel geperst in krieltjesvorm, en sla met croutons die op fabriekscroutons leken en een slasaus die ook weer zo zoet smaakte alsof die uit een potje kwam. Wat is er zo moeilijk aan écht zelf koken? Het zijn geen moeilijke gerechten.
De schnitzel smaakte best aardig, en de pannenkoek ook, maar alles eromheen (ook de drankjes duurden ruim twintig minuten voor ze werden opgediend) maakte het tot een teleurstelling.
Verder zaten we vlak bij een deur naar buiten die keer op keer open werd gezet door kinderen. Alle tafels klaagden erover. Pas na een uur deed iemand de deur op slot. Het is leuk als een tent kindvriendelijk is, maar het moet ook weer niet ten koste gaan van de volwassenvriendelijkheid. Het was ook niet bepaald een warme zomeravond. Dus deur op slot of zet een dranger op die deur!
Een absolute misser, De Zwaluw, en bepaald geen tent om naar terug te komen. Een toetje lieten we maar schieten.
Beste Renske,
Bedankt voor u reactie. Helaas was deze klacht bij ons niet bekend, en hadden wij het graag ter plaatse opgelost.
Graag lichten wij nog het e.e.a. toe als u ons persoonlijk een email stuurt naar info@molendezwaluw.nl
Onze excuses voor het ongemak!