Molen de Zwaluw

Batterijenweg 19 4041 DA Kesteren Nederland Kaart

Over het restaurant Molen de Zwaluw

Nostalgisch genieten

Houdt u van gezelligheid en eten in een nostalgische omgeving? Laat u verrassen in De Molen. Met maandelijks een andere kaart. Heerlijke menu’s voor een aantrekkelijke prijs. Op een bijzondere locatie genieten van lekker eten. Dat valt altijd in de smaak. Ook bij de kinderen, want voor hen is er bij De Molen altijd een verrassing. En parkeren? Dat is bij De Molen gratis.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Molen de Zwaluw

Maandag gesloten
Dinsdag 11:30 - 19:00
Woensdag en Donderdag 11:30 - 20:00
Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 20:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Molen de Zwaluw

Aniek .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Vooraf een tomaten soepje met gehaktballetjes besteld. Deze werd na ongeveer 45 minuten geserveerd zonder gehaktballetjes. Tegelijker tijd ook een pannenkoek met kaneel en appel besteld. Deze werd na ruim 1,5 uur geserveerd en er zaten zwarte (verbrand) plekjes op. Wij waren met 9 personen, waarvan 8 tomaten soep besteld was en maar 4 met 1 balletje geserveerd. De bediening was wel prima. Wij gaan hier niet meer heen.

Het restaurant was nog niet voor een kwart gevuld dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
P.J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer tevreden...!
J.J. S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het bestelde menu bleek niet voorradig te zijn, maar dit is spontaan opgelost door ons beiden een gratis glas wijn te serveren.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wel erg rumoerig met heel veel kleine kindertjes
Gerdien H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De pannekoek mocht iets krokanter of meer doorbakken zijn
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goed eten maar slechte bediening en lange wachttijd
daphne F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed gegeten, gezellige setting. Mooie locatie.
Wel druk ,er was een bruiloft gaande naast onze tafel. Dus personeel en bruiloft gasten liepen af en aan langs.
Fam. V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wat zijn wij enorm in de watten gelegd bij Molen De Zwaluw. We hebben genoten van het heerlijke eten, bereid met verse en kwalitatief goede producten door de enthousiaste koks in de keuken. Ook de bediening was top! Onze familie was het met ons eens. Een toplocatie, die ze eigenlijk wel eerder hadden willen ontdekken.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ook erg leuk bij mooi weer vanwege leuke speeltuin!
Bij slecht weer is het leuk om een potje te bowlen..
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig ingericht, heerlijk gegeten.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Geluncht bij Molen de Zwaluw. Gekozen voor een spekpannenkoek, een Panini kaas, salami, ui en tomaat en Brood (bruin) met twee kroketten. Gewoon lekker. Vriendelijke bediening. Prijzen best pittig. Als overdag het restaurant beneden is gereserveerd voor een gezelschap moet op de zolderetage worden gegeten. Niet helemaal de ambiance van een restaurant daar. Een vooraankondiging buiten bij de ingang zou passend zijn.
Schilder59 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteren tussen de middag hebben we een pannenkoek gegeteten in restaurantmolen de Zwaluw.Iedere keer als we hier zijn zijn we weer verrast door de gezellige en nostalgische uitstraling van de molen. We werden vlot en vriendelijk geholpen en na een drankje volgde al snel een overheerlijke pannenkoek. We hebben er weer van genoten! Leuk detaill, de fietskaart waarnaar we al dagen op zoek waren stond hier te koop op de toonbank.Tenslotte hebben we een waardebon gekocht om een ander mee te verrassen.
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Super naar m'n zin gehad met de fam. Lekker dagje wezen fietsen en als afsluiter nog even snel de MCD bonnen gebruikt. Duurde wel wat langer dan ik me heb laten vertellen door de buren, maar dat was ons van tevoren vertelt door het restaurant want het was echt druk. Desondanks was het eten super goed. Toetje was een goed idee, want deze smaakte goed. Iets met vruchten. Echte aanrader. Ook de kids waren blij want ze mochten nog iets leuks uitkiezen. Voor herhaling vatbaar.
Jjcajani .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heel teleurstellend, lang gewacht op het eten, wat met een kind van 3 jaar niet fijn is.
Met het hoofdgerecht was alles mis, alleen een stukje vlees geen bijlage,
Natuurlijk wel excuus hier voor, maar toen was het te laat, en we hebben het gevoel niet serieus genomen te zijn.
Wat gezellig zou moeten zijn, was het heel vervelend.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Niet voor het eerst gegeten in Molen de Zwaluw. Nu een keer gelunched: een clubsandwich en een uitsmijter Kesteren. Prima kwaliteit en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar. De bediening is vriendelijk en attent. De ambiance gezellig.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Hier wezen eten met een heuse familiedag. verwachtingen waren hoog want je hoort er veel positieve dingen over. helaas viel het ons tegen. We werden goed ontvangen en kregen een plekje boven toegewezen. het ging goed tot we ons eten besteld hadden, we moesten erg lang wachten eer ons eten kwam. dit aangegeven en het eten zou zo snel mogelijk onze kant opkomen. Met kinderen is het geen doen om die zo lang te laten wachten. terwijl het restaurant voor een zaterdag avond geen eens echt vol zat. Personeel beter benutten zou een hoop schelen. er liepen er genoeg.... maar niet bij ons. Hier moeten jullie wat mee, aangezien ik dit probleem in meer recensies lees. maar oke het wachten werd beloont met goed eten, de biefstuk was goed te eten, en je krijg er genoeg bij. dus hier geen klachten over. helaas ging het ook bij het dessert weer fout.
3 hadden er ijs besteld en 4 een smoothie. het ijs was al op en toen kwamen de smoothies eraan.
Dit kan gewoon echt niet en was ook echt de druppel. Zo jammer voor zo'n restaurant, want we waren er alle mee eens, ze kunnen beter...... als ze willen!
LLnks .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Pannenkoeken zijn wat aan de kleine kant, persoonlijk vind ik ze ook niet voldoende belegd.
Service is goed, ze zijn erg vriendelijk.
Een iets boerderij-achtige inrichting maar dit past weer goed bij de rest van het dorp.
Geachte gast, bedankt voor u reactie! Wij vinden het erg jammer dat het niet helemaal naar wens is geweest. Graag zouden wij persoonlijk contact met u opnemen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar info@molendezwaluw,nl,
Bij voorbaat dank.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Gisteren een bruiloft gehad en hier een buffet. De bediening was totaal niet afgestemd op het aantal gasten. Kreeg koude en zoute soep als voorgerecht en pas na het voorgerecht een drankje.

Door op de 1e verdieping te serveren zonder dat daar een bar/ keuken is was totaal niet handig. Het decor van het restaurant is wel goed.
Geachte gast, bedankt voor u reactie. Wij vinden het erg vervelend dat het niet naar wens is geweest. Graag zouden wij persoonlijk contact met u opnemen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar info@molendezwaluw,nl, Bij voorbaat dank.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Een lunch genoten in de molen. Hier pastte een boerenomelet. Deze was prima bereidt en goed gevuld. Locatie is mooi en authentiek
Bedankt voor u reactie!
Fijn dat u heeft genoten!
Team Restaurant Molen 'de Zwaluw'