Molen de Lelie

9,2

Jouw recensie over het restaurant Molen de Lelie

Stan V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Weer helemaal tot rust gekomen bij Molen de Lelie. De kinderen hebben kunnen spelen en wij hebben genoten van de pannenkoeken en het uitzicht!
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Een heerlijke plek om te eten terwijl de kinderen uren kunnen spelen. Aardig personeel en door de molenwinkel ben ik weer een paar weken zoet in de keuken! Wij komen zeker terug!
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wat een fijne plek om te Eten! Een mooi uitzicht en vriendelijk personeel. Ruimte voor de kinderen om te spelen en een prachtige molenwinkel met allerlei bakspulletjes waar ik wel een poosje zoet mee ben. Wij komen zeker terug!
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Gisteren met 10 personen in dit sfeervolle pannenkoekenhuis gegeten. Je ziet de molenwieken draaien en het is met aandacht ingericht.
Ik had een heerlijke lactose vrije pannenkoek.
Fijn dat dit kon, je kon ook glutenvrije bestellen.
En ze hebben heerlijke koffie!
De kinderen konden zich er prima vermaken. En wij dus ook.
Echt een aanrader.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Gister hier met 10 personen gegeten.
Uitzicht op de draaiende molen was gaaf.
De pannenkoeken waren voortreffelijk. Ik had een heerlijke lactose vrije pannenkoek met appel en cranberrie.
En de koffie als toetje echt lekker.
Een aanrader.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heel wat meer dan een simpel pannenkoekenhuis. Wat een geweldige sfeer direct naast de draaiende molen. Royale, ambachtelijke pannenkoek met Zeeuws spek. De daarna geserveerde espresso met huisgebakken koekje zou in menig Italiaans restaurant niet misstaan. Molenaar en vrouw runnen dit etablissement op uitstekende wijze. Voor bezoekers van Schouwen-Duiveland een MUST!
petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Dit was mijn eerste bezoek nadat de verbouwing heeft plaats gevonden ik moet toegeven het is er op vooruit gegaan.
Op de kaart zouden ook een paar spannende gerechten moeten komen meer van deze tijd met bulger of spelt, winkeltje is mooier ingedeeld.
Heb genoten van de pannenkoek met paprika ,spek,ui,witte woste etc.
Deze was goed van smaak maar volgens de kaart kwam hier ook nog rozijnen en perzik bij zoet en hartig is geen goede combinatie maar verder een leuke plaats om een pannenkoek te eten en te genieten van de serene rust.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk pannekoeken gegeten in de kerstvakantie dan proef je het echte meel van de molen. Bediening was erg aardig. Ook nog meel meegenomen om zelf te bakken. Het restaurant was ook prima.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
We hebben hier voortreffelijke pannenkoeken gegeten. Het meel was afkomstig van de molen, en de pannenkoeken waren niet te vet, goed van dikte en met een krokante buitenkant. Aan de vulling was aandacht besteed. Ik had een pannenkoek met geitenkaas, spek, rozijnen, noten en honing. Erg lekker. Het restaurant is niet zo groot, maar er is veel ruimte om de tafels heen en een speelhoek waar kinderen zich kunnen vermaken.
Wij vonden dit misschien wel de beste pannenkoeken die we ooit gegeten hebben, dus als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker terug.
Een nadeel zou kunnen zijn dat het restaurant een beetje in the middle of nowhere ligt, maar als je in Renesse bent is het de omweg zeker waard!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
Met de kleine man een pannenkoek wezen eten. Grote keuze aan pannenkoeken. De pannenkoek was goed van smaak. Bediening was wat onervaren en niet echt vriendelijk. De hartelijkheid straalde er niet vanaf. Klein speeltuintje, denk dat ze het aantrekkelijker kunnen maken voor gezinnen door deze uit te breiden. Van buiten ziet het er niet echt aantrekkelijk uit, mede door het rommelige parkeerterrein. Pluspunt is dat men moeite doet om de molen draaiende te houden.