Molen de Lelie

Kloosterweg 2 4322 ND Scharendijke Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Molen de Lelie

Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heel wat meer dan een simpel pannenkoekenhuis. Wat een geweldige sfeer direct naast de draaiende molen. Royale, ambachtelijke pannenkoek met Zeeuws spek. De daarna geserveerde espresso met huisgebakken koekje zou in menig Italiaans restaurant niet misstaan. Molenaar en vrouw runnen dit etablissement op uitstekende wijze. Voor bezoekers van Schouwen-Duiveland een MUST!
Petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Dit was mijn eerste bezoek nadat de verbouwing heeft plaats gevonden ik moet toegeven het is er op vooruit gegaan.
Op de kaart zouden ook een paar spannende gerechten moeten komen meer van deze tijd met bulger of spelt, winkeltje is mooier ingedeeld.
Heb genoten van de pannenkoek met paprika ,spek,ui,witte woste etc.
Deze was goed van smaak maar volgens de kaart kwam hier ook nog rozijnen en perzik bij zoet en hartig is geen goede combinatie maar verder een leuke plaats om een pannenkoek te eten en te genieten van de serene rust.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk pannekoeken gegeten in de kerstvakantie dan proef je het echte meel van de molen. Bediening was erg aardig. Ook nog meel meegenomen om zelf te bakken. Het restaurant was ook prima.
Gezin3 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Typische onbehouwen eigenaren die totaal ongeschikt zijn voor de horeca. Ze zijn gewoon niet vriendelijk. Een stuk appeltaart serveer je toch niet met een schijfje kiwi en sinaasappel?
Echt een tent die we volgende keer overslaan.
Esick .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
In twee jaar tijd is er niet veel veranderd! Bediening is verre van professioneel. Het is er doodstil en ongezellig. Pannenkoeken zijn smakeloos en dun en bovendien te duur.
Je durft nauwelijks te lachen daar! Wij zijn na het eten nog maar even langs de snackbar gegaan!
Ons zien ze daar nooit meer!

Koolekids .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
De pannenkoeken waren smakeloos, slap en dik. Het beleg lag er los bovenop. Ons hele gezin vond het niet lekker. Toen we na afloop eerlijk onze mening gaven was de reactie: Dit hebben we nog nooit gehoord in drie jaar! We werden niet vriendelijk te woord gestaan of serieus genomen. Ook een vriendelijk "gedag" kon er niet meer van af. Sorry, maar we gaan hier niet meer eten!
Dennisiens .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Tsja, ruim anderhalf uur wachten op een pannenkoek (met kleine kinderen!!) is te zot. Dan nog een pannenkoek krijgen met meelklonten erin die (buiten die klonten) droog smaakt maakt dit een eens, maar nooit meer..
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
We hebben hier voortreffelijke pannenkoeken gegeten. Het meel was afkomstig van de molen, en de pannenkoeken waren niet te vet, goed van dikte en met een krokante buitenkant. Aan de vulling was aandacht besteed. Ik had een pannenkoek met geitenkaas, spek, rozijnen, noten en honing. Erg lekker. Het restaurant is niet zo groot, maar er is veel ruimte om de tafels heen en een speelhoek waar kinderen zich kunnen vermaken.
Wij vonden dit misschien wel de beste pannenkoeken die we ooit gegeten hebben, dus als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker terug.
Een nadeel zou kunnen zijn dat het restaurant een beetje in the middle of nowhere ligt, maar als je in Renesse bent is het de omweg zeker waard!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
Met de kleine man een pannenkoek wezen eten. Grote keuze aan pannenkoeken. De pannenkoek was goed van smaak. Bediening was wat onervaren en niet echt vriendelijk. De hartelijkheid straalde er niet vanaf. Klein speeltuintje, denk dat ze het aantrekkelijker kunnen maken voor gezinnen door deze uit te breiden. Van buiten ziet het er niet echt aantrekkelijk uit, mede door het rommelige parkeerterrein. Pluspunt is dat men moeite doet om de molen draaiende te houden.