Moksi

Boekhorststraat 119 2512 CN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Moksi

Kattie .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Al jaren haal ik hier regelmatig eten af, enkele keer eet ik er ook. Alles smaakt heerlijk, wat je ook bestelt. Misschien iets aan de zoute kant, dat is enige minpuntje. Enorm ruime porties, nergens krijg je zoveel voor deze prijs. Ook veel heerlijke groenten erbij. Veel keuzes. Zeer vriendelijk echtpaar helpt je. Zeer redelijke prijzen en vaak een extraatje gratis in de vorm van kroepoek. Eten van deze zaak is steeds een feest. Op woensdag gesloten!
Jo9999 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Moksi is een echte afhaalzaak. Drie tafeltjes in een niet sfeervolle zaak maar dat maakt echt niet uit! De bediening is altijd vriendelijk en correct en dit terwijl de buurt niet de meest makkelijke is.
Als meer dan 10 jaar eet ik of haal ik daar mijn moksi of roti. Super eten voor een super prijs!!!! Beste van Den Haag
Ronneke .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Ik ben voor wat dit restaurant een 'afhaler' maar met de ambiance en de service kan ik heel goed leven. Ik had de Moksi Meti hete kip. Het was voor mij het eerste bezoek en op aanraden van mijn zoon. Dit was bepaald geen teleurstelling! Heerlijk bruine rijst met verse groenten en zalige stukken malse kip. Prijs - kwaliteit een dikke 10. Ik ben een flinke eter maar ik heb er 2 dagen van kunnen eten. Moksi, ik kom terug.