Moksi

Oudegracht 235 3511 NK Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Moksi

Amarens S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Het eten bij Moksi is altijd lekker. Super gekruid, veel vlees en groenten. Gewoon zoals het hoort. En als er toevallig iets extra's/bijzonders is in de keuken krijgen we altijd de kans dat te proeven. Roti schotel en rol zijn echt super, net als gevuld broodje. Het is onze gezonde snack(bar) op regelmatige basis voordat we in de les moeten zitten. Het doet ook echt aan als een snackbar (behalve de mooie muurdecoraties), maar het eten zeker niet!
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vandaag bij toeval bij dit restaurant ontdekt. Alle vier genoten van een overheerlijke roti lamsvlees. Het eten is werkelijk prachtig! Vers en mooi gekruid. De borden zagen er mooi uit. De Javaanse sambal is echt een aanrader als je van echt pittig houdt! De bediening is geweldig en vriendelijk. Prijs-kwaliteit verhouding echt top! ik heb nog spekkoek gekocht voor thuis We kregen kokoskoekjes mee van het huis. Is dat niet eeuwig lief? Ik moest een cijfer geven voor decor. Daar houd ik me eigenlijk niet zo mee bezig als het eten goed is. Ik heb dus een acht gegeven. Ik vind het geweldig bij Moksi. Ik ben blij dat mijn zoon in Utrecht studeert!
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Heerlijke pom! Met witte rijst, kousenband kool en een kippenpootje. Vers, goed van smaak, home made, supervriendelijke mensen in de winkel. Ik ben hier vaste klant. En glutenvrij!
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
ik ben vrij bekend met de Surinaamse keuken, maar de roti hier was niet echt lekker te noemen, zeker niet voor 12 euro.

het vlees was vrij droog, daarnaast bestaat je portie voor de helft uit aardappels (bakje is zo lekker gemakkelijk opgevuld) wat kouseband en een gekookt ei. (en uiteraard een rotti)

in utrecht voortaan iets verder fietsen voor een Surinamer die wel lekker is, daar zijn er genoeg van.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Zeer lekkere surinaamse en tandori gerechten om af te halen en eventueel daar op te eten. Iedere keer als ik hier kom krijg ik weer een ander verrassingsgerecht mee, waarbij alles lekker vers is, lekkere smaken, goede porties, tegen zeer nette prijzen.
Dat met een hele gezellige en leuke bediening maakt dit voor mij een zeer fijn adres voor als ik even niet wil koken :-)
Gill M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
Prima gegeten - aardig bediening - gezellig zoals het hoort bij de Surinamer. GA zometeen weer (als het open is op een zondag).
Webko W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Erg mager gegeten. Ik ben een echte liefhebber van Surinaams eten. Dit was mogelijk de slechtste Roti Kipfilet die ik ook heb gegeten. De saus was veel te waterig, de sambal niet vers en de portie erg gering. Met een cola voor Eur 11,75 veel te weinig waar voor je geld. Het is te hopen dat hier snel verbetering in komt. De service was overigens prima.