Moksi

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Op een woensdagavond zat ik samen met een vriend iets te drinken in een café. Omdat we honger kregen, wilden we wat gaan eten. Het café had geen kaart, maar we konden wel buiten eten op het gedeelde terras van het café en buurman Moksi.
Hoewel het eten niet vies was, was het ook verre van lekker. Het leek het meest op een hapje dat je over hebt, en de volgende dag in de magnetron opwarmt: hoe lekker het de eerste dag ook was, de 'magie' is er door de magnetron af. De hele maaltijd was vrij flauw en smakeloos.
De service was prima, maar ook niet meer dan dat. De bediening was vriendelijk. En hoewel de combinatie ideaal leek: drinken bij buur A en eten bij buur B, doe ik dat in de toekomst niet meer.
Rafael12 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Beperkte keuze qua echt Indiaas eten, had er teveel van verwacht. Eten was over het algemeen lekker, en vriendelijke bediening. Helaas wel lang moeten wachten, dat was wat minder. Decor kan beter, restaurant is toe aan een opknapbeurt.
Over het algemeen wel lekker doch simpel, niet een van de beste in zijn categorie.
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Het is top hier. Helaas zaten wij niet in het echte restaurant, deze wordt namelijk verbouwd, dus zaten wij in een heel rustig gelegen, simpel restaurantje. Maar het eten was Heerlijk. Ik eet geregeld hele goede Roti, dus ben best kieskeurig, maar dit was ook Top. Hele lieve, sociale man. Ga zeker terug om hier weer heerlijk te eten.
Proeverxxxx .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Van de week hier gegeten met mijn vriendin. Roti gerechten waen best wel lekker en vol met smaak. Nasi viel een beetje tegen, beetje droog. Ik vond heel weinig Indiase gerechten op het menu kaart als tandoori en biriyanis/moghlai gerechten. Zeker goed waard voor je geld. Porties waren goed.
Igor C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Met hooggespannen verwachtingen naar Amsterdam gekomen om hier de roti met biologische kip te proeven. En die verwachtingen bleken meer dan terecht, wat een fantastische smaken! Geen overschreeuwende pittigheid, maar pure, subtiele smaken zoals ik ze nog niet eerder in roti geproefd heb. De pompoen die bij de roti geserveerd werd maakte het plaatje helemaal af. Zonder twijfel de beste roti die ik ooit gegeten heb! En de beste kroepoek. En de beste spekkoek... Ik ga hier nog vaak terugkomen.

Verwacht overigens geen gelikt decor of een hippe eettent, alle inspanningen worden hier in het eten gestoken. En check even van tevoren of ze open zijn, ze zijn namelijk veel dicht i.v.m. catering.