Mokka eten en drinken

Herenstraat 9 2671 HX Naaldwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mokka eten en drinken

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
knusse locatie aan het plein.

modern maar erg gezellig.
eten heerlijk ( pasta salade met tonijn)
de bediening vlot en vriendelijk
DenL .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Onverwacht in Naaldwijk terecht gekomen het was prima weer dus tijd voor een drankje en misschien toch even wat eten. Groot plein met meerdere terrassen witte wijn voor mijn vrouw en mij en wit bier, helaas die hebben we niet moeten nog bestellen? is het antwoord. Dat in de zomermaanden, gemiste kans. op het terras naast van hadden ze die keuze wel. Toch maar iets eten, een maaltijd salade met Tonijn €15,00 best aan de prijs. Wat een deceptie een bord met heel veel sla, paprika, komkommer en smakeloze dressing en warempel toch nog 3 kleine stukken gegrilde tonijn. Dit kan toch veel beter best een teleurstelling we hebben de vis op gegeten en de sla aan de konijnen gevoerd, Jammer.
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Eten is verrukkelijk. Bediening vriendelijk, snel en kundig. Restaurant ziet er wat oud bollig uit van buiten, maar binnen erg hip en gezellig.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wij hebben recent een lunch gebruikt en mijngangen nam aspergesoep vooraf DAT VIEL TEGEN VOOR DIE PRIJS. GEEN ASPERGE TE VINDEN ALLEEN BOLTON.
Siefh .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Mokka is één van mijn favoriete plekken voor een heerlijke lunch. Ik bestel meestal de uitsmijter Mokka en die is echt fantastisch. Het personeel is altijd erg vriendelijk en zeker niet opdringerig! Het ziet er ook erg gezellig uit en niet geheel onbelangrijk, de toiletten zijn altijd bijzonder schoon en fris. Ik kijk uit naar mijn volgende bezoek aan Mokka!
Wiendels .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Mokka is een prima locatie voor lunch en Diner, fijn terras en binnen gezellig met fantastisch vriendelijk personeel en keuken brigade kan heerlijk koken.

Heel veel succes Mokka
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Wij hebben er gelunched.
Verzorgd en goed geprresenteerde uitsmijter en broodjes.
Uitgebreide bierkaart.
Leuk terras. Arme bediening moet wel veel lopen steeds.
Binnen ziet zaak er ook modern en uitnodigend uit.
Superschone toiletten.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Hoewel we na 5 uur kwamen, mochten we toch nog snel gebruik maken van de lunchkaart. Op deze fantastische dag zaten we buiten op het plein, de dames en heren van de bediening moesten een aardige afstand overbruggen me het eten. Een deel van de groep had salade met geitenkaas en honing (om je vingers mee op te eten), anderen bestelden de marokkaanse(?) kip op brood (en waren daar weer erg over te spreken) en ook de mensen die gerookte zalmsalade hadden waren erg gelukkig. Kortom, een fijne service en een goede keuken.
Femke .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Top plek als je even wat komt drinken, kleine hap is ook nog te doen maar dineren is echt af te raden. Onverschillig personeel, alles ligt open en bloot ( om maar niet op de details in te gaan ... ) verder wel een redelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Ligt leuk aan het plein en mooi ingericht
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Helaas meerdere slechte ervaringen met de Mokka..
Ligging is prima en het restaurant oogt gewoon sfeervol en gezellig. Leuke aankleding mooi gedaan met sfeerlicht en het nodigt gewoon uit om te gaan zitten.
Helaas eindigt het enthousiasme hierna..
Bediening wat opdringerig, lang wachten en eten was helaas slecht; Sausresten aan de onderkant van het bord en het vlees was niet warm maar lauw. Sla was kaal en smakeloos.

Ze hebben best leuke dingen en aparte drankjes en onbekende merken waarmee je nieuwsgierig wordt gemaakt. Ook leuk; bij koffie en thee krijg je altijd een lekker likeurtje. Dat maakt het nog wat leuk. Helaas zou ik bij de Mokka alleen nog binnenlopen voor 1 of 2 drankjes en het écht daarbij laten.
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
We hebben genoten van een voortreffelijk diner. De bruschetta vooraf was zalig! Als hoofdgerecht hebben we genoten van een botermals stoofpotje van kalfsvlees en een voortreffelijke saté van varkenshaas! De bediening was zeer attent en correct! Aanbevelenswaardig!
Brietje1967 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Zaterdag tijdens het shoppen even een broodje gegeten. Verrassend ingerichte zaak; verschillende soorten zitjes en hoekjes. Gezellige verlichting. Attente en snelle bediening. Tosti met geitenkaas was prima, lekker wat salade erbij. Ciabatta met huisgemaakte tonijnsalade ook lekker. Keuze uit 40 soorten thee. Voor ons een leuk nieuw adres in Naaldwijk.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Donderdag 16 aug.2012 wezen eten en het was niet lekker! Vooraf broodjes met tappenade .De broodjes waren kei hard!! 's.middags al afgebakken.Mijn vistrio was niet gaar..Bediening was niet oplettend!Vragen om nieuw drinken.En voor water moet je betalen naast je glas wijn..