Mōkbar

Havenstraat 10 1211 KL Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mōkbar

Koreaans restaurant waar je kennis kunt maken met de traditionele keuken van Korea. Er zijn veel speciale aanbiedingen en menu’s waarbinnen je allemaal kleine hapjes krijgt geserveerd die je met elkaar kunt delen. Met dit zogenaamde ‘Sharingmenu’ eet je Koreaanse gerechtjes gepresenteerd in een modern jasje. Staat superfeestelijk al die verschillende, kleurrijke hapjes op tafel. Maar je kunt ook gewoon iets van de kaart kiezen. Altijd lekker!

Meer informatie over restaurant Mōkbar

Het is 10 minuten lopen vanaf treinstation Hilversum.
  • : Parkeren kan (beperkt) in de straat, maar op 5 minuten loopafstand is parkeergarage 'Gooise Brink'.

Dagelijks geopend vanaf 17.00 uur tot 22.00 uur, behalve op dinsdag (gesloten)

• Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Mōkbar

Inge T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Voor de tweede keer met andere zoon bij Mokbar gegeten. Dacht niet dat het beter kon maar deze keer was nog beter dan de eerste keer. Mijn complimenten.
Lhamo Y.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Alles was goed ????????????
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke service en goede prijs kwaliteit verhouding. We komen hier zeker nog wel een keer terug.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Super lekker gegeten
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Weet geweldig gegeten, goede service
Farhana F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Aardige mensen, ik voelde me er thuis en het eten was totaal genieten. Ik ga zeker nog eens.
Claudlinden V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Verassende, afwisselende smaken. De mogelijkheid om vele gerechten uit te proberen binen een zeer aantrekkelijke prijs is fantastiisch. Adequaate vvriendelijke service.
Diana F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijke gerechten, uitgebreide menu kaart, vers bereid. Kimchi is heerlijk. De gebakken gamba’s met honing en sesam en de krokante kippenvleugels met honing zijn een aanrader. Super vriendelijk en gastvrij personeel. Ook lekkere betaalbare cocktails. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Leuk restaurant lekker eten vriendelijke bediening
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wat een heerlijke gerechten, goed advies over wat te kiezen en hoe het werkt. Alles kwam snel door.
Fijne sfeer, snelle service. Als je naast de keuken zit dan is het wel lawaaierig.
We hadden gereserveerd via IENS, met 30% korting, maar die vonden we uiteindelijk niet op de rekening terug, dat was jammer.
Rogier N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst, eten was erg smaakvol. De verschillende kimchi gerechtjes (pickles) verrassend lekker en ook de rode mul. Briljante vondst is dat ze lampjes om tafel hebben, en als je die omdraait, veranderen ze van kleur om aan te geven dat je bediening wenst. Scheelt weer oogcontact met de bediening proberen te zoeken. Enige minpunt was de menukaart, een paar vellen papier vol met vlekken en correcties. Dat geeft geen kwalitatieve indruk dus snel nieuwe menukaarten laten maken!
André M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hier a la carte of shared dining. Dit laatste wordt gepromoot. Dan 8 gerechten van de kaart en 1,5 uur"genieten".Bij a la carte grotere porties maar ben je veel eerder klaar zegt men. Wij namen la carte met 2 voorgerechten, pannekoek met zeevruchten en Mandu (gestoomde "dimsumachtigen"). De medewerker mschreef de pannekoek " Een pannekoek gevuld met garnalen, mosselen, en zeevruchten. Echter wat we kregen waren tortillachips kleine pannekoekpuntjes van 2 mm dik. Zonder enige structuur van vis. Waar waren de mosselen, garnalen en zeevruchten gebleven? Gemalen en een lepel door het pannekoekbeslag gemengd? Zeer teleurstellend, smaakte ook aangebrand. De " dimsumachtige" redelijk van smaak, wel allemaal kapot waardoor het vocht eruit liep en dus wat droog. In totaal waren 5 tafels bezet maar na 1,5 uur wachten op de hoofdgerechten bimbimbap en 8 stukjes buikspek,(wat geen buikspek was) droog gefrituurd en op een post-it groot stukje sla geserveerd. Koud,smakeloos en geen 2e keer meer! Wel 10% korting gehad.
Lieve P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Super lekker en verrassende keuken! Fijne en enthousiaste bediening die trots zijn op wat ze verdienen. Aanrader!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke gevarieerde ervaring in de Koreaanse keuken. Super.
Rowdy D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke en toegankelijke eerste kennismaking met Koreaans eten. De angry chicken was fantastisch!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben weer genoten van de heerlijke Koreaanse smaken. Het sharing menu biedt de mogelijkheid om veel verschillende gerechten te proeven. Hartelijke ontvangst en vlotte en persoonlijke bediening. Dit restaurant blijft voor ons een toppertje!
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben ons laten verrassen. En wat was het heerlijk! Gevarieerd en een mooi inkijkje in de Koreaanse keuken. Niet te pittig maar wel echt Aziatisch. Voor herhaling vatbaar.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Mijn dochter gaat met een vriendin naar Seoul. Als voorproefje zijn we de Koreaanse keuken gaan ontdekken bij dit restaurant. Na een uitgebreide en duidelijke uitleg ban de eigenaresse hebben we gekozen voor het sharing menu. We hadden ons niet beter kunnen wensen. Allemaal heerlijke gerechten kregen wij voorgeschoteld. Niet in een te hoog tempo, maar dat is juist het pluspunt. Genieten van het ene gerecht en dan even wachten voor het volgende. Alles was vol van smaak. De keuken krijgt derhalve een pluim.. De eigenaresse heeft mijn dochter nog van diverse tips voorzien voor haar vakantie.
Dit restaurant is echt een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Ontzettend leuke eerste ontmoeting met de koreaanse keuken.
Erg gastvrij ontvangen met goede uitleg over de gerechten.
We hebben velen geproefd en komen snel eens terug om de andere gerechten
te proberen. Leuk hoor !