Mōkbar

Havenstraat 10 1211 KL Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Mōkbar

Koreaans restaurant waar je kennis kunt maken met de traditionele keuken van Korea. Er zijn veel speciale aanbiedingen en menu’s waarbinnen je allemaal kleine hapjes krijgt geserveerd die je met elkaar kunt delen. Met dit zogenaamde ‘Sharingmenu’ eet je Koreaanse gerechtjes gepresenteerd in een modern jasje. Staat superfeestelijk al die verschillende, kleurrijke hapjes op tafel. Maar je kunt ook gewoon iets van de kaart kiezen. Altijd lekker!

Meer informatie over restaurant Mōkbar

Het is 10 minuten lopen vanaf treinstation Hilversum.
  • : Parkeren kan (beperkt) in de straat, maar op 5 minuten loopafstand is parkeergarage 'Gooise Brink'.

Dagelijks geopend vanaf 17.00 uur tot 22.00 uur, behalve op dinsdag (gesloten)

• Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Mōkbar

Elizabeth B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten met vriendelijke bediening die rekening hield met onze wensen. We komen zeker terug!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima gegeten! Bijzondere gerechten, prima service. We komen terug.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer prettige kennismaking met de Koreaanse keuken. Hoewel de dames in de bediening meer konden verdienen aan drankjes is het verder qua service helemaal goed. De uitleg van het menu snapten we niet helemaal maar dat zal wel aan ons gelegen hebben. Porties waren groot dus de mogelijkheid tot een doggy bag grepen we meteen. Weer eens wat anders en leuk om het in Hilversum te hebben.
Afke K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs! Ik kom nog eens terug!
Nord M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fantastisch eten. Kok kookt met liefde en passie. Dat zie je en proef je! Bediening is heel.aardig: alles werd uitgebreid uitgelegd. Masr wel traag: het duurde 3 uur voor 3 gangen. Dat is het enige verbeter punt. Aanrader@
Jonathan K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben hier bijzonder goed gegeten. Verschillende kleine gerechtjes, deels zelf gekozen, deels laten adviseren, stuk voor stuk zeer smakelijk en goed bereid. Prijs/kwaliteit verhouding super. Bediening prettig persoonlijk, vriendelijk en vlot. Niet wéér Japans, eet een keer Koreaans!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk traditioneel Koreaans gegeten. Superlieve gastvrouw. Aanwinst voor Hilversum !
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker Koreaans eten, vooral de zeevruchten pannenkoek en bibimbap waren erg lekker. Uitserveren van zowel de voorgerechten als de bijgerechtjes (bij de hoofdgerechten) waren helaas niet tegelijk. Restaurant ziet er modern uit.
pieter K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijke kleine hapjes gegeten, die je met je tafel deelt. Hele verschillende smaken en nog en lekker ijsje toe! Echt een aanrader als je eens iets anders wilt!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, een grote variatie in verrassende smaken en een vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens terug!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We kozen voor het sharing menu. Dat betekent dat je (per tafel) 8 gerechtjes van het menu kiest die je samen deelt. Tenslotte volgt er nog een bolletje ijs of koffie. De gerechten werden na elkaar opgediend en smaakten, zonder uitzondering, voortreffelijk! Niet te zout, niet vet, niet (te) heet. Kortom, we zijn van Japans en Grieks helemaal over op Koreaans!
wilhelmina R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Fijne verse gerechten, genoeg variatie.
De sfeer was gastvrij en rekening houdend met de wensen van de gasten.
Aanrader voor wie de Koreaanse keuken wil proberen.
Wij komen zeker terug.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk genoten van het sharing menu! Super lekker eten en goede bediening. Inrichting kan wat sfeervoller naar mijn mening..
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij zijn gekomen voor een verjaardag met de familie en waren heerlijk verrast. De bediening, eten, ambiance - alles overtrof onze verwachtingen en waren continu aan het genieten met elke gerecht. Wij waren op een heerlijke wijze geïntroduceerd naar Koreaans eten en wij raden dit restaurant aan, aan idereen. Super!!
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mokbar is relatief nieuw in Hilversum. Wij werden positief verrast. Ontvangst en service zijn zeer vriendelijk. Er werd geduldig toelichting op de gerechten gegeven. De gerechten waren heerlijk. Mals en goed gekruid, origineel en echt anders dan andere Oosterse keuken die wij kennen. Wij gaan terug. Een aanrader!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Reservering prima. Duidelijke uitleg over de uitgebreide keus in onderdelen van de maaltijd. Zeer positieve benadering tot de klanten. Personeel zeer actief in het opruimen. Schoon en warme sfeer in het restaurant.
Kaja V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Allemaal nieuwe smaken, alles was superlekker! De eigenaresse bleek onze (bijna) buurvrouw te zijn..fijn zo'n buurvrouw!
Sally C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Al twee keer gegeten bij Mokbar en beide keren zeer goed bevallen. De eigenaresse en bediening zijn heel vriendelijk en sociaal. We komen zeker terug, ook al is het een uur rijden!
Duncan C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekker gegeten! De ontvangst is voor verbetering vatbaar. Het was vriendelijk, maar toch een beetje afstandelijk/terughoudend.
Maar we komen zeker nog een keer terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijke gerechten, alles vers en smaken die we nog niet kenden. Vriendelijke bediening die goed kon uitleggen wat er te kiezen is.