Mōkbar

Havenstraat 10 1211 KL Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Mōkbar

Koreaans restaurant waar je kennis kunt maken met de traditionele keuken van Korea. Er zijn veel speciale aanbiedingen en menu’s waarbinnen je allemaal kleine hapjes krijgt geserveerd die je met elkaar kunt delen. Met dit zogenaamde ‘Sharingmenu’ eet je Koreaanse gerechtjes gepresenteerd in een modern jasje. Staat superfeestelijk al die verschillende, kleurrijke hapjes op tafel. Maar je kunt ook gewoon iets van de kaart kiezen. Altijd lekker!

Meer informatie over restaurant Mōkbar

Het is 10 minuten lopen vanaf treinstation Hilversum.
  • : Parkeren kan (beperkt) in de straat, maar op 5 minuten loopafstand is parkeergarage 'Gooise Brink'.

Dagelijks geopend vanaf 17.00 uur tot 22.00 uur, behalve op dinsdag (gesloten)

• Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Mōkbar

Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vanavond met een maat me van in dit restaurant gegeten. Eten was heel erg goed! Service was prima. Ik heb alleen het idee dat ze de nieuwigheid er nog inzit in het restaurant. Loopt nog niet echt gelikt. Maar grosso modo prima tent en ik ga er zeker nog een keer naartoe!
tanja V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Door het share menu veel verschillende en fijne gerechten kunnen proeven.
Bediening was top! Zeer behulpzaam en vriendelijk. Aanrader
hessel K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegegen. Echt een aanrader. Was helaas niet druk, maar dat kwam door het slechte weer.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, verschillende gerechtjes die stuk voor stuk erg smaakvol waren. Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
wat saai decor. vriendelijke service . het shared dining concept werd naar mijn mening niet erg prettig uitgevoerd. de bestelde voorgerechten en hoofdgerechten
werden 1 voor 1 gebrachte met lange tussen pauzes. niet erg prettig als je trek hebt en met een kind aan tafel zit. de smaak van het eten was prima. prijs kwaliteit was door de 50% korting heel goed masr had ik anders wat duur gevonden. al met al niet van plan om terug te komen.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer smaakvolle gerechten. Leuk opgediend door zeer vriendelijke bediening. Kleine gerechten met verrassende verschillende smaken. Ook zonder de korting komen we zeker terug.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, en het eten van goede kwaliteit. Leuk aangekleed en sfeervol.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en het eten erg smaakvol. Mooi aangekleed restaurant. Behulpzame gastvrouw, neemt de tijd voor je.
Werknemer V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg lekker, grote porties, meer dan genoeg. leuke Iens korting waardoor niet duur. Aardige en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Weer een fantastische avond gehad in dit restaurant. Heerlijk genoten van de Koreaanse keuken en in de watten gelegd door de gastvrouw. Dit restaurant is een pareltje als je van andere smaken houdt en via het sharing menu kun je veel verschillende gerechten proeven. Een topper en we komen in december zeker weer terug.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Superlekker eten
Heung Han H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik ben al vaker geweest. Goed en eerlijk eten. Je kan er met alle gelegenheden eten.
marina K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk authentiek gegeten! Alles was lekker!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima ontvangst. Zeer duidelijke uitleg. Heel vriendelijk. Heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Geweldig koreaans eten hier, super service, en altijd gezellig. Het eten is zeer smaakvol, de bediening is altijd erg vriendelijk, en de porties zijn meer dan voldoende. Kortom, een echte aanrader en zeker een restaurant om naar terug te komen.
Jennifer Y.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lekker gegeten en een gezellige avond bij Mokbar!! Chef kwam ook aan de tafel voor uitleg en een praatje. Prima service.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
En wéér hebben wij hier heerlijk gegeten! Niet te vet, niet te zout maar juist goed gekruid. En méér dan voldoende! Wij bevelen iedereen het sharing menu aan.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Een verrassend fijne nieuwe keuken! Het concept en een aantal gerechten kregen we duidelijk uitgelegd en daarbij werd ook vermeld wat nou écht Koreaans eten was. We hebben van het eten genoten en daarnaast ook van de gezelligheid! Snel weer!
De tafel van Erik W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat een fantastische ervaring dit restaurant. Een persoonlijke ontvangst en bediening met toelichting op de Koreaanse keuken. We hebben genoten van de presentatie van de gerechten en de heerlijke Koreaanse smaken. Tijdens het diner direct weer geboekt voor een week later. Dit smaakt naar meer!
Monique W.
zo geweldig restaurant, we hebben maar meteen voor volgende week opnieuw gereserveerd
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima gerechten waarvan je merkt dat er aandacht aan besteed is. Chef kwam ook een paar keer aan de tafel voor uitleg en eind bereiding. Prima service.
Restaurant zat goed vol en hadden het idee dat daar iets te weinig personeel voor was vanwege lang
wachten op drankje. gekozen voor sharing menu voor 4 en hebben ons laten verrassen door de chef.
Alles bij elkaar prima restaurant en zeker een aanwinst voor Hilversum!