Mojo's Eatertainment

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Benkooij .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteren gegeten met een groep van 4 personen. Leuke, gezellig drukke locatie waar je op een dag als gisteren prima buiten kunt eten.
Ik denk achteraf dat als ik alleen heen was gegaan ij het bij een borrel met hapjes hadden gehouden. Het plankje landbrood en het plankje met vleeswaren en olijven is echt heel lekker. Als hoofdgerecht had ik de paella, en mijn tafelgenoten de mosselen en een ladysteak. De saus die bij zowel de ladysteak als de mosselen werd geserveerd was lekker. Mijn paella zou Ik meer een hoop plakken vis (2 stukken zalm, 2 garnalen, 1 mossel etc ), op een plak rijst noemen. Als dessert deelde wij gezamenlijk een wat ik zou noemen 'gedemonteerde' tompouce. Het dessert bestond uit het onderste deel van de tompouce met daarop chocolademouse en 3 frambozen. Weinig spannend. Al met al zou ik er dus gewoon voor kiezen mojo's voor de borrel te doen - want het is wel een gezellige tent.

Vriendelijke groeten,

Ben Kooij
Opgaan I.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We waren niet positief verrast door het bedienend personeel. Erg lang moeten wachten en geen oog voor nog een extra drankje of dessert. We moesten zelf vragen om het diner op te nemen. Weinig tot nauwelijks interesse/tijd om ons te helpen. Eten was prima, frietjes ietwat aan de harde kant. Ook moesten we zelf vragen om af te rekenen. Al met al weinig aandacht. Puntje van verbetering! :-)
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
We kwamen eigenlijk even schuilen voor de regen door een kopje koffie te drinken maar besloten er ook te gaan lunchen. Een broodje met makreelsalade met Sauvignon en een sateetje met friet met Chardonnay, niet de meest gewone combinaties maar ach, het was vakantie en het was lekker.
het personeel was vriendelijk en de entourage okee. Overdag een restaurant en 's avonds, aan de inrichting te zien een nachtclub o.i.d. Zeker een plek om goed te lunchen
Pentage .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Rond lunchtijd was het al gezellig druk bij Mojo. Gelukkig hebben we toch een tafeltje weten te bemachtigen.

Met deze drukte, hebben we hoge verwachtingen van het eten en de service.
Maar wat vonden we uiteindelijk van het eten?!? Om eerlijk te zijn, viel het een beetje tegen. De uiensoep was aan de zoute kant. De trio visclub was niks bijzonders.
De vraag is dan natuurlijk, hoe komt het dat het zo druk is in deze tent??? Ligt het aan de ligging of komt het door de gezellige bediening dat het zo druk is? En hadden we gewoon pech met onze keuze? Hmmm......

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Voor de tweede keer gegeten bij Mojo's. Het was net als de vorige keer gezellig in dit mooie eetcafé, waar ze voor betere cijfers dan de twee zevens toch iets beter hun best hadden moeten doen. Ondanks dat was het toch een gezellig avond en zal ik de volgende keer niet aarzelen om terug te komen. Het brood met de smeersels was lekker, en de romige kerrie bloemkool soep, die beter bloemkool kerrie soep had kunnen heten was prima. Mijn hoofdgerecht, de eend had wel wat malser gemogen maar de smaak was goed. De bijgeleverde patatten en de salade waren heerlijk.
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
het eten vind ik hier niet super. Om smiddags te borrelen met wat oesters en de mojos brood dipper is het wel de juiste plek. Weekends is vooral erg gezellig en druk. Bediening smiddags vind ik een beetje chagrijnig over komen. Maar savonds werken er hele gezellige mensen.
Nikks D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Ik ben een vast gast, kom hier wekelijks.
Regelmatig om te stappen, regelmatig om te lunchen en laatst voor het eerst uitgebreid gedineerd.
Tot nu toe vind ik het eten altijd top van smaak. De soepjes zijn altijd heerlijk. De sandwiches goed belegd en mooi verzorgd.
Sommige gerechten hebben iets teveel poespas. Ik was laatst lunchen met mijn vriendin, die er voor het eerst kwam. Zij bestelde een broodje Carpaccio. Hier bleek een soort salsa overheen te zitten, met veel smaak, waardoor de lekkere smaak van de carpaccio compleet wegviel. Sommige dingen zijn net ff lekkerder op de traditionele manier misschien..

Ook verandert de kaart nog wel eens.. Best teleurstellend als dan de samenstelling van je vaste Club Sandwich ineens anders is..

Al meerdere keren Thaise gerechten besteld, wat een smaken, echt heerlijk! De soepen, rijstgerechten, echt super!

Bediening is over het algemeen goed, al moet ik toegeven, dat het te merken is als er eentje zijn/haar dag niet heeft (door regelmatig bezoek, merk ik het verschil!). Verder zijn ze meestal erg vriendelijk, werken hard, veel en lang! Dat mag ook gezegd worden. Mojo's heeft het het drukst van het hele plein.

Decor is mooi, maar het publiek dat erop af komt om te stappen, vindt zichzelf een beetje te highclass, waardoor gezelligheid minder snel naar voren komt, naar mijn beleving. Het is meer een soort populair gedoe, zien en gezien worden..

Toch meer PLUSpunten dan minpunten. Ik kom er graag en het eten is top.
Timm1967v .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Na het winkelen in de binnenstad van Alkmaar bij Mojo's aangeschoven voor een lunch. Wat opvalt aan het interieur is dat er veel gebruik wordt gemaakt van hoogtes. Er zijn etages in deze zaak die ons inziens vooral in de nachtelijke uren gebruikt worden als er wordt geswitcht naar uitgaanscentrum. Het ziet er allemaal zeer stijlvol en verzorgd uit in ieder geval. Een prachtbedrijf op een topplek aan het Waagplein dus. Toen we aanschoven was er even verwarring bij een van de gastvrouwen of we wel of niet bij een groter gezelschap hoorden dat werd verwacht. Toen bleek dat dit niet zo was moesten we verhuizen naar een andere plek. Geen probleem! Als lunchwijn bestelden we de pinot grigio Sachetto. Een prima keuze voor een warme dag als deze. Niet te zwaar en een prachtige lichtroze blush. Lekker! Het gezelschap dat werd verwacht was inmiddels gearriveerd en liet d.m.v. speeches in een microfoon flink van zich horen. Nou snappen we dat ook dit soort partijen onderdeel zijn van gastvrijheid en service, alsmede misschien ook wel broodnodige omzet, enigszins storend was het natuurlijk wel. Ondanks dat we met vier personen waren en allen iets anders kozen arriveerde het eten zeer snel. Het bleek allemaal leuk gepresenteerd en smaakvol. We aten clubsandwich, salade en andere lekkernijen. Er was werkelijk niets op aan te merken. Alles zag er lekker en verzorgd uit. Al met al is dit een uitstekend adres. De dames in de bediening kwamen allen zeer professioneel en goed ingewerkt over. Wel zijn er een aantal vrij informeel (denk aan "hoi" bij binnenkomst), dat kunnen niet alle gasten waarderen denken wij maar voor ons geen probleem. Ze zijn bij Mojo's schijnbaar van alle markten thuis, dus wellicht kunnen wij ook eens s'avonds of in de nachtelijke uurtjes langskomen!
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Gisteren heerlijk gegeten en vandaag terug gekomen voor heerlijke borrel snacks op he terras.
Heerlijke garnalen met groene Thaise curry!
MHKonijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Afgelopen week geluncht met een vriendin en kan niet anders zeggen dan dat het eten heerlijk is. Goed op smaak, lekker anders dan andere zaken en veel keuze. Ambiance vond ik een beetje sober en de bediening wat ongeïnteresseerd. Maar wel lekker gezeten.
Jennifer W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Wat een zonde van het geld was ons bezoek aan deze tent. We hadden een koffie, warme chocolademelk en twee stukken taart besteld. Taart werd snel geserveerd( nou ja op het tafeltje gekwakt) en toen wachten op het drinken. Die kwam niet gelijk, wat wel kwam was een serveerster die tegen mijn vriend zei dat hij wel even op de stoel moest gaan zitten, tegenover mij. Andere klanten moesten ook kunnen zitten hoewel de zaak grotendeels leeg was, dat onderkende deze onvriendelijke serveerster. Vervolgens moesten we nog wachten op ons drinken. Toen deze uiteindelijk kwam en ik vertelde dat ik taart met koffie erbij besteld had en niet taart en daarna koffie, kreeg ik een grote mond met de mededeling dat ze zo altijd werkte en het kwam erop neer dat we niet moesten zeuren. De chocolademelk heb ik maar niet eens over geklaagd, deze smaakte nergens naar en was koud.

We hebben betaald en zijn naar een zaakje even verderop gegaan. Een verademing, goede service en kwaliteit producten.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet en wij mochten zelf een tafel uitzoeken waar wij wilden zitten. Vooraf kregen wij diverse soorten versgebakken brood met een heerlijke pesto en kruidenboter geserveerd. Bij de rode wijn werd ongevraagd een glas water geleverd. Heel attent! Als hoofdgerecht hadden wij een ladysteak gekozen. Perfect! De dubbele espresso als afsluiting smaakte ook prima. Attent personeel, een sfeervolle inrichting, kortom, wat ons betreft voor herhaling vatbaar!
Vrijbuiter1962 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Vorige week hebben wij, 2 volwassenen en 2 kidsvan 13 en 16 bij Mojo,s heerlijk gegeten.
We kunnen zeggen dat ons referentie kader in ons oordeel erg breed is vanwege ons vele verblijf in internationale top hotels en restaurants wereldwijd.
De sfeer in Mojo,s is erg goed, en we kregen de tafel die ik graag wilde, boven , lekker rustig.
De voorgerechten, bestaande uit mosterdsoep, tomatensoep en een proeverijtje waren erg lekker.
Hierna de hoofdgerechten bestaande uit , meatlover, ladysteak, en homemade hamburgers waren ook perfect.
De profesionele vlotte en beschaafde bediening zorgde voor genoeg ruimte tussen gangen, en was erg flexible toen we om een desert voor 4 vroegen, gewoon wat verschillende desert hapjes op een schaal.
Ook dit was erg creatief en lekker
Alles bij elkaar een geslaagde avond.

Mojo,s kan zich meten met de betere trendy restaurants in wereldsteden, en zou het ook aanbevelen bij mn buitelandse collegas
Kortom een goed concept en we komen terug
Hmmeten .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wij hebben gisteravond voor het eerst bij mojo's gegeten. Voorgerecht was prima, was brood met meerdere soorten dip ( dus kan kan ook niet veel mee fout). Wij hadden beiden als hoofdgerecht de gevulde parelhoen met risotto, en de kok was bij beide borden uitgeschoten met het zeezout. We zaten allebei op zout te kraken en het was dus niet lekker. Behalve dat we te horen kregen dat we dit eerder hadden moeten zeggen ( we hadden 2/3 wel opgegeten) werd hier verder niets mee gedaan. Dessert was wel heerlijk!! Op zich kan dit een leuk en lekker restaurant zijn, maar wij gaan hier nooit meer heen, daarvoor is er teveel en betere concurrentie in alkmaar.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Op een regenachtige maandag kwamen we hier tegen half 6 om (snel) een hapje te eten. Dit hebben we bij binnenkomst kenbaar gemaakt. Het was geen enkel probleem. De drankjes kwamen inderdaad snel, op de menukaart hebben we dik een half uur moeten wachten. Inmiddels hadden we maar alvast de menukaart op internet bekeken en onze keus gemaakt, zodat we snel konden bestellen, zodra we weer een personeelslid in het vizier zouden krijgen. Slechts zeer sporadisch kwam er iemand langs en die was getraind in het stelselmatig negeren van de gasten. Omdat er op maandag weinig restaurants open zijn, zijn we blijven zitten. Daar hadden we niet echt spijt van, de meatlover's steak was van goede kwaliteit en het groentegarnituur was gevarieerd en erg lekker. Dat gold ook voor de hamburger. Met speciale wensen werd goed rekening gehouden. Hoewel er in de tijd dat wij er zaten slechts 8 gasten in het restaurant zaten, zag de toilet eruit of er een orkaan gewoed had. Toch jammer.
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Trendy restaurant met een leuk gevarieerde menukaart. De zalm vooraf was zeer smaakvol. De black-angus steak was mooi mals maar had groot vet deel. Dit kun je zo de keuken niet uitsturen! Het ene bord had voldoende saus, het andere bord nagenoeg niets. Als afsluiting de caramel brownie-cheesecake. Een forse hap maar op zich prima van smaak. Bediening vriendelijk en correct maar de timing is slecht. Na binnenkomst lang wachten op een 1e drankje en de kaart. Vervolgens tussen de gerechten in ook veel tijd. Tegen de klok van 11 snel afgerekend omdat een gesprek niet meer mogelijk was ivm de band die beneden startte. Geen verkeerde avond maar er is hier en daar ruimte voor meer scherpte!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Wij borrelen met een groep oud-studievrienden geregeld op het waagplein in de stad waar wij allen aan de hogeschool hebben gestudeerd. Eten doen wij dikwijls ergens anders maar voor de borrel kun je hier prima terecht. Over het algemeen goede service en prima bediening. Alleen op donderdag- en vrijdagavond is het een kwalijke zaak dat men moet betalen voor het toilet terwijl men een rekening heeft lopen van tientallen euro's. Terecht een minpunt in mijn mening.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Meestal iens ik een restaurant. Ik ben blij dat ik dat nu een keer niet gedaan heb. Ik heb erg lekker gegeten bij dit mooi ingerichte, modern uitziende restaurant waar het er tot in de toiletten goed en fris uitzag. De bediening was vrolijk, correct en zeer service gericht. Wij kregen allemaal een drankje van het huis. Mijn voorgerecht was erg apart en heerlijk. Gegrilde tonijn op een krokant gefrituurd, dun laagje deeg met wat salade, geweldig. Het hoofdgerecht, een uitstekende kipsaté met goede frietjes en salade in een eetbaar deegmandje was ook voortreffelijk. Kortom, als ik weer in Alkmaar ben, maakt Mojo's een goede kans.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Na lang wachten konden we gister met veel tegenzin van bediening wat drinken bestellen. Ben al vaker bij Mojo's geweest! Bediening was niet vriendelijk en stonden niet te juichen om mensen te helpen. Kwartier gewacht voor we een hapje konden bestellen.. Drinken en eten werd op tafel gekwakt zonder een glimlach of een eet smakelijk. Bij afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was en een "doeidoei" tegen gasten vind ik niet toepasselijk. Jammer want verpest de sfeer van de leuke tent!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Ik schaam mij als echte Alkmaarse, alweer 15 jaar elders woonachtig. Trots op de vriendelijkheid en gastvrijheid in Alkmaar, nu bij Mojo's zeer onvriendelijk en arrogant. Een chagrijnige dame, die serveert omdat ze waarschijnlijk "moet". De bitterballen totaal leeggelopen, met een mayonaise erbij geserveerd (ik wil gewoon mosterd!) en geen gelegenheid bij de bediening om ons ongenoegen kenbaar te maken. Enorme spijt om hier een borrel te nemen..... De rest van Alkmaar is zoooo vriendelijk, ik kom nooit weer bij deze arrogante tent!