Mojo Amsterdam

Zondag 11:00 - 01:00 uur

• Engels gesproken
AH V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Na 2 heel positieve ervaringen eerder dit jaar, was het dit weekend een tegenvaller. Lauwe ingedroogde kabeljouw, ik vermoed uit de magnetron. Geen week of dagkaart. Ongeïnteresseerd personeel, waren vooral bezig met elkaar. Misschien in de zomer weer op het mooie terras, maar voorlopig even niet
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker frans kippetje met een goed biertje. Helder concept lekker eten. Mijn partner had een heerlijke vegetarische curry
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig ingericht eetcafé, afgewerkt met hout en veel warme bruine en gele tinten. Een prominente bar en achterin een lounchdeel met uitzicht op de (half)open keuken. Fijne sfeer, binnen niet al te druk, op het terras wel. Alerte dames in de bediening, vriendelijk ook. De kaart biedt behoorlijk wat borrelhapjes, maar ook de gebruikelijke gerechten voor een eetcafé. We kozen voor de spareribs en de entrecote. Prima en goede porties. Fijn bij de entrecote was dat er flink wat gebakken groente bij kwam. De cheesecake na was een goede keuze.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Lekker terras op een mooie plek langs de Ringdijk. Vriendelijk personeel en het eten kwam snel. Het eten vond ik niet heel goed, maar ook niet slecht, gewoon prima .
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijke hamburger gegeten en al vaker geweest voor een borrel! Snelle vriendelijke service, heerlijk terras! Aanrader voor een ongecompliceerd etentje!
Bianca .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Koningsdag gevierd bij jullie, fijne band, gezelligheid en lekkere burgers ondanks de drukte! Zit met mooi weer graag op het lekkere terras. Lunchbroodjes ook erg lekker
leuk om ook de eigenaren net zo hard mee te zien werken.
P E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Leuke plek aan de Ringdijk; met terras op de dijk en met: aardige bediening.
Van binnen niet spannend gemaakt: een vrij eenvoudige indeling en inrichting; toiletten waren niet schoon, maar misschien is dat een tijd-opname.

In de middag gegeten; tosti met jalopenos; die is prima! Beetje zwart, maar dat vind ik wel kunnen bij een tosti. Borrelgarnituur prima gebakken en prima keuze. Leuke bierenselectie van Amsterdamse brouwerijen.

In de avond een simpel menu; handig om snel te eten; ook voor kinderen kleine portie, niet heel spannend verder.

Volgende keer gaan we iets verder de Ringdijk op, naar Vergulden Eenhoorn in de mooie tuin.
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
gezellig eetcafe. service is vriendelijk en snel. de hamburger was lekker sappig en de soep lekker dik. gezellig bruin decor
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Mojo is een prima eetcafe. De ene keer is het beter dan de andere keer. Deze keer was het prima. We zaten binnen en werden snel geholpen. Het eten was prima; hamburgers, piepkuiken en entrecote hadden we. Hier ga je naartoe zonder al te hoge verwachtingen en dan is het soms verrassend goed!
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bediening kent hun biertjes. Uitgebreide bierkaart met vele van locale microbrouwers. Weten ze goed te combineren met de gerechten.
Het is een gezellige drukte waar je prima met kinderen en de hond heen kunt.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Gezellig (eet)café in Amsterdam-Oost. Bij binnenkomst word je meteen vriendelijk begroet. Prima geschikt voor alleen een drankje (uitgebreide lokale bierkaart) met een snack, maar ook voor een gezellig ongedwongen diner, voor stellen, alleen of gezellig met het gezin. Bestellingen worden snel en accuraat opgenomen en drankjes worden daarna ook rap geserveerd. Gekozen als vooraf voor de broodplank met aioli en olijfolie en voor de hoofdgerechten het piepkuiken (poussin), de bavette (flank steak), de Mojoburger en de Sticky ribs. Alle vier een aanrader. Al met al een leuke en zeer gezellige avond gehad.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gezellig eetcafe met sympahieke bediening. Erg leuke bierkaart, betaalbaar lekker eten. Gemengd publiek, rumoerig maar gezellig. We komen terug
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Heerlijk gegeten in de zomerzon. Voor 2 personen de vlees-platter genomen. Meer dan voldoende voor ons. De burger was precies goed en de zuurkool bij de hotdog erg verrassend.
Het witbier van Amsterdam Brewboys maaktte het af.
Zeer (!) vriendelijk personeel.
Joppe D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
We hadden 2 maal de portobello en een mannen liefde biertje en voor mijn vriendin de shiraz wijn, al met al gewoon goed eten, prettige service en een fijne plek, je hebt totaal niet in de gaten dat je naast de (drukke) linnaeusstraat zit. Tot de volgende X!
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Mojo aan de ringdijk met ruim terras en nu nog beter verwarmd, super vriendelijk en vrolijk personeel en lekkere eenvoudige gerechten in een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij aten de steak tartare en de spare ribbs, ribbs hadden iets langer in marinade gemogen wat mij betreft, maar verder perfect!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Met een Limburgse kok kun je Limburgse gerechten verwachten. De aspergesoep is lekker romig met een hele asperge erin verwerkt. Hij is wel iets te zoet. Het Limburgs Zoervleis is redelijk geprijsd en komt met frieten en sla. De kok heeft duidelijk een voorkeur voor zoet en het vlees en de sla is te zoet aangemaakt. Prima biertjes op de tap die het menu goed begeleiden. Het terras aan de dijk iets er ook gezellig uit, dus van de zomer nog maar eens terug.
Bediening is prima al vond ik het wat te ver gaan al te bestellen nog voordat mijn tafelgenoot er was.
Goed tentje eenvoudig , maar daar zijn de prijzen ook naar.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Altijd een feest om bij Mojo te gaan eten of om na een diner heerlijke speciaal biertjes te drinken aan de bar. Ontzettend goede bediening, verstand van zaken en heel erg gastvrij. Je hoeft er nooit lang te wachten en de kwaliteit is goed. Jammer dat de menukaart veranderd is, maar ook met deze kaart is het de moeite waard!
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Gisteren eindelijk weer eens buiten gegeten. Het was een drukke avond maar de bediening had alles goed onder controle. Vriendelijk, snel en altijd iemand in de buurt.
De spareribs smaakten goed. Niet te vet en het vlees liet makkelijk los. Beetje lauw alleen. Prima friet erbij en een mooie frisse salade erbij.
Goed adres voor een lenteavond.
SariSchukking .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
zonder te reserveren konden wij (op een dinsdag) een tafel krijgen. Het was goed bezet, maar niet overvol.
de bediening was vriendelijk en vlot. Ze hebben een kleine kaart, heel verstandig, en wat er op staat is allemaal even lekker. De vis van de markt was zo vers, alsof ie net was gevangen en het kippetje was een hele echte scharrelkip, en dat proef je!
een aanrader!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Leuk terras, gezellige informele bediening. Lekker kabeljauw en ravioli gegeten. De porties waren voor twee dames net voldoende, maar voor mannen vast en zeker te krap.