Moio Beach

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Moio Beach

sharon B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Etentje met familie ter ere van een jubileum. Paar jaar geleden zijn we hier ook geweest met een groot gezelschap en omdat het destijds heel goed bevallen was, hadden we wederom hier gereserveerd. Bij binnenkomst een prachtig restaurant met grote ramen die uitzicht bood op het strand. Wat een transformatie na de verbouwing, erg mooi...maar verder viel het helaas tegen. De gerechten waren op zich oké maar voor deze prijs hadden we wel meer verwacht (eenvoudige courgettesoep zonder poespas, kindermenu's aardig aan de prijs maar naar verhouding weinig op het bord en het bordje met eendenlever had ook wel wat voller gemogen. Daarentegen wel weer een heerlijke vissoep!).
Helaas was met name de bediening teleurstellend..Meerdere malen hebben we bestek moeten bijvragen omdat dit herhaaldelijk ontbrak, we moesten zelf vragen voor het brood bij de soep, er zou een kinderstoeltje gebracht worden maar uiteindelijk hebben we deze zelf ergens gevonden en bij onze tafel neergezet en na het afrekenen kon er nog geen bedankje of gedag vanaf. Bij drukte ergens nog voor te stellen, maar tijdens ons etentje zat de zaak minder dan de helft vol. Erg jammer, we hadden gehoopt op weer zo'n fijn ervaring als 4 jaar geleden, maar wij laten het bij deze keer en zullen de volgende keer elders in Cadzand reserveren
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
By far de beste strandtent van Cadzand. Prijsniveau ligt iets hoger dan de omringende strandtenten, maar dat is het dubbel en dwars waard. Mooie menukaart en goede wijnen. Indrukwekkend voor een strandtent. Af en toe zijn bepaalde gerechten op, wat duidt op verse producten. De karaf kraanwater met ijs en citroen op de kaart, vind ik ook zeer positief.
De bediening is zeer vriendelijk, attent en behulpzaam. Dat is bij de 'buren' zeker niet overal het geval. Wij blijven hier heel graag komen!
S. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Relaxte sfeer, heerlijk eten en attente bediening. Zeker aan te raden! Wij komen zeker terug!!
extra pluspunt is natuurlijk de ligging: terwijl wij genieten van het uitzicht en n drankje, kunnen de kinderen buiten op het strand gaan spelen!!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Eergisteren op een mooie nazomerzondag laat geluncht (binnen). Driemaal de mosselen (forse portie, maar ook fors geprijsd) en eenmaal de hamburger. Erg goed en smakelijk, schone zaak, schone borden, bestek etc. Uitstekende witte droge huiswijn en bediening zoals het hoort, niet te popie zoals vaak in strandtenten (jammer dat de ober een grote brandzalfplek o.i.d. op zijn elleboog had, beetje onsmakelijk; die had beter lange mouwen kunnen aantrekken). Prettige sfeer. Niet goedkoop maar wel waar voor je geld.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Al een paar keer gelunched, wat later in de middag en 1 keer diner. Erg goede gerechten. Mijn zoon neemt standaard de burger die zeer goed is, met eigengemaakte Vlaamse frieten. De broodjes zalm zijn vers, lekker en flink belegd. Alle broodjes komen met goede garnituur. De mosselen natuur en met wijn zijn heerlijk. De lamsribbetjes en de entrecotes zijn gewoon erg goed. Alle gerechten zijn "meer dan standaard". Duidelijk een kok met liefde voor zijn werk. Het buitenterras zit altijd vol. Dus even wachten of binnen zitten. Ook dat is geen straf na een bruinverbrande dag. Erg bijzonder dat ze een karaf kraanwater met ijsblokjes en citroen op de kaart hebben staan. Bier, wijn en fris drinken we ook genoeg, maar gewoon water is erg goed. Zouden andere restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen! (is in Frankrijk normaal, maar die hebben niet het geode nederlandse kraanwater)