Mogogo

Prinsestraat 66 2513 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Mogogo

Bij Mogogo maak je kennis met de authentiek Eritrese keuken. Kruiden en sommige ingrediënten worden uit Eritrea gehaald. Ook door de inrichting en de muziek waan je je even in het verre Eritrea. In Eritrea is het gebruikelijk om niet van een bord, maar samen uit een hele grote schaal te eten. Daar komt geen mes, vork of lepel aan te pas. Ervaar hier het kindvriendelijk ‘eten met je handen’. Een avondje Mogogo betekent een gegarandeerd gezellige avond tafelen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mogogo

Maandag gesloten
Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 22 :00

6,7
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mogogo

bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een zeer vriendelijke dame bediende ons en kookte ook zelf. Het eten werd op een grote schaal opgediend en kon met behulp van pannenkoekjes worden gegeten. We hadden een mix van specialiteiten besteld. Vlees was vaak taai, de smaken niet erg verschillend. Na het eten werden koffiebonen in een pannetje gebrand en daarna werd de koffie in een aardewerken karaf opgediend. Heel mooie kopjes, maar heel gewone koffie. Spa blauw was een glas water zonder flesje, de aangeboden likeurtjes aan het slot van de avond stonden gewoon op de rekening. Hilarisch was de al door anderen genoemde radio (met veel ruis) die afwisselend Chopin en opnames van een kerkdienst (...) liet horen.
Met een paar kleine verbeteringen zou het hier fantastisch kunnen zijn.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een rustige zaterdagavond om 19:00 uur gereserveerd. Met 4 personen 4 vegetarische gerechten besteld. Om 20:30 kwam het eten mooi geserveerd en erg smakelijk. Er zaten verder slechts 7 mensen in het restaurant ! Omdat we na 1,5 uur wel trek hadden was het eten in een fractie van de bereidingstijd verorberd, De radio achter ons stond op een Nederlandse zender met slechte ontvangst (niet zo sfeervol). Bediening was sympthiek.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een rustige vrijdagavond, ontspannen sfeertje. De vriendelijke gastvrouw kon de bediening en de keuken in haar eentje aan. Zodra je binnenkomt ruik je al het heerlijke kruidenpalet van de Afrikaanse keuken. We hadden nog nooit Eritrees gegeten en waren erg benieuwd! Het voorgerecht was heerlijk en pittig en konden we met bestek eten. Daarna krijg je een kommetje met citroen om je handen fris te maken, waarna er een schotel met diverse gerechten, geserveerd op een soort pannekoeken komt. Je eet dus met je handen waarbij je stukjes pannekoek scheurt en gebruikt om de gerechtjes mee op te pakken. Heerlijke smaken! Echt zalig gegeten!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekkere voorgerechten, goed pittig. Hoofdgerecht met de handen gegeten - grappig a bestek krijg je niet, wel pannekoeken. Lamsvlees was helaas oud, droog en waarschijnlijk opgewarmd. Jammer dat alle sausen hetzelfde smaken.
MP A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten, lieve bediening goede prijs.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijk ontvangen. Lekker eten en goede sfeer in restaurant. Mijn Ethiopische dinner partner vond de Ethiopische gerechten iets te verwesterd en was maar matig tevreden. Ik vond het heerlijk.
Keyvan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
er zat een haar in het voorgerecht. de gerechten duurde heel erg lang om te maken en de ramen waren beslagen omdat er geen fatsoenlijk luchtverontreiniger was. helaas geen aanrader.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Absoluut niets te klagen over het eten - grote hoeveelheden, goed op smaak en ook goed rekening gehouden met de vegetariër in ons midden, ook al kregen we al ons eten op één schaal. Vond de entourage wat minder - kan komen doordat we er op dinsdag waren en er niet zo veel mensen waren. Het was daardoor soms wat ongemakkelijk stil. De bediening was heel vriendelijk, waardoor het niet zo'n probleem was dat de pinautomaat het niet deed en een van ons elders geld moet gaan pinnen. Alles bij elkaar een fijne avond gehad.
Ernst O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met een vegetarische partner is niet elk restaurant een geschikte plek, maar Mogogo is voor beiden, ook voor mij als omnivoor, een aangename plek. Ik eet bijna alles, behalve rauwe tomaat. Bij het voorgerecht lagen apart een paar partjes gemarineerde tomaat. Die eet jij niet, zei ze. Geef hier: dit zijn de lekkerste tomaten ooit. Na afloop op de terugweg naar het hotel, sprak ze haar vermoeden uit dat zelfs ik ze lekker zou hebben gevonden. Ze gaat het thuis proberen met vermoedelijk olie, knoflook (veel) en koriander...Ben benieuwd.
Na het voorgerecht zijn we beiden aan de gemixte gerechten gegaan (vegetarisch en niet vegetarisch).
Mooie variëteit aan gerechten (lekkere spinazie), veel verschillende smaken en met de handen eten. Dat was ook een tijdje geleden. Aan te bevelen!
Gracia N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond gegeten met vriendin. Eten vonden we matig. Ik heb lekkerder Eritrees gegeten en de bediening was sloom mevrouw was niet heel klantvriendelijk.
Evedevine .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdagavond weer eens gaan smullen in Mogogo, inmiddels op een frisse locatie aan de Prinsestraat, waar het nog leuker toeven is aan het raam dan in Chinatown. De bediening is sneller geworden, waar de kwaliteit gelukkig niet onder lijdt.
Je krijgt een bakje water met citroen om je vingers in te dopen, zodat je handen weer schoon zijn voor het lekkere Portugese witte huiswijntje of het kokosbier dat mijn tafelheer koos.
De Mogogo Mix, te bestellen met speciale wensen, zoals meer groenten, is een aanrader.
Lekker bomen, naar buiten kijken en genieten van al die tongstrelende gerechten, bijeengebracht op een reuze njera door de gastvrije Eritrese gastvrouw: wat wil een mens nog meer na een lange dag in Den Haag?
Een koffieceremonie toe, zodat het hele vertrek gevuld wordt met de geur van vers gebrande Afrikaanse bonen is het antwoord.
Door het open luik kan men een blik werpen in de schone keuken, waar hygiënisch edoch authentiek voedsel bereid wordt.
Dit kleine maar fijne restaurant in hartje Den Haag is beslist een aanrader.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We waren met 5 personen en hebben de keuze voor het menu volledig aan de keuken overgelaten. Resultaat; een heerlijke variatie van wat de chef te bieden heeft, opgediend op een schitterende schaal. Kortom een toppertje dit restaurant!
ruben B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten is heerlijk en bijzonder! De eigenares is zeer vriendelijk en behulpzaam.
En reserveren kan wel. Gewoon even bellen op 06.149.28.050
Toin N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Zeer smakelijke en met zorg bereide gerechten. Gewoon eerlijk eten zonder poespas. En het met je handen eten verhoogt het eetplezier. Ontspannen sfeer waar de vriendelijke bediening aan bijdraagt. En dan ook nog met een heel goede prijs-kwaliteitverhouding!
Radka D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vandaag Mogogo bezocht. Klein, gezellig restaurantje met zeer aardige bediening. Tot op heden hebben wij Eritreese keuken niet gekend maar tet eten is top, verschillende stukjes vlees, gekruide groenten en sausjes opgediend op een grote plaat. Je eet wel met je handen alhoewel je om een bestek kan vragen. Maar wij willen altijd doen zoals de mensen waar het eten vandaan komt. Wij vonden het erg gezellig zo. Zeker een aanrader. Mevrouw, de eigenares, was erg aardig, lief vrouwtje. Wij komen zeker terug.
Marfijn .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Samen met een goede vriendin at ik een heerlijke Mogogo mix met linzensoep vooraf. Een mooie aanbod van verschillende gerechten uit Eritrea. Bijzondere smaken en lekker in combinatie met de de mooie dunne ietwat zure pannenkoekjes. Het kerriegerecht was mijn favoriet. Een aanrader is de prima Portugese witte huiswijn (in karaf) voor een goede prijs. Mevrouw Mogogo's rustige en vriendelijke bediening zorgde voor een fijne avond. De mooie en eenvoudige aankleding met fijne Afrikaanse muziek op de achtergrond maakte het diner af. Binnenkort ga ik weer.
Sharon G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuke en hartelijke ontvangst. Mooie nieuwe zaak in de prachtige Prinsestraat. Prima kookkunst! En het restje mocht mee en werd lief ingepakt. We gaan zeker nog eens terug.
Mathilda M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Mogogo is een leuk Afrikaans restaurantje in de gezellige Prinsestraat. Wij gingen voor het 3 gangen menu. De linzensoep was verrukkelijk. Het hoofdgerecht, geserveerd op een grote, ronde mand, heel speciaal. De hoopjes groente, vlees en kip worden niet geconsumeerd met bestek, maar met de hand. De etenswaar ligt uitgespreid op pannenkoekjes van zuurdesem, waar men stukjes vanaf haalt om vlees of groente mee op te pakken. Een kommetje water met schijfje citroen erbij. Als dessert een cocktail met vers fruit en tot slot hebben we de heel apart bereide Eritrese koffie geproefd, geserveerd in een kruikje. We hebben lekker gegeten gaan zeker terug.
Irmamaria2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vanavond hebben we in Monogo gegeten. We waren er ooit eerder toen ze op een andere locatie zaten en toen was het lekker. Vanavond was het echter ver beneden de maat. Terwijl er gezegd wordt dat het eten Eritrees/Ethiopisch is heeft het daar niks mee te maken. We kennen het eten goed want hebben lang in Eritrea gewoond en verheugden ons er zeer op. De njera miste om te beginnen de karakteristieke zure smaak en smaakte naar mislukte Nederlandse pannenkoek. Het eten, voor maar liefst 43 euro, smaakte nergens naar. Waar waren de Eritrese/Ethiopische kruiden (berber)??? Waar de heerlijke sausen? Het leek nergens op. Ook de bediening was ronduit slecht en de algehele sfeer in het restaurant (donker, vervelende muziek) ronduit deprimerend. Nooit meer Monogo, het is qua sfeer, en smaak totaal niet Eritrees/Ethiopisch. Geen aanrader.