Mogogo

Meer informatie over restaurant Mogogo

Voordelig
Gracia N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond gegeten met vriendin. Eten vonden we matig. Ik heb lekkerder Eritrees gegeten en de bediening was sloom mevrouw was niet heel klantvriendelijk.
Evedevine .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdagavond weer eens gaan smullen in Mogogo, inmiddels op een frisse locatie aan de Prinsestraat, waar het nog leuker toeven is aan het raam dan in Chinatown. De bediening is sneller geworden, waar de kwaliteit gelukkig niet onder lijdt.
Je krijgt een bakje water met citroen om je vingers in te dopen, zodat je handen weer schoon zijn voor het lekkere Portugese witte huiswijntje of het kokosbier dat mijn tafelheer koos.
De Mogogo Mix, te bestellen met speciale wensen, zoals meer groenten, is een aanrader.
Lekker bomen, naar buiten kijken en genieten van al die tongstrelende gerechten, bijeengebracht op een reuze njera door de gastvrije Eritrese gastvrouw: wat wil een mens nog meer na een lange dag in Den Haag?
Een koffieceremonie toe, zodat het hele vertrek gevuld wordt met de geur van vers gebrande Afrikaanse bonen is het antwoord.
Door het open luik kan men een blik werpen in de schone keuken, waar hygiënisch edoch authentiek voedsel bereid wordt.
Dit kleine maar fijne restaurant in hartje Den Haag is beslist een aanrader.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We waren met 5 personen en hebben de keuze voor het menu volledig aan de keuken overgelaten. Resultaat; een heerlijke variatie van wat de chef te bieden heeft, opgediend op een schitterende schaal. Kortom een toppertje dit restaurant!
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten is heerlijk en bijzonder! De eigenares is zeer vriendelijk en behulpzaam.
En reserveren kan wel. Gewoon even bellen op 06.149.28.050
Toin N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Zeer smakelijke en met zorg bereide gerechten. Gewoon eerlijk eten zonder poespas. En het met je handen eten verhoogt het eetplezier. Ontspannen sfeer waar de vriendelijke bediening aan bijdraagt. En dan ook nog met een heel goede prijs-kwaliteitverhouding!
Radka D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vandaag Mogogo bezocht. Klein, gezellig restaurantje met zeer aardige bediening. Tot op heden hebben wij Eritreese keuken niet gekend maar tet eten is top, verschillende stukjes vlees, gekruide groenten en sausjes opgediend op een grote plaat. Je eet wel met je handen alhoewel je om een bestek kan vragen. Maar wij willen altijd doen zoals de mensen waar het eten vandaan komt. Wij vonden het erg gezellig zo. Zeker een aanrader. Mevrouw, de eigenares, was erg aardig, lief vrouwtje. Wij komen zeker terug.
Marfijn .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Samen met een goede vriendin at ik een heerlijke Mogogo mix met linzensoep vooraf. Een mooie aanbod van verschillende gerechten uit Eritrea. Bijzondere smaken en lekker in combinatie met de de mooie dunne ietwat zure pannenkoekjes. Het kerriegerecht was mijn favoriet. Een aanrader is de prima Portugese witte huiswijn (in karaf) voor een goede prijs. Mevrouw Mogogo's rustige en vriendelijke bediening zorgde voor een fijne avond. De mooie en eenvoudige aankleding met fijne Afrikaanse muziek op de achtergrond maakte het diner af. Binnenkort ga ik weer.
Sharon G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuke en hartelijke ontvangst. Mooie nieuwe zaak in de prachtige Prinsestraat. Prima kookkunst! En het restje mocht mee en werd lief ingepakt. We gaan zeker nog eens terug.
Mathilda M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Mogogo is een leuk Afrikaans restaurantje in de gezellige Prinsestraat. Wij gingen voor het 3 gangen menu. De linzensoep was verrukkelijk. Het hoofdgerecht, geserveerd op een grote, ronde mand, heel speciaal. De hoopjes groente, vlees en kip worden niet geconsumeerd met bestek, maar met de hand. De etenswaar ligt uitgespreid op pannenkoekjes van zuurdesem, waar men stukjes vanaf haalt om vlees of groente mee op te pakken. Een kommetje water met schijfje citroen erbij. Als dessert een cocktail met vers fruit en tot slot hebben we de heel apart bereide Eritrese koffie geproefd, geserveerd in een kruikje. We hebben lekker gegeten gaan zeker terug.
Irmamaria2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vanavond hebben we in Monogo gegeten. We waren er ooit eerder toen ze op een andere locatie zaten en toen was het lekker. Vanavond was het echter ver beneden de maat. Terwijl er gezegd wordt dat het eten Eritrees/Ethiopisch is heeft het daar niks mee te maken. We kennen het eten goed want hebben lang in Eritrea gewoond en verheugden ons er zeer op. De njera miste om te beginnen de karakteristieke zure smaak en smaakte naar mislukte Nederlandse pannenkoek. Het eten, voor maar liefst 43 euro, smaakte nergens naar. Waar waren de Eritrese/Ethiopische kruiden (berber)??? Waar de heerlijke sausen? Het leek nergens op. Ook de bediening was ronduit slecht en de algehele sfeer in het restaurant (donker, vervelende muziek) ronduit deprimerend. Nooit meer Monogo, het is qua sfeer, en smaak totaal niet Eritrees/Ethiopisch. Geen aanrader.