Over restaurant MOES eet- en drinklokaal

Bijzonder genieten bij MOES

Dit fantastische plekje zit verstopt op de Prins Hendrikkade in het gebouw van De Appel arts centre. De inrichting is gemaakt van bouwmaterialen uit de omgeving, wat het heel bijzonder maakt. Kom binnen voor een hapje of drankje in deze aparte omgeving. Het eten is seizoensgebonden, regionale producten vormen de basis van de internationale menukaart. Er is veel aandacht voor groentebereidingen. Met de eigen kruidentuin levert MOES een bescheiden bijdrage aan het verkleinen van de afstand tussen grond tot mond. Smaak en kwaliteit gaan samen met aandacht voor mens, dier en milieu.

Meer informatie over restaurant MOES eet- en drinklokaal

Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

Ina B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lejov .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten was lekker en origineel, ondanks drukte deed het personeel zijn uiterste best om voor ons op tijd te bedienen, omdat we het Amsterdam light festival om 21.00 met de boot wilden bewonderen. Dat is gelukt. TOP
Sharon F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heel lastig elkaar te horen in de tunel sectie van het restaurant, maar anders was alles geweldig. Dank jullie wel voor ons te laten verplaatsen. Wat lief, de reservering naam op de tafel, en de sfeer. Super lekker eten, met veel vegetarische opties.
Paulien W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Moes is een echt een fijn restaurant. Het eten is er altijd heel goed. Moes heeft een eigen stijl en ik vind het echt een sympathiek restaurant. Je kan je 3 gangen gewoon van de kaart kiezen dus geen "speciale" AH restaurant week menu's. Aanrader!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hebben lekker gegeten, aparte gerechten maar wel genoeg keus voor iedereen, het is een leuk restaurant qua inrichting en plek, goede, vrolijke en snelle bediening
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Weinig atmosfeer als je dichterin zit...ontzettend lelijke vloer met vieze vlekken
David K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig restaurant in de buurt van het centrum maar ver genoeg van het massa toerisme. Vriendelijk personeel dat ons uitstekend hielp en ook redelijk de tijd had. De menu kaart is beperkt maar divers; precies goed. Ik had een hoofdgerecht van de dag, een stoofschotel van wildzwijn, en mijn partner een enorme, smakelijke hamburger. De aankleding van het restaurant is een beetje een mengelmoes maar wel gezellig. Je moet wel van rumoer houden want als het vol is klinkt het behoorlijk door. Persoonlijk had ik daar geen problemen mee en was dat precies wat ik die avond zocht. Ondanks de Albert Heijn actie konden we alles kiezen op de kaart. Het was een leuke avond!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een teleurstellende ervaring. De bavette was ontzettend taai, het bestek was daar niet op gericht(een botte botermes), en de friet was niet goed gefrituurd (grenste aan rauw).
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Positief dat er gewoon water in een fles staat, die ook weer vernieuwd wordt als het leeg is.
Men houdt in de gaten hoe ver je met het eten bent, i.v.m. het volgende gerecht. Je zit niet op een schopstoel.
Bep M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten Lieve bediening ietsje pietsie taai vlees maar wel goed klaargemaakt Groenten waren buitengewoon lekker. Ik kom er zeker weer eens eten. De achter ruimte kan wel wat prettiger en intiemer ingericht.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een leuke, originele plek. Gezellig en persoonlijke bediening en echt goed, lekker eten voor een scherpe prijs. Vis van de dag was echt heel compleet. Ook netjes dat het water niet wordt gerekend. Wij hadden aangegeven wat haast te hebben en werden erg snel bediend. Ik kom gauw eens terug!
Haddock2712-t .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Verrassende menukaart, karaf water en goede betaalbare wijn. Vlotte bediening. Plezierige sfeer. Minpunt : de tafeltjes stonden erg dicht op elkaar. Komen zeker weer een keer terug !
Catootjeproeft .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prettige sfeer, zeer vriendelijke bediening, die erg haar best deed om alle gerechten binnen een redelijk korte tijd te serveren, omdat wij op tijd op het station moesten zijn. Je voelt je welkom. De kaart biedt voor iedereen wat wils, vegetarisch, wat duurder of goedkoper. En alles is leuk opgemaakt, smaken passen prima bij elkaar. Een aanrader dus!
Mallorca1 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Voor de tweede maal bij Moes gegeten, dit keer met zijn vieren. Het eten was wederom heerlijk. Het timbaaltje van biet met makreel is mijn favoriete voorgerecht. De vis van de dag met bijbehorende knapperige groenten was ook uitstekend. De bediening is vriendelijk. En voor veganistische klanten passen ze gerechten gewoon aan.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met 3 vriendinnen gegeten, via AH. Ruime keuze in gerechten en alle zeer smakelijk. Prijs/ kwaliteit is goed. De bediening was vriendelijk en attent. Enige minpuntje was dat er een groep nogal luidruchtig was.
Loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De ontvangst is prima, hartelijk en gastvrij. We waren met z'n vieren via een AH-actie. We konden uit bijna het hele menu kiezen, goed geregeld. Het eten is gewoon erg goed, de bediening uitstekend en vriendelijk, jammer van die mevrouw die wel Nederlands verstaat, maar Engels spreekt. Niet iedereen verstaat dat. We zaten helemaal achterin, naast ons zat een grote groep, dat was erg rumoerig, beetje jammer. Wij moesten bijna schreeuwen om met elkaar te kunnen praten. Maar een prima aanrader voor iedereen!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Omdat er een grote groep binnen kwam die nogal luidruchtig was mochten we aan een ander tafeltje gaan zitten.
Door deze grote groep was de wachttijd tussen de gerechten nogal lang, maar hiervoor werden excuses gemaakt.
Het zoete dessert dat eigenlijk in het menu zat konden we zonder problemen inruilen voor een kaasplankje.
Al met al zeker een plezierige avond gehad.
Jonkvrouw54 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben heel erg goed gegeten, aardige bediening,fijne plek, aardige jonge mensen die ook zaten te eten,
het eten was verrassend orgineel, goed samengesteld!
Anne-marie52 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben heel erg lekker gegeten. Vooraf een kaasplankje en een Charcuterieplankje. Beiden met elkaar gecombineerd, dit is erg lekker en ruim voldoende. Daarna de vis van de dag, schelvis met witlof en krieltjes in een vissaus. Heerlijk. Als dessert kersenclafoutis met vanille-ijs. Echt een aanrader. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Het glaasje rose is ook erg lekker. Wij komen daar beslist nog terug.
Carladh .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Verrast door deze plek hebben we heerlijk gegeten. Het was leuk om op de menukaart originele gerechten aan te treffen. Deze werden op een mooie manier geserveerd. De service was prima, vriendelijke bediening, kortom de moeite waard om nog eens te gaan eten.