MOES eet- en drinklokaal

Prins Hendrikkade 142HS 1011 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-206235477

Over het restaurant MOES eet- en drinklokaal

Bijzonder genieten bij MOES

Dit fantastische plekje zit verstopt op de Prins Hendrikkade in het gebouw van De Appel arts centre. De inrichting is gemaakt van bouwmaterialen uit de omgeving, wat het heel bijzonder maakt. Kom binnen voor een hapje of drankje in deze aparte omgeving. Het eten is seizoensgebonden, regionale producten vormen de basis van de internationale menukaart. Er is veel aandacht voor groentebereidingen. Met de eigen kruidentuin levert MOES een bescheiden bijdrage aan het verkleinen van de afstand tussen grond tot mond. Smaak en kwaliteit gaan samen met aandacht voor mens, dier en milieu.

Meer informatie over restaurant MOES eet- en drinklokaal

Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

Joanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie, daardoor voor erg weinig geld 3 heerlijke gangen. De makreeltartaar vooraf was erg smakelijk, en de hoofdgerechten (vis van de dag/bavette) waren precies goed met lekkere groente en aardappelgarnituren. De lemoncheesecake na was wat zwaar maar heerlijk fris. De gin-tonic is ook aan te raden!
sofiabernhard .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Wij waren er met een AH bon en mochten gerechten van de kaart kiezen wat ik al een erge pre vond. Lekeere wijn en grote keuze uit verschillende bieren. De bediening was vriendelijk en steeds in de buurt als je ze nodig had. Mijn vis van de dag was goed bereid met een verrassende saus. Leuke avond gehad.
Bob_1011 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De inrichting is leuk en verrassend, alsof je aan het borden bent op Schiphol. De kaart is gevarieerd maar aan de bereiding had iets meer aandacht besteed kunnen worden om alles goed op smaak te krijgen.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De start met een kaasplankje en charcuterie was van zeer eenvoudige opzet en dat gold eigenlijk voor alle gerechten. De huiswijn Sauvignon Blanc is goed van smaak, maar voor de prijs van 24,50 euro aan de prijzige kant. Het hoofdgerecht wild zwijn stoof smaakt oud en proeft (niet lekker) naar gisteren. Alle gerechten zijn zeer simpel van opzet en niet erg verfijnd van smaak. De afsluitende desserts krijgen dezelfde kwalificatie als de andere gerechten. Al met al geen aanrader dit eet- en drinklokaal.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten was vers en lekker. Een van ons was veganistisch: ook zij was aangenaam verrast over de verse salades en groente. De vis en de hamburgers waren ook lekker. Er ging even iets mis met de bestelling, maar dat werd goed opgelost. Ik ga er weer heen.
Birthe B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten in een gemoedelijke en gezellige omgeving. Het restaurant is leuk aangekleed en de bediening erg vriendelijk. Misschien een beetje een beperkte dessert keuze.
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuk omgebouwde pijpenla met sfeervolle houten details. Vriendelijke en attente bediening. Veel excuses en een drankje toen bleek dat ik in plaats van de vegaburger een onvervalste runderburger had gekregen. De paddestoelenburger was heerlijk en de friet knapperig van buiten en zacht vanbinnen! De gnocci van mijn disgenoot smaakten ook heerlijk. Lekker biertje van de 7 ondeugden. Helemaal top!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voor het eerst bij dit restaurant gegeten: geboekt met de AH-restaurant actie. De entree is niet heel erg uitnodigend maar de bediening en het eten daarna heeft dat ruimschoots goed gemaakt. Het eten was apart, smaakvol en mooi geserveerd. De bediening was vriendelijk en attent, alleen misschien een beetje onderbemand waardoor het soms iets langer duurde voordat er geserveerd werd of we iets konden bestellen. Het restaurant is heel erg lang, diep en vrij smal en de keuken is open waardoor je er goed zicht op hebt. Voor wat betreft het geluidsniveau vonden wij het erg rumoerig waardoor een gesprek met elkaar voeren soms lastig was. Al met al geen slechte ervaring en voor wat betreft het eten zeker de moeite waard.
toki .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! We werden gastvrij onthaald met een verrassende amuse van zoete aardappel met tapenade en zilver-ui, en brood met een lekker frisse olijfolie. Veel lof voor de voorgerechten: 2x aardappel-preisoep, paté en makreel tartaar. Als hoofdgerecht kozen we voor de vis van de dag (schelvisfilet) en een lamsburger. Als dessert aten we perenstrudel met ijs, cheese cake en 2x witte chocolade pannacotta.
Voor mij was het niet de eerste keer bij Moes, voor mijn tafelgenoten wel. Heel jammer dat Moes gaat sluiten, anders kwamen we hier vast en zeker terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ben je een liefhebber van lekker eten zonder de bombarie van omhooggevallen chef-koks, dan ben je hier aan het juiste adres. Eerlijke, inventief gecombineerde gerechten, die heerlijk ogen en smaken. Prima tent.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was lekker, gewoon prima maar verder niet om gek van genot te worden of zo. De bediening was prettig, er was een nieuwe ober die het uitstekend deed en voor de zekerheid werd er wel steeds even gecheckt of hij alles goed had begrepen. Het enige dat ik echt lastig vond, was de akoestiek. Een enorm lawaai en moeilijk om aan tafel te praten. Maar we hebben een heel gezellig avondje gehad.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Persoonlijk Beleid erg aangenaam!
Kwaliteit Eten uitstekend!
Akoestiek niet ideaal
De moeite waard om nog eens te bezoeken
Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Denk alleen iets te weinig bedienend personeel die avond. Was erg druk maar erg gezellig. Eten was voortreffelijk
Senior J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik was onder de indruk van de soorten gerechten én het feit dat met gezonde producten werd gewerkt. Het door mij gekozen biertje, met de naam "arm en zalig" was verrassend lekker. Ik begon met de soep van de dag , pompoen soep, heerrrrrrlijk en goed van smaak, pittig. Het hoofdgerecht kabeljauw met geroerbakte witlof (heel) en een heerlijke saus mag best een aanrader genoemd worden. Heel bescheiden sloot ik af met koffie. Wat een domper was dat, had meer weg van vegetarisch slootwater. Als je wilt praten met je tafelgenoten tijdens je diner, dan kun je maar beter wachten tot je buiten staat. Het zal moeilijk zijn het aantal decibellen van de overige gasten te kunnen overstemmen. Wat een lawaai.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke en mooi opgemaakte gerechten in iedere gang gegeten. We waren in een gezelschap met veel verschillende gerechten, eenieder was er erg over te spreken. Duidelijk minder vonden we de bediening. Bij binnenkomst keek een van de medewerkers me met een wat verwilderde blik aan, ik moest echt zelf het initiatief tonen tot contact, om zo verder geholpen te worden. Van alle drie de medewerkers vonden we dat ze wat attenter hadden kunnen zijn, we hebben vaak aandacht moeten trekken om iets te bestellen of bij afruimen werden steeds schalen vergeten mee te nemen. Een medewerker had echt geen flauw idee; herkende gerechten en wijnen niet bij bestelling van de kaart .
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
MOES is een ware betaalbare culinaire topper, een groot + voor de echte bierliefhebbers zijn de op tap 7 soorten bier van de 7 Deugden. TIP: Zorg wel dat je niet naast een grote groep komt te zitten!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer, gerechten kwamen met goede snelheid. Service / bediening was wat onervaren, maar niet echt hinderlijk
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ondanks dat het niet druk was, moesten we erg lang wachten voordat er iemand naar ons toe kwam. Uiteindelijk zijn we zelf naar de bar gelopen om te vragen of we bediend zouden kunnen worden. Daarna ging het sneller. Helaas viel het eten tegen en was duur voor wat je kreeg (een hele simpele salade als voorgerecht voor 9,50). het hoofdgerecht was qua vlees ok, maar de bijgeleverde pompoen wafel was zeer taai en smakeloos. Al met al niet goed, jammer ben hier eerder geweest toen was het wel goed. Lijkt of de fut er een beetje uit is..
lejov .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten was lekker en origineel, ondanks drukte deed het personeel zijn uiterste best om voor ons op tijd te bedienen, omdat we het Amsterdam light festival om 21.00 met de boot wilden bewonderen. Dat is gelukt. TOP
Sharon F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heel lastig elkaar te horen in de tunel sectie van het restaurant, maar anders was alles geweldig. Dank jullie wel voor ons te laten verplaatsen. Wat lief, de reservering naam op de tafel, en de sfeer. Super lekker eten, met veel vegetarische opties.