Moerstede

Vogelenzang 5 4614 PP Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant Moerstede

Dineren in een bosrijke omgeving

Sinds 1992 zwaait patron cuisinier Bart Oostelbos, samen met zijn (gast)vrouw Johanna, de scepter in het sfeervolle Moerstede. De keukenbrigade werkt volgens de Franse basisprincipes, maar staat ook open voor Italiaanse en Oosterse invloeden. In de zomer kun je in de prachtige tuin genieten van smaakmakende gerechten en de kalmerende omgeving. Laat je door het vriendelijke personeel in de watten leggen en jouw avondje is compleet!

Meer informatie over restaurant Moerstede

Wilma.lucas .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het was heerlijk. Pure verwennerij....Goede service. Eten was vers en puur van smaak. Goede advisering voor bijpassende wijnen.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hadden gereserveerd voor 5 personen. De amuze met Kerry soep was heerlijk. Daarna keuze gemaakt 3 kleine voorgerechten. Geen enkele stelde teleur. Als wijn de chardonnay besteld en die combineerde goed met de smaakvolle gerechten. Als hoofdgerecht kozen we voornamelijk asperges. Deze waren prima gegaard en zeer lekker met de klassieke ham en ei. Ook de kabeljauw was perfect. Porties waren voldoende groot. De dames onder het gezelschap waren verrukt van de zelf te combineren nagerechten. Goede bediening. Alles perfect en ook prijs zeer schappelijk.
Peggy.rien .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eten was overheerlijk. Het is wel wat donker binnen. De services was prima en uiterst vriendelijk. Er was ook een feestje bezig. Dat stoorde niet, alleen het toilet had een extra beurt moeten krijgen. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Dianvangils .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We waren blij verrast. Heel lekker gegeten, borden mooi opgemaakt en het dessert en voorgerecht konden we kiezen uit drie kleine hapjes, super leuk dat maakt de keuze uit de mooie kaart aangenaam.
A_en_N .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Dit is een prima restaurant op een mooie locatie.
Erg vriendelijk personeel, wat op de achtergrond aanwezig is maar de tijd nemen om een praatje te maken.

Het eten was goed van smaak en op temperatuur!

Erg leuk dat je je eigen voor- en nagerecht kunt samenstellen uit een ruime keuze amuses.

Een leuke plek, en zeker geschikt voor een feest/bruiloft!

Bedankt voor deze avond!
Friemelien .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Erg lekker gegeten. Vriendelijk ontvangst, aardige gastheer. Keuze was prima, aangepaste kaart ivm de Shell actie. Voorgerechten & nagerechten waren vd gewone kaart. Hoofdgerecht was keuze uit vlees of vis. Voor ons geen probleem. Bij de vis hadden ze lamsoren gebruikt ipv spinazie, de lamsoren waren net binnen gebracht. Echt super dat ze dat bij de gerechten vd actie ook gewoon deden. Ze hadden ook gewoon voor spinazie kunnen kiezen. Al met al erg lekker en gezellig gegeten. Het was wel heel erg rustig in het restaurant, er waren maar 3 tafels bezet. Weinig hoor op de vrijdagavond.
Keesdehond .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Absoluut een aanrader. Het idee van de box met voor-en nagerechtjes is erg goed bevallen. De smaken komen prima tot hun recht en op vriendelijke manier wordt de creatie van de chef toegelicht.
Eugenie.evers .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
11-03-2016
Zeer hartelijke ontvangst en prettige, professionele bediening. Sfeervolle ambiance.
Proeverij-concept ( voor- en nagerecht) viel bijzonder in de smaak. Alle gerechten waren van hoog culinair niveau; chapeau chef!
De dessertwijn was een heel aangename verrassing.
Restaurant "de Moerstede" kunnen wij iedereen aanbevelen!
Alex-VV .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijke, spontane bediening die prima toelichting geeft op de gerechten en goede wijnadviezen geeft. Een echte aanrader voor de liefhebber van smaaksensaties met alle complimenten voor de top-chef. We hadden een heerlijke verwennerij-avond. Dank hiervoor.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben een heerlijk en culinair etentje gehad bij Moerstede. Veel keuze uit verschillende voor en nagerechten. Echt een aanrader!
Renta .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Erg lekker gegeten. Voor- en na gerecht bestaat uit 3 verschillende kleine gerechtjes. Keuze genoeg, dus voor ieder wat wils. Decor is gezellig en bediening attent. Prijs kwaliteit is goed.
Hazeduin .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuk menu met assortiment diverse voor- en nagerechtjes. Een uitdaging om zelf de juiste smaken bij elkaar te componeren. Bediening kan nog iets pittiger.
Al met al geslaagde hernieuwde kennismaking met Moerstede. We gaan zeker terugkomen!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het was een geweldige avond vlotte bediening lekker gegeten een klein minpuntje misschien omdat de rode wijn naar onze mening te koud was.
José R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij eten altijd geweldig bij Moerstede, leuke gerechtjes, goed afgestemd. Prima bediening en goede sfeer.
Ook deze keer was alles weer uitstekend. Een aanrader!!
J.p.j.m.kamp .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We vonden het eten ,de bediening en het restaurant zelf,erg goed en gezellig.
Heel leuk zoals de presentatie van de menukaart is.Je kunt uit elf kleine voorgerechten drie uitkiezen,ze staan ook goed omschreven,en ze worden heel leuk gepresenteerd.Op dezelfde manier is de keuze met de nagerechten.
We waren zeer tevreden en hebben heerlijk gegeten.
Anita1107 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Moerstede. Wat een variatie aan voor- en nagerechten! Leuk dat je hierbij drie gerechtjes mag kiezen. Ons hoofdgerecht was helaas op maar we kregen een heerlijk alternatief aangeboden. We hebben hier geen spijt van gehad. Over drie weken zien ze ons weer!
Marcel-pauwels .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Restaurant : grandioos.
Bediening : zeer vriendelijk
parkeerplaats : dichtbij en ruim voorhanden.
eten = 1 persoon niet tevreden over kip (smaak nog geur) - 2de persoon vond Kabeljauw perfect.
Zeer originele manier van opdienen voor het voorgerecht en het nagerecht die zeer in de smaak vielen.
De wijn was van goede kwaliteit en er was alcoholvrij aperitief voorhanden wat niet overal het geval is.
De prijs-kwaliteitverhouding ligt een beetje scheef. Het is een beetje te duur. Men betaald natuurlijk ook voor de entourage maar bij ons komt het eten op de eerste plaats.
Gusta.renon .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We zijn hartelijk en gastvrij ontvangen in Moerstede. Het voor - en nagerecht kon zelf samengesteld worden. Deze werden mooi en verzorgd opgediend. Het hoofdgerecht was heerlijk vers en mooi geserveerd. Al met al hebben we , mede door de gezellige ambiance en de vriendelijke bediening, echt genoten. Voor herhaling vatbaar.
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gisteren voor de 2 keer met de AH bon bij Moerstede gegeten en weer was het helemaal af,wat hebben we weer genoten.
Wat een topper alles is even lekker en de bediening is top,ook de tussentijd tussen de gangen zoals het hoort.
Natuurlijk als laatste gang koffie met het bekende taartje en het restant mee naar huis.
We hopen dat er in 2016 weer een AH aktie komt en dan ook weer met Moerstede ebij
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Voorgerecht 3 kleine gerechtjes die heel leuk presenteerd worden. Hetzelfde concept voor het nagerecht. Een van de kleine nagerechtjes bestond uit rijst . Heerlijke smaak maar jammergenoeg was de rijst nog erg hard. Keuze uit twee hoofdgerechten. Ik koos de kabeljauw en mijn partner de hoen. Allebei heel lekker.
En dan tenslotte dat overheerlijke schuimtaartje bij de koffie!!! We kregen het overgebleven stuk in een keurig doosje mee. Kopje koffie kost wel € 5,50. Bediening tijdens het eten correct.
Wachttijden tussen de gangen wel erg lang.