Moellies

Dinsdag t/m Donderdag 09:00 - 22:00
Vrijdag 09:00 - 00:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Moellies

Harald V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Hier even langs gegaan voor een snelle hap. Ontvangst was gezellig en we kregen onze consumptie redelijk snel.

Omdat we nog wouden winkelen gingen we alleen voor een hoofd gerecht. Hierbij gingen we voor een makkelijk gerecht, 45 minuten later was er nog niets. Daarna kwam de maaltijd. Het was helaas flauw en lauw.

Dit was een eenmalig bezoek
Co B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Voldoende keuze uit een beperkte kaart. Spontane en vlotte bediening. Aanrader. Het restaurant ligt midden in het winkelcentrum van Dronten.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wat een gezellige lunchroom waar je ook kan dineren. Gastvrije gezellige dames in de bediening die je op je wenken bedienen.
Eerst geluncht ze hadden namelijk net een nieuwe lunchkaart. Wat veel keus zeg voor zo'n kleine keuken. En alles vers dat was zeker te proeven aan ons mooie broodje carpaccio op een vers gebakken Italiaanse bol en een Tuna melt op een speltbroodje en vers geperste jus d'orange.
Aangezien we toch wat langer hadden gewinkeld hebben we ook daar in de avond gegeten.
3 gangen voor 19,50.

Vooraf een heerlijke Japanse kip met sesamdressing en zeewier.
Drie kleuren biet met warme geitenkaas en appelstroopdressing. Zalig.

Spare ribs zo mals dat ze van het bot af vielen.

Goed gekruide saté van varkenshaas.

Allebei lekker de tarte tatin als afsluiter genomen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

L. V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Wanneer wij uit familie overwegingen Dronten bezoeken gaan wij regelmatig bij dit restaurant in de winkelpromenade even een kop koffie of biertje drinken. Hier is het dan ook zeer geschikt voor. Zij hebben een aparte bierkaart en verkopen verrassend veel biertjes vanuit Gulpen en het seizoensgebonden "bok"bier uit de tap. Ook voor een verse jus de orange en een broodje/snack kan je hier goed terecht. Hierbij het advies om de klanten te waarschuwen voor de tomaten die in de Tosti 's zitten omdat deze zonder dat je het ziet nog koken en voor een verbrand gehemelte kunnen zorgen (ook een familielid van ons is hier eerder op onaangename wijze mee in aanraking gekomen). Omdat wij nieuwsgierig waren naar het 3 gangen keuze menu van 19,50 hier maar eens aan het einde van de middag aangeschoven. Stipt vanaf 17.30 gaat men met de menu's van start. Flevolandse 3 kleurenbiet uit de oven als voorgerecht. Nou dat leek mijn tafelgenote wel wat. Helaas maar 2 kleuren op het bord? Zelf heb ik de kip/kokos soep genomen waar geen kip in te bekennen is maar wel een goede smaak heeft. Daarnaast Tagliatelle met knoflookgamba’s en champignons waarbij de champignons erg zout waren een portie spareribs en het stoofpotje. De spareribs hadden (te) weinig smaak. Een enkele rib was wel iets gelakt met rode peper. Het vlees was uitstekend gaar (geen vingers nodig) maar ik zou willen adviseren de spareribs veel meer te marineren om deze zo beter op smaak te brengen. Nu moest de smaak geheel komen van het bakje aïoli. Het stoofpotje viel in de smaak. Als toetjes de Bananen chocolade cake met chocolade ijs, koffie Moellies met bonbon en de sorbet. Vooral de sorbet met peertjes en chassis werd gewaardeerd. Of dat je 2 of 3 gangen neemt maakt in de prijs niet uit maar in totaal hadden wij iets meer verwacht. Natuurlijk moet je eea zien in de prijs/kwaliteitsverhouding maar naar mijn idee kunnen enkele gerechten vrijwel zonder kosten beter op smaak gebracht worden. Overigens schijnt de uitbater meerdere horeca gelegenheden in Dronten te bezitten dus wij kunnen het elders nog eens proberen.
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Persoonlijk vind ik niet dat dit een restaurant is. Meer een lunch-tentje. Lunchen kan je hier dan ook best doen. Soepje, broodje, etc. Ik blijf me verbazen over de hoge cijfers. (Qua eten) Bediening is goed, tent ziet er leuk uit ! Dineren hier is ons flink tegengevallen. Meer het gevoel van: dit is niet gemaakt door een goede chefkok. Bovendien vragen ze naar mijn mening teveel voor een zelf gemaakt mon chou taart dat leek uit een pakje te komen.
Beste Sharon, je kunt bij ons inderdaad heerlijk lunchen. Vooral ook omdat onze koks alles vers maken en zeker niet uit een pakje. Gelukkig horen wij vaak positieve reacties van onze gasten op het diner, dat volgens ons een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten zijn gewoon goed en eerlijk,alles zoveel mogelijk uit de polder
Wij hebben gekozen voor de carpatio en de zalm gevuld met garnalen. Jammer dat er buitenlandse garnalen worden gebruikt. Garnalen kunnen, begrijpelijk, niet uit de polder komen maar Hollandse garnalen smaken toch aanzienlijk beter dan de buitenlandse.
Als hoofdgerecht spareribs en de zalm, marinade van de spareribs ietwat teveel aangebrand.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Voor de lunch allebei aan de suyderseesalade. Stond omschreven als een salade met allerlei soorten vis. Nou, dat viel ietwat tegen: slechts wat gerookte forel, wat gestoomde makreel (met erg veel graten) en gerookte zalm op gemengde sla met een laffe dressing. Op ieder bord een kwakje roomkaas met knoflook. Eerlijk gezegd niet echt voor herhaling vatbaar. Bediening overigens erg vriendelijk.
Elos .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Gisteren voor de zoveelste keer geprobeerd en Moellies een kans gegeven, maar helaas, zelfs een simpele tosti met kaas is geen succes en met €4,75 kosten. Ze presenteren zich als biologische restaurant, maar daar is niet veel van terug te merken in de smaak. Ook al een paar keer haren mogen ontdekken, zowel op een gebaksbordje als in de stoffen servet. We kunnen niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben. Moellies heeft geluk, want er is een groot gebrek aan concurrentie in de omgeving, anders hadden ze het zeker niet gered! Jammer hoor!
arnout .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Broodje warm beenham besteld, echter nog nooit zo`n karig broodje beenham gekregen als hier.
Warm was het zeker niet, zat tussen koud en zeer lauw in, en slechts 1 klein plakje beenham, dit voor 7,5 euro.
Bediening tevens teleurstellend, niet 1 keer gevraagd of het smaakte en bij het afrekenen zelf maar naar de kassa gelopen, ook daar niet de vraag of het had gesmaakt.
Wij zullen er dan ook niet meer naar toe gaan